Dnešní nehoda
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
jj D1 znám dost dobře... tohle je tam normální ani mě to nepřekvapuju jinak ta nehoda zamrzi ale když to tak vemu je to drobnost hlavně zdraví
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8140
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
hmm.. az na ten spojler nevidim zidne ine poskedenie, zrejme cosi odchytil aj ten kratky kryt motoru.. je super, ze to slo len takto a nenarobilo paseku na kapote, celmo skle a nebodaj vo vnutri v kabine
aspon vidime ake auta u nas jadzia a ako funguje STK. Ten transit nema na ceste co robit ked mu takto letelo koleso.. a ked sa clovek pozrie, stav vozoveho parku u nas je katastrofalny
aspon vidime ake auta u nas jadzia a ako funguje STK. Ten transit nema na ceste co robit ked mu takto letelo koleso.. a ked sa clovek pozrie, stav vozoveho parku u nas je katastrofalny
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 21 kvě 2007, 22:23
jasne na slovensku zatial jazdime po polnych cestach tu este nemame cesty a kamiony tu nejazdia iba kone a skus sa pozriet kolko magorov na osobakoch predbieha cez plnu ciaru a to nevravim o dvojitej a o predbiehani 200km rychlostou skus si sadnut za volant kamionu a potom nieco posudzuj a myslim ze tak ako medzi vodicmi na osobakoch tak aj na kamionoch su stale slusny vodici ale ked ma niekto 110 koni tak cesta je len pre neho
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
Jestli jsi řidič kamionu a jezdíš povolenou osmdesátkou a neohrožuješ osobáky přejížděním plné čáry, tak sorry. Jestli ale jezdíš akorát kolem Dolného Kubína a o realitě na D1 - myslím tím českou D1, ne tu slovenskou - nic nevíš, tak opravdu nevím, o co ti jde.
Zkus trochu času věnovat statistikám dopravních nehod na D1 a zejména vývoji tranzitní dopravy po vstupu do EU, protože kamiony v nich jasně dominují jak do počtu, tak zejména do následků. Pokud jsem napsal, že jsem musel uhnout před magory v pravém pruhu, tak jsem myslel právě poláky a turky, co nedodržují povinné přestávky a za volantem chrápou. Na vlastní oči jsem viděl, kolik řidičů kamionu si mého výstražného trojúhelníku všimlo až na poslední chvíli a uhnulo.
Zkus trochu času věnovat statistikám dopravních nehod na D1 a zejména vývoji tranzitní dopravy po vstupu do EU, protože kamiony v nich jasně dominují jak do počtu, tak zejména do následků. Pokud jsem napsal, že jsem musel uhnout před magory v pravém pruhu, tak jsem myslel právě poláky a turky, co nedodržují povinné přestávky a za volantem chrápou. Na vlastní oči jsem viděl, kolik řidičů kamionu si mého výstražného trojúhelníku všimlo až na poslední chvíli a uhnulo.
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
Plne suhlasim. Podobny stav je aj na slovenskej D2 ci D1. casto jazdim pod majakmi, a namiesto toho aby sa uhli tak sa ti este pichnu do pruhu, na majaky reaguju az ked ich predbehnes, takze usudzujem ze zrkadla vobec nepouzivaju. Viac krat som videl ako pri riadeni vozidla citali noviny ci casopis alebo co, a ta reklama na Kooperativu (so spiacim vodicom) tez nieje daleko od pravdy.CzechJoker píše:Jestli jsi řidič kamionu a jezdíš povolenou osmdesátkou a neohrožuješ osobáky přejížděním plné čáry, tak sorry. Jestli ale jezdíš akorát kolem Dolného Kubína a o realitě na D1 - myslím tím českou D1, ne tu slovenskou - nic nevíš, tak opravdu nevím, o co ti jde.
Zkus trochu času věnovat statistikám dopravních nehod na D1 a zejména vývoji tranzitní dopravy po vstupu do EU, protože kamiony v nich jasně dominují jak do počtu, tak zejména do následků. Pokud jsem napsal, že jsem musel uhnout před magory v pravém pruhu, tak jsem myslel právě poláky a turky, co nedodržují povinné přestávky a za volantem chrápou. Na vlastní oči jsem viděl, kolik řidičů kamionu si mého výstražného trojúhelníku všimlo až na poslední chvíli a uhnulo.
Na D1 medzi BA a TT je zakaz predbiehania nakladnych vozidiel. Nasi to este celkom respektuju, ale spominani poliaci to maju na haku.
Hyundai Accent 1,5 CRDi Elegance True Blue r.v. 2008
Jazdec píše:Plne suhlasim. Podobny stav je aj na slovenskej D2 ci D1. ...., a ta reklama na Kooperativu (so spiacim vodicom) tez nieje daleko od pravdy.CzechJoker píše:Jestli jsi řidič kamionu a jezdíš povolenou osmdesátkou a neohrožuješ osobáky přejížděním plné čáry, tak sorry. Jestli ale jezdíš akorát kolem ....
Na D1 medzi BA a TT je zakaz predbiehania nakladnych vozidiel. Nasi to este celkom respektuju, ale spominani poliaci to maju na haku.
Poznam jedneho blazna, ktr si pozrie cestou do talianska pripadne dalej cestou dva filmy na prenosnom DVD pocas jazdy... Len som sa nepytal ci s dabingom alebo s titulkami
Nic proti kamionistom nemam... Aj ked niektorych by som pozabijal jaky bordel nechaju v kabinach (nakolko costim interiery najma nakladnych aut)
Cest vynimkam ale suhlasim s predchadzajucim nazorom... No uznavam ze to nie je lahke povolanie a predsa len viem ako to chodi zo strany zamestnavatelov Dobre daj si povinnu pauzu, ale cim skor budes hotovy, tym skor vsetko stihnes a skor budes mat peniaze zarobene, neviem ci vsade je to tak ale v jednej firme su presne terminy kedy maju byt na mieste a tie sa len tak tak stihaju...
Skor by som to videl na zmenu pristupu u zamestnavatelov....
Inak najradsej by som bol uplne vymiznutie nakladnej dopravy ked nie pocas spiciek v meste tak aspon uplne v piatok a nedelu ked su najvacsie navaly....
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8140
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ak mozem prispiet - paradoxne proti kamionakom nic nemam - najviac kritickych situacii sposobuju z mojho pohladu:
1, vodici dodavok
2, tzv tigr v kleci - obchodny zastupca na octavii, resp imom referenskom vozidle
3, vodici so znacou VYE, VYD (holt su to Vyskovaci, brnaci vedia co myslim)
4, vodici so znackou vychodoslovenskych krajov - vbez srandy, asi maju snahu prist dom co najrychlejsie a potom sa stava ze priedbiehaju v krizovatkach, v obciach...
s tymi vodicmu dodavok to myslim vazne, su to maximalny curaci.. nie je cesta kde by ma priamo neohrozili
1, vodici dodavok
2, tzv tigr v kleci - obchodny zastupca na octavii, resp imom referenskom vozidle
3, vodici so znacou VYE, VYD (holt su to Vyskovaci, brnaci vedia co myslim)
4, vodici so znackou vychodoslovenskych krajov - vbez srandy, asi maju snahu prist dom co najrychlejsie a potom sa stava ze priedbiehaju v krizovatkach, v obciach...
s tymi vodicmu dodavok to myslim vazne, su to maximalny curaci.. nie je cesta kde by ma priamo neohrozili
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Musím souhlasit s Mexičanem.
Kolikrát mě dodávka tlačí ve městě (obci) a jak jen má možnost předjíždí...hold silná auta dělají divy...negativní.
Kolikrát mě dodávka tlačí ve městě (obci) a jak jen má možnost předjíždí...hold silná auta dělají divy...negativní.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Ad 2: Octavia MUSÍ být samozřejmě TDI. Mám podezření, že do těchto aut Škoda montuje nějaké zařízení, které všechny její řidiče změní v naprosto neuvěřitelně bezohledné "piloty monopostu" Škoda 74kW!Mexican píše:ak mozem prispiet - paradoxne proti kamionakom nic nemam - najviac kritickych situacii sposobuju z mojho pohladu:
1, vodici dodavok
2, tzv tigr v kleci - obchodny zastupca na octavii, resp imom referenskom vozidle
3, vodici so znacou VYE, VYD (holt su to Vyskovaci, brnaci vedia co myslim)
4, vodici so znackou vychodoslovenskych krajov - vbez srandy, asi maju snahu prist dom co najrychlejsie a potom sa stava ze priedbiehaju v krizovatkach, v obciach...
s tymi vodicmu dodavok to myslim vazne, su to maximalny curaci.. nie je cesta kde by ma priamo neohrozili
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
Doplnění
Doplňuji původní výčet závad:
- proražený chladič stlačeného vzduchu
- deformace převodovkové skříně
Některé ND nejsou ani v evropském skladu, oprava se bohužel protáhne.
- proražený chladič stlačeného vzduchu
- deformace převodovkové skříně
Některé ND nejsou ani v evropském skladu, oprava se bohužel protáhne.
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance