Dymenie pri starte 1.6 CRDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
bushman
*
Příspěvky: 70
Registrován: 02 čer 2008, 21:50
Bydliště: KE

Dymenie pri starte 1.6 CRDi

Příspěvek od bushman »

Zdravim majitelov i30-tiek,
momentalne riesim nasledovny problem. Posledny tyzden mi pri rannom starte riadne dymi z vyfuku a zaroven pocut mierne kolisanie otacok. Pri startovani zahriateho motora to vsak uz nerobi. Testovanie v servise nepreukazalo ziaden zaznam v riadiacej jednotke a tak som nechal voz v servise nech im vychladne a nech skusia rano nastartovat vychladeny motor a tak testovat. Je to môj prvy naftak a tak nemam potuchy co to môze robit.
Mierne ma to vytaca, lebo mam najazdenych este len 3100 km a uz zacinam riesit prve problemy.

Dik za kazdu radu.
ix35 F/L 2.0 CRDi 135kW 4x4 PREMIUM White 2/2014
i30 CW 1.6CRDi VGT 85kW STYLE, 6/2008 - bolo super no už je preč
Renault Megane 1.4 55kW, 6/1999
Reklama
 

Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: Dymenie pri starte 1.6 CRDi

Příspěvek od tom »

bushman píše:Zdravim majitelov i30-tiek,
momentalne riesim nasledovny problem. Posledny tyzden mi pri rannom starte riadne dymi z vyfuku a zaroven pocut mierne kolisanie otacok. Pri startovani zahriateho motora to vsak uz nerobi. Testovanie v servise nepreukazalo ziaden zaznam v riadiacej jednotke a tak som nechal voz v servise nech im vychladne a nech skusia rano nastartovat vychladeny motor a tak testovat. Je to môj prvy naftak a tak nemam potuchy co to môze robit.
Mierne ma to vytaca, lebo mam najazdenych este len 3100 km a uz zacinam riesit prve problemy.

Dik za kazdu radu.
Tak přesně to samé začínám pozorovat na mém accentu...
Auto chytí bez problému, jen kolísá a čoudí.
Nastartuju ráno studený motor po noci, cca 5-10vteřin lehce kolísají otáčky a do rytmu otáček jde šedý dým v výfuku.
Kdykoli nastartuji potom, tak už je bez problému...
Pak napiš na co v servisu přišli, podle mě by to mohla být jedna žhavýcí svíčka...
Ale já mám narozdíl od tebe téměř 40.000km
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
bushman
*
Příspěvky: 70
Registrován: 02 čer 2008, 21:50
Bydliště: KE

Re: Dymenie pri starte 1.6 CRDi

Příspěvek od bushman »

Tak přesně to samé začínám pozorovat na mém accentu...
Auto chytí bez problému, jen kolísá a čoudí.
Nastartuju ráno studený motor po noci, cca 5-10vteřin lehce kolísají otáčky a do rytmu otáček jde šedý dým v výfuku.
Kdykoli nastartuji potom, tak už je bez problému...
Pak napiš na co v servisu přišli, podle mě by to mohla být jedna žhavýcí svíčka...
Ale já mám narozdíl od tebe téměř 40.000km[/quote]

Presne ako pises. Tiez som typoval na zhavic, co mi aj servisak potvrdil, ze vraj po nastartovani studeneho motora zhavic este dozhavuje podla potreby. Dnes vsak po prvych testoch to vylucili. Uvidim s cim pridu zajtra a urcite dam vediet.
ix35 F/L 2.0 CRDi 135kW 4x4 PREMIUM White 2/2014
i30 CW 1.6CRDi VGT 85kW STYLE, 6/2008 - bolo super no už je preč
Renault Megane 1.4 55kW, 6/1999
Maxi
*
Příspěvky: 31
Registrován: 10 črc 2008, 20:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od Maxi »

Měl jsem podobný problém u starého Renaultu Safrane. Tehdy to byla naprasklá membrána u ruční pumpičky na palivovém filtru. Kvůli této netěsnosti přez noc "spadla" nafta v přívodním potrubí, a než to čerpadlo ráno po nastartování dotáhlo zpět tak se to chovalo takhle. Auto samozřejmě natočílo, protože v palivovém filtru a dále za ním nafta byla. Ale nechtělo se mu hned do otáček.Dopravní a přepadová hadička k vtřikovacímu čerpadlu je u tohoto auta z tvrdého průhledného plastu a tak bylo vidět jak tam "pochodují" bubliny. Třeba to není ono, ale zkuste se podívat po nějaké netěnosti v přívodu paliva.
Uživatelský avatar
bushman
*
Příspěvky: 70
Registrován: 02 čer 2008, 21:50
Bydliště: KE

Příspěvek od bushman »

Tak som prevzal voz zo servisu, pricom nic nezistili akurat skonstatovali, ze im rano tiez pri studenom starte dymilo. Este vraj dali dotaz na akysi ten ich centralny system, ci pride niektory zo servisov s moznym vysvetlenim tohoto "paranomalneho" javu.
ix35 F/L 2.0 CRDi 135kW 4x4 PREMIUM White 2/2014
i30 CW 1.6CRDi VGT 85kW STYLE, 6/2008 - bolo super no už je preč
Renault Megane 1.4 55kW, 6/1999
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

ale stejně bych si to nechal poznačit do servisky e je tam závada.. jiné crdi jim to ráno určitě nedělá.. chápal bych to při najetých 250tis ale takhle tam máš prostě problém... tak to řeš!!!!!!!
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
bushman
*
Příspěvky: 70
Registrován: 02 čer 2008, 21:50
Bydliště: KE

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Příspěvek od bushman »

Dire píše:Takze auto mam furt v servisu, zavada ESP OFF zatial neodhalena.
Pridala sa druha zavada, za ktoru som snad i vdacny a servis som na nu ani neupozornil: ak niekto sedi vzadu a nepriputa sa, auto nepiska, svietia dokonca VSETKY 3 cervene kontrolky zadnych sedadiel a niekedy pocas jazdy znicohonic dokonca vsetky tri zhasnu.
Auto si zije svojim zivotom ... Zeby pouzity OS bol "Windows Car " ? Nemate niekto nejaky cistic registrov ?

Takze kvalita vyroby v Korei (alebo obecne u Hyundai ?) asi nebude zas tak spicova :?
Mal som 4 auta, ale take problemy hned od zaciatku som nemal nikdy ... :twisted:
Neostava mi len cakat a chodit pesi.
Riesil som tot nedavno podobne ako ty jednu zavadu, na ktoru servis tak skoro neprisiel. Mne zacalo niekedy v lete blbnut auto pri starte. Dymilo jak stara V3S-ka. Ked bolo rano nad cca 10°C nepotreboval motor po naskoceni zvysit otacky a tak bezal akoby nie na vsetky valce, otacky kolisali a dymil. Po zahriati uz bolo vsetko OK. Ukazal som sa s tym dvakrat u nas v KE v servise, auto si nechali, skonstatovali, ze aj im to tak rano po starte vychladnuteho motora robilo a to bolo asi tak vsetko. Este povedali, ze daju dotaz na centralne stranky servisov a ozvu sa mi. Nemusim hovorit, ze dodnes nic!. Jednoducho sa na mna vysr**li, pretoze nevedeli rozdychat, ze som auto kupil s vyhodnejsou cenou nie u nich, ale asi 140 km od bydliska. Kedze som u nich nepochodil, skusil som po mesiaci v nedalekom meste PO znova o riesenie zavady. Vysledkom bolo, ze zavada je vraj v poskodenych vstrekoch kvôli nekvalitnej nafte. Podotykam , ze netankujem shit na pofidernych pumpach, co vsak neznamena, ze je vylucena moznost nabrat vadne palivo aj na renomovanych pumpach. Nikdo z nas si nerobi "prirucny" rozbor toho co tlacime z pistole do nadrze. V PO si teda nechali zaplatit za precistenie palivovej sustavy (puhych 4 tis. SKK) a navrhli vymenu dvoch vstrekov za "bezvyznamnych" 20 tis. SKK. To uz bola docela sila takze som sa nastval a navstivil predajcu, kde po dvoch tyzdnoch patrania zistili a odstranili pricinu, ktorou bol vadny EGR ventil a nie vstreky! (vyriesene to bolo minuly tyzden). Chybu hladali tak, ze cez net napojili beziace auto na servisne strediskom v Prahe. Cela historia problemu od prejavenia sa priciny po jej odstranenie trvala "puhe" 3 mesiace. To ze v servisoch kde clovek nekupil voz kaslu na zakaznika bolo tak evidentne, ze nemam odvahu nechat tam auto bez dozoru ani minutu a som bol nuteny servisovat ho spominanych 140 km od bydliska. Pristup tam vsak bol o 180° opacny a maximalne orientovany na zakaznika. Bolo mi vsak povedane, ze ani v BA a ani v Prahe o tom nemaju ani potuchy ako sa spravaju jednotlive predajne v SR. Viem Dire, ze som ti nepomohol s Tvojim ESP problemom no skus sa opytat na tu moznom nechat si checknut voz priamo Prahou.
ix35 F/L 2.0 CRDi 135kW 4x4 PREMIUM White 2/2014
i30 CW 1.6CRDi VGT 85kW STYLE, 6/2008 - bolo super no už je preč
Renault Megane 1.4 55kW, 6/1999
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“