Výfuk

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

No co, kdyz jsem tam byl porpve, tak slibil, ze napodruhy to udela jeste lip, tak to zkusim znovu, nikdo jinej na to nemel vybaveni a 24t za novy svody davat nehodlam...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Reklama
 

Felotron

Příspěvek od Felotron »

2 Hardcam: Jak je ta dirka velka? ....napadlo me zkusit tam dat nytek - tesnil by a mohl by snaset i rozdily teplot... No idealni by bylo sehnat totalku, ktera to dostala ze zadu a nebo, najit nekoho, kdo ma Lantru jako sluzebni auto - sice hnus, ale bohata firma zkousne cokoliv ;-)

Dalsi myslenka: Nesel by na to navlect krouzek z kovu(jakoze klasicka ukazka ulozeni s presahem)? Ten by byl nahraty a jak by se zchladil, natahl by se na tom miste (nevi, jak ten tvuj pripad vypada, tak tezko rict, jestli to pujde). Anebo totez, ale zevnitr...

Posledni zachvat mozku: Nesel by na to pouzit nejaky tmel? Kdyz se treba na korkovy tesneni na olejovou vanu dava nejaky, tak musi vydrzet taky slusny rozdily teplot. A kdyby se nejak vyhodne podporil...

Foto by me fakt zajimalo... Kdyz budes nechavat svarit, tak to zkus, prosim, vyfotit.

Drzim palce, at se to "nejak" povede!
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

Vic nez 2mm to nema...je to proste jak kdyz to od sebe odtrhnes, ale tak 60% se jeste drzi...takze ta dira je do pulkruhu...s temi krouzky to neni spatnej napad...s tim korkem nevim, neznam jeho tepelnou odolnost, kazdopadne ja na nic takovyho vybaveni nemam:( jediny co muzu, je navrhnout to..ale mco dekuju...zitra to snad odsroubuju a vyfotim mobilem
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
JJirka
**
Příspěvky: 117
Registrován: 17 říj 2005, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JJirka »

Hardcam píše:Vic nez 2mm to nema...je to proste jak kdyz to od sebe odtrhnes, ale tak 60% se jeste drzi...takze ta dira je do pulkruhu...s temi krouzky to neni spatnej napad...s tim korkem nevim, neznam jeho tepelnou odolnost, kazdopadne ja na nic takovyho vybaveni nemam:( jediny co muzu, je navrhnout to..ale mco dekuju...zitra to snad odsroubuju a vyfotim mobilem
a co to zakápnout autogenem a mosazí, mosazi materialové rozdíly tak nevadí
Hyundai Lantra Combi 1.6GL 16V r.v.99,G4GR 84 KW
Gardovič
**
Příspěvky: 177
Registrován: 15 led 2006, 17:48
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gardovič »

Na díry ve výfuku a ve svodech sem viděl jakousi bandážní pásku myslím že ju mají v Hypernově, ale nemám s tím žádný zkušenosti
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.
Felotron

Příspěvek od Felotron »

Hardcam píše:Vic nez 2mm to nema...je to proste jak kdyz to od sebe odtrhnes, ale tak 60% se jeste drzi...takze ta dira je do pulkruhu...s temi krouzky to neni spatnej napad...s tim korkem nevim, neznam jeho tepelnou odolnost, kazdopadne ja na nic takovyho vybaveni nemam:( jediny co muzu, je navrhnout to..ale mco dekuju...zitra to snad odsroubuju a vyfotim mobilem
jakoze korek nee - ten tmel, co se na to dava jsem myslel...

Ale je to zlo... :(
Dastin

Příspěvek od Dastin »

tu pásku mají ve více marketech, je to páska dlouhá tak 120cm a musí se omotat a pak se motor má nechat krátkou dobu nastartovaný a ta páska se zapeče. Je tam návod. Ale myslím si,že to bude jen dočasné řešení. Osobně bych zašel na vrakáč a koupil druhé. :D
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Litina

Příspěvek od rade622 »

Když jsen před dávnými roky dělal v cukrovaru, měl jsem v partě chlapa který byl špičkový svářeč. Litinu vařil tak, že elektrodu v triodince omotal měděným drátem. Všechny jeho sváry přežily cukrovar. Nebo jinak, díly s jeho sváry byly vyvezeny do kovošrotu při zrušení závodu.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2258
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Litina

Příspěvek od ivan »

rade622 píše:Když jsen před dávnými roky dělal v cukrovaru, měl jsem v partě chlapa který byl špičkový svářeč. Litinu vařil tak, že elektrodu v triodince omotal měděným drátem. Všechny jeho sváry přežily cukrovar. Nebo jinak, díly s jeho sváry byly vyvezeny do kovošrotu při zrušení závodu.
Rade622
Jo to byl pan svářeč,takový lidičky dneska nejsou!!! :cry: :cry: :wink:
Řemeslníci pomalu vymírají!!Každej chce dělat právníka nebo tak,ale rukama moc nikdo!! :roll:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
JJirka
**
Příspěvky: 117
Registrován: 17 říj 2005, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JJirka »

mam prasklé vyfukové potrubí jsou tam takové dvě asi 3cm dlouhé prasklinky a fouká to pod ten stříbrnej kryt , ma to vliv na spotřebu ? ted jezdim jenom po městě ,převažne se studenym motorem spotřeba 10,5l
Hyundai Lantra Combi 1.6GL 16V r.v.99,G4GR 84 KW
Uživatelský avatar
zaludnikrs
**
Příspěvky: 371
Registrován: 15 říj 2005, 13:47
Kontaktovat uživatele:

vyfuk

Příspěvek od zaludnikrs »

jestli myslim vyfukovym potrubim jako teho sneka kde se to sbiha do jednyho kolinka ke svodum tak jestli tam mas dirku a dokonce 2 tak to podle me ma razantni zmenu na spotrebu kvuli te lambde ktera je umistena vlastne hned za kolenem ,ja mam ted v zime spotrebu taky vysso ale kdyz jezdim v lete dostanu se krasne pod 6l/100 ;) staci umet jezdit :) ted sem to jako myslel ze srandy aby se nekteri nevztekali :D
Jiřa
Jiřa
Uživatelský avatar
Topek2
**
Příspěvky: 150
Registrován: 15 bře 2006, 20:18
Bydliště: Most

Příspěvek od Topek2 »

Tak tuhle srandu s prasklými svody jsem právě absolvoval.Prasklo to téměř kolem dokola,zvuk jak traktor a spotřebu jak šílenou,Nechal sem to svařit(nový to bude asi ranec) a zatím to drží dobře.Materiál je jen litina takže někoho kdo s tím dělá.Nesmí to vystydnout moc rychle jinak to znova praskne a přisvěrkoval to k desce jinak se to při chladnutí zkroutí.Jestli máš malou prasklinku počítej s tím že bude větší,jinak je to prej nemoc Korejců a Japončíků,Asi někde udělali chybu,soudruzi. :lol:
LANTRA 1.8-beast in korea 25*5*10 + --odpočívej v pokoji
miltic
**
Příspěvky: 190
Registrován: 09 led 2006, 11:48

Příspěvek od miltic »

taky jsem dělal svody jestli je to teda ono - je to paroží od motoru(sběrné potrubí) a ještě jsem nechal dělat vlnovec prý svařovat to nemá cenhu takže to paroží 5.550,- a vlnovec 800,-
Dastin

Příspěvek od Dastin »

ta cena toho vlnovce je 450kč i s dání na Lantru sedan a přesné rozměry jsou 50x230 a trubka se nasune tak cenťák do vlnovce(samozřejmě po odřezání starého) a mělo by to jít super zavařin a né pouze k sobě přiložit a zavařit.Známí sním bouchnul v zimě o zmrazek ledu jak najížděl přes obrubník a je načatý tak ho oměřil, objednal a teď ho zbývá jen navařit.Celková cena od katu po další spoj je necelých 3700kč i s daní, pokud někdo vlnovec nechce vevařovat.Vým že existují ještě pořád dobří svářeči tak bych osobně volil variantu výměny vlnovce než celého dílu. :D
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

Jenom bacha na jakyho svarece narazis ...
Ja jsem ted nedavno vlnovec menil a narazil jsem na ohromnyho odbornika ...
V uvozovkach tvaril se jak mistr sveta a o vyfuku vedel hovno ....
Navaril vlnovec, Autogenem !!!
Coz me bylo pozdeji vysvetleno, je spatne ...
Hned jak to blbe navaril (mel totiz zdvizeny auto, ale ne na najezdech, ale na zvedaku TZN. nedal se vyfuk napasovat, protoze zadni naprava nebyla ve sve normalni poloze, ale vysela ...
Takze po ujeti asi 5 km ... Me zacal ten vyfuk mlatit ... :evil:
Zajimavy bylo, ze mlatil az posledni dil...
Tak jsem s tim zajel ke kamosovy na jamu a zjistil jsem, ze vyfuk je cely pootoceny a posunuty do zadu ...
Zajel jsme do jinyho servisu (specialka na vyfuky) Borec malem omdlel ..
Zikal kerej vul .. Ten vlnovec je znicenej ... Je tim svajcem vyhratej ...
To se musi varit COckem...

No zkatim to .. Vyfuk rozrizl( ten se sam srovnal) jen diky tomu, ze jsem byl najetej na najezdovym zvedaku ...
pak jeste kus te trubky odrizl a vsechno zavaril .
Tentokrat COckem ...
A super ... Uz je to v pohode ...

Tolik moje vlnovcova anabaze ...
S pozdravem pozor na odborniky ... :wink:
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Technická sekce“