trable s klimatizaci...

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

trable s klimatizaci...

Příspěvek od black_sheep »

Ahoj hyundaiaci,
tak ja tu klimu nikdy nevyresim! uz jsem se chystal jen vymenit vysouseci filtr (kurna na coupecko RD to je ale raketa, nevite o levnejsim nez litr?? pritom na lantru J2 coz jsem myslel ze je stejna klima, stoji 355kc)

aktualni problem?? dotaz spis na odbornika nebo nekoho kdo ma zkusenost... chladar mi to napustil vakuem jenze to okamzite uteklo.. videt to nebylo, ale ono to jakoby sala z toho pristroje ven zadni casti... (??) mno tak dal na zkousku 100g chladiva a ocekaval ze to nekde vyleti, protoze vakuum bylo fuc hned. a nic, drzelo se tam dobrou hodinu a pravdepodobne tam stale je.

jenze jak je teda mozny, ze to neudrzi to vakuum??

podle vasich indicii rozvedu popis situace dal.. :) diky za tipy... (p.s.: proc musim mit vzdycky takovy divny zavady, krucinal..)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Reklama
 

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

BTW. nevite nekdo kolik g chladiva patri spravne do coupecka? nema to nekdo na fakture?? diky!!
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

No podle me bude zavada v montazi a nebo samotnem chladici!Staci kdyz pri montazi na sebe nejdou volne trubky s gumickama a hned je problem,muzes ji treba nepatrne seriznout!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

Kolik by melo byt paliva by melo byt myslim na stitku na kapote. Na accenta I. gen se dava cca 700g+- 10. ja take resim problem. nechal jsem si klimu po roce naplnit a ejhle najednou nastal problem. Klima mi utekla. jel jsem na reklamaci, pristroj udelal zkousku tesnosti a nic vsechno o.k. 3 dny mi drzela a po 3 dnech mi sla behem 20 minut cela pryc. Prisel jsem na to ze mi to zaflakalo zamek od kapoty,takze problem bude nekde tam..zkus to trebas je to i tvuj problem..a nebo to muze byt vyparnik co je schovani v pristrojovce. alespon mi to tak rekli v odbornem servise
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

mno jak na to ted prijit??:lol:

uz me tady ty chladari ***** pac kazdej rika neco jinyho.. :roll:
mam teda nekam zajet a nechat nafoukat to barevne chladivo aby byl videt unik? uz mi to delali UVckem, dusikem s nakou detekcni kapalinou.. a doprcic nic! :(

ja nastinim co se mi honi hlavou. Jeden chladar mi rikal, ze kdyz se neudrzi vakuum vubec, ale chladivo jo, resp. nezmizi hned, tak to bude gufero na hrideli kompresoru. ono by to tak bylo, vsak to je tlak 1atm. cca kdyz je tam vakuum (nikdy se neudela presne 0) no a jak se tam foukne chladivo tak to vyroste na 16atm. takze logicky, kdyz je vyssi tlak, tak o to rychlejc to musi vylitat, ne? no ale ono to tak neni, tim padem => co to gufero?

no a tak jsem premejslel nad tim, a pak jsem se docetl ze se tohle stava, kdyz nekdo nafouka vic chladiva nez tam ma bejt. Ted jsem koukal do manualu a coupe ma mit max 725g chladiva a ja bych se vsadil ze mi tam nafoukali kilo, nevim proc ale pamatoval jsem si to tak celou dobu ze tam ma prijit kilo pac ho tam soupnuli...... :roll:

zkusim vyhrabat fakturu... co si o tom myslite? :lol: to jsou scenare co?
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

je to divny,ze by ti tam dali tolik.protoze na ty masine on primo vybere typ vozu,motor r.v. atp. a pak uz to jede automaticky nikdo s tim uz nic nedela.samo ti to vytahne olej a takovy podobny kraviny a zase napusti do plna..leda ze se chlapek splet a dal v ty masine jinou karu...to by byl asi bylo mozny ze ti tam natlacil toli...
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

dzakobo píše:je to divny,ze by ti tam dali tolik.protoze na ty masine on primo vybere typ vozu,motor r.v. atp. a pak uz to jede automaticky nikdo s tim uz nic nedela.samo ti to vytahne olej a takovy podobny kraviny a zase napusti do plna..leda ze se chlapek splet a dal v ty masine jinou karu...to by byl asi bylo mozny ze ti tam natlacil toli...
leda ze by se do novejsich coupatek cpalo vic.. ale ja fak ze ten chlapek mi pripada bejt nakej krapet mimo kdyz tam do toho cvakal.. jako informace o tom zadny, a tak...
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

jsem taky jel na vymenu a kontrolu a od te doby nechladim...me je divny,ze se mi ta naln 3 dny drzela a pak behem chvilky sla cela pryc...
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

ja bych to vsadil na vyparnik co je za naraznikem a nebo ti to leze nekde za hadic....je to preci jenom hlinik a ty spoje nejsou nic moc..
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“