spotreba

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

Takže jsme na tom všichni stejně - autiko žere víc než v létě, zima je nám větší než je zdrávo a ten bílej sajrajt na silnici někomu chvilku vyhovuje (např. mě - mimo silnice zkouším, co si s autem můžu dovolit), ale v převážný většině se shodnem na tom, že všeho moc škodí :roll:
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Reklama
 

rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

zahřívání motoru

Příspěvek od rade622 »

Na téma zahřívání motoru již zde diskuse proběhla.Najděte si ji, vyplynulo z toho, že nastartováním a následným chodem motoru na volnoběžné otáčky mu škodíte. Ale já to taky občas udělám, i když se raději snažím vyjíždět ihned. Pokud to není zde, pak na auto.cz.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Diabol
*
Příspěvky: 24
Registrován: 28 lis 2005, 21:28
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Diabol »

A vo tom to je :lol: :lol: :wink:

Přesně tak, Hanzi, vystihl jsi to naprosto přesně :D :!:
Měl jsem Hyundai Accent 1.3 12V, 3dv., r. v. 98-totálka 13. 2. 2006. Je mi ho moc líto :-(.
Od 10. 4. 2006 mám Fiat Punto 55S, 1.1, 5dv., r. v. 96-protiúčet-prosinec 2007-nyní mám Ford Fiesta 1.3, 51 kW, r. v. 04.
ALE otec má Hyundai i30, 1.4i CVVT :-)
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Re: zahřívání motoru

Příspěvek od Hanz »

rade622 píše:Na téma zahřívání motoru již zde diskuse proběhla.Najděte si ji, vyplynulo z toho, že nastartováním a následným chodem motoru na volnoběžné otáčky mu škodíte. Ale já to taky občas udělám, i když se raději snažím vyjíždět ihned. Pokud to není zde, pak na auto.cz.
Rade622
Souhlas s rade622 - nastartuju, klepu kosu, ale jedu. Jediné, co si hlídám, jsou otáčky - víc než 3000 netočím. Jinak topení mám na full pořád. Možná prubnu radu - vyjet s vypnutým topítkem a topit až po ohřátí motoura. Kdo to má ale vydržet, žééééé....... :wink:
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

Nastartuju, netopim, jdu skrabat, vlezu do auta, je porad studeny, rozjedu se, u prvni krizovatky uz to jevi ohrati motor,zapnu topeni na 2,ale porad teplo vypada jinak...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Farmář
***
Příspěvky: 763
Registrován: 27 kvě 2005, 22:35

Re: zahřívání motoru

Příspěvek od Farmář »

Hanz píše: Možná prubnu radu - vyjet s vypnutým topítkem a topit až po ohřátí motoura. Kdo to má ale vydržet, žééééé....... :wink:
dej na radu...prvne zahrat motor a pak pohodli...neni to zas az tak hrozny Obrázek...jejda :shock:
lukas.frela

Příspěvek od lukas.frela »

já to dělám tak že jdu do auta nastartuju motor vylezu jdu autiko oméct od sněhu a oškrábu zrcátka.když už to mám hotový a vlezu do auta ručička na teplotě pomalu vzrostla a já v pomalu vyjedu.topit začnu až když je ručička tam ke má být.a abych neklepal takovou kosu v autě jedu v kulichu a rukavicích kožených ty nekloužou po volantě
Farmář
***
Příspěvky: 763
Registrován: 27 kvě 2005, 22:35

Příspěvek od Farmář »

nastartovat auti a nechat je brumlat na volnobeh...je nejhorsi co muze byt
omest snih,oskrabat namrazu a potom teprve nastartovat a pomaloucku jet...ne dlouho na 1cku
tim se pozvolna zahrivaji veskere kapaliny a veci s tim souvisle...
napr.v Ostereich neni dovoleno aby si v zime pri nastartovanem auti cistil snih a namrazu z oken
:wink:
jo ale zatim sme v Cesku Obrázek
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

Farmář píše:nastartovat auti a nechat je brumlat na volnobeh...je nejhorsi co muze byt
omest snih,oskrabat namrazu a potom teprve nastartovat a pomaloucku jet...ne dlouho na 1cku
tim se pozvolna zahrivaji veskere kapaliny a veci s tim souvisle...
napr.v Ostereich neni dovoleno aby si v zime pri nastartovanem auti cistil snih a namrazu z oken
:wink:
jo ale zatim sme v Cesku Obrázek
no taky taky.. oskrabat, vocistit, pak teprve nastartovat a jet! a netocim pres 2500otacek nez to neni na provozni teplote, to samy topeni, tu chvili to vydrzim, pac se to zahreje pak rychlejc nez kdyby to poustel uz vlazny..

ostatne pri bezny jizde to tak taky delam ze radsi prudce akcelerovat a rychle odrazovat nez vyletej otacky vysoko a jezdim svizne se slusnou spotrebickou... :wink:
lukas.frela

Příspěvek od lukas.frela »

takto teda nevím.vím že se nemá nechat na volnoběh nafták jelikož ten se nezahřeje u toho se zahřívá motor jízdou a vším co máš zaplý(čím víc zaplých věcí tím rychleji se zahřívá)četl sem to na diesel klubu ale u benzínu je to jinak.sem jinýho názoru.podlě mě je zase kravina vyject úplně se studeným motorem.musíš ho nechat trošku zahřát a ne vyject.nevim sem jinýho názoru.každej at si dělá jak si myslí nebo mu přijde za vhodný.
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

V Rakousku to maj kvuli emisim a krasnymu alpskymu vzduchu, nikolv pro setrenbi motoru...jsem zastance Lukasova nazoru, aspon chvili stat s nabehlym motorem, nez se nekam vypravim...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

lukas.frela píše:takto teda nevím.vím že se nemá nechat na volnoběh nafták jelikož ten se nezahřeje u toho se zahřívá motor jízdou a vším co máš zaplý(čím víc zaplých věcí tím rychleji se zahřívá)četl sem to na diesel klubu ale u benzínu je to jinak.sem jinýho názoru.podlě mě je zase kravina vyject úplně se studeným motorem.musíš ho nechat trošku zahřát a ne vyject.nevim sem jinýho názoru.každej at si dělá jak si myslí nebo mu přijde za vhodný.
Já jsem s Tebou Lukási,ale jenom jsem čekal až se někdo ozve!! :lol: :lol: :wink:
Za studena vyjet to není dobré kvůli pístním kroužkům,bač v mrazech mohou prasknout a dost vysoké nebezpečí!! :o :!:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

ivan píše:
lukas.frela píše:takto teda nevím.vím že se nemá nechat na volnoběh nafták jelikož ten se nezahřeje u toho se zahřívá motor jízdou a vším co máš zaplý(čím víc zaplých věcí tím rychleji se zahřívá)četl sem to na diesel klubu ale u benzínu je to jinak.sem jinýho názoru.podlě mě je zase kravina vyject úplně se studeným motorem.musíš ho nechat trošku zahřát a ne vyject.nevim sem jinýho názoru.každej at si dělá jak si myslí nebo mu přijde za vhodný.
Já jsem s Tebou Lukási,ale jenom jsem čekal až se někdo ozve!! :lol: :lol: :wink:
Za studena vyjet to není dobré kvůli pístním kroužkům,bač v mrazech mohou prasknout a dost vysoké nebezpečí!! :o :!:
jejda to mi zase nekdo neco poradil... :(
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

..ale dyž to netočíš, dosáhneš rychlejšího prohřátí motoura než když bude vrčet na fleku bez zatížení, rozumíš, do you understand my, ponimaješ meňa? Nejde o to jestli jedeš, ábr jde o to nehnat motoura do vysokejch otáček za studena. No a s tim je spojená ekonomika provozu a co nejefektivnější využití ropnejch produktů :lol: :lol: :lol: :lol:
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

Hanz píše:..ale dyž to netočíš, dosáhneš rychlejšího prohřátí motoura než když bude vrčet na fleku bez zatížení, rozumíš, do you understand my, ponimaješ meňa? Nejde o to jestli jedeš, ábr jde o to nehnat motoura do vysokejch otáček za studena. No a s tim je spojená ekonomika provozu a co nejefektivnější využití ropnejch produktů :lol: :lol: :lol: :lol:
jo takze na spotrebu to je urcite dobry.. a pro motor?
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“