ZdeněkSvoboda píše:Já když jsem sháněl auto (teď už diesla) Tak prodejce říkal, že diesly jdou v ČR nejvíce na odbyt a tak je prodejci objednávají navíc. proto ho měl David nebo Schwarzie tak brzy a i já ho měl do 10 dnů. O 1,6 prý neni zájem, proro se skoro vůbec nevozí. Ukazoval mi nějaký graf a tam to bylo takto: Diesel/1,4/1,6 15/7/2 na jednu objednávku
Kdyby měli 1,6l na skladě jako 1,4l nebo naftu a nemuselo se čekat spoustu měsíců,tak by se více prodávaly.Takhle,když chce někdo koupit Accenta,tak většinou než by čekal 6-7 měsíců na 1,6l,tak vezme,co je na salonu. Osobně kdybych chtěl Accenta,tak si raději počkám a vidím 1,6l jako optimální motor pro tohle auto.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Na téma motorizace Accenta jsem vedl před koupí auta dlouhou debatu s prodejcem. V podstatě z jeho zkušenosti vyplynulo, že Accenta kupují buď zájemci o relativně levný a dobrý diesel nebo lidé, pro které je důležitá cena. Tedy 1,6, ač o pouhých 10t. dražší, nejde. Navíc, a nevím proč, spousta lidí žije v bludu, že 1,6 má dražší zákonou pojistku než 1,4.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
tohle same si myslím i ja a taky mě říkal prodejce že to kupují lidi jako levny auto a 1.4 většině stačí. Ja chtěl naftu ale kdych málo jezdil vzal bych benzín a klidně raděj tu 1.6 ten rozdíl je skoro nic
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Já jsem taky původně chtěl 1.4, ale potom, co jsem se tady dočetl o problémech s jejich provozem v zimě, jsem radši šel do 1.6ky. Deset táců není zas takovej rozdíl. Jinak musim uznat, že Accent 1.4 jede super a fakt jsem valil oči, jak svižný s tímhle motorem auto bylo Fussion se stejným obsahem, je proti Accentovi normální lenoch
....................................................... New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Vilda píše:Já jsem taky původně chtěl 1.4, ale potom, co jsem se tady dočetl o problémech s jejich provozem v zimě, jsem radši šel do 1.6ky. Deset táců není zas takovej rozdíl. Jinak musim uznat, že Accent 1.4 jede super a fakt jsem valil oči, jak svižný s tímhle motorem auto bylo Fussion se stejným obsahem, je proti Accentovi normální lenoch
....................................................... New Accent 1.6i CVVT celadon blue
1.4 je prostě 1.4, měl jsem Getze a o žádném zimním problému nic nevím, překopali řídicí jednotku (výrobní závada, vloudila se chybička) a to bylo vše. Za rok při každodenní jízdě bez jediného problému, ale chtěl jsem 1.6, výkon, výbava, sedan, no sežeňte něco jiného ? Z Getzem jsem byl spokojen, tak nad čím přemýšlet - Accent
Vilda píše:Já jsem taky původně chtěl 1.4, ale potom, co jsem se tady dočetl o problémech s jejich provozem v zimě, jsem radši šel do 1.6ky. Deset táců není zas takovej rozdíl. Jinak musim uznat, že Accent 1.4 jede super a fakt jsem valil oči, jak svižný s tímhle motorem auto bylo Fussion se stejným obsahem, je proti Accentovi normální lenoch
....................................................... New Accent 1.6i CVVT celadon blue
1.4 je prostě 1.4, měl jsem Getze a o žádném zimním problému nic nevím, překopali řídicí jednotku (výrobní závada, vloudila se chybička) a to bylo vše. Za rok při každodenní jízdě bez jediného problému, ale chtěl jsem 1.6, výkon, výbava, sedan, no sežeňte něco jiného ? Z Getzem jsem byl spokojen, tak nad čím přemýšlet - Accent
Tak u Accentu 1.4 bylo o kolísání otáček a problémům se studeným motorem v zimním období tady popsáno dvacet stran a posledním majitelům byla odstraněna závada až v červnu tohoto roku
............................................................ New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Ale ten samý problém se vyskytoval u Getze 1.4. Kolísání otáček při studeném motoru, též popisováno ve fóru Getze, stačilo nahrát nový SW.
To jsem také absolvoval a bylo po problému.
Vitejte kamarádi.Hodně dlouho jsem tu nebyl.Pracovat o víkendu se nevyplácí.V červenci jsem betonoval plot,píchlo mi v páteři a půl těla nebylo moje.Díky péči lékařů už jsem skoro fit,chodím,jezdím.
Máme něco přes 6000km.
Pořád jsem Hyndíka chválil,jak jezdí a nezlobí,až do současných chladných rám.A večerů.Cukal,skákal,svítilo kde co a v servisu se ,,divili".Dal jsem jim na netu přečíst stránky o závadách.Nejdřív se podívali na kabele a svíčky-paradox.Druhý den volali,že jsem měl pravdu a mám přijet na přehrátí softu. Hned ve čtvrte jsem tam jel-za 20 minut hotovo.Jede jak brus,ale dřív jsem měl trasu Havl.Brod -Chotěboř za průměr 6,3 až6,5,včera s novým 7,4.Doufáže to bylo jen tim,jak jsem zkoušel jestli necuká.Jinak předtím do 3000 ot.se mírně zahlcoval,dusil.Ted jde za plynem bez děr na plynu.
Jinak ve 2000jsme absolvovali Chorvatsko.Jízda super a pomohlo mu to na usazení motoru.Na tachu od 120 do 170 km/h,s klimou a průměr 6,7.Naložený ve čtyřech lidech.
Miros píše:
Jinak ve 2000jsme absolvovali Chorvatsko.Jízda super a pomohlo mu to na usazení motoru.Na tachu od 120 do 170 km/h,s klimou a průměr 6,7.Naložený ve čtyřech lidech.
I když se názory různí, tak podle mě je auto při 2kkm ještě v záběhu a dálnice není úplně ideální. I když benzíňák nepotřebuje tak dlouhý záběh.
Ahoj.
Kamarád si v pátek koupil Golfa IV za 190 000Kč.
1,9 Tdi 81kW
Dneska jsme byli na fotbale a prý, že mě vyzkouší co a jak
Obá jsme byli v 5 lidech... a musím uznat, že se asi divil a popravdě i já, nedal jsem mu šanci
Když jsme prijeli domu, nemohl to v hospodě u pivka překousnout, že mu blbej Accent ujel
Je to suprový auto
Tak, dneska ráno jsem měl telefonát s prodejcem. Auto je prý ve vlaku a míří do čech. Do týdne, nejdýl do deseti dnů, bych ho měl mít připravený. Ve středu ráno si mám přijít pro náhradní vůz, který můžu používat bezplatně, do doby, než přijde můj Áca. Tak aspoň budu mít čím jezdit
........................................................ New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Vilda píše:Tak, dneska ráno jsem měl telefonát s prodejcem. Auto je prý ve vlaku a míří do čech. Do týdne, nejdýl do deseti dnů, bych ho měl mít připravený. Ve středu ráno si mám přijít pro náhradní vůz, který můžu používat bezplatně, do doby, než přijde můj Áca. Tak aspoň budu mít čím jezdit
Já bych se moc neradoval. Státem notně dotovaná "zločinecká" organizace České Dráhy je schopná přepravovat vlak po republice nekonečně dlouho....
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Vilda píše:Tak, dneska ráno jsem měl telefonát s prodejcem. Auto je prý ve vlaku a míří do čech. Do týdne, nejdýl do deseti dnů, bych ho měl mít připravený. Ve středu ráno si mám přijít pro náhradní vůz, který můžu používat bezplatně, do doby, než přijde můj Áca. Tak aspoň budu mít čím jezdit
Já bych se moc neradoval. Státem notně dotovaná "zločinecká" organizace České Dráhy je schopná přepravovat vlak po republice nekonečně dlouho....
Já se taky radši neraduju za sedm měsíců čekání, se ze mě stal chronický pesimista , ale za velkej úspěch považuju to, že od středy budu mobilní, sice s půjčeným autem, ale pojízdnej !!!
........................................................... New Accent 1.6i CVVT celadon blue