Experimenty s lambda-sondou
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
Já mám sice Lantru, ale to je v tomto případě jedno. Před nedávnem jsem měl problém s kolísáním otáček a klesnutím otáček při přidání plynu u rozjezdu. Nakonec byla vyměněna lambda a už je to OK. Tzn. při totálním odpojení od ŘJ. budou na 99% problémy při rozjezdech a při volnoběhu !! Tuto úpravu moc nedoporučuji. Má moc záporů a jen malé + v podobě nepatrného zlepšení křivky.
chce to prostě TURBO od APEXI )))))
chce to prostě TURBO od APEXI )))))
doporučuji se poptat u nějakého výrobce, nebo dodavatele
Asi to půjde bez velkých úprav a třeba v USA to dávají do Hyundaie naprosto běžně.
Já jsem se informoval u na můj motor (Lantra 1,5) a problém by to nebyl.
Otázka je jaké turbo instalovat a co to bude stát ....
(nejlepší bude pro Hyundai od Apexi přímo z USA)
Asi to půjde bez velkých úprav a třeba v USA to dávají do Hyundaie naprosto běžně.
Já jsem se informoval u na můj motor (Lantra 1,5) a problém by to nebyl.
Otázka je jaké turbo instalovat a co to bude stát ....
(nejlepší bude pro Hyundai od Apexi přímo z USA)
Po odpojení sondy lambády ,přejde ECM do nouzového režimu - rozsvítí se CHECK ENGINE.Po napojení na diagnostiku bude ECM hlásit poruchu vyhřívání a přerušený signál od sondy.
Motor pojede podle pevně nastavených tabulkovýh hodnot a může se trochu zvýšit výkon.Nepřesným dávkováním paliva může dojít ke spálení katu a poněkud se zvedne spotřeba.
Motor pojede podle pevně nastavených tabulkovýh hodnot a může se trochu zvýšit výkon.Nepřesným dávkováním paliva může dojít ke spálení katu a poněkud se zvedne spotřeba.
Re: Turbo
Vzhledem k tomu, ze ten motor na to neni stavenej, urcite by se podstatne snizila jeho zivotnost. Zvysenim tlaku v sani se zvedaji i teploty, takze ta namaha by byla celkem velka.lukee píše:A jak by snášel tenhle motor nějaký nízkotlaký turbo? Myslíte že by se moc přehříval nebo tak a že by vyžadoval nějaké zesílené díly??? (myslím tu 1.4 co mám v Accentu)
PS:proč by nemohla být 1.4i Trubo když existuje 1.4TDI!!!
Já bych si tam přihodil turbíčko z liazky, to pěkně hvízdá. Taky bych si tam dal nitro a celý bych to ladil v garáži podle ucha - když už rychle odepsat motoura, tak se vší parádou .ivan píše:Koukám,že tu řešíte pěkné věci,odpojená lambda sonda,dodatečně namontovat turbo na co ještě přídete???
Ba ne, to byl jen pokus o vtip. Osobně a na základě zkušeností bych maximálně čipoval - tzn. přeladil chytristiku motora z univerzálního nastavení podle provozních podmínek pro Evropu (kvalita benzínu, teploty ...) na místní. U filcky mi to opravdu pomohlo se snížením spotřeby a zlepšila se charaktiristika motoru.
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Tak takhle do detailů jsem ještě nezajel. Máš radu, ke komu se to vyplatí? Zatím jsem někde tady na fóru škrtnul o úpravce v Ostravě, ale protože to mám z ruky, nezafixoval jsem si nic bližšího. Já budu lovit ve zdejších vodách, tj. střední čechy nebo okolí mladý boule.
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........