Zapojení lambdy
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
Zapojení lambdy
Zdarte kluci, mám dotázek ohledně zapojení lambdy...
O víkendu se chystám vyměnit si lambdu na mém Scoupu a zajímala by mě jedna věc. A to : z lambdy mi jdou tři dráty, což je v pohodě, ale dva z nich jsou bílé a ten třetí je černý. Na té nové je to to samé..
Ale jak poznám, který z těch dvou bílých zapojit na ten správný bílý nebo je to jedno ???
Pro mě celkem zapeklité a nerad bych aby se to nějak pos..
O víkendu se chystám vyměnit si lambdu na mém Scoupu a zajímala by mě jedna věc. A to : z lambdy mi jdou tři dráty, což je v pohodě, ale dva z nich jsou bílé a ten třetí je černý. Na té nové je to to samé..
Ale jak poznám, který z těch dvou bílých zapojit na ten správný bílý nebo je to jedno ???
Pro mě celkem zapeklité a nerad bych aby se to nějak pos..
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
- Reklama
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Napiš Hujeroj ten to bude vědět, ale jelikož když nevíš jak na kterej drát tak to asi nemá konektor pač s ním bys tento problém neřešil. Rozhodně je neletuj Dělalo by ti to jinej odpor než máš a mohlo by to dělat neplechu (měl sem to samé)
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- Romcis
- **
- Příspěvky: 259
- Registrován: 25 srp 2005, 20:45
- Bydliště: Prysk village
- Kontaktovat uživatele:
Cerny na cerny, bily na bily - u byleho je jedno ktery na ktery protoze jde odporove vyhrivani lambdy - temi bylimy vodici jen uzavres el.okruh,proto je jedno ktery das ke kteremu.
BTW. taky se na to chystam nekdy,dej pak vedet jak ti sla vysroubovat ze svodu - nejaky zaruceny postup ...pac to bude pripeceny jak husa na pekaci
BTW. taky se na to chystam nekdy,dej pak vedet jak ti sla vysroubovat ze svodu - nejaky zaruceny postup ...pac to bude pripeceny jak husa na pekaci
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
jeste hur to jde.. jednu lambdu ma jeste michal v garazi, taky zapecena ve svodech, za boha jsme ji nedostali ven ani autogen nepomohl.. chce to poradne prohrat bodove a pak se snad svina pustiRomcis píše:Cerny na cerny, bily na bily - u byleho je jedno ktery na ktery protoze jde odporove vyhrivani lambdy - temi bylimy vodici jen uzavres el.okruh,proto je jedno ktery das ke kteremu.
BTW. taky se na to chystam nekdy,dej pak vedet jak ti sla vysroubovat ze svodu - nejaky zaruceny postup ...pac to bude pripeceny jak husa na pekaci
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Tak pánové lambda je vyměněná...Dneska jsme s kámošem na to v devět hodin ráno hupsli a skončili jsme něco po třetí odpoledne... Takže si asi dokážete vydedukovat, jak to asi šlo. No prostě naprostá hrůza...
Postup byl takovýto :
Sundali jsme svody, jak asi jinak na začátek...Lambda odšroubovat klíčem samozřejmě nešla, tak jsme zkusili rozžhavit svody švajcem. To taky vůbec nepomohlo. Bohužel. V tu ránu jsme byli v koncích. Teda hlavně já...
Poslední nápad a ten nejdrastyčtější a nejdelší a nejhorší naštěstí vyšel.........Tu část lambdy, co trčí ze svodů jsme natvrdo rozbili a shodily pryč, takže nám zůstal pouze ta matka co je našrubovaná ve svodech a právě ta mrška je tam zapečená. To co trčelo z té matice nad svody jsme opatrně odfleksovali. Pak nastala ta nej část....Vrtačkou jsme tu matici převrtávali postupně větším a většímm až okolo zbyli dva až tři milimetry původní matice lambdy a pak už jen stačilo malinkým šrubováčkem a kladívkem vyklepat ten zbytek co tam zbyl. Závit díky bohu zůstal neporušený a parohy nikde nepraskly. Akorát ten šrubováček padl za vlast....Nová lambda je na místě a funguje a ještě nám zbyl čas na výměnu vlnovce.....
Takže vám, kdo budete měnit lambdu přeji hodně zdaru, štěstí a opatrnosti.
Postup byl takovýto :
Sundali jsme svody, jak asi jinak na začátek...Lambda odšroubovat klíčem samozřejmě nešla, tak jsme zkusili rozžhavit svody švajcem. To taky vůbec nepomohlo. Bohužel. V tu ránu jsme byli v koncích. Teda hlavně já...
Poslední nápad a ten nejdrastyčtější a nejdelší a nejhorší naštěstí vyšel.........Tu část lambdy, co trčí ze svodů jsme natvrdo rozbili a shodily pryč, takže nám zůstal pouze ta matka co je našrubovaná ve svodech a právě ta mrška je tam zapečená. To co trčelo z té matice nad svody jsme opatrně odfleksovali. Pak nastala ta nej část....Vrtačkou jsme tu matici převrtávali postupně větším a většímm až okolo zbyli dva až tři milimetry původní matice lambdy a pak už jen stačilo malinkým šrubováčkem a kladívkem vyklepat ten zbytek co tam zbyl. Závit díky bohu zůstal neporušený a parohy nikde nepraskly. Akorát ten šrubováček padl za vlast....Nová lambda je na místě a funguje a ještě nám zbyl čas na výměnu vlnovce.....
Takže vám, kdo budete měnit lambdu přeji hodně zdaru, štěstí a opatrnosti.
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Tak já na coupe neměl problém a naštěstí to šlo klíčem jak po mášle Představa hororového páčení a kuchání je to poslední na co by jsem měl chuť v těhle pařácích
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94