Jak to máte se spotřebou u New santy 2.2 CRDI ??
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
ano oficialne to nerobi ale v servise o tom vedia. Takze ziadny problem ved aj predvadzacku maju nacipovanuJarda776 píše:Jak je to s tim cipem, snizi se spotreba nebo to vychazi tak na stejno??? A za kolik ten cip zvladne udelat nejaka autorizovana firma nebo servis Hyundai???
Pred tym som sa viezol v klasickom a potom v tejto predvadzacke a skoro som onemel aky to bol rozdiel takze som mal jasno. Jedna sa to totiz o ine auto s uplne inymi vlastnostami. Po cipe som si spravil test ked som isiel cipovat spotrebu ukazoval cca 9,1l, po cipe som vynuloval a ukazoval 8,1l tu istu trasu. Zavisi to od stylu jazdy ked vyuzivas stale vyssi vykon tak to zerie asi takisto alebo trochu viac, ale pri normalnej beznej jazde mas spotrebu max rovnaku ako predtym ale skor nizsiu. Kazdopadne je prinos obrovsky pretoze to auta ozije o 100% a nemas pocit ze jazdis s mikrobusom
nizsiu ? to sa mi nezdatomki píše:ano oficialne to nerobi ale v servise o tom vedia. Takze ziadny problem ved aj predvadzacku maju nacipovanuJarda776 píše:Jak je to s tim cipem, snizi se spotreba nebo to vychazi tak na stejno??? A za kolik ten cip zvladne udelat nejaka autorizovana firma nebo servis Hyundai???
Pred tym som sa viezol v klasickom a potom v tejto predvadzacke a skoro som onemel aky to bol rozdiel takze som mal jasno. Jedna sa to totiz o ine auto s uplne inymi vlastnostami. Po cipe som si spravil test ked som isiel cipovat spotrebu ukazoval cca 9,1l, po cipe som vynuloval a ukazoval 8,1l tu istu trasu. Zavisi to od stylu jazdy ked vyuzivas stale vyssi vykon tak to zerie asi takisto alebo trochu viac, ale pri normalnej beznej jazde mas spotrebu max rovnaku ako predtym ale skor nizsiu. Kazdopadne je prinos obrovsky pretoze to auta ozije o 100% a nemas pocit ze jazdis s mikrobusom
no pokial jazdis beznym rerzimom tak prevodovka /najmä pri AT/ menej podraduje a skor radi vyssi stupen lebo kalkuluje s vyssim tocakom a viac konmi a dojde jej ze ma dost sily a nemusi podradovat. Vidim to aj na mojom aute, dnes som viezol romyho ktory si kupil manual lebo sa mu AT v Santa fe nepacilo ako radilo, teraz si hned sam vsimol ze ten automat radi lepsie.dudl píše:nizsiu ? to sa mi nezdatomki píše:ano oficialne to nerobi ale v servise o tom vedia. Takze ziadny problem ved aj predvadzacku maju nacipovanuJarda776 píše:Jak je to s tim cipem, snizi se spotreba nebo to vychazi tak na stejno??? A za kolik ten cip zvladne udelat nejaka autorizovana firma nebo servis Hyundai???
Pred tym som sa viezol v klasickom a potom v tejto predvadzacke a skoro som onemel aky to bol rozdiel takze som mal jasno. Jedna sa to totiz o ine auto s uplne inymi vlastnostami. Po cipe som si spravil test ked som isiel cipovat spotrebu ukazoval cca 9,1l, po cipe som vynuloval a ukazoval 8,1l tu istu trasu. Zavisi to od stylu jazdy ked vyuzivas stale vyssi vykon tak to zerie asi takisto alebo trochu viac, ale pri normalnej beznej jazde mas spotrebu max rovnaku ako predtym ale skor nizsiu. Kazdopadne je prinos obrovsky pretoze to auta ozije o 100% a nemas pocit ze jazdis s mikrobusom
chip
no taky jsem přemýšlel o chipu, tak jsem zašel za známým do servisu AP a ten říkal, že oficielně ho nedělají, ale dělají, ale prý běda mi, když si to nechám udělat. Dva lidi přimo z ředitelství si to nechali chipnout a ani jeden se z autem nevrátil z dovolené.. prý se modře zakouřolo a motor v prd...
new SF 2007 , 2.2 CRDi, black,manuál
volvo s 60 D5 SUMMUM
Škoda SuperB
Hyundai i30
Škoda Favorit silver line-))
volvo s 60 D5 SUMMUM
Škoda SuperB
Hyundai i30
Škoda Favorit silver line-))
Re: chip
Vždyť to říkám-škoda záruky a zbytečný dohady.Badyx píše:no taky jsem přemýšlel o chipu, tak jsem zašel za známým do servisu AP a ten říkal, že oficielně ho nedělají, ale dělají, ale prý běda mi, když si to nechám udělat. Dva lidi přimo z ředitelství si to nechali chipnout a ani jeden se z autem nevrátil z dovolené.. prý se modře zakouřolo a motor v prd...
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Re: chip
to je tak ked to chipuju amateri, kamos ma octavku nacipovanu uplne nadoraz a teraz natocil 200000km a nic. Pritom jazdi jak besna svina.Badyx píše:no taky jsem přemýšlel o chipu, tak jsem zašel za známým do servisu AP a ten říkal, že oficielně ho nedělají, ale dělají, ale prý běda mi, když si to nechám udělat. Dva lidi přimo z ředitelství si to nechali chipnout a ani jeden se z autem nevrátil z dovolené.. prý se modře zakouřolo a motor v prd...
Jam mam zatial 46000km a nic
Re: chip
tomki píše: to je tak ked to chipuju amateri, kamos ma octavku nacipovanu uplne nadoraz a teraz natocil 200000km a nic. Pritom jazdi jak besna svina.
Jam mam zatial 46000km a nic
No nevím, jestli se v případě firmy Auto Palace dá mluvit o amatérech...
new SF 2007 , 2.2 CRDi, black,manuál
volvo s 60 D5 SUMMUM
Škoda SuperB
Hyundai i30
Škoda Favorit silver line-))
volvo s 60 D5 SUMMUM
Škoda SuperB
Hyundai i30
Škoda Favorit silver line-))
Re: chip
no asi ano. pokial to cipovali priamo v autopalace. Tak si vezmi napr. v rakusku sa da kupit 2,2Crdi so 180Ps, 400Nm normalone z obchodu. Tak to asi ten motor zvladnut musi, rovnako ako sa predavaju s 20palcovymi diskami. To ze im muchli obe cipovane auta zrejme hovori o tom ze to spravili zle, samozrejme ale mohlo ist o zhodu nahod a vobec to nemuselo byt cipom. Tazko povedat. Viem len ze tam kde som cipoval ja, cipovalo kvantum inych ludi a problem nemal ani jeden, vlastne jednemu to vraj trochu dymi. Ale napriklad nasa X5 tiez zadymi ked dam plny kotol ale je to len take odfuknutie, ktore trva sekundu a potom vyrazi a ziaden dym sa nekona.Badyx píše:tomki píše: to je tak ked to chipuju amateri, kamos ma octavku nacipovanu uplne nadoraz a teraz natocil 200000km a nic. Pritom jazdi jak besna svina.
Jam mam zatial 46000km a nic
No nevím, jestli se v případě firmy Auto Palace dá mluvit o amatérech...
Ono nejde jenom o motor když jsem v roce 2005 pořídil Santu tak po 12000km začala vyskakovat zpátečka,tehdy se nakonec měnila převodovka,ale dovozce v Butovicích si nejdřív vyžádal auto jetli není čipnuté ´,je pravda že s tím by převodovka vlastně zpátečka neměla nic společného,ale dohadujte se-řekl bych,že by se rádi vzdali záruky než by museli platit novou převodovku za 120 000,-Kč.Dobrej čip je tedy pro mě žádnej čip,než mít starosti.Neříkám,že mě to kdysi nelákalo,ale po této zkušenosti jsem se vyléčil.Já vím teď namítáte,že se dá soft přehrát zpět a nic se nepozná.Jenže.když dojedu s autem třeba za hranicema/nebo někde daleko od domova/zavolám Hyundai a ať si s tím dělají co chtějí,takhle by se to muselo přitáhnout domů atd.-zbytečné starosti.
Ještě k sérii prodávané v rakousku-je pravda,že mají opravdu čipnutý motor,ale záruku za to nese dovozce v rakousku a ne korejci-prostě pořád je to o zárukách.
Ještě k sérii prodávané v rakousku-je pravda,že mají opravdu čipnutý motor,ale záruku za to nese dovozce v rakousku a ne korejci-prostě pořád je to o zárukách.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
jasne vec je to o zaruke, otazka ale je ci v rakusku je to naozaj cip alebo ten motor ma standardne taky vykon, len u nas sa predava takto kvoli spotrebe alebo vydrzi alebo neviem comu. Lebo ked si vezmem do uvahy dnesny bezny diesel 2,2obsah tak min. tych 125Kw tam je standardPavel M píše:Ono nejde jenom o motor když jsem v roce 2005 pořídil Santu tak po 12000km začala vyskakovat zpátečka,tehdy se nakonec měnila převodovka,ale dovozce v Butovicích si nejdřív vyžádal auto jetli není čipnuté ´,je pravda že s tím by převodovka vlastně zpátečka neměla nic společného,ale dohadujte se-řekl bych,že by se rádi vzdali záruky než by museli platit novou převodovku za 120 000,-Kč.Dobrej čip je tedy pro mě žádnej čip,než mít starosti.Neříkám,že mě to kdysi nelákalo,ale po této zkušenosti jsem se vyléčil.Já vím teď namítáte,že se dá soft přehrát zpět a nic se nepozná.Jenže.když dojedu s autem třeba za hranicema/nebo někde daleko od domova/zavolám Hyundai a ať si s tím dělají co chtějí,takhle by se to muselo přitáhnout domů atd.-zbytečné starosti.
Ještě k sérii prodávané v rakousku-je pravda,že mají opravdu čipnutý motor,ale záruku za to nese dovozce v rakousku a ne korejci-prostě pořád je to o zárukách.
- santafe007
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 06 bře 2007, 16:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
v servisu se dohodnes.Pavel M píše:Mám to zjištěný,že vrakousku to je čip a záruky kreje Hyundai Austria
spotreba je nizsi
zaruka ohrozena je pouze potencionalne...
Santa FE 2.2CRDi VGT Elegance AT
http://www.cydonia.cz
http://www.cydonia.cz
Na korejském trhu se jako základní motor (výhradně pro 2WD) Santíka dává 2.0VGT 151HP, pak je silnější 2.2VGT (stejný jako u nás) se 175 HP. Takže Rakušáci zřejmě používají originál naladěný motor z Koreje.tomki píše:jasne vec je to o zaruke, otazka ale je ci v rakusku je to naozaj cip alebo ten motor ma standardne taky vykon, len u nas sa predava takto kvoli spotrebe alebo vydrzi alebo neviem comu. Lebo ked si vezmem do uvahy dnesny bezny diesel 2,2obsah tak min. tych 125Kw tam je standardPavel M píše:Ono nejde jenom o motor když jsem v roce 2005 pořídil Santu tak po 12000km začala vyskakovat zpátečka,tehdy se nakonec měnila převodovka,ale dovozce v Butovicích si nejdřív vyžádal auto jetli není čipnuté ´,je pravda že s tím by převodovka vlastně zpátečka neměla nic společného,ale dohadujte se-řekl bych,že by se rádi vzdali záruky než by museli platit novou převodovku za 120 000,-Kč.Dobrej čip je tedy pro mě žádnej čip,než mít starosti.Neříkám,že mě to kdysi nelákalo,ale po této zkušenosti jsem se vyléčil.Já vím teď namítáte,že se dá soft přehrát zpět a nic se nepozná.Jenže.když dojedu s autem třeba za hranicema/nebo někde daleko od domova/zavolám Hyundai a ať si s tím dělají co chtějí,takhle by se to muselo přitáhnout domů atd.-zbytečné starosti.
Ještě k sérii prodávané v rakousku-je pravda,že mají opravdu čipnutý motor,ale záruku za to nese dovozce v rakousku a ne korejci-prostě pořád je to o zárukách.
Jinak ohledně záruky je to jak píše Pavel M, navíc s tím rizikem, že při každé garančce (resp. napojení auta na počítač) se automaticky nahraje do jednotky původní software a je potřeba zajít znovu na přeprogramování k úpravci. To, že počítač zaznamená přehrátí softu do protokolu auta je jasný.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz