přehřívani motoru

Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři

Odpovědět
mycki fridai
Příspěvky: 2
Registrován: 02 říj 2008, 20:14
Bydliště: chotebor

přehřívani motoru

Příspěvek od mycki fridai »

zdravím mam takový problem u meho vozu coupe gk 03 , když se motor zahreje na provozni teplotu tak pak po par minutach se zacne vařit ,nevim co je spatne jestli termostat nebo vodni pumpa ,,,,prehri va se to jen kdys jedu (slapu na plyn( teplota stopa uplne na max,na volnobeh pri stani i pri jízde to zacne klesat na normalni teplotu ,nevíte co to muze byt?[/b]
Reklama
 

Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

Sáhni si na spodní hadici(za termostatem),při provozní teplotě motoru.hadice musí být horká.Když je studená,nepropouští termostat.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
mycki fridai
Příspěvky: 2
Registrován: 02 říj 2008, 20:14
Bydliště: chotebor

Příspěvek od mycki fridai »

hadice vrchni k chdici je tepla ,hadice co vede zespoda od chladice je studena ,tak ze termosat jo dik za odpoved
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

No,on Ti jde jenom malý okruh.To znamená na volnoběh nepřekročí tu teplotu,kdy má ten termostat otevřít.Ale jak na to šlápneš,motor se zahřeje a potřebuje otevřít velký okruh.Ale jak ho termostat neotevře,jde pořád malý okruh a začne se vařit voda.Hlavně si dej pozor ať si neodvaříš těsnění pod hlavou.Můžeš to mít taky zavzdušněné.Nějakou netěsnost v chladicím systému.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
Davepic
***
Příspěvky: 625
Registrován: 21 zář 2006, 20:24
Bydliště: Vigantice

Příspěvek od Davepic »

Tak bud to může byt, že máš špatny termostat a nebo nemůžeš mít ucpany chladič??
Obrázek

HYUNDAI COUPE 2.Generace V6
Odpovědět

Zpět na „COUPE“