BITPOWER chiptuning
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
selskej rozum je vec jedna, ale vlastni skusenost posouva selskej rozum daleko za skusenost. (viz teorie a praxe) jedina moznost: motorova brzda pred a potom, nejlip u jiny firmy ) takze nevim proc to resite kdyz jedinej kdo tu ma PODLOZENY (dulezity slovicko ) dukazy je Rasty
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- Reklama
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Rasty: tak já to shrnu do jednoho příspěvku:
Řídící jednotku jsem si nechal chipovat u firmy RACING HARDWARE se sídlem v Praze je to přímé zastoupení firmy BitPower
Před úpravou i po úpravě bylo vozidlo na motorové brzdě ve firmě chiptunningmoto se sídlem ve Velkém Poříčí kousek od Náchoda
S touto fitrmou jsem byl domluven že u nich nechám vozidlo změřit jak před tak po úpravě řídící jednotky. Původně mi nabízela úpravu tatéž firma u které jsem byl na motorové brzdě, ale jelikož jsem o té firmě nic neslyšel, tak jsem zvolil firmu BitPower se kterou má vynikající zkušenost nejeden z mých kamarádů.
Prohledám pečlivě všechny papíry jestli náhodou oba protokoly z brzdy nenajdu. Pak by jsem je sem hodil, ale výkon si pamatuju po úpravě to bylo 156hp/6100ot. a kroutící moment 213Nm (při něco málo nad 4000ot. přesně nevím)
Úpravu řídící jednotky jsem nedělal kvůli výkonu, ale kvůli tomu že auto nemělo zátah po celé spektrum otáček. Nyní je to krásně plynulé
Řídící jednotku jsem si nechal chipovat u firmy RACING HARDWARE se sídlem v Praze je to přímé zastoupení firmy BitPower
Před úpravou i po úpravě bylo vozidlo na motorové brzdě ve firmě chiptunningmoto se sídlem ve Velkém Poříčí kousek od Náchoda
S touto fitrmou jsem byl domluven že u nich nechám vozidlo změřit jak před tak po úpravě řídící jednotky. Původně mi nabízela úpravu tatéž firma u které jsem byl na motorové brzdě, ale jelikož jsem o té firmě nic neslyšel, tak jsem zvolil firmu BitPower se kterou má vynikající zkušenost nejeden z mých kamarádů.
Prohledám pečlivě všechny papíry jestli náhodou oba protokoly z brzdy nenajdu. Pak by jsem je sem hodil, ale výkon si pamatuju po úpravě to bylo 156hp/6100ot. a kroutící moment 213Nm (při něco málo nad 4000ot. přesně nevím)
Úpravu řídící jednotky jsem nedělal kvůli výkonu, ale kvůli tomu že auto nemělo zátah po celé spektrum otáček. Nyní je to krásně plynulé
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94