jo, me normalne taky, ale tim ze je to po majiteli salonu, s poctivym servisem, zarukou na skryte vady ... uvidimeMartin2 píše:Noo tak to je rozumná nabídka , ale ty kilometry by mě trochu děsily . Ale zas na druhou stranu lepší než koupit auto s najetejma 200t a na tacho "poctivejch" 80t s cenou o 200t vyšší
Převodovka
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
uvidime, musim se v tom projet a pak reknu ... ted mam alfu a jsem alfista ... no, nahlodala me prave ta cena ... a rozhodnout se srdcem jestli alfu nebo santu ...zdenek76 píše:Ty jooo za 100t, to je teda luxusní cena, to snad ani není možný. To už se skoro vyplatí koupit třeba jen na díly Já jsem viděl nejlevnější za 240t, 265t a 269t a všechno byly dost šroty, ten za 240t dokonce bouračka na předek.
i co se spotreby tyce, ten dvoulitr nesezere pry min jak 8 a ja s alfici jtd jezdim z a5,5 ale .. no ... bude to tezke rozhodovani
Jestli je to ten starý benzinový dvoulitr, tak to neber, je na to auto dost slabej. U dieselu to chce hlavně prověřit turbo a vše kolem, životnost turba je někde kolem 150-180t km, pak s tím můžou být problémy. Jinak samo omrknout i vše ostatní, v těchto km budou nejspíš na výměnu ložiska, tlumiče, kotouče apod. Taky mrkni jestli jsou origo všechna skla a světla, no však to asi znáš.
je to po majiteli servisu, takze by to melo byt v poho. Toho chlapka dobre znam, je to rodinny pritel, neodrbal by me ...Leo píše:Co s tím šrotem budeš dělat???
Jsou to vyhozený prachy. Měl bych strach, je to moc nízká cena. Tak za šrot a né za auto. Santa bez VGTčka ani pomalu nejede, dej vědět až se svezeš, ale myslím, že se na to vykašleš.
ta cena je proto tak nizka, protoze uz je to odepsane z ucetnictvi ... takze asi tak ...
Já bych to po technické stránce pořádně oklepl, prodej auta mezi známými nebo příbuznými je ideální jen do doby než se tam něco pokazí, pak se s prodávajícím dohaduje hůř než kdyby to byl cizí člověk.
Ještě bych možná upozornil na to, že právě pro někoho z autosalonu není problém servisku dorazítkovat až v době prodeje. U nás, kde se šidí kde co, bohužel serviska není zárukou, že to auto je v pořádku.
Ještě bych možná upozornil na to, že právě pro někoho z autosalonu není problém servisku dorazítkovat až v době prodeje. U nás, kde se šidí kde co, bohužel serviska není zárukou, že to auto je v pořádku.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Čau já nedám na Santa Fe dopustit mám 2,0 VTG jezdí supr od 8-9 litru nafty záleží jak na to šlapeš. mám ho již 2,5 roku najeto 218 000 km a jen mě měnili ložisko u difecu v 150 000 km a 2 žhaviče teď naposledy na prohlídce, nebýt těch mrazů tak jsem to ani nepoznal. Už se těším na nový model.
Přeji všem mnoho najetých kilometrů.
Přeji všem mnoho najetých kilometrů.
Asi jsi myslel 2.0 VGT ...ale to asi pred 2 a pul rokem nebylo...1jaromir píše:Čau já nedám na Santa Fe dopustit mám 2,0 VTG jezdí supr od 8-9 litru nafty záleží jak na to šlapeš. mám ho již 2,5 roku najeto 218 000 km a jen mě měnili ložisko u difecu v 150 000 km a 2 žhaviče teď naposledy na prohlídce, nebýt těch mrazů tak jsem to ani nepoznal. Už se těším na nový model.
Přeji všem mnoho najetých kilometrů.