Problémy s otáčkama
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Problémy s otáčkama
Zdravím mám lantru 97 a poslední dobou mám nějaké problémy s otáčkama nevíte někdo čím by to mohlo být dříve při teplém motoru bylo lehce pod 1000 ot a ted nad 1000 asi kolem 1300 az 1400 poradte prosím
- Reklama
klapky
lehce zanesené to je to už jsem koukal když jsem odpojil hadici sání ale nezdá se mi to tolik no nic dneska se na to mrknu a uvidíme. Jo a nemůže se stát že to těsnění co tam je bude nějaké přilepené a že bych ho poškodil?
lantra z roku 97 nemá krokovací motorek. Klapka je zavřená, vzduch na volnoběh je veden obtokovou hadicí k ventilu Bosch, který reguluje otáčky.. Takže zkus ten ventil.kibut píše:mozno zly senzor otaciek klukoveho hriadela. kamos mal to iste na renaulte a tiez mu to nechcelo sem tam nastartovat. Na diagnostike sa mu to potvrdilo... Takze skus dat na diagnostiku.
Popřípadě bych ale začal prošplíchnutím kontaktsprejem všech konektorů čidel a snímačů..
Jinak pokud máš vysoké otáčky volnoběhu, může ti to někde přisávat falešný vzudch, ale to by ti pomaleji klesaly otáčky z vyšších otáček. Určitě prostříkni konektor teplotního čidla (u termostatu), čidla teploty nasávaného vzduchu (vsunut do airboxu), čidlo podtlaku v sacím potrubí (hned před přepážkou kabiny nalevo), snímač škrtící klapky (na šktrící klapce) a konektor od volnoběžného ventilu
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
klapka
klapku jsem vycistil zda se mi to jeste horsi otacky opravdu klesaji pomalu obcas uz se mito i zasekava pod 2000 tisicema ale lehkym proslapnutim klesnou zas asi na 1400 nevim cim by to mohlo byt vse jsem vycistil nebyla by lepsi ta diagnostika a popr kolik stoji?
tak zkus zkontrolovat upevnění odvětrávacích hadic z vačkové skříně do sacího potrubí. Jsou tam dvě a jsou jen tak nasazeny bez zajištění, tak jestli jedna z nich není uvolněná a netlačí vzduch za klapku, kde není žádná regulace..Popř, zda nějaká hadice není prasklá.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
otacky
cidlo teploty vzduchu jo? to si myslim ze asi ne ale ty hadicky by byly celkem mozny ja mam jedu pred klapkou na volno nasazenou a v sacim potrubi nevim no co kdyz bude praskla zvladnu to vymenit sam?
Nejlepší řešení je zajed někam na diagnostiku,protože to může být cokoliv co se týká elektroniky motoru,jinak sou tací co odpojují čidla či s nímače pod proudem a potom se divý ,že jim nedrží volnoběh nebo to ponějaké době chcípne,je to jednoduchý ŘJ má pamatováka tyhle čidla si potom nahradí ze své paměti a pak jezdí na nouzový režim,další věc a ta je velmi důležitá je teplota motoru hodně se na to zapomíná Prověřit termostat a hlavně to mít dobře ovzdušněné A i lambda to může dělat,je toho dost jde jen o blbej volnoběh
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
otacky
Tak závada už je vyřešená bylo to podfukující těsnění za sáním motoru směs byla moc chudá a proto to pořád pridávalo palivo a zvětšovali se otáčky po výměne držela zas pro změnu malé a měla tendenci chcípat ale vše vyřešilo reset ECU. Zas jezdí jak má jinak Všem dík moc za rady