Jde přidat turbo do hyundai cupé?
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
Jde přidat turbo do hyundai cupé?
Čau jde sehnat nebo nacpat do hyundai cupe nejaké turbo vyděl jsem jeden tym 2,0 16V Turbo a ten šel načipovat až na 194k.
- Reklama
a je to tu zase .... někdo si koupil Coupe a chce z něj vyždímat co nejvíc ... chápu tě ... taky jsem byl takovej idealista ... do mojí první bouračky s coupe ... to auto nesedí ... neni dělaný na vysoký rychlosti a obzvlášť ne v zatáčkách ... nehledě na to ... první věc co musíš u auta udělat je pořádná aerodynamika(u coupe s tím už stejně nic neuděláš) ale hlavně brzdy!!! pak může přijít na řadu úprava motoru ... a když už jsme u toho ... kolik má tvůj motor naběháno? chceš si koupit nějakej turbo kit?ano věřím že to půjde ... když máš na to dostatek financí tak to půjde ... ale kolik ti to turbo bude tlačit? dej tam turbo co tlačí tak 1,2 baru a motor ti odejde do kopru řekněme po 10-15 tis. dej tam slabší .. no hezký tak ti odejde po 25 tisících ... já jsem si to auto koupil že s ním chci jezdit ne se v něm zabít a hlaavně do něj narvat 50 tisíc.a když nechceš aby ti ten motor odešel po pár tisících, sežeň si kovaný písty atd...prostě úplně zbytečná investice, nebylo by lepší sehnat nějaký auto s turbem za pár šupů? např. opel calibra 2.0T nebo fiat coupe 2.0T a když by ti ten výkon nestačil stačí vyměnit turbo za větší např. garreta to jsme dělali teď na dílně u fiat coupe a výkon se hezky zvětšil
a ještě to že to šlo nachipovat na 194k neni žádnej zázrak na to že to mělo turbo...podívej se na "obyčejnou" škoda octavia I RS(nebo audi TT - stejný motory) je to obyč. 1.8 s turbem a má to 180k tohle má skoro o 200ccm víc takže bych od toho očekával přes 200k když kamarád předělával calibru a dával tam turbo s 1,3 bary tak měla calibra přes 240 koní a to už bylo dělo
a ještě to že to šlo nachipovat na 194k neni žádnej zázrak na to že to mělo turbo...podívej se na "obyčejnou" škoda octavia I RS(nebo audi TT - stejný motory) je to obyč. 1.8 s turbem a má to 180k tohle má skoro o 200ccm víc takže bych od toho očekával přes 200k když kamarád předělával calibru a dával tam turbo s 1,3 bary tak měla calibra přes 240 koní a to už bylo dělo
Hyundai Coupe r98 2.0 16V - prodáno
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě že jde, ale je to nákladná položka. Prodávají se turbokity přímo pro Hyundai Coupe, ale upozorňuju že tento typ přímo pro cupe je investice na 100tis. Nebyl by problém tam dát jakékoliv turbo z jiného auta, ale co se týče ostatních komponent jako držák, řemenice, hadice intercooler apod) by jsi musel sehnat také a někoho kdo ti to namontuje. Otázkou zdali se do takovéto montáže někdo pohrne. Další věc je seřízení řídící jednotky. Levnější a nejlepší variantou by bylo spíše koupit jiné vozidlo které už turbem disponuje
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
TO SI NORMALNE DELAS PRDEL, vid???? ted jsi me teda po ranu hnul zluci!! vypojis baterku, sviti ti ABS a jezdis s tim 14dnu, navic jak dobytek a pak tady posilas fotky z takovy sikany, kde vidim dva cerny pruhy jak jsi stal na brzde a hobloval gumy (mit v poradku ABS tak se to nestalo) a trada ven...Playgamer píše:a je to tu zase .... někdo si koupil Coupe a chce z něj vyždímat co nejvíc ... chápu tě ... taky jsem byl takovej idealista ... do mojí první bouračky s coupe ... to auto nesedí ... neni dělaný na vysoký rychlosti a obzvlášť ne v zatáčkách ... nehledě na to ... první věc co musíš u auta udělat je pořádná aerodynamika(u coupe s tím už stejně nic neuděláš) ale hlavně brzdy!!! ...
neschazuj to na auto, to auto je mekkci ale sedi dobre! pokud chces mit komfortu a vic prilnavosti - tak si porid tvrdsi pruziny a jine tlumice, kurna! a brzdy ma perfektni! navic, srovnavat to auto s calibrou s podvozkem z konce 80.let co byl v vectre A............
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Jde přidat turbo do hyundai cupé?
no a tohle me vlastne nastartovalo uz predtim, to si nemuzes precist prispevky za posledni tyden, alespon???????? nez zalozis topic?!! ty voe jeste padesakrat se zeptejte jak tam napasovat turbo!! v tomhle ma pravdu longstar, v podstate play.. - kup si radeji auto co uz oturbeny je, a nebo pocitej s tim, ze to auto budes mesic montovat a bude to stat slusny balik! sto tisic ne, pokud budes shanet dily z vrakace... ale vem si na to dovolenou!vady píše:Čau jde sehnat nebo nacpat do hyundai cupe nejaké turbo vyděl jsem jeden tym 2,0 16V Turbo a ten šel načipovat až na 194k.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
preco taky pesimizmus turbo tam ide a je presne dimenzovane na motor len to treba poriadne nastavit doladit vsade inde jazdia na coupeckach s turbami a je zvlastne ze stale idu ,nemyslim ze by tak skoro odysiel ten motor samozrejme ak sa to neprezenie ale ked si kupi kit ktori sice je dost drahy ale ked to clovek chce tak sa na to nemoze kukat ze ake to je drahe ano je to investicia kolo 100 tis ale preco hned kazdeho chcete odradzat ? to ze to to bude potom zrat benzin aj stym sa pocita inak by to asi nechcel
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
já ti řikám že to auto vážně v zatáčkách nesedí(a netvrdím to jenom já tvrdí to spousta lidí se kterými jsem se potkal a kecali jsme o coupe), nechová se tak jak by mělo ... to že jsem tenkrát udělal chybu ano uznávám, ale uznej že prostě coupe v zatáčkách nesedí ... pokud nesouhlasíš tak se někdy sejdeme já přivezu mazdu která je v sérii a ukážu ti že auto co je srovnatelně těžký a je na 195/50 sedí mnohem víc než coupe který je na 205/50black_sheep píše:TO SI NORMALNE DELAS PRDEL, vid???? ted jsi me teda po ranu hnul zluci!! vypojis baterku, sviti ti ABS a jezdis s tim 14dnu, navic jak dobytek a pak tady posilas fotky z takovy sikany, kde vidim dva cerny pruhy jak jsi stal na brzde a hobloval gumy (mit v poradku ABS tak se to nestalo) a trada ven...Playgamer píše:a je to tu zase .... někdo si koupil Coupe a chce z něj vyždímat co nejvíc ... chápu tě ... taky jsem byl takovej idealista ... do mojí první bouračky s coupe ... to auto nesedí ... neni dělaný na vysoký rychlosti a obzvlášť ne v zatáčkách ... nehledě na to ... první věc co musíš u auta udělat je pořádná aerodynamika(u coupe s tím už stejně nic neuděláš) ale hlavně brzdy!!! ...
neschazuj to na auto, to auto je mekkci ale sedi dobre! pokud chces mit komfortu a vic prilnavosti - tak si porid tvrdsi pruziny a jine tlumice, kurna! a brzdy ma perfektni! navic, srovnavat to auto s calibrou s podvozkem z konce 80.let co byl v vectre A............
a kdyz chces shazovat calibru, to auto bylo vylozene nadcasovy ... kdyby se u toho tolik nes*aly motory a 4x4 tak tech aut tady jezdi mnohem vic
a jeste u tvyho prispevku "pokud chces mit komfortu a vic prilnavosti" ... prilnavosti bych souhlasil ... ale s tvrdsim podvozkem neprichazi vic komfortu .... spis naopak a brzdy u coupe nejsou zase az tak perfektni
a ještě poslední věc nelíbí se ti porovnání s calibrou? můžu ti to porovnat klidně s tigrou - auto co neskutečně sedí a vydrží strašný věci a ještě což tě doufám potěší - seat ibiza 1.4(1.5) systém porsche r.v. 88 - nejlepší auto co jsem kdy měl po motorický stránce neuvěřitelný a taky neskutečně sedělo
Naposledy upravil(a) Playgamer dne 30 zář 2008, 10:48, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Coupe r98 2.0 16V - prodáno
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
tunak sa da najst a niesu ani moc drahe ked si to tak vezmem sice niesu na sklade ale da sa im napisat a piesty sa daju kupit aj inde za celkom slusny peniaz
http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... undai.html
http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... undai.html
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
ty jsi provokater, fakt!
v te vete o komfortu samozrejme chybelo slovickko MIN... samozrejme nejsem blbej.. kdyby neco zlepsilo jak komfort tak prilnavost tak to tam uz mam tak to dam na kazdy auto...
v te vete o komfortu samozrejme chybelo slovickko MIN... samozrejme nejsem blbej.. kdyby neco zlepsilo jak komfort tak prilnavost tak to tam uz mam tak to dam na kazdy auto...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
ok omlouvam se ... me se zdalo ze v ty vete neco chybelo nechame to byt ok?black_sheep píše:ty jsi provokater, fakt!
v te vete o komfortu samozrejme chybelo slovickko MIN... samozrejme nejsem blbej.. kdyby neco zlepsilo jak komfort tak prilnavost tak to tam uz mam tak to dam na kazdy auto...
Hyundai Coupe r98 2.0 16V - prodáno
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
a nebo o tom nic nevi a nekde slysel turbo a rekl si chci to:Dlaxo18 píše:preco taky pesimizmus turbo tam ide a je presne dimenzovane na motor len to treba poriadne nastavit doladit vsade inde jazdia na coupeckach s turbami a je zvlastne ze stale idu ,nemyslim ze by tak skoro odysiel ten motor samozrejme ak sa to neprezenie ale ked si kupi kit ktori sice je dost drahy ale ked to clovek chce tak sa na to nemoze kukat ze ake to je drahe ano je to investicia kolo 100 tis ale preco hned kazdeho chcete odradzat ? to ze to to bude potom zrat benzin aj stym sa pocita inak by to asi nechcel
jinak kdo chce mit takovou zastavbu tak s prominutim nebude mit naky hyundai coupe za par kacek. kdyz to spocitas tak si muzes koupit nissana 200sx s14 2.0T a heeen heeen more heeeeeeen
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
laxo18 píše:tunak sa da najst a niesu ani moc drahe ked si to tak vezmem sice niesu na sklade ale da sa im napisat a piesty sa daju kupit aj inde za celkom slusny peniaz
http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... undai.html
Laxo, ty si to představuješ jako jednoduchou skládačku, něco jako tuningžárovku do auta.
Ale problematika přeplňování je natolik obsáhlá, že prostě jen nestačí koupit tamhleto turbo, tamhleten mezichladič, natáhnout tam olej, čidla, kably do jednotky a pak čekat, co to bude nebo nebude dělat.. Přeplňovat doposud atmosferický motor, který má kompresní poměr 10,0 a více je po přeplňování jen otázka času, kdy ten motor si řekne, polibte mi všichni prdel, já už ty tlaky tady dál trpět nebudu, a taky nebude a po 10 - 60tis km, dle stupně plnění se odporoučí do motorového nebe.
Motory předem stavěné pro přeplňování maj menší kompresní poměr, od 8 do 8,5. Pak tam napereš 1,1baru a ten motor šlape dobře i 200tis km, pokud nějaký prase nepřežene výměnu oleje, nebo tam nenalije nějakou sračku, co to turbo odrovná po krátkém nájezdu, nehledě na to, že turbomotor po prasojízdě taky potřebuje nějaký čas volnoběhu, než se vypne.
Připojit čidla tlaku, vyvést přívod a odvod oleje k a od turba, pak to chce chladič oleje, intercooler (být tam nemusí, ale pak to turbo takřka nemá smysl, protože vzduchu o teplotě 180°C se do válce moc nevejde), propojení intercooleru s filtrem a stávajícím sacím (po instalaci vlastně už plnící) potrubím, vyřešit přírubu výfuku, regulaci plnícího tlaku pneumatickou nebo dnes už náročnějí elektronickou cestou, vyměnit vstřikovací trysky, upravit charakteristiku map v ECU, atd, atd. nehledě na to, co to s tím atmosferickým motorem udělá, kterej na ty tlaky nemá dimnezovaný hlavní ani ojniční ložiska (velikost pánví, styčná plocha, mazací kanály, tlak mazacího oleje).
Ano, přeplňovat atmosferický motor s rozumným tlakem jde, ale stojí to bakulu peněz a výsledek s ohledem na žvotnost je diskutabilní, zda to má smysl.
Když přeplňovaný motor, tak motor, který na to už byl postaven. Pak nemusíš nic řešit a koupíš hotové, co má vyšší výkon při adekvátní životnosti.
A pak jak už tu někdo psal, řešilo se to tu milionstopětapůlkrát v předchozích vláknech, stačí hledat, najít a přečíst a nezakládat nové vlákno na to samé podesáté.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
jo a abych to dokončil, to vše viz muj příspěvek výše byl jen zlomek problematiky motoru. Když upravíš motor, kterej místo 140koní bude mít 210, tak je jasný, že stávající spojka a brzdy stačit nebudou. Spojku zničíš za 10tis km, vlastně ji ani nezničíš, protože hned v první zatáčce vyletíš jak namydlenej blesk, protože ze 160 na 60 to za pár vteřin se stávajícími brzdami neubrzdíš. Uděláš tři otáčky přes boudu, vyrušíš zajíčka, co uteče vystrašenej o 10m vedle, v lepším případě tě doškrábanýho vytáhnou hasiči ven a budeš rázem myslet na jiný věci, než na podobné hovadiny.
Úpravám s rozvahou zdar
Úpravám s rozvahou zdar
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
takhle muzes skoncit i bez turba treba i ze skodovkou ktera ma 40kw.mirpie píše:jo a abych to dokončil, to vše viz muj příspěvek výše byl jen zlomek problematiky motoru. Když upravíš motor, kterej místo 140koní bude mít 210, tak je jasný, že stávající spojka a brzdy stačit nebudou. Spojku zničíš za 10tis km, vlastně ji ani nezničíš, protože hned v první zatáčce vyletíš jak namydlenej blesk, protože ze 160 na 60 to za pár vteřin se stávajícími brzdami neubrzdíš. Uděláš tři otáčky přes boudu, vyrušíš zajíčka, co uteče vystrašenej o 10m vedle, v lepším případě tě doškrábanýho vytáhnou hasiči ven a budeš rázem myslet na jiný věci, než na podobné hovadiny.
Úpravám s rozvahou zdar
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko