BITPOWER chiptuning
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
BITPOWER chiptuning
už se to tu asi řešilo ale stejně:) nedalo mi to jen ze zvedavosti jsem je solovil a přišlo mi tohle:
Individuální možnosti úpravy automobilu HYUNDAI COUPE (2.0 16V - 143CV)
Předkládáme detailnější specifikace možností úpravy Vašeho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z našich statistik a zkušeností. Je možné, že se budou nepatrně lišit, pro Váš automobil. Výkon Vašeho automobilu se zvýší o 10%.
Výrobce: HYUNDAI
Model: COUPE
Motor: 2.0 16V - 143CV
Rok uvedení modelu: 2005
Počet / obsah válců: 4 / 1975 cm3
Originální hodnoty ------------------------ Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 143 / 6000 ---------------- 157 / 6100
Točivý moment (Nm / otáčky): 190 / 4500 ----- 215 / 4270
Maximální rychlost (km / h): 208 --------------- 213
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 9 ------------- 8
Průměrná spotřeba (l / 100km): 8 -------------- 8
co na to říkáte? zvláště to zrychlení o sekundu mě pobavilo....
Individuální možnosti úpravy automobilu HYUNDAI COUPE (2.0 16V - 143CV)
Předkládáme detailnější specifikace možností úpravy Vašeho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z našich statistik a zkušeností. Je možné, že se budou nepatrně lišit, pro Váš automobil. Výkon Vašeho automobilu se zvýší o 10%.
Výrobce: HYUNDAI
Model: COUPE
Motor: 2.0 16V - 143CV
Rok uvedení modelu: 2005
Počet / obsah válců: 4 / 1975 cm3
Originální hodnoty ------------------------ Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 143 / 6000 ---------------- 157 / 6100
Točivý moment (Nm / otáčky): 190 / 4500 ----- 215 / 4270
Maximální rychlost (km / h): 208 --------------- 213
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 9 ------------- 8
Průměrná spotřeba (l / 100km): 8 -------------- 8
co na to říkáte? zvláště to zrychlení o sekundu mě pobavilo....
- Reklama
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
já bych to dral všema deseti..........ale jak znám bit power....Značka....tak to budou chtít kloudně zaplatit....potřeboval bych upravit řídící jednotku pač mi to nějak nejede...víz výkonová brzda....76kw na 2.0 no tak by mě nevadilo to trochu poštelovat,a ten krouťák bych chtěl určitě zvednout to by bylo supr .....ale myslím a vím že u benzínu je to jiné jak u nafty....tam se to čipne a nic se nemusí měnit...ale u benzínu je to jiné...potřebuješ vyměnit vstřikovače, benzín větší oktanoví číslo a tak dál říkal mi to jeden chlapek který mi načipoval toyotu co jsem měl před tím.....
Hyundai Coupé 2.0 16v
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba
přeprogramovávat ECu u atmosférického motoru je za ty peníze dost neefektivní... Navíc ti dřív odejdou vstřikovače a spotřeba jde nahoru. Je nesmysl, aby jsi měl vyšší koně při stejné spotřebě... A výkon ze 143PS na 157PS mi přijde přehnaný... To přidá tak 8-10PS, a to ještě kdoví jestli... Smysl to má u turbomotorů, kde se zvýší plnící tlak turbodmychadla a doba otevření vstřikovačů. Tam ta spotřeba roste ještě výrazněji (u benzinu, u nafty ani tak ne) a když se to přežene, hrozí propálení pístů a pokud se nevymění vstřikovače přizpůsobené na delší dobu oteveření a větší vstřikovací tlaky, ty původní jdou do kytek hned.. Navíc tak jako tak se snižuje životnost motoru..
U mě platí žádnej chip = dobrej chip.
U mě platí žádnej chip = dobrej chip.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Tu mi netvrdte, ze automobilka neni SCHOPNA naladit auto na jeho nejlepsi mozne vykony a ze nejaky trouba z garaze to dokaze! tomu porad neverim.. Vzdyt do vyvoje jde tolik penez!
Pokud je auto naladeny jak ma, tak se vam nikdy nepodari zlepsit vykon, spotrebu nebo emise, potazmo vydrz motoru tak, aby to bylo na ukor toho ostatniho! takze tomu za mak neverim, a zajet s tim na brzdu tak by se videlo, ale takove ty odhady v procentech,..... Ano, nekteri jsou zvykly na to ze to jde, protoze takovy stary skodovky, ty byli zastaraly a tim, ze se do motoru namontovali technologicky vyspelejsi vychytavky, se dalo ledacos zachranit! jenze u tehle aut?? ja teda nevim, co by na coupe slo vymenit.. Ze bych domontoval CVVT - hehee
vyhozene penize za sportovni vyfuko-trubko-kanony, sportovni CHIPy, sportovni nefiltry, sportovni navcucy a vyfcucy na haubnu apod. chcete vyssi vykon? tak si ho kupte - 2.7 ho ma
Nestaci? tak si priplatte za turbo, nebo celkove naladeni motoru, vyfuk/sani, ale naladeni! ne ze nakoupite nejake radobysportovni kramy... idealni je mit pristup k udajum z koree, tam maji zkusenosti se zavodu a je mozne kde co okoukat! ale myslete na jednu vec.
Sportovni? Pro me, znamena nepouzitelny v aute pro kazdy den. Sportovni znamena vykon bez kompromisu, takze vyfuk = totalni kraval a zvuk nemusi byt zrovna takovy ten tuningovy ale hrubej, proste soutezackej.. Sani? bude sat co to jen pujde, ale taky bude tahat do sani bordel, pac ma vyssi propustnost. Sportovni spojka? ostrej zaber, nemozne popojizdet v kolone, ale prenese co ma a rychle.. sportovni podvozek taky neznamena komfort... apod. stojite o takove veci vubec, na dojizdeni do prace?
omlouvam se za dylku a tak nejak i za moje extremisticke nazory.. nechci nekomu neco vnucovat, ale nenechavejte se napalit!
Pokud je auto naladeny jak ma, tak se vam nikdy nepodari zlepsit vykon, spotrebu nebo emise, potazmo vydrz motoru tak, aby to bylo na ukor toho ostatniho! takze tomu za mak neverim, a zajet s tim na brzdu tak by se videlo, ale takove ty odhady v procentech,..... Ano, nekteri jsou zvykly na to ze to jde, protoze takovy stary skodovky, ty byli zastaraly a tim, ze se do motoru namontovali technologicky vyspelejsi vychytavky, se dalo ledacos zachranit! jenze u tehle aut?? ja teda nevim, co by na coupe slo vymenit.. Ze bych domontoval CVVT - hehee
vyhozene penize za sportovni vyfuko-trubko-kanony, sportovni CHIPy, sportovni nefiltry, sportovni navcucy a vyfcucy na haubnu apod. chcete vyssi vykon? tak si ho kupte - 2.7 ho ma
Nestaci? tak si priplatte za turbo, nebo celkove naladeni motoru, vyfuk/sani, ale naladeni! ne ze nakoupite nejake radobysportovni kramy... idealni je mit pristup k udajum z koree, tam maji zkusenosti se zavodu a je mozne kde co okoukat! ale myslete na jednu vec.
Sportovni? Pro me, znamena nepouzitelny v aute pro kazdy den. Sportovni znamena vykon bez kompromisu, takze vyfuk = totalni kraval a zvuk nemusi byt zrovna takovy ten tuningovy ale hrubej, proste soutezackej.. Sani? bude sat co to jen pujde, ale taky bude tahat do sani bordel, pac ma vyssi propustnost. Sportovni spojka? ostrej zaber, nemozne popojizdet v kolone, ale prenese co ma a rychle.. sportovni podvozek taky neznamena komfort... apod. stojite o takove veci vubec, na dojizdeni do prace?
omlouvam se za dylku a tak nejak i za moje extremisticke nazory.. nechci nekomu neco vnucovat, ale nenechavejte se napalit!
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
jo zrovna kdyz jsem byl na STK s fackem, tak vyhazovali nejakeho tuningare kvuli emisim.. to jsou ty chipy no... se tomu prodlouzi doba vstriku, napere se tam vic benzinu... vzdyt jooo to pak jede pyco!
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
no je skoda ze i ta 2,7 na to jak je to velkej objem nema ten vykon vyssi dokazal bych si predstavit aspon tech 150Kw preci jen by to uz bylo sviznejsi. Podleme nejakych 10 koni nebo tak clovek ani snad nepozna i kdyz pisou ze 0-100 je pak treba i o pul vteriny az vterinu rychlejsi to se mi moc nezda. Moc portovnejsich aut u nas clovek nepotka ale kdyz uz stojite vedle nejakyho treba na semaforu neni nad to mu natrhnout pr... A hlavne nenechat si ji natrhnout od nejakyho srotu Nebo se pousmat kdyz treba kolega z prace "kdybych vedel ze si to ty co me predjizdi taky bych na to slapl i to moje se nezda a ma 120 koni " se clovek aspon pousmeje Jen by to chtelo jeste jedno auto s mensi spotrebou Ja uz jen nejaky hlinikovy Tuscani prahy a pak se podivam taky po necem co by zvedlo vykon asi.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
S 1.6tkou se divis? jestli to byl 2.0 GSI 110kW tak proste 84kW v coupe vs. 110kW v kadettu nema sanci. Kdyz si vezmu ze ten kadet ma pohotovostku 1000, coupe ma 1300, v aute +3cikani (ridice melo i coupe tak pocitam rozdil) to je dalsich 300kg tak jsme vahove vyronavny...dragunov87 píše:tak to sa mne stalo, idem asi 120 -130 a zrazu sa zamnou ruti stary Kadet nacpany plny ciganov a asi v 150 ma pridbieha. proste som ho nedobehol. nechapem. mozno 2,5 turbo, neviem.
a co blaznite, dobre porobeny motor.. stary pekac nebude nikdo ladit, ale je to jasny, i driv se vyrabeli hodne svizny auta a takovy ty vraky co maj jeste OK motor stale jezdi. Ty auta jsou lehci, maji horsi emise, nejsou vubec bezpecny, zerou 10litru ale jedou ze by se kdejake nove auto nechytlo! nekdy bohuzel uz jen jedou ale nesedi, nebrzdi.. proto se s takovejma teda nenahanim
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS