BITPOWER chiptuning

Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

jeste dodam ze na toho kadetta kdybych mel motor OK tak bych se nechytnul ani s coupe v dvoulitru..... takze zadny 2.5V6 to se tam nikdy nedavalo!
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

přesně tak. Kadetty byli 1.4, 1.6, 2.0 8V a pak nadupaná verze GSI 2.0 16V a ta měla 150kobyl, takže s jednašestkou nemáš šanci...A jede to jako kráva, i když tomu hnijou lemy, vržou péra a řvou z toho čtyři černý tlamy...

Tohle přesně znám. Na Vysočině, odkud pocházim, taky.. Jedna vesnice a v činžáku miliondvěstě romáků. Jeden z nich v bazaru koupil Peugeota 405 Mi16, kdo zná, tak ví, že je to 2.0 16V 150PS, jako ten Kadett.. A to samé, plný auto romáků a jezdí s tím, dokud se jim to nerozpadne úplně. Oni totiž pochopitelně výměnu čepů, brzd, tlumičů atp. vůbec neřeší...

Tyhle auta z přelomu 80/90 let byli poctivě udělaný a hodně vydržely, myslim motoricky..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

mirpie píše:přesně tak. Kadetty byli 1.4, 1.6, 2.0 8V a pak nadupaná verze GSI 2.0 16V a ta měla 150kobyl, takže s jednašestkou nemáš šanci...A jede to jako kráva, i když tomu hnijou lemy, vržou péra a řvou z toho čtyři černý tlamy...

Tohle přesně znám. Na Vysočině, odkud pocházim, taky.. Jedna vesnice a v činžáku miliondvěstě romáků. Jeden z nich v bazaru koupil Peugeota 405 Mi16, kdo zná, tak ví, že je to 2.0 16V 150PS, jako ten Kadett.. A to samé, plný auto romáků a jezdí s tím, dokud se jim to nerozpadne úplně. Oni totiž pochopitelně výměnu čepů, brzd, tlumičů atp. vůbec neřeší...

Tyhle auta z přelomu 80/90 let byli poctivě udělaný a hodně vydržely, myslim motoricky..
preeesne tak :lol: zrovna jsem premyslel nad tim, ze za poslednich x-let se vlastne dynamika vozu moc nelepsi... protoze stoupa vykon ale zaroven s tim, jak stoupaji i pozadavky na bezpecnost tak stoupa i hmotnost a ta to docela uspesne vyrusi.. :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Moje auto už je od Bitpoweru chipováno. Cena byla 12900 s DPH. Bohužel mi svítí check engine kvůli katu a lambádám, takže čekám na novej vejfuck a pak to konečně znovu poznám. Každopádně jsem si to měl možnost testnout když jsem jel od nich než mi ten kat vypověděl a je to o dost lepší. Předtím mi to bylo líný do 2500ot. a pak od 4000ot. do 4500ot. Po úpravě je to krásnej zátah v celém spektru. Výkon třeba není tak navýšen, ale alespoň už mě neserou ty díry v otáčkách. Auto bylo na motorové brzdě a výkon byl 156hp při 6100ot. a krouťák už si nevzpomenu při kolika točkách ale byl 213. Někde najdu protokol z brzdy jestli jsem ho už nevyhodil je to už skoro rok. Co se týče spotřeby tak věřte nevěřte je stejná. Já jsem důkazem. JInak Bitpower byla jediná firma z mnoha které bych svěřil auto znovu. JInak mám zálohu origo programu pro případ navrácení zpět :wink: :wink:
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Uživatelský avatar
hawk
**
Příspěvky: 372
Registrován: 02 srp 2008, 09:07
Bydliště: olomoucko

Příspěvek od hawk »

Rasty: můžu vědět kde ti tu úpravu dělali? ( v které jejich pobočce?) A ty problémy s lambdami a katem myslíš že mají souvislost s tou jejich úpravou?
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Hawk: měl jsem to ve firmě RACING HARDWARE Líbeznice je to v Praze. JInak souvislost s katem a lambádama to určitě nemělo. Ten kat už byl před tím načatej takže vím na 100% že tímto to nebylo.
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

ako to prebiehalo dal si im auto oni sa pohrali s elektronikou teda predpokladam ECU ? musel si nieco kvoli tomu aj menit ?
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DEDe »

tak sem tam zkusil taky napsat prislo mi tohle:

Výrobce: HYUNDAI
Model: COUPE
Motor: 2.7i V6 24V - 167CV
Rok uvedení modelu: 2005
Počet / obsah válců: 6 / 2656 cm3

Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 167 / 6000 182 / 6100
Točivý moment (Nm / otáčky): 247 / 4000 276 / 3800
Maximální rychlost (km / h): 220 224
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 8 7
Průměrná spotřeba (l / 100km): 10 10

Poznámky technika:

na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s orientačními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky SIEMENS ICHON za účelem zvýšení výkonu motoru vozidla HYUNDAI COUPE (2.7i V6 24V - 167CV) - r.v.2003. Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mj. možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je
možná na základě objednávky, emailu, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné servisní intervaly a dodržovat olejový servis. Tzn. pravidelné výměny oleje a jeho zahřívání před vytáčením motoru do vyšších otáček. Původní nastavení je standartně zálohováno a lze jej v případě nutnosti vrátit zpět. Cena úpravy software řídící jednotky motoru je 12.605,-
(uvedena bez 19%DPH).
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

Rasty teraz tam vobec mas katalizator alebo ho mas vonku ?
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Mně u toho vždy pobaví ty vylepšené údaje zrychlení 0-100km/hod. Posunout to z 8s o sekundu nebude zase až taková prdel, nebo že by ten chip byl lepší než kompresor na 280HP?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

laxo 18. Kat ta mám ale už jen na okrasu. Minulej měsíc jsem ho komplet zprůchodnil. Já vím ekologie mizerná, ale beztak už byl načatej :lol:
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DEDe »

taky si myslim ze ten udaj je prehnanej o zrychleni , ty ostatni udaje dejme tomu ale 0-100 o sekundu rychleji to mi prijde nerealny.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

DEDe píše:taky si myslim ze ten udaj je prehnanej o zrychleni , ty ostatni udaje dejme tomu ale 0-100 o sekundu rychleji to mi prijde nerealny.
ono to svedci o tom, kde vsecky ty udaje vzali... vycucany z prstu vsecky! :lol: samozrejme prumernej nebo podprumerne vybavenej ridic nema potuchu o tom jak motor presne funguje takze kdyby mu rekli ze mu behem pul hodiny ziskaj sto koni, tak bude verit, ze ma o sto koni vic. maj nekde zaznam z brzdy? myslim primo protokol, ne obrazek kterej namaluju behem par minut taky?? :) silne pochybuju, a ikdyby tak tomu stejne neverim :)

myslim jako ze by kdy chipovali jiny V6 a ladili to na brzde primo? vzdyt at ma clovek jakykoliv auto tak napisou to samy: spotreba stejna, zrychleni o sekundu a 10% vykonu a kroutaku
a tyhle kecy jsou taky vyzivny:
Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné servisní intervaly a dodržovat olejový servis. Tzn. pravidelné výměny oleje a jeho zahřívání před vytáčením motoru do vyšších otáček.

- To jako u necipovanyho auta, se tohleto nedela? nebo snad nemusi delat? no samozrejme ze JO! tak proc to tam pisou?? no samozrejme radobyodbornici, chtel cloveka zmast prazdnejma kecama, ktery jsou tak absurdni, ze to uplne zveda ze zidle..

nebudte hloupy, usetrete 12.000 na neco lepsiho, pokud chcete kone navic, zjistete si co mel v sobe EVO na britskym trhu a zkuste to dat dokupy nebo setrete jeste rok a kupte turbo kit!!

jeste dodatek: neverim tomu ze by TOLIK rezervy nasli v tech naladenych autech. Jestli pridaj kone tim ze prodlouzi dylku vstriku, resp. to prechlastavaj lehce, tak tim neco ziskaj ale na ukor vseho ostatniho.. a to prave nemuzou delat moc markatne, tim padem nemuzou zvysovat vykony radove v desitkach koni...
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr Meduza »

2 black_sheep: 10% vykonu by se bohatou smesi dalo udelat, kdyz k tomu bude patrisne upravenej predstih, a spotrebu dozenes na castecny zatezi snizenim bohatosti, otazke je jenom, jestli potom projdes emisema :lol:
Rezervy tam sou, ale sou tam udelany hlavne z duvodu emeisi a zivotnosti, hlavne teda tech emisi, kdyz by se s nima clovek nemusel dirit, da se splnit to co rikaj ze de vykon nahoru a spotreba dolu (promenliva bohatost, predstih na hranici detonace, ...)
A treba maj pravdu i s tim studenym motorem, zalezi co tam delaj, ale treba vyradi rezimy pro praci studenyho motoru

Mozny je vsechno, ale osobne jim neverim, sou to jenom sarlatani a za takovou cenu uz bych si radsi sel vyladit vlastni ridici jednotku na brzde, kdyz uz se v tom vrtat :P
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

Rasty ono si myslim ze ta ekologia je este v poriadku ked sa kuknes na niektore diesle ako cmudia a jazdia tak si myslim ze jeden nefunkcny kat zas neurobi pohromu :) a ako to ide ako keby bol normalny lebo myslim ze ked nefunguje tak by mal byt vedsi vykon a o nieco nizsia spotreba
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Odpovědět

Zpět na „COUPE“