Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
_miv_ : tak, tak... kazdy nech si robi co chce. Ja bohuzial nemam prachy na to aby som daval v 70 000km menit turbo, takze radsej necham ten motor zapnuty o par sekund viac a vyzdrzi daleko cez 100 000km
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: rady
snad to nebylo na me . ja jen chtel vedet proc tomu tak je a jen sem dal vyjadreni co si o tech turbo masinach myslim ._miv_ píše:dobry clanok.. ale myslim si, ze kto nema zaujem o rady tak ci tak si bude robit po svojom. nuz a s par desiatkami sekund pre vychladenie turba - bud si clovek vezme k srdcu tuto radu a auto sa mu zavdaci dlho vydrzou alebo sa mu to turbo ale daco okolo neho mozno pokazi... cize je zbytocne presviedcat ludi co tak ci tak si to nezoberu za dobru radu...
to mas ako s postupom ako zapajat nabijacku do zasuvky 230V a do mobilu...v kazdom navode je postup...a stava sa ze sa daco pokazi ked sa to robi v zlom poradi...
jinak ja nabijecku ze zasuvky nevyndavam vubec, jen obcas zastrcim nabit tel, abys vedel
Micra: clanek asi dobrej, ale v angline ho cist fakt neumim
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
pani to nebolo adresovane konkretne...
jasne ze som to nemyslel doslovne na teba a ani an ziadneho z nas. jednoducho vseobecne. nechcel som niekoho urazit to je jasne... a uz vobec nie nasjat ...
Hyundai i30 Fastback - 1,4 T-GDi 7DCT - Style - Polar white - MY2019
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Dobrý článek o chování k nafťáku je tento
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... jici/11624
kdo chce se poučí.
Je tam psáno i o turbu.
BigMax
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... jici/11624
kdo chce se poučí.
Je tam psáno i o turbu.
BigMax
Tam to pisu z bezpecnostnych dovodov, ak by si mal nahodov zaradenu rychlost tak by to mohlo byt celkom zaujimave . napr taky amik by vysudil pekne peniaze ak by tam bolo napisane startovat bez stlacenie spojky a stala by sa mu pritom nehoda.. . Inak nakladne vozy ktore maju vzduchom ovladanu spojku sa bezne startuju bez stlacenia spojky.lineduo píše:zaujimavy clanok
len by ma zaujimalo, ako je to s tou spojkou
v manualy sa jasne pise, ze ma byt pri startovani stlacena
co vy na to?
Hyundai Accent 1,5 CRDi Elegance True Blue r.v. 2008
ještě jeden zajímavý článeček
informací není nikdy dost
čau BigMax
http://www.autopart.cz/generate_page.php3?page_id=7543
informací není nikdy dost
čau BigMax
http://www.autopart.cz/generate_page.php3?page_id=7543
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
vseobecne znamy fakt je ze treba startovat so stlacenou spojkou, motor musi prekonat skutocne malo odporu (aj neutral ma odpor, aj ked minimalny)... nehovoriac o tom, ze tam moze byt zaraena rychlostlineduo píše:zaujimavy clanok
len by ma zaujimalo, ako je to s tou spojkou
v manualy sa jasne pise, ze ma byt pri startovani stlacena
co vy na to?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
ja vyhodím 500m před křižovatkou a pomalu dojíždím... na tachometru 30km/hod auta na semaforu se rozjíždí dám 2 a lechce se rozjedu a pak se divíte že mám docela malou spotřebu.. přece nebudu ze 4 dávat 3 a pak 2 atd...
Naposledy upravil(a) David C3 dne 21 črc 2008, 15:21, celkem upraveno 1 x.
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
takže vlastně taky jedete na neutrál jen ne tak dlouho jako jámajco píše:nápodobne. a keď idem na 4. rýchlostnom stupni, tak tak isto. spomaľujem a pri 1200-1300 vyraďujem rýchlosť.Mexican píše:vacinou dojazd na 3 a ked to padne na cca 1200 vyradim
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Ja jazdim ako David C3, ked idem na 4, zbrzdim to s motorom na cca 1800 - 1700 otacok a potom vyhadzujem rychlost..... turbu to neublizuje, motoru to neublizuje a priemerka na PP mi padne priam okamzite z 5,2 na 4,8l/100km, ak to spravim v meste niekolko krat, priemerka klesne aj na 4,2 a rekord je 3,8l/100km... potom par nervoznych predbehnuti a som spat na 4,8 az 5,0....
Accent 1,5CRDi VGT 6/2008 Elegance EB, 205/45 R16 Firestone SZ90
Re:
Ahoj Mikro tak to tu čítam všetko o tom turbe a mám iba jednu otázku Accent má turbo v zadnej časti motora??? Lebo som kupil alebo sme si kupili s priatelkou Suzuki SX4 1.6 DDis a predajca nám vravel že má super výhodu že turbo je v prednej časti motora a netreba ho nechať chladiť...tak sa len pýtam že ako to je či to náhodou aj Accent nemá v predu a predajca nás iba tak šálil Dikes
Mikro píše:toto som nasielvlastaFR píše:hrozny masiny mate to vam povim
no ale co to ma za duvod, nebo spis smysl??
Finally, no special shutdown procedure is required with superchargers. Because they are not lubricated by engine oil, they can be shut down normally. Turbochargers must idle for about 30 seconds or so prior to shutdown so the lubricating oil has a chance to cool down. With that said, a good warm-up is important for superchargers, as they work most efficiently at normal operating temperatures.
tu je original clanok (supercharger):
http://auto.howstuffworks.com/supercharger5.htm
tu je clanok k turbu:
http://www.howstuffworks.com/turbo.htm
Hyundai Accent 1,4i Elegance 10/2007