muj problem je, ze se mi zasekl ukazatel stavu paliva na polovine, pri dotankovani plne mi stoupl na maximum. Po ujeti par kilometru o trosku klesl a po dotankovani plne zase stoupl na max.
Proste neleze mrcha dolu.
Nevite nekdo postup pri oprave_?
Nevím, jestli máš na mysli to stejné, ale u Hyundaiů ukazatel stavu paliva při vypnutí motoru neklesá. Prostě ta rafička vždycky zůstane v takové poloze, která ti ukazuje stav benzínu
Já mám Accenta 1,3 r.1999 a problém stejnej. Pod zadníma sedákama je víčko a pod ním snímač palivoměru. Plovák s ramínkem, které běhá po odporové dráze. Plovák vlastně snímá výšku hladiny v nádrži. Trošku to drhlo, tak jsem ramínko vyrovnal, aby chodilo volně, od té doby bez problému. Jak se to mohlo zkřivit v nádrži, kam většinou nelezu, to fakt nevím. Jo, a taky mi neklesá.
Georg píše:Já mám Accenta 1,3 r.1999 a problém stejnej. Pod zadníma sedákama je víčko a pod ním snímač palivoměru. Plovák s ramínkem, které běhá po odporové dráze. Plovák vlastně snímá výšku hladiny v nádrži. Trošku to drhlo, tak jsem ramínko vyrovnal, aby chodilo volně, od té doby bez problému. Jak se to mohlo zkřivit v nádrži, kam většinou nelezu, to fakt nevím. Jo, a taky mi neklesá.
Teď už je to OK.Alespoň u i30.Ručička normálně klesne při vypnutí motoru a vyndání klíčku.