OMV Carrera 100
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
OMV Carrera 100
Tak jsem udělal pokus a natankoval u OMV plnou nádrž Carrery 100.
Nějakou dobu jsem googlil, ale mimo záplavy desítek kopií stejné marketingové zprávy jsem našel jen pár krátkých diskuzí, které byly stejně značně rozporuplné. Někteří tvrdí že jim to na to jezdí mnohem líp, další zase, že mnohem hůř. Také někteří tvrdí že jim spotřeba vzrostla, jiným naopak klesla. Byl tam i názor, že je se někomu zdá lepší než V-Power Racing , ale ten jsem nikdy v autě neměl tak nemůžu porovnat.
Dal jsem za to sice o stovku víc než bych dal za regulérní 95, ale při dnešních cenách benzínu mě to už nevytrhne. Pokud mi při mé klidné jízdě ta spotřeba klesne, budu rád a spočítám si jestli se mi vyplatí ji brát pořád. Jsem na tu kombinaci více oktanů a nějakých aditiv fakt zvědavý.
Zatím jsem jen dojel domů, cca 10km, takže ještě nemůžu na chování auta nic moc pozorovat, možná zvuk motoru se mi zdál méně ostrý. Měl jsem tam teď cca 50% směs normální 95ky a Carrery 95, a subjektivní dojem byl lehce, fakt jemně, klidnější auto, a menší zápach z výfuku, ale to byl asi placebo-efekt ...a vůbec, když mám skoro prázdnou nádrž, tak je to auto takové lehce svižnější než s plnou.
No, jak píšu, jsem zvědavý, a o pozitivní a/nebo negativní zkušenosti se podělím, když už jsem to tam holt nalil
Nějakou dobu jsem googlil, ale mimo záplavy desítek kopií stejné marketingové zprávy jsem našel jen pár krátkých diskuzí, které byly stejně značně rozporuplné. Někteří tvrdí že jim to na to jezdí mnohem líp, další zase, že mnohem hůř. Také někteří tvrdí že jim spotřeba vzrostla, jiným naopak klesla. Byl tam i názor, že je se někomu zdá lepší než V-Power Racing , ale ten jsem nikdy v autě neměl tak nemůžu porovnat.
Dal jsem za to sice o stovku víc než bych dal za regulérní 95, ale při dnešních cenách benzínu mě to už nevytrhne. Pokud mi při mé klidné jízdě ta spotřeba klesne, budu rád a spočítám si jestli se mi vyplatí ji brát pořád. Jsem na tu kombinaci více oktanů a nějakých aditiv fakt zvědavý.
Zatím jsem jen dojel domů, cca 10km, takže ještě nemůžu na chování auta nic moc pozorovat, možná zvuk motoru se mi zdál méně ostrý. Měl jsem tam teď cca 50% směs normální 95ky a Carrery 95, a subjektivní dojem byl lehce, fakt jemně, klidnější auto, a menší zápach z výfuku, ale to byl asi placebo-efekt ...a vůbec, když mám skoro prázdnou nádrž, tak je to auto takové lehce svižnější než s plnou.
No, jak píšu, jsem zvědavý, a o pozitivní a/nebo negativní zkušenosti se podělím, když už jsem to tam holt nalil
- Reklama
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
OMV Carrera 100 je moje palivo. Nic jiného do auta neleju. Musim uznat že to neudělá z auta raketu, ale rozdíl tam je znát co se týče lehčího chodu a nižší spotřeby. Když porovnám že bych bral plnou nádrž 95ky=1476Kč a plnou Carrery 100=1584Kč tak je to rozdíl 108Kč a těch 108Kč se mi mnohokrát vrátí na nižší spotřebe a lepších jízdních vlastnostech. Nehledě že je to lepší pro motorové díl
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Od původního příspěvku jsem zatím znova netankoval takže nemůžu objektivně ještě říct vůbec nic, ale:
Subjektivně mám dojem, že ta ručička okamžité spotřeby se drží níž ...ani ne tolik při souvislé jízdě, ale při vytočení se mi zdá že neletí tolik doprava. Také se mi zdá, že to má lehce hlubší a tudíž tišší zvuk, ale to je určitě placebo efekt.
Samozřejmě zkusím to do auta nalít ještě jednou, abych měl průkaznější výsledky, a pak tam možná naleju znova 95ku pro referenci. A pak se uvidí jestli budu pokračovat se 100 ( ~98 ) nebo 95 oktany.
Subjektivně mám dojem, že ta ručička okamžité spotřeby se drží níž ...ani ne tolik při souvislé jízdě, ale při vytočení se mi zdá že neletí tolik doprava. Také se mi zdá, že to má lehce hlubší a tudíž tišší zvuk, ale to je určitě placebo efekt.
Samozřejmě zkusím to do auta nalít ještě jednou, abych měl průkaznější výsledky, a pak tam možná naleju znova 95ku pro referenci. A pak se uvidí jestli budu pokračovat se 100 ( ~98 ) nebo 95 oktany.
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
OMV Carrera 100
Pánové mám tu výsledky
Samozřejmě jen předběžné, protože je to jen s první nádrží, a při opatrné, klidné jízdě, z poloviny město, z poloviny silnice dálničního typu, a při jízdě s občasným vytočením při předjíždění nebo při startu ze semaforů (já vím, ale prostě si nemůžu pomoct a vidět jak nechávám všechny auta daleko za sebou mi dělá dobře ). Aniž bych věděl výsledek dopředu, opět jsem natankoval OMV Carrera 100, přinejmenším aby měl tento pokus nějakou vypovídající hodnotu, protože při jedné nádrži je statistická odchylka hodně velká. No, nyní již můj výsledek:
8,15 l/100km
A teď co to číslo znamená. Jelikož jsem se teď měsíc a půl snažil jezdit stále stejným zmíněným tempem, porovnávám tento údaj se spotřebou 8,66l na klasický 95-oktanový benzín. Samozřejmě, z mého profilu se dá vyčíst, že jsem na 95ku jezdil i za 8,18l (akorát to byla strašná nuda a chtělo to pořádnou dávku sebekontroly, nikdy více) a také za 7,96l (téměř stálých 120 km/h po okreskách a dálnici).
Tedy, můj prvotní závěr: Slušný! Mírné, ale znatelné snížení spotřeby.
Ale vyplatí se to? Dobře, takže na litr 95ky jsem najel 657 km za 2000,- Kč, tj. 3,044 koruny za kilometr, na stovku to bylo 579 km za 1666,50 Kč, tj. 2,878 koruny za kilometr. Rozdíl je 0,166 Kč na kilometr. Najedu-li na jeden litr 95ky 11,55 km, pak rozdíl na litr dělá 1,92 Kč ...což jsou skoro ty dvě koruny, o které je Carrera 100 dražší než Natural 95.
Tedy, druhotný závěr: Finančně to vyjde na stejno ...no, dobře, o haléř na kilometr dráž, no
Akorát mám v autě silnější benzín, s Carrera aditivem (ať už je to cokoliv) a bez biosložky (myslím teda že se do stovkových benzínů nedává).
Chcete-li vědět, zda má auto s tímto benzínem větší výkon, pak nevím, subjektivní dojmy jsem psal v předchozím příspěvku, objektivně jsem na motorové brzdě nebyl.
A když už jsem se takhle rozepsal, asi bych měl přidat i DISCLAIMER: Your mileage may vary!
Zkoušeno na motoru Hyundai Beta II 2.0l CVVT DOHC G4GC ve vozu Hyundai Coupé, r.v. 2007, alias GK Tiburon.
U jiných značek, modelů, motorů, roků výroby, stylu jízdy budou výsledky pravděpodobně jiné, nekamenovat pls
Samozřejmě jen předběžné, protože je to jen s první nádrží, a při opatrné, klidné jízdě, z poloviny město, z poloviny silnice dálničního typu, a při jízdě s občasným vytočením při předjíždění nebo při startu ze semaforů (já vím, ale prostě si nemůžu pomoct a vidět jak nechávám všechny auta daleko za sebou mi dělá dobře ). Aniž bych věděl výsledek dopředu, opět jsem natankoval OMV Carrera 100, přinejmenším aby měl tento pokus nějakou vypovídající hodnotu, protože při jedné nádrži je statistická odchylka hodně velká. No, nyní již můj výsledek:
8,15 l/100km
A teď co to číslo znamená. Jelikož jsem se teď měsíc a půl snažil jezdit stále stejným zmíněným tempem, porovnávám tento údaj se spotřebou 8,66l na klasický 95-oktanový benzín. Samozřejmě, z mého profilu se dá vyčíst, že jsem na 95ku jezdil i za 8,18l (akorát to byla strašná nuda a chtělo to pořádnou dávku sebekontroly, nikdy více) a také za 7,96l (téměř stálých 120 km/h po okreskách a dálnici).
Tedy, můj prvotní závěr: Slušný! Mírné, ale znatelné snížení spotřeby.
Ale vyplatí se to? Dobře, takže na litr 95ky jsem najel 657 km za 2000,- Kč, tj. 3,044 koruny za kilometr, na stovku to bylo 579 km za 1666,50 Kč, tj. 2,878 koruny za kilometr. Rozdíl je 0,166 Kč na kilometr. Najedu-li na jeden litr 95ky 11,55 km, pak rozdíl na litr dělá 1,92 Kč ...což jsou skoro ty dvě koruny, o které je Carrera 100 dražší než Natural 95.
Tedy, druhotný závěr: Finančně to vyjde na stejno ...no, dobře, o haléř na kilometr dráž, no
Akorát mám v autě silnější benzín, s Carrera aditivem (ať už je to cokoliv) a bez biosložky (myslím teda že se do stovkových benzínů nedává).
Chcete-li vědět, zda má auto s tímto benzínem větší výkon, pak nevím, subjektivní dojmy jsem psal v předchozím příspěvku, objektivně jsem na motorové brzdě nebyl.
A když už jsem se takhle rozepsal, asi bych měl přidat i DISCLAIMER: Your mileage may vary!
Zkoušeno na motoru Hyundai Beta II 2.0l CVVT DOHC G4GC ve vozu Hyundai Coupé, r.v. 2007, alias GK Tiburon.
U jiných značek, modelů, motorů, roků výroby, stylu jízdy budou výsledky pravděpodobně jiné, nekamenovat pls
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak to tu v tichosti sleduju a díky Tringiho dokonalý statistice jsem se rozhod to vyzkoušet taky.. na můj profil se můžete taky mrknout... nechal sem vyndat katalyzátor, vyměnil svíčky za Bosch Titan s odtrhem 0,8 a dvě nádrže jezdil tak nějak na krev Teď třetí se strašně držim a zatim jsem fakt mile překvapen.. páč ručička skoro neklesá.. tak uvidíme Jo a další tam dám teda tu Carera 100 a uvidíme... ještě chci podotknout že tankuju jen na Shellce, ale jen obyč 95.. líbí se mi, že na účtence maj napsáno kolik sem přesně tankoval, nevim jestli to tak má i OMV.. proto sem zatim nepřesedlal
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Martaszi, nema to tak ze zakona byt?? Ja teda taky jinde neberu, obcas to OMV a pomalu premejslim, ze k tem rakusakum zacnu jezdit taky.. maj beztak benzinky na lepsi urovni v 90% pripadu.... shell asi nema takovy predpisy ci co...MartasZ píše:Tak to tu v tichosti sleduju a díky Tringiho dokonalý statistice jsem se rozhod to vyzkoušet taky.. na můj profil se můžete taky mrknout... nechal sem vyndat katalyzátor, vyměnil svíčky za Bosch Titan s odtrhem 0,8 a dvě nádrže jezdil tak nějak na krev Teď třetí se strašně držim a zatim jsem fakt mile překvapen.. páč ručička skoro neklesá.. tak uvidíme Jo a další tam dám teda tu Carera 100 a uvidíme... ještě chci podotknout že tankuju jen na Shellce, ale jen obyč 95.. líbí se mi, že na účtence maj napsáno kolik sem přesně tankoval, nevim jestli to tak má i OMV.. proto sem zatim nepřesedlal
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak to přeju ať máš alespoň stejně pozitivní zkušenost jako já.MartasZ píše:Tak to tu v tichosti sleduju a díky Tringiho dokonalý statistice jsem se rozhod to vyzkoušet taky.. na můj profil se můžete taky mrknout... nechal sem vyndat katalyzátor, vyměnil svíčky za Bosch Titan s odtrhem 0,8 a dvě nádrže jezdil tak nějak na krev Teď třetí se strašně držim a zatim jsem fakt mile překvapen.. páč ručička skoro neklesá.. tak uvidíme Jo a další tam dám teda tu Carera 100 a uvidíme... ještě chci podotknout že tankuju jen na Shellce, ale jen obyč 95.. líbí se mi, že na účtence maj napsáno kolik sem přesně tankoval, nevim jestli to tak má i OMV.. proto sem zatim nepřesedlal
Jinak, na účtence z OMV mám:
Kód: Vybrat vše
*8 12 Super 100 F+
19 47,210L × 35,30 = 1666,50
================================
Suma: 1666,50 CZK
================================
DPH % Bez DPH DPH Celkem
19 1400,42 266,08 1666,50
================================
########:Super 100 F+ mn.: 47,21
Sazba spotrebni dane MJ: 11,84
Spotrebni dan celkem: 558,9664
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39