pomoooc
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
pomoooc
ahoj lidičky mam problém s mým scoupatkem uz nekolikrát se mi stalo ze když jedu tak mi najednou auto přestane tahat vubec nejde za plynem a když sešlápnu spojku nebo vyřadim tak mi strašně rychle spadnou otáčky a spadnou az na 500ot/min. a auto ma tendenci chcipnout ale nechcipne a kdyz ho chcipnu a natocím znova tak to nachvilku přestane a za chvilku zas tak nevím je to LS takže turbinu nemam tak nevím jestli to muže byt elektrikou neakej snímac třeba škrtící klapky nebo vaha vzduchu nebo vyfukem katík nemam ale mam tam rezonator anebo nedavno sem tam dal hřiba misto obyčejnyho vzduchače ale to myslim že by vadit nemělo tak jestli mate nikdo zkušenosti tak poradte dík zatim se vsichni mějte
- Reklama
ahoj tak 1. předem se omlouvám za to jakej jsem ale musim tě "zjebat" za ten nadpis zkus ti příště aspoň aby to trochu popisovalo ten problém ... já jsem na to docela alergickej
no popojedem je to trochu OT za co se předem omlouvám ale na mazdě mi to dělá to samý, já přidam plyn nad 2tis.otáček a pak mi otáčky spadnou kolem 500 a skoro mi to chcípne ... já jsem přesvědčenej že to delá nějaký čidlo sání, váha vzduchu a nebo někde je skříplej drátek .... tak až na to přijdeš dej mi vědět kdyžtak budu průběžně informovat )
no popojedem je to trochu OT za co se předem omlouvám ale na mazdě mi to dělá to samý, já přidam plyn nad 2tis.otáček a pak mi otáčky spadnou kolem 500 a skoro mi to chcípne ... já jsem přesvědčenej že to delá nějaký čidlo sání, váha vzduchu a nebo někde je skříplej drátek .... tak až na to přijdeš dej mi vědět kdyžtak budu průběžně informovat )
Hyundai Coupe r98 2.0 16V - prodáno
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
to je hezky ze ho tu jebes alergie jedna:D a sam tu napises OT jak svina:D
nevyjel si nedavno nadrz az krev? mohlo se stat ze palivovy cerpadlo natahne bordel a zadre se
muzou to byt zapalovaci kabely muze byt nalomenej a proste odchazi az nekdy umre
muze to byt cidlo motoru ktery ridi spalovani
skus taky vyklepat ten filtr ale to ono nebude:)
jinak kde bydlis?? scoupecek je malo:)
nevyjel si nedavno nadrz az krev? mohlo se stat ze palivovy cerpadlo natahne bordel a zadre se
muzou to byt zapalovaci kabely muze byt nalomenej a proste odchazi az nekdy umre
muze to byt cidlo motoru ktery ridi spalovani
skus taky vyklepat ten filtr ale to ono nebude:)
jinak kde bydlis?? scoupecek je malo:)
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ale neřikej že ty tyhle nadpisy miluješ a za to OT jsem se omluvil ale jinak .. jak pišeš kabely,svíčky,palivovej filtr,vzduchovej filtr, spousta čidel,váha vzduchu(což je vlastně taky čidlo) ..... zajel bych na diagnostiku a jestli to něco ukážeLongStar píše:to je hezky ze ho tu jebes alergie jedna:D a sam tu napises OT jak svina:D
nevyjel si nedavno nadrz az krev? mohlo se stat ze palivovy cerpadlo natahne bordel a zadre se
muzou to byt zapalovaci kabely muze byt nalomenej a proste odchazi az nekdy umre
muze to byt cidlo motoru ktery ridi spalovani
skus taky vyklepat ten filtr ale to ono nebude:)
jinak kde bydlis?? scoupecek je malo:)
Hyundai Coupe r98 2.0 16V - prodáno
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
Tenhle problem jsem mel uz spoustukrat taky...
diagnostika vetsinou moc nepomuze, alespon me to jen vyhodilo chybu na lambde a spatna smes.
Jednou byl problem v sensoru chladici kapaliny co jde do ECU a jednou byly spatny zapal. kabely.
Zkus mrknout na ty kabely ve tme jestli uvidis nekde jiskry co jdou mimo.
Jinak to muze bejt celkem cokoliv, ale zacal bych tim ze zkontroluju kabely a jestli jsou vsecky cidla ok a spravne zapojeny.
pak bych se presunul na rozdelovac jestli je dobrej palec a viko, zmerit odpor na civce zapalovani.
pak se presunout na dalsi veci, to cidlo teploty se da vymenit celkem levne stoji to asi 2-3kila, ale musis vymenit to spravny, jsou tam dve, jeden vede do palubky a dava ti info o teplote druhy do ecu, musis to co jde do ecu.
Jooo, este si skontroluj jestli nemas moc zaprasenej filtr. nebo saci potrubi.
tim bych asi zacal, tak hodne zdaru a napis cim to bylo
diagnostika vetsinou moc nepomuze, alespon me to jen vyhodilo chybu na lambde a spatna smes.
Jednou byl problem v sensoru chladici kapaliny co jde do ECU a jednou byly spatny zapal. kabely.
Zkus mrknout na ty kabely ve tme jestli uvidis nekde jiskry co jdou mimo.
Jinak to muze bejt celkem cokoliv, ale zacal bych tim ze zkontroluju kabely a jestli jsou vsecky cidla ok a spravne zapojeny.
pak bych se presunul na rozdelovac jestli je dobrej palec a viko, zmerit odpor na civce zapalovani.
pak se presunout na dalsi veci, to cidlo teploty se da vymenit celkem levne stoji to asi 2-3kila, ale musis vymenit to spravny, jsou tam dve, jeden vede do palubky a dava ti info o teplote druhy do ecu, musis to co jde do ecu.
Jooo, este si skontroluj jestli nemas moc zaprasenej filtr. nebo saci potrubi.
tim bych asi zacal, tak hodne zdaru a napis cim to bylo
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
tak ahoj chlapi to be se omlouvam a dik za zjebaní no a tobě co ses ptal odkud sem tak sem ze sokolovska bydlim v obci vřesová nevím jestli to znaš taková prdel a odkud si ty jo a nadrž sem nevyjel to si hlídám jinak co se tyče motoru dělal sem novy rozvody těsnění pod makovicí svíčky a kabely mam taky nový akorát co sem nekupoval to je palec a víko rozdělovače problém je vtom že nikde nedělaj diagnostiku na hyundaie a když to dam do algonu jakož origo servisu tak se nedoplatim tak nevim co to muže byt zkusim na to přijít tak zatim ahoj.
Mě tohle dělal zasviněnej filtr a pak urvanej vnitřek katíku. Zacpal přírubu a splodiny nemohly ven a motor se dusil. Ale kdyby to bylo sání nebo výýfuk (alespoň dle mých zkušeností), nevytočil bys ty otáčky nikdy. Výkon klesne pekelně, sešlápneš plyn, naskočí otáčky a hned letí dolů... Poznal bys to i podle zvuku - přidušený zvuk... Jinak mě otáčky také houpaly... Přeběhlo to na 2500, pak na 500, občas to chcíplo a nešlo chvíli natočit. To byla zas nakoplá ŘJ, takže mi jeden chlápek přehrál SW a bylo to v pohodě...
Dej pak vědět, co to bylo.
Dej pak vědět, co to bylo.
tak čau chlapi tak zdáse že jeden problém mam vyřešenej koupil sem novek palec a víčko rozdělovače a je to v cajku ¨teda zatim akorat tam ještě musím koupit gufero protože se mi dostává do víčka olej ale to prej vide na 50 kc tak to neřešim druhej a ten závážnější problém je že mi praskl plášt na ladáku no a ten týpek co sem uněj byl říkalže to vyjde na 5000 ale dami tam novou rouru novej rezonátor a koncovku protože ten blbej skopčák co to měl předemnou to tam uplně do....l a líp to prej nepujde tak mu to tam ve čtvrtek dam na celej den a snad to bude dobrý tak se mějte zatím já zas napíšu.