Kolik mate najeto??
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 278
- Registrován: 27 čer 2007, 14:10
- Bydliště: Bratislava
Kolko mate najazdenych kilometrov?
Zaujimalo ma kolko mate najazdenych kilometrov na svojych accentoch?
Aby sme priblizne vedeli kolko tie auta vydrzia.
Kazdy kto sa zapoji nech napise rok vyroky,motor a dake vady(nie obycajny servis).
Aby sme priblizne vedeli kolko tie auta vydrzia.
Kazdy kto sa zapoji nech napise rok vyroky,motor a dake vady(nie obycajny servis).
- Reklama
Sakra co to tam máš za zázračné tlumiče? Nebo jezdíš jen po dálnici? já mám teď najeto cca 225000 a tlumiče se měnili už po třetí (předchozí majitelka 1x a já už 2x). A to nejvíc najezdím na trase Hradec Králové - Vysoké Mýto - Olomouc, takže žádné velké tankodromy, ale vcelku slušné silnice (když nepočítám sjezd do Mohelnice)myhead píše:mám hyundai accent 1997 1,4 3dv. najeto 145000 jsem vela vela spokojenej jezdím s ním už dlouho a předchozí majitel s ním neměl žádné větší potíže, není žádná koroze žádné vady na motoru a nebyli ještě měněné ani tlumiče.vše v pořadku a hlavně pořád vše v originále.
Hyundai Accent 1997 - 1.3i Elegance GLS (62kW/84k)
Kam se hrabou fujFeliny a Fóbie...
Kam se hrabou fujFeliny a Fóbie...
ja mam okolo 260 000km 1,5 r.v.12/96 a neviem o ziadnych zavadach mimo normalenho servisu. Akurat tak tesnenie pod vikom ventilov. Menena spojka, tlmice. Zacinajuca korozia na lemoch zadnych blatnikov. Inak je to bezporuchove auto. Mne vadi len to ze je hlucne.
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
-
- **
- Příspěvky: 278
- Registrován: 27 čer 2007, 14:10
- Bydliště: Bratislava
zhrado píše:ja mam okolo 260 000km 1,5 r.v.12/96 a neviem o ziadnych zavadach mimo normalenho servisu. Akurat tak tesnenie pod vikom ventilov. Menena spojka, tlmice. Zacinajuca korozia na lemoch zadnych blatnikov. Inak je to bezporuchove auto. Mne vadi len to ze je hlucne.
Ta hlucnost je pri vysokych rychlostiach dost otravna. Pri 130km/h je potrebne zvysovat hlas. Inac ked si menil spojku,bolo potrebne vybrat cely motor? Co to stalo?
Nazdárek, tak já mám Acentíka z roku 1997 1,3 5d a na pár drobností vše OK najeto 115 000. Měnil jsem spojku a hlavní brzdový válec jinak nic. Vcelku pravidelný servis doma v garáži ( olej, svíčky apod. ) Jinak běžné vady jako koroze pod víkem nádrže, chycená kapota, atd. Vcelku jsem spokjen. Jo a jinak je tam ještě origo výfuk, měnil se jen pletenec. Takže zdar a sílu ať ještě vydrží.
lazyl Accent 1997 GLS 1,3 55KW 5-ti dveř
Nazdárek, tak já mám Acentíka z roku 1997 1,3 5d a na pár drobností vše OK najeto 115 000. Měnil jsem spojku a hlavní brzdový válec jinak nic. Vcelku pravidelný servis doma v garáži ( olej, svíčky apod. ) Jinak běžné vady jako koroze pod víkem nádrže, chycená kapota, atd. Vcelku jsem spokjen. Jo a jinak je tam ještě origo výfuk, měnil se jen pletenec. Takže zdar a sílu ať ještě vydrží.
lazyl Accent 1997 GLS 1,3 55KW 5-ti dveř
Ta hlucnost je pri vysokych rychlostiach dost otravna. Pri 130km/h je potrebne zvysovat hlas. Inac ked si menil spojku,bolo potrebne vybrat cely motor? Co to stalo?[/quote]
Když jsem já nechával měnit spojku (v prosinci) přišlo mě to na 4500kč i s prací, tuším že tam teď mám spojku značky VALEO (prý je to kvalitní značka tvrdil mechanik - ale věř dneska někomu něco ). Nechal jsem ji vyměnit komplet (ne jenom lamely). Jinak mě osobně nepřijde můj accent o moc hlučnější než firemní fóbie...samozřejmě třeba takové klapání motoru leze člověku na nervy, ale mě klape motor jen když jedu po dálnici "jak prase" = 160 a víc ... pak trvá celej tejden než se motor umoudří a klapavý zvuk ustane
Když jsem já nechával měnit spojku (v prosinci) přišlo mě to na 4500kč i s prací, tuším že tam teď mám spojku značky VALEO (prý je to kvalitní značka tvrdil mechanik - ale věř dneska někomu něco ). Nechal jsem ji vyměnit komplet (ne jenom lamely). Jinak mě osobně nepřijde můj accent o moc hlučnější než firemní fóbie...samozřejmě třeba takové klapání motoru leze člověku na nervy, ale mě klape motor jen když jedu po dálnici "jak prase" = 160 a víc ... pak trvá celej tejden než se motor umoudří a klapavý zvuk ustane
Hyundai Accent 1997 - 1.3i Elegance GLS (62kW/84k)
Kam se hrabou fujFeliny a Fóbie...
Kam se hrabou fujFeliny a Fóbie...
-
- **
- Příspěvky: 278
- Registrován: 27 čer 2007, 14:10
- Bydliště: Bratislava
Som zalozil novu temu a zabudol som napisat o svojom accente.
Mam accent r.v 1997, 1.5 12V, 5D, GLS. Auto mam od novoty, okolo roku 2001 sa autu nechcele startovat v lete. Mohol som to skusat aj 5-krat zasebou a iba sa tocil a nic. Ked som o nechal 10min a skusil potom auto naskocilo na prvy krat. Takto som sa trapil asi 3,5mesiaca, v hyundai servise mi povedali ze presne nevedia co to je a ze to vyyera na vymenu riadiacej jednotky. V ten den som siel domov okolo jedneho servisu mitsubishi, maly tam napisane ze sa zaoberaju aj hyundaimi. Vosiel som dnu a hned sa ma ujal starsi pan a pytal sa co potrebujem. Vysvetlil som u svoj problem. Povedal ze ked chcem mozem nechat unych auto cez noc a rano sa nato pozre ze ako to nestartuje. Rano som prisiel a auto nechcelo nestartovat, ked som bol v normalnom hyundai servise kde mi chceli menit riadiacu jednotku vzdy to nastartovalo. Pan sa hned pozrel na sviecky, jedna sviecka tam bola uplne povodna(smejdi v servise vymenili iba tri a na stvrtu sa vykaslali) este vymenil palivovy filter. Auto najbliysie dva tyzdne startovalo ako raketa. Potom sa to zase vratilo. Prisiel som bezradny spat. Pan sa nato pozaral asi 20min a vymenil dake "rele" komplet cela oprava sviecky,filter,rele ma stala 2000sk aj s robortou. Inac su tam sviecky NGK,super sviecky. Casom som menit koniec vyfuku, vsetky tlmice, teraz ma cakaju pruziny. Auto trpy hrdzov na "zatial" zadnych podbehoch. Inac som spokojny,vykon je pomerne slusny a vie s autom hybat. Teraz mam najazdenych 125 000km, prevazne po meste.
Mam accent r.v 1997, 1.5 12V, 5D, GLS. Auto mam od novoty, okolo roku 2001 sa autu nechcele startovat v lete. Mohol som to skusat aj 5-krat zasebou a iba sa tocil a nic. Ked som o nechal 10min a skusil potom auto naskocilo na prvy krat. Takto som sa trapil asi 3,5mesiaca, v hyundai servise mi povedali ze presne nevedia co to je a ze to vyyera na vymenu riadiacej jednotky. V ten den som siel domov okolo jedneho servisu mitsubishi, maly tam napisane ze sa zaoberaju aj hyundaimi. Vosiel som dnu a hned sa ma ujal starsi pan a pytal sa co potrebujem. Vysvetlil som u svoj problem. Povedal ze ked chcem mozem nechat unych auto cez noc a rano sa nato pozre ze ako to nestartuje. Rano som prisiel a auto nechcelo nestartovat, ked som bol v normalnom hyundai servise kde mi chceli menit riadiacu jednotku vzdy to nastartovalo. Pan sa hned pozrel na sviecky, jedna sviecka tam bola uplne povodna(smejdi v servise vymenili iba tri a na stvrtu sa vykaslali) este vymenil palivovy filter. Auto najbliysie dva tyzdne startovalo ako raketa. Potom sa to zase vratilo. Prisiel som bezradny spat. Pan sa nato pozaral asi 20min a vymenil dake "rele" komplet cela oprava sviecky,filter,rele ma stala 2000sk aj s robortou. Inac su tam sviecky NGK,super sviecky. Casom som menit koniec vyfuku, vsetky tlmice, teraz ma cakaju pruziny. Auto trpy hrdzov na "zatial" zadnych podbehoch. Inac som spokojny,vykon je pomerne slusny a vie s autom hybat. Teraz mam najazdenych 125 000km, prevazne po meste.
..
accent je 100krat hlucnejsi ako fabia. a pri spojke sa dava dole prevodovka, motor ostava tam. nieje to zlozita robota..
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
- TechGen
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 28 lis 2007, 18:58
- Bydliště: SVK, Big Šariš
- Kontaktovat uživatele:
Accent 12/96 a najazdenych 85 000 km. Dobre nie? Z technickych veci odisli tlmice a musel som tiez opravovat hrdzu okolo zadnych blatnikov, inak len bezne veci.
Červené superžihadlo Accent 1,5 12V 1996 (audio drvič okien - 1390 W)
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
Re: ..
Tak to je vidět, že jsi neřídil naši firemní fóbii...zhrado píše:accent je 100krat hlucnejsi ako fabia. a pri spojke sa dava dole prevodovka, motor ostava tam. nieje to zlozita robota..
Hyundai Accent 1997 - 1.3i Elegance GLS (62kW/84k)
Kam se hrabou fujFeliny a Fóbie...
Kam se hrabou fujFeliny a Fóbie...
..
ved ja chapem ze je to stare auto tak je hlucnejsi ako fabia. ta jedina vec mi na nom vadi, inak je to pre mna super auto. reagoval som na to ze fabia je rovnako hlucna co mi prislo divne. potom bude chyba vo fabii. ale chystam sa ho dako odhlucnit tak som zvedavy ako dopadnem
a brat mal 1,4 fabiu kombi cca tolko isto km a menil toho podstatne viacej ako ja
a brat mal 1,4 fabiu kombi cca tolko isto km a menil toho podstatne viacej ako ja
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.