Koupě Getze
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
- Reklama
Jestli jsem to pochopil spravne, tak se jedna o zavady konkretniho kusu a ne o typicke zavady modelu. Protoze kdyby se jednalo o kvalitu modelu jako takoveho, tak bych byl hodne prekvapeny umistenym Pandy a Clia... a Vectru bych povazoval vyslovene za Sci-Fi
Samozrejme, ze umisteni Getzanka potesi, ale myslim, ze TUV Report ma vetsi vypovidaci hodnotu.
Samozrejme, ze umisteni Getzanka potesi, ale myslim, ze TUV Report ma vetsi vypovidaci hodnotu.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Redaktoři Auto Bildu(neprodávanější motoristický titul v Evropě) dlouhodobě testují vozidla,po ujetí 100tis,je do šroubku rozeberou ve zkušebně Dekra.Zde se zkoumá opotřeběni a skryté vady.Konkrétní test se zabýval Octavií Combi 1,6 FSI. Tabulka byla přiložena jen na dokreslení. Je ale patrné,že Getz žádnými skrytými vadami,ani nějakým abnormálním opotřebením po ujetí 100tis netrpí.V porovnání s jinými vozy dopadl ,dá se říci skvěle!Je to pádný argument,proti zažitému názoru na špatnou kvalitu vozů z Koreje.Myslím ,že většina majitelů těchto vozů,se setkává s pohrdavými poznámkami,od majitelů vozů z Evropy!Já ač řidič profesinál,se na každou jízdu s Getzem těším.Před ním jsem měl Nissana Primeru 2.0 v plném vybavení,se kterým bylo také pěkné svezení,ale s Getzem max spokojenost!
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
On tenhle test může říkat mnoho, nebo také nic. V tom samém testu dopadla Elantra také velmi dobře a já měl sráč, že to svět nevidělOGYN píše:Redaktoři Auto Bildu(neprodávanější motoristický titul v Evropě) dlouhodobě testují vozidla,po ujetí 100tis,je do šroubku rozeberou ve zkušebně Dekra.Zde se zkoumá opotřeběni a skryté vady.Konkrétní test se zabýval Octavií Combi 1,6 FSI. Tabulka byla přiložena jen na dokreslení. Je ale patrné,že Getz žádnými skrytými vadami,ani nějakým abnormálním opotřebením po ujetí 100tis netrpí.V porovnání s jinými vozy dopadl ,dá se říci skvěle!Je to pádný argument,proti zažitému názoru na špatnou kvalitu vozů z Koreje.Myslím ,že většina majitelů těchto vozů,se setkává s pohrdavými poznámkami,od majitelů vozů z Evropy!Já ač řidič profesinál,se na každou jízdu s Getzem těším.Před ním jsem měl Nissana Primeru 2.0 v plném vybavení,se kterým bylo také pěkné svezení,ale s Getzem max spokojenost!
Takže test může ukázat, že je to auto kvalitně vyrobené a pak narazíte na zmetek jako já a s testem si můžete akorát tak vytřít xxxxxxxxx.
kvalita
Je fakt,že jsou asi serie,kdy jedou z pásu křápy. Rok 2005 a Getzík s motorem 1341 se asi povedly, jezdíme a vše je OK..a rok nato, ta serie na mistrovství světa ve fotbale..(auta mají na dveřích nějaké logo ) těm stále blbnou řídíci jednotky a musej se přehrávat softwary...a zase roky 2004 a dřív...vidím,jak si stěžujete na klepání bubnů brzdy...u nás naopak pohoda..možná až se přiblížíme 100 tisícům najetým.
Getz UG 1341
re
No mám presne ten model- 2006, 1.4 - verzia k MS futbal- objednal som si ho s takou výbavou ešte 01/2006 ale nie a nie ho vyrobiť, nakoniec mi predajca volal že v tej výbave a cene majú tieto kúsky- tak som bral, to bol 04/2006. Jediný problém bol ten soft- za studena kolísali otáčky, beriem to ako chybu na ktorú prišli a poriešili- za 5 minút som šiel zo servisu. Inak troška horšie radila páka do dvojky, tiež to nejako spravili. Absolútna spokojnosť, zatiaľ 35 OOO km, 2. garančné prehliadky. Každý kus môže byť chybný- hlavne autá na začiatku produkcie. Kolegovi na Cliu III- kupoval zhruba keď ja, 2 dni pred koncom 2 ročnej záruky odišla prevodovka... tak si vyberte.... Moja skúsenosť- nema problema.... Čo by som doplnil- ešte nejaké airbagy, esp.
Zdravim vas. Po rozmyslani nad starsim Accentom, som nakoniec zvolil noveho Getza 5d v zaklad vybave Active s motorom 1.1 vo farbe Sheer Yellow. Presvedcil ma aj pristup predajcov a dobre podmienky splatok. Naviac to bola skladovka takze rychle predanie, co som potreboval kedze som bol bez auta. Dufam ze sa tu dozviem nejake uzitocne informacie .
Je to celkom cudny pocit po tolkych rokoch v starsich autach, naviac vsetky popisky v rodnom jazyku a tiez kompletna dokumentacia.
Je to celkom cudny pocit po tolkych rokoch v starsich autach, naviac vsetky popisky v rodnom jazyku a tiez kompletna dokumentacia.
Dakujem.. a dufam ze to tak bude. Hlavne sa bojim ako auto zvladne planovany najazd ( cca. 4000+ km mesacne ). Zatial som spokojni, auto ma dost miesta, odhlucnennie od motora je super, mierne horsie je to od podvozku. Jazdne vlastnosti su iste a nezaludne. A najviac prekvapujuce je miesto na zadnich sedadlach ..., aj pri vyske okolo 188cm sa sam za seba posadim stim ze mam pred kolenami miesto ( aj ked realne to moc nevyuzijem..., naco by som si sadal sam za seba ). Mnohe vacsie auta pritom stym maju problem .... Velkost kufra nekomentujem, na to co potrebujem je tam este dost miesta aj naviac....vipe píše:Tak ať ti dobře slouží a určitě budeš spokojenej.
Prijemna je aj spotreba ( oproti predoslemu autu mam pocit ze som na pumpe moc casto - ale je to len o zviku )... na prve nadrze si si podla dotankovania udrzujem priemer 5.58 ...., ale dufam ze sa to zlepsi po zabehu motora.
re
No ak by som mal najazdiť 4000 km mesačne čo pokladám za dosť asi by som zvolil niečo väčšie a silnejšie. Niežeby sa s getzom nedala urobiť dlhá štreka ale len sem tam. Predsa je to primárne určené na niečo iné. Ale nech sa darí.
Re: re
Jazdym 85% sam. Vykonu viac nepotrebujem ( viac menej jazdym celkom kludne do cca. 100km/h ). Neprevazam ziadny naklad az na 2 tasky. Naviac mensie auto sa prakticnejsie parkuje, mensie poistky, lacnejsie pneumatiky ( mensi rozmer... atd. ), ak si clovek dobre vybere aj nizsia spotreba.., naviac hyundai nieje moc atrakticny pre zlodejov a vacsinou nevzbudzuje zavist susedov ( ci ludi v mieste kde je zaparkovane ). Vacsie drahsie auto to nie vzdi splna a do ojazdenky sa mi uz nechcelo ist ( aspon nejaka istota ).slabostka píše:No ak by som mal najazdiť 4000 km mesačne čo pokladám za dosť asi by som zvolil niečo väčšie a silnejšie.
Ked uz hovorim o zavisti ( alebo ako to nazvat ) na aute sa dnes objavila prva ryha na pravych zadnich dverach v dlzke cca. 15cm pri drahsom aute predpokladam ze by bola mierne dlhsia a hlbsia.. ( predosle auto niekto na prvy krat poskriabal na streche ).
Ak by niekto chcel nejake info, alebo sa nevedel rozhodnut a ma getz vo vybere. Mozno mu pomoze odkaz na moju recenziu ( snad sa nikto nebude hnevat ) , svoje skusenosti sa budem snazit pravidelne doplnat.
http://moje.auto.cz/random/hyundai-getz.html
Auto oslavuje 2 mesiace a najazdene cca 8700km. Zatial aspokojnost, ziadny problem sa neobjavil a dufam ze to tak zostane aj nadalej.
/edit 2 mesiace a 4 dni - najazdene 9370km. A nastastie stale ziadny problem
http://moje.auto.cz/random/hyundai-getz.html
Auto oslavuje 2 mesiace a najazdene cca 8700km. Zatial aspokojnost, ziadny problem sa neobjavil a dufam ze to tak zostane aj nadalej.
/edit 2 mesiace a 4 dni - najazdene 9370km. A nastastie stale ziadny problem
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30 zář 2008, 15:04
- Bydliště: Praha
Getz 1,5 CRDI 3 válec
Zdravim vsechny a hned pridam svuj prvni prispevek.
Uvazuji o koupi ojeteho Getze 1,5 D z roku 2005 Diesel 3 valec.
Najeto ma necelych 40tis. km. Projel jsem se s nim a zdalo se mi akorat ze spojka zabira hodne nahore. Muze byt u Getze s necelymi 40ti tisici km
hotova spojka, nebo to je u toho dieselu normalni?
Ma to jeste puvodni pneu a ty km odpovidaji.
Na co si mam dat u toho auta pozor. Krome vrzani pri prujezdu nerovnosti jsem si niceho nevsiml. Motor byl nemyty a bez zjevnych uniku kapalin, servo fachalo, klima jakbysmet. Zkontroloval jsem vsechny el. funce, taky bez zavad.
Auto ma jen jeden klic s origo dalkou v klici k origo alarmu.
Da se pridelat "bezproblemove" u dylera origo klic?
Predem diky.
Uvazuji o koupi ojeteho Getze 1,5 D z roku 2005 Diesel 3 valec.
Najeto ma necelych 40tis. km. Projel jsem se s nim a zdalo se mi akorat ze spojka zabira hodne nahore. Muze byt u Getze s necelymi 40ti tisici km
hotova spojka, nebo to je u toho dieselu normalni?
Ma to jeste puvodni pneu a ty km odpovidaji.
Na co si mam dat u toho auta pozor. Krome vrzani pri prujezdu nerovnosti jsem si niceho nevsiml. Motor byl nemyty a bez zjevnych uniku kapalin, servo fachalo, klima jakbysmet. Zkontroloval jsem vsechny el. funce, taky bez zavad.
Auto ma jen jeden klic s origo dalkou v klici k origo alarmu.
Da se pridelat "bezproblemove" u dylera origo klic?
Predem diky.
Re: Getz 1,5 CRDI 3 válec
Ano, spojka zabírá nahoře, musel jsem si na to chvíli zvykat
GETZ Dynamic 1.1/48kW