coupe: slaby vykon 2.0

Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

coupe: slaby vykon 2.0

Příspěvek od black_sheep »

Caues vsici,

mam posledni dobou takovy mozna subjektivni pocit, ze to moje coupe nejak nejede.. :-) dokonce mam pocit ze scoupe nejede o tolik hur :-)

jenze byl jsem na diagnostice, dokonce na dvou ruznych a zadne zavady v ECU nebyli... svicky jsem koupil novy, 4bodove bosch a mam pocit ze je to jeste horsi hehe :-) pritom ty svicky co jsem z toho vytahl byli vizualne pekne, jen uz meli za sebou hodne.. olej, vodu nebasti, skubani se nejake znatelne nekona, obcas mam pocit ze to skubne nekde kolem 2tis a min, coz mi prijde bejt normani vzhledem k zaberu spojky ktera ma svy za sebou :-)

nedalo mi to a vyzkousel jsem teda maximalku a nejak do 180 to jeste jede ale pak uz pod plnym a vubec se tomu nechtelo.. nejak nejezdim obvykle takhle rychle, tak nevim tak nevim, jestli to tak jet ma nebo ne.. jsou dve moznosti, bud je zavada a nebo jsem si proste zvykl. :) zavodnici urcite potvrdi jak by to melo jet, ale kdyz jsem to mel nove a zkousel jsem to v nemecku na dalnici tak to tech 230 dalo a myslim ze to jelo proste lip...

kazdopadne mam podezreni na svickove kabely, pac uz nevypadaj nejlip, zadny shity kupovat nechci a na poradny ted nejsou penizky.. chtel bych originaly, bosche a nebo nipparts, nevim, nic jineho asi radeji... kazdopadne ted tam mam origo, ktere dodava dougicord, se kterym mi scoupe vubec nejelo, a to ani romcisovi kdyz jsem mu je pujcil.. kazdopadne problem je v tom ze ty zapalovaci kabely, co tam mam, jsou trosku pomichane...

predchozi maj. si nechal dat origo kabel cislo 4 na valec cislo 4, tj ten nejkratsi a pak jsou tam tri stejne dlouhe origo, vsecky c. 1, tj. kabel 2 a 3 nahradil oboji 1kou.. maj odbor +/- 3.3kOhm mimo ty ctyrky to uz nevim kolik ma.. tak co myslite? delaj to ty kabely? zvykl jsem si a to auto proste neni zadny velky sportovec..

jeste mam dohad ze ty kabely to asi nebudou protoze takhle pomichane uz byli kdyz jsem to koupil a jak rikam v nemecku na dalnici..... a tak dale :-)

uz me to docela vrta hlavou dyl, ale nechtel jsem z toho delat nejaky zavery ale kdyz jsem dneska ficel po dalnici tak jsem to zkusil a nejak me to prekvapilo jak se tomu nejak nechtelo....... musim jeste nechat zkontrolovat brzdy, jestli nejsou nejaky seknuty, protoze uz jsem jednou jezdil se seknutou ruckou :( to by se taky docela projevilo myslim, hehe :lol:

mno v podstate jsem si odpovedel sam, svickove kabely, nebo brzdy... tak mozna zbytecne tema, ale mozna se tady alespon rozjede nejaka diskuze na tohle tema, kdyz uz nam zacina okurkova sezona :-)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Reklama
 

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

treba kdyby sem nekdo hodil popis jak procistit ty brzdy, tak bych to trebas zmaknul sam aniz bych neco podelal, alespon hujer o tom mluvil na hoskovicich ze bych to zmakl.. :)

nebo jestli nekdo nabidne svickovy kabely... :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

predtym si tam tiez mal tie 4 bodove sviecky bosh ? lebo ako to sledujem tak fakt najlebsie sviecky su tie origos champion a ngk ja som si teraz kupil NGK predtym som mal densa najprv som snimi mal dobry pocit ale casom som zistil ze niesu moc dobre tak som ich vymenil a zistujem ze su fakt najlebsie tie NGK a su lacne tak to je tiez vyhoda
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii »

Pockej si par let az bude motor zralej na generalku, pak ho zgeneralkuj a uvidis ze pojede lip ;)
No cece nevim, mereni MAX rychlosti vubec o nicem nevypovida zalezi to na tom jaky mas gumy, kde jedes, jak moc je to z kopce, jak fouka vitr, co mas za benzin, jestli mas auto plny nebo prazdny a jestli se ti na strechu nahodou nevy*ś*al ptak a podobne takze bych to neresil ;)
Scoupe jede lip protoze ma sice slabsi moturek ale vazi min...

Jeste k ty brzde... jak si (Petr) mel zatazenou tu rucku na letisti tak mne to i trochu nasralo protoze sme zrovna jeli sprint a ja mel radost ze sem si malem se Scoupem dal Coupatko :x
Nakonec vyslo najevo ze Coupe melo zatazenou rucku a radis nem nezkoumal jak by to jelo kdyby rucku nemelo :roll:
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4507
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Blacku,že zrovna ty tam budeš cpát ty shity 4body od Bosche jsem si nemyslel. :roll: Když jsem před rokem chtěl zkušebně nasadit Brisky,tak jsi vyskakoval,že jedině předepsané NGK nebo Champion a teď tam dáš ty šmejdy,na které ti jasně napsal recenzi Rasty-v žádném případě do kupátka nedávat,nejedou,špatné spalování,rozsvěcí se check engine.
Z fabriky jsem tam měl origo Champion,teď tam mám druhou doporučenou značku NGK,protože tu mají všude oproti Championům a auto jezdilo s oběma značkama suprově.A jestli máš max.180km/h,tak tam opravdu není něco v pořádku(možná i ty kabely).Já mám za cca 3km-3,5km na tachometru 250km/h-podle GPS 244km/h.Třeba 200km/h bylo v Mimoni na srazech,vždy za méně než 2km(trať tam má od kraje ke kraji 2400m)-jen ty pneumatiky dostávaly chuděry zabrat :oops: .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

Borek píše:Blacku,že zrovna ty tam budeš cpát ty shity 4body od Bosche jsem si nemyslel. :roll: Když jsem před rokem chtěl zkušebně nasadit Brisky,tak jsi vyskakoval,že jedině předepsané NGK nebo Champion a teď tam dáš ty šmejdy,na které ti jasně napsal recenzi Rasty-v žádném případě do kupátka nedávat,nejedou,špatné spalování,rozsvěcí se check engine.
Z fabriky jsem tam měl origo Champion,teď tam mám druhou doporučenou značku NGK,protože tu mají všude oproti Championům a auto jezdilo s oběma značkama suprově.A jestli máš max.180km/h,tak tam opravdu není něco v pořádku(možná i ty kabely).Já mám za cca 3km-3,5km na tachometru 250km/h-podle GPS 244km/h.Třeba 200km/h bylo v Mimoni na srazech,vždy za méně než 2km(trať tam má od kraje ke kraji 2400m)-jen ty pneumatiky dostávaly chuděry zabrat :oops: .
mno bosch je sice trosku mimo moje nazory, zkousel jsem je totiz ve scoupe se vcelku dobrymi zkusenostmi, sice odchazeli po par tisic km ale tahlo to s nima lip :-)

proste po vejplate koupim NGK a kabely origo a bude klid... a taky vosefuju ty brzdy, pac mam fakt pocit ze jsou prichyceny.. :-)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

mně dosloužily svíčky takřka ihned po tom, co jsem přivezl auto. Co tam bylo nevim, ale začalo to pod 2000ot/min škubat a vynechával jeden válec. V prodejně, kde jsem byl, jen takový miniautodíly v miniměstě, mi nabídl bez čekání bud Bosch, nebo Brisk. Tak jsem vzal Brisky a jak jsem se jich bál, tak ted můžu s klidným svědomím řící, že jsem na nich najel už přes 10tis km a vše ok. Při té výměně mi ale u dvou kabelů zůstala ta objímka na svíčce, takže byl problém, ale auto s tím ještě jezdilo 5tis km, než jeden válec opět začal vynechávat. Abych rozumně dojel dom, tak do toho poškozeného kabelu jsem narval tlustší vodič, jako nouzovka to stačilo. Nicméně auto samozřejmě díky většímu odporu ztatilo výkon a to dost znatelně. Kabely už jme měl objednané od dodavatele Nipparts, jen ne a ne přijít. Až konečně přišly, vyměnil jsem je (tej jeden poškozenej smrděl jak prokluz na spojce, jen asi tak třikrát víc) a po výměně auto výrazně ožilo. Jezdil na ty vadný kabely delší dobu a už mi moc nepřišlo ,že to "nějak nejede". Po výměně fakt příjemná změna, takže určitě doporočuji vyměnit ty kabely + svíčky. Kabely Nipparts nebo origo a svíčky, jak píšete, NGK nebo Champion, ale nebál bych se z vlastní pozitivní zkušenosti ani těch Brisků.

S topspeed ti neporadím, já s tím zatím jel jen párkrát 200km/h a nějak čekat od 180ti jsme na to nemusel. Je ale fakt, že po 200km/h by to už asi byla delší doba, dohrabat se na top speed.

Nicméně Borku, 244km/h na 105kW mi přijde trochu přemrštěný údaj. Možná, když by mělo Coupé GK delší pátý převodový stupeň a foukal by lehce vítr do zad, protože ty vzdušný a valivý odpory jsou nad 200km/h obrovský a to tak, že zvýšit topspeed byť jen o 5km/h znamená přidat klidně i 15PS.
Coupé RD má v TP uvedeno maximálku 203km/h. Pokud některé Coupé RD jede víc, "přetáčí otáčky" a pak už je to jen rychlost díky větru v zádech. Na renckovi jsem měl o 3PS slabší výkon, ale papírovou maximálku jsem měl o 7km/h vyšší, protože rencek měl k dizpozici o 500otáček/min více, tedy plný výkon při 6500ot/min, omezovač na 7000ot/min, Coupé 2,0 má vše o 500ot/min níž. Tam v topspeed pak hraje velkou roli délka posledního převodu. S delším převodem můžeš jet teoreticky i 250km/h, ale otázka je, zda na to motor bude mít dostatek síly a taky druhá věc, ta topspeed by se dosahovala hodně dlouho. Pokud Coupé RD točí při 100km/h na pětku nějakých 2900ot/min, pak už přichází lehké počty, kolik auto pojede na pětku, pokud má dostatek koní. Do 6000ot/min zbývá 3100otˇmin, tzn 100km/h vydělím 2900 a výsledek vynásobím otáčkami maximálního výkonu, tedy 6000 a dostanu dle kalkulačky číslo 206,89km/h. Sem by auto mělo jet, pak už ale klesá výkon a omezovač na 6500ot/min nám zvedne rychlost na pěkných 224,13km/h, ale to by nás tam někdo musel dotlačit, protože motor je s výkonem už po smrti a ty valivý a vzdušný odpory to prostě nedovolí, jen z kopce, kde pomůže gravitace. Tím chci říct, že bud máte Borku v Coupé GK u 2,0motoru o dost delší převody, a pak čekáte na topspeed hoodně dlouho, nebo jsi jel na omezovač a na střeše jsi měl plachtu po směru větru nebo máš otáčky maximálního výkonu někde pod 7000ot/min a omezovač tak na 7500, což bych nepředpokládal. Takhle točivé motory má jen Honda a BMW v modelech M. Odečti si otáčky na pětku třeba při 70km/h a lehce se dopočítáš, pokud víš, že motor má plný koně při 6000otáčkách, což předpokládám, že motory 2,0 u RD a GK jsou praktický stejné.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

mirpie, pocitas naprosto presne, tech 224km/h jsem z lehkeho kopce na dalnici dal :-) bylo to maximum mozny... tj na tachu bylo tak 235 pac trosku nadmeruje samozrejme....
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4507
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Tak já měl smůlu v tom,že když jsem sahal po foťáku,tak už to manželka nevydržela a dostal jsem řádnou přednášku,že to už snad moc přeháním. :oops: Tak pro klid v rodině jsem musel vrátit ruku na volant :lol: .Nejmenovaná nová dálnice se zákazem vjezdu kamionů je parádní 8) .Tak až budu sám....... :arrow: :D
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

Já dal s Elantrou 2.0 což je totožný motor jakou v Coupé max okolo 230 tacho. To už bylo za hranicí tachometrového rozsahu - Ela ho má do 220. A autu už se víc nechtělo ani z kopce. V techničáku měla max 206, takže by to tak +- odpovídalo. Na dvoulitr se mi 244 také zdá až neuvěřitelně mnoho, i když má Coupé lepší aerodynamiku než Ela. 245 měla maximálku Calibra Turbo s 204 koníky.
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

jo, samozřejmě údaj na tachu je věc druhá. Ale ty převody mluví za vše, to neošidíš. Pokud udržíš 50km/h na pětku někde na 1400ot/min, pak auto těžko na stejný převod pojede 220...při maximálních otáčkách někde u 6000, u nafty v Oplu 50km/h na pětku nikdy nepojedu, to by mě motor vyfackoval, ale tam jsou taky maximální otáčky o 2000 níž, takže topspeed je ještě pod 200km/h, byť pátý převod je o dost delší než v benzínu
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4507
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Jandaxx-u naší generace Tiburona GK je rychloměr cejchován do 260km/h,takže ten nepřetočím :D .A ohledně rychlosti se hádat nebudu,protože žádný důkaz v ruce nemám(jak jsem psal-pokud manželka viděla jen stoupající ručičku rychloměru nad 200km/h,začala se nervozně kroutit,ale mlčela,když ručička ukázala na 250km/h a sáhl jsem po foťáku-tak vybouchla :x :D a další desítku km jsem měl přednášku,že to už je moc----musím přiznat,že měla pravdu,i když auto sedělo na silnici jako přisáté,sám jsem si říkal "teď píchnout,tak to by byl fofr" :oops: .Chtěl jsem jen zkusit max.rychlost i s GPS,na úseku dálnice,který je nový a v provozu bez náklaďáků,s min. provozem osobáků-tak se mě ten úsek zdál být nejbezpečnější pro vyzkoušení.Jak jsem předpokládal,bez fotek na tacho a navigace,to bude jen dohadování-tak až budou vhodné podmínky(sám v autě),tak to jednou nafotím.

Jandaxx,nemůžeš porovnávat Elu s Tiburonem.I když mají společné díly,tak podvozek,převodovka,profil karoserie-odpor vzduchu,výfukové potrubí....jsou jiné.Těch důkazů,že to jsou "trochu" jiná auta(určením i naladěním)je ze srazů dost.V Mimoni jich vždy bylo dost i teď třeba Taťulda s poslední 2,0l Elou,nemůžou konkurovat dosažené rychlosti na radaru-na stejnou vzdálenost už mám u Tiburona vyšší rychlost.Natož na sprinty,kde je rozdíl ještě markantnější.
V Mimoni jsem vždy povozil dost lidí a viděli,že nebyl problém i na té 2km dráze dostat rychloměr přes 200km/h. :wink: Pravda je,že tak od 230km/h už to neleze nijak rychle nahoru :D .Ještě se vrátím k rychloměrům v porovnání s měřením na GPS-oproti testům třeba se Škodovkami,kde kritizují nepřesné rychloměry,které bez problémů nadsazují ve vyšších rychlostech i o 20km/h a více,smekám před rychloměrem v Tiburonu(nevím,zda jsou i na ostatních H.stejně přesně naladěné,ale doufám,že ano),kde rychloměr ukazuje v celém zkoušeném spektru až na max. o +6 až +8km více.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii »

No já nevím, s tou MAX rychlostí bych to tolik neřešil :) ale dám k dobru že Scoupe končilo někde kolem 220kmh dál by už by byl akorát omezovač...
Sám pan velký Hujer může potvrdit jak jsme kolem něj projeli na dálnici cestou z Hoškovic (původně popichoval a předjel ale já se nedal) a ještě pak kroutil hlavou že v tom momentě měl na tachometru asi 230 ;)
Mne ani nedošlo jak rychle jsme letěli, až potom když Vláďa ukázal na tachometr tak sem trochu ztuhnul.

čím to je že to Bořek vždycky každýmu nandal s takovou šunkou jako je jeho rodinný GK? :wink:
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4507
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Yurii,tobě už by se to v takové rychlosti rozsypalo :lol: .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

Tak já se samozřejmě nehádám. Určitě má Coupé lepší aerodynamiku. Ohledně zpřevodování bych řekl, že je na tom Ela stejně. Kilo za 9,1, max 206. Coupe má myslím 208. Dvojka na kilo, trojka 150. Pětka je tak dlouhá, že nelze dosáhnout max. otáček. Motor už na to nemá sílu. Na druhou stranu, jsem v jiném dvoulitru toho samého provedení nejel, takže nevím, jestli ten můj nebyl nějaký chcípák.Přece jen, na téměř 250 skutečných je třeba o dost větší výkon - viz ta Cali Turbo, která s 204ps má max 245. Před ní jsem měl Corrado, a to jelo proti Ele jako blázen. Ela byla proti tomu slaboučký odvar.
Odpovědět

Zpět na „COUPE“