kolísání otáček
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
kolísání otáček
zdravi
minuli týden sem sy koupil sonátu rojk výroby 97 nebo 98 nejsem si jistej ale to bude asi jedno ted k tomu problemu
koupil sem to z baterkou kerá byla k.o tak sem jí vyměnil a po výměně začali kolísat otáčky v rozmezí 1000-1200 (až po ohřátí motoru)
jo a ještě když sem se díval do motru jestli neni křuplá nějaká podtlaková
hadička tak sem našel odpojenej potenciometr pod škrtící klapkou muže to spolu nějak soviset když ho znova odpojim tak se nic nezmění
dík za rady
minuli týden sem sy koupil sonátu rojk výroby 97 nebo 98 nejsem si jistej ale to bude asi jedno ted k tomu problemu
koupil sem to z baterkou kerá byla k.o tak sem jí vyměnil a po výměně začali kolísat otáčky v rozmezí 1000-1200 (až po ohřátí motoru)
jo a ještě když sem se díval do motru jestli neni křuplá nějaká podtlaková
hadička tak sem našel odpojenej potenciometr pod škrtící klapkou muže to spolu nějak soviset když ho znova odpojim tak se nic nezmění
dík za rady
- Reklama
konektor sem zapojil reset ecu sem dělalBruno píše:Zapoj ten konektor a potom udělej reset ECU /řídící jednotky/ někde tu je na to návod, určitě to pomůže!!
odpojil sem baterku na 1minutu
zapojil sem ji
nechal sem ho 5 minut vrčet na volnoběch
pak sem to projel
bylo to na teplim motoru
pak sem to sami dělal ale stim že to bylo odpojení 5 minut
a nepomohlo to
"odpojenej potenciometr pod škrtící klapkou " /// máš na mysli krokový motorek (protože ten je připojeny zezadu zespodu?? nebo snímač polohy škrtící klapky (ten je připojeny zepředu) ... protože možna máš krokovy motorek v prdeli
Hyundai Santa FE 2.2 CRDi
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
je to zespoda na klapce ten potenciometr co sníma polohu to asi nebude protože to by to nejelo ale dneska sem si tam hrál stim šroubečkem co tam je u tý klapky protže to chcípalo tak sem tam nastavil tak od oka a sluchu 950 otaček a dalo to cleou cestu pokoj zkusim ho zkapnout barvou jestli to nebylo třeba timcypisek píše:"odpojenej potenciometr pod škrtící klapkou " /// máš na mysli krokový motorek (protože ten je připojeny zezadu zespodu?? nebo snímač polohy škrtící klapky (ten je připojeny zepředu) ... protože možna máš krokovy motorek v prdeli
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Nevím, zda je to to samé, ale něco podobného mi dělala felicie 1,6 a tam byla v prdeli celá vzduchová klapka...oprava (neorigoš Škoda) 4500 Kč
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- Tomino82
- **
- Příspěvky: 180
- Registrován: 04 čer 2006, 22:08
- Bydliště: Kladensko
- Kontaktovat uživatele:
to same jsem mel i ja. Vymenil jsem krokovy moturek, ale delalo to dale. Nakonec byl problem v ridici jednotce. Zkus naky fajnovy autoservis (super je donat u HK), kde ti zkusi zasunout jinou ECU a uvidis, zda je to moturkem nebo ridici jednotkou. Drzim ti palce, at je to moturkem
Hyundai Sonata 16V 2.0 rv97
Kladensko
Kladensko
Ja myslim že to bude tim moturkem proto že byl odpojnej uvidim v pátek jdu na diagnostiku do hk partner na kladněTomino82 píše:to same jsem mel i ja. Vymenil jsem krokovy moturek, ale delalo to dale. Nakonec byl problem v ridici jednotce. Zkus naky fajnovy autoservis (super je donat u HK), kde ti zkusi zasunout jinou ECU a uvidis, zda je to moturkem nebo ridici jednotkou. Drzim ti palce, at je to moturkem
Zdarec všem jsem tu nový takže ještě ani nevím jak to tady funguje ale chci se zeptat mám sonátu 96 r.v. 2,0l 16v 102kw lpg, mám takový problém měl jsem prasklý chladič u výka nahoře taková malá prasklinka unikala z toho voda v podobě páry a tím se mi přehříval motor tak jsem to nechal zalepit a teď neuniká nic jenže mi to stále když jedu delší dobu bublá s vyrovnávací nádržky uniká pára a když otevřu výko chladiče tak mi voda vytryskne ven. teplota na teploměru stále dobrá, ale když jedu delší trasu někde do kopců tak mi začne vařit tak že i na teploměru ručička vyjede co nejvíš ventilátor se vůbec nespouští jen když stojím na místě a motor točí tak po nějaké době zapne ale jen na chvíly vůbec nevím co stím prosím o radu dík
zdarec mám problém s otáčkami myslím... když přijdu ráno k autu nastartuju tak mi otáčky vyjedou skoro až na 2000 po nějaké době klesnou asi na 1300-1400 jindy na 1000 když zapnu klimu tak jsou buď na 1300 a nebo lítají nahoru a dolu od900- 1300 nevím čím by to mohlo být jsem absolutní laik možná to tak je normální nevím to auto mám asi 14 dní takže se v tom opravdu nevyznám budu rád když mi někdo odpoví jo a ještě se chci zeptat děláte někdy nějaké srazy nabo tak kde si třeba předáváte zkušenosti apod. ???
hyundai sonata 2,0l 16v 102kw lpg r.v. 1996