problémy
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
já dnes ráno to samé.. a pak mě došlo že tam mam helmy na kolo! jinak udělám pár fotek a popis kde sem bych. Jedu na Horskou Kvildu a beru 3 kola. za 30min jeduuu
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Reklama
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Ahoj.
Dneska při cestě z práce jsem postřehnul v koloně, že mi vychází při neutrálu z motoru divné hučení Když sešlápnu spojku, tak to asi po 3 sekundách přestane. Zařadím-li rychlost, přetane to hned Co to může být??? Mě napadá jediné a to málo převodového oleje. Nebo je to jiná závada?? Poraďte
Ahoj Zdeněk
Dneska při cestě z práce jsem postřehnul v koloně, že mi vychází při neutrálu z motoru divné hučení Když sešlápnu spojku, tak to asi po 3 sekundách přestane. Zařadím-li rychlost, přetane to hned Co to může být??? Mě napadá jediné a to málo převodového oleje. Nebo je to jiná závada?? Poraďte
Ahoj Zdeněk
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Může to dělat spojkový ložisko, dělal mi to Opel i Renault. S narůstající zimou se to asi bude stupňovat. Hlavně při studených startech. Zkusil bych to reklamovat ...... jinak sousedka ma Getze a má ty samý problémy ( hučení - pískání ). U Opla jsem vyměnil celou spojku a za pár měsíců se to objevilo znova u Renaulta jsem to už neřešil a jezdil jsem s tím 6,5 roku a nic se nestalo.......ZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Dneska při cestě z práce jsem postřehnul v koloně, že mi vychází při neutrálu z motoru divné hučení Když sešlápnu spojku, tak to asi po 3 sekundách přestane. Zařadím-li rychlost, přetane to hned Co to může být??? Mě napadá jediné a to málo převodového oleje. Nebo je to jiná závada?? Poraďte
Ahoj Zdeněk
..............................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Ahoj mam nabehanych cca 17tis km a robi mi to to iste.. Ale akonahle pridam plyn na volnobeh cca o 50ot viac tak to prestane... Zatial to neriesim... Ale nieco pod palubovkou mi zacalo vydavat daky zvuk, akoby tam bol uvolneny srob a vybrovala by podlozka alebo take nieco... Robi to len na nerovnostiach a nemusia byt ani velke... Riesili ste to uz niekto?ZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Dneska při cestě z práce jsem postřehnul v koloně, že mi vychází při neutrálu z motoru divné hučení Když sešlápnu spojku, tak to asi po 3 sekundách přestane. Zařadím-li rychlost, přetane to hned Co to může být??? Mě napadá jediné a to málo převodového oleje. Nebo je to jiná závada?? Poraďte
Ahoj Zdeněk
Dakujem..
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
ja mam taku otazku ani neviem ako to popisat , ked rychlejsie pridam a preradim v otackach nad 3-3500 tak ked vymacknem spojku otacky skocia hore a zahuci motor ako keby som mal este chvilu stlaceny plyn robi to aj tu niekomu ? robi to on novoty zatial som to neriesil
ACCENT r.v. 2/2008 1.5 16V CRDi VGT -GOLD
detto - ak je tam okolo 3tis. a rychlo chcem preradit vyletia otacky bez toho, aby bola noha na plyne - v tomto som laik, ale pripisujem to common railu, ktory ma obrovsky pretlak a pretlaci sa este cosi okolo trysiek kym sa celkom uzavru. aspon tak som pochopil fungovanie systemu s pretlakovou nadrzou...?DEXTER píše:ja mam taku otazku ani neviem ako to popisat , ked rychlejsie pridam a preradim v otackach nad 3-3500 tak ked vymacknem spojku otacky skocia hore a zahuci motor ako keby som mal este chvilu stlaceny plyn robi to aj tu niekomu ? robi to on novoty zatial som to neriesil
Accent 1,5CRDi VGT 6/2008 Elegance EB, 205/45 R16 Firestone SZ90
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
zotrvacnost turboduchadla mozno.. BTW preco radis v 3000 az 3500 ?? nechcem sturat ale to je uz doooost vysokoDEXTER píše:ja mam taku otazku ani neviem ako to popisat , ked rychlejsie pridam a preradim v otackach nad 3-3500 tak ked vymacknem spojku otacky skocia hore a zahuci motor ako keby som mal este chvilu stlaceny plyn robi to aj tu niekomu ? robi to on novoty zatial som to neriesil
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
to len ak sa chcem ukazat a niekoho rychlo predbehnut inak som velmi setrny k tomu super motoriku a radim fakt pri maximal 2500 otackachMexican píše:zotrvacnost turboduchadla mozno.. BTW preco radis v 3000 az 3500 ?? nechcem sturat ale to je uz doooost vysokoDEXTER píše:ja mam taku otazku ani neviem ako to popisat , ked rychlejsie pridam a preradim v otackach nad 3-3500 tak ked vymacknem spojku otacky skocia hore a zahuci motor ako keby som mal este chvilu stlaceny plyn robi to aj tu niekomu ? robi to on novoty zatial som to neriesil
EB trupo : tiez som sa snazil pochopit to nejako takto som rad ze to nie je nejaka zavada
ACCENT r.v. 2/2008 1.5 16V CRDi VGT -GOLD
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
I mně to dělá, ale taky jenom při vyšších otáčkách.
Stejně jako Rokolo jsem si myslel, že neumím řadit s diezlem, když jsem přecházel z benzínu, ale teďka už to ám v ruce (noze) a když potřebuju ve vyšších otáčkách přeřaditm, tak asi tak o cca 2vteřiny před řazením pustím plyn a pak přeřadím. Jde to úplně v pohodě a pří řazení mi to neřve, ani mi neubude výkon. Chce to prostě vychytat
Stejně jako Rokolo jsem si myslel, že neumím řadit s diezlem, když jsem přecházel z benzínu, ale teďka už to ám v ruce (noze) a když potřebuju ve vyšších otáčkách přeřaditm, tak asi tak o cca 2vteřiny před řazením pustím plyn a pak přeřadím. Jde to úplně v pohodě a pří řazení mi to neřve, ani mi neubude výkon. Chce to prostě vychytat
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Přesně stejnou zkušenost mám i já, taky jsem přešel z benzínu na diesel.
Ale z vlastní zkušenosti mohu říct, že podobně se chovají i některé benzíny - (po sundání nohy z plynu ještě chvilku drží otáčky).
Jak již bylo psáno, je to jen zvyku.
Ale z vlastní zkušenosti mohu říct, že podobně se chovají i některé benzíny - (po sundání nohy z plynu ještě chvilku drží otáčky).
Jak již bylo psáno, je to jen zvyku.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
som rad
tak som rad ze nie som sam. ucim sa aby mi to nezahucalo ked preradujem pri vyssich oackach hlavne ked predbehnem nieco a potom po zaradeni preradujem...
Hyundai i30 Fastback - 1,4 T-GDi 7DCT - Style - Polar white - MY2019
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: som rad
Jak jsem už psal._miv_ píše:tak som rad ze nie som sam. ucim sa aby mi to nezahucalo ked preradujem pri vyssich oackach hlavne ked predbehnem nieco a potom po zaradeni preradujem...
Já když musím přeřazovat ve vysokých otáčkách, tak než řadím, sundám asi tak 1 - 2 sekundy před řazením nohu z plynu a pak řadím, auto neztratí sílu ani výkon a po těch cca 2 sekundách otáčky povolí a já řadím bez tůrování.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
NE-ukazatel venkovní teploty jsem přenesl sem do sekce -problémy.
Pro Zdendu Svobodu - problém je v tom,že PP mi ukazuje jen:
počítadlo km a ceklový stav km
spotřebu
a dojezd
- PP rotuje jen v těchto TŘÍ ukazatelech - a ne ve ČTYŘECH (teplota venk.)
jak udává manuál !!
1. dělám něco špatně?
2. dělá to jen mě ? ,nebo ještě někomu?
3. nebo hledám něco ,co tam není?
tak teď mudrujte !
/PS. takto to je od novoty. 7/2008
Pro Zdendu Svobodu - problém je v tom,že PP mi ukazuje jen:
počítadlo km a ceklový stav km
spotřebu
a dojezd
- PP rotuje jen v těchto TŘÍ ukazatelech - a ne ve ČTYŘECH (teplota venk.)
jak udává manuál !!
1. dělám něco špatně?
2. dělá to jen mě ? ,nebo ještě někomu?
3. nebo hledám něco ,co tam není?
tak teď mudrujte !
/PS. takto to je od novoty. 7/2008
,,zlaťák-CRDi,,
re
K tým otáčkam pri radení- naše benzínové 1.4- konkrétne getz t.j. accentovské detto sa chovajú rovnako. Je to tak nastavené. Po vyšliapnutí spojky akoby ešte dobiehali, nepadajú tak rýchlo. Tak ma napadá či to nie je preto aby po zaradení ďalšieho stupňa bol motor už nachystaný. Kedysi keď neboli synchrony tak sa radilo s medziplynom a princíp je ten istý- zaradiť v troška vyšších otáčkach. Ja by som nerobil to čo opisuje jeden kolega t.j. pre preradením na vyšší stupen pár sekúnd predtým dať nohu z plynu aby klesli otáčky. Ako vravím hyundai to tak nastavil a asi vedia prečo.