KOTOUCE!!!!

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Jam »

Pánové nevím, kdo to tady rozšířil, že když se ložisko rozletí, tak je na vyhození. To ložisko je dvojitý kuželíkový a kuželíkový ložiska jsou rozebiratelný. Před týdnem jsem dělal kotouče a samozřejmě vnitřní kroužek ložiska zůstal na náboji. Pak to stačí vyčistit, naprat vazelínou, lehce na sebe naťuknout a ložisko je zase jako nový. To ani nejde udělat bez rozborky ložiska, na náboji drží daleko líp, než jak drží samotný ložisko. Ty moje mají 300000km, po rozborce už mám nalítáno 2500km, z toho jednu jízdu olomouc-praha-olomouc nonstop a ložiska jsou úplně normální. A snad na každým autě. co jsem viděl je to úplně to samý (a že už jsem jich viděl). Prostě když se rozebere, tak stačí zase namazat a složit. Aspoň se podíváte na kuličky a dráhy, jestli nejsou načatý.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Jam píše:Pánové nevím, kdo to tady rozšířil, že když se ložisko rozletí, tak je na vyhození. To ložisko je dvojitý kuželíkový a kuželíkový ložiska jsou rozebiratelný. Před týdnem jsem dělal kotouče a samozřejmě vnitřní kroužek ložiska zůstal na náboji. Pak to stačí vyčistit, naprat vazelínou, lehce na sebe naťuknout a ložisko je zase jako nový. To ani nejde udělat bez rozborky ložiska, na náboji drží daleko líp, než jak drží samotný ložisko. Ty moje mají 300000km, po rozborce už mám nalítáno 2500km, z toho jednu jízdu olomouc-praha-olomouc nonstop a ložiska jsou úplně normální. A snad na každým autě. co jsem viděl je to úplně to samý (a že už jsem jich viděl). Prostě když se rozebere, tak stačí zase namazat a složit. Aspoň se podíváte na kuličky a dráhy, jestli nejsou načatý.
No tak lantra J2 NEMA PR.LOZISKA KUZELIKOVY,ALE KULICKOVY :!: J1 Ma valeckovy.No az ti to lozisko najede 20 000km tak sem napis.Protoze ze skusenosti vim, ze jsme si to predelavali,protoze zacali po case hucet.A reknime kolik zakaznik usetři kdyz se tam necha stare lozisko a za nejakej cas zaplati praci a nove lozisko :!:
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Jam »

Sorry, mejlka v pojmech, tím kuželíkovým jsem myslel tvar vnitřních ploch a působení sil. A ikdyž si vezmete nový ložisko, tak vnitřní kroužky jsou rukou normálně vyšprtnout. To že začnou hučet bych spíš přisuzoval moc velkýmu kladivu při lisování. Prostě to ložo nemá proč začít hučet když se rozebere a zase složí. Stačí to na sebe lisovat přes závitovou tyč a ne kladivem. A ani na hmaservice není nic o tom, že by se mělo dávat nový ložisko.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Uživatelský avatar
vaisman
**
Příspěvky: 121
Registrován: 25 dub 2007, 16:10
Bydliště: Brno-Lišeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaisman »

Jam píše:Sorry, mejlka v pojmech, tím kuželíkovým jsem myslel tvar vnitřních ploch a působení sil. A ikdyž si vezmete nový ložisko, tak vnitřní kroužky jsou rukou normálně vyšprtnout. To že začnou hučet bych spíš přisuzoval moc velkýmu kladivu při lisování. Prostě to ložo nemá proč začít hučet když se rozebere a zase složí. Stačí to na sebe lisovat přes závitovou tyč a ne kladivem. A ani na hmaservice není nic o tom, že by se mělo dávat nový ložisko.
Přesně tak přesně tak.
Ted sem si nechal opískovat bubny nastříkám srazím flexou hranu nový pakny nový ferenkit gumičky do prasátek a to bude panečku brzdit. :lol:
Mám Hyundai Accent 1,3 pr.ev.2000
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Jam píše:Sorry, mejlka v pojmech, tím kuželíkovým jsem myslel tvar vnitřních ploch a působení sil. A ikdyž si vezmete nový ložisko, tak vnitřní kroužky jsou rukou normálně vyšprtnout. To že začnou hučet bych spíš přisuzoval moc velkýmu kladivu při lisování. Prostě to ložo nemá proč začít hučet když se rozebere a zase složí. Stačí to na sebe lisovat přes závitovou tyč a ne kladivem. A ani na hmaservice není nic o tom, že by se mělo dávat nový ložisko.
No tak v praci mame 12t lis neboj a taky par pripravku.Kladivo na to neni potreba,ale jedna vec je ta ze nezabranis tomu,aby ti tam nespadla nejaka nepatrna necistota a to lozisko nevidrela!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
vaisman
**
Příspěvky: 121
Registrován: 25 dub 2007, 16:10
Bydliště: Brno-Lišeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaisman »

Hujer píše:
Jam píše:Sorry, mejlka v pojmech, tím kuželíkovým jsem myslel tvar vnitřních ploch a působení sil. A ikdyž si vezmete nový ložisko, tak vnitřní kroužky jsou rukou normálně vyšprtnout. To že začnou hučet bych spíš přisuzoval moc velkýmu kladivu při lisování. Prostě to ložo nemá proč začít hučet když se rozebere a zase složí. Stačí to na sebe lisovat přes závitovou tyč a ne kladivem. A ani na hmaservice není nic o tom, že by se mělo dávat nový ložisko.
No tak v praci mame 12t lis neboj a taky par pripravku.Kladivo na to neni potreba,ale jedna vec je ta ze nezabranis tomu,aby ti tam nespadla nejaka nepatrna necistota a to lozisko nevidrela!


stačí uspat čistou hadrou
Mám Hyundai Accent 1,3 pr.ev.2000
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: KOTOUCE!!!!

Příspěvek od Engineer »

Kombinacia Pilenga kotuce a Nipparts dosticky... Predne brzdy
hmm? bohuzial jaksi ATE nie su k mani :(a ked ano tak drahe...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“