vipe píše:campagnolo píše:Tak od stredy jsem majitelem vozu Getz 1.5 CRDI ve stribrne barve.....
Tak to máš zřejmě plnou výbavu. Přeji příjemné povozeníčko a hlavně jízdu bez nehod a bez poruch.
Dekuji, az na el. oteviraci strechu asi ano
)
Tak ty jizdni dojmy. Absolvoval jsem zhruba 100km jen po Praze v zacpach a cestu Praha - Potsdam (u Berlina) a zpet.
Po Praze je mekci a houpavejsi podvozek vyhodou. Rizeni jde s elektrohydraulickym posilovacem bezproblemove. Ve voze nic, krome ramecku SPZ na zadnich dverich
, neklepe a nerezonuje. Razy z nerovnosti se k rukam na volantu snad ani nedostanou, fakt dobre utlumeny. Spotreba v Praze 7,5.
Tak a ted dalkova jizda. Aerodynamicky hluk v norme, spis zadny zazrak. Spotreba 6 rovnych. Pocitano od plne do plne.
Podle palubniho pocitace 6,3.
Cestovni rychlost krome kousku kolem Usti n. L. byla cca. 120-130 km/h. Takze si myslim, ze ta spotreba je jakz takz.
Motor ma do kultivovaneho projevu a to hlavne pri rozjezdech a malych rachlostech daleko, naopak v tahu je celkem pohodovy a ma slusny zatah i ve vyssich rychlostech a do tahlych stoupani. Maximalku jsem zkousel chvili a jelo to podle tacho 185 a podle navigace to bylo 167. Po celou dobu jelo auto splehlive a nezaludne. Volant se neklepal a to i pres korejske Pneu. Proste Getz se mi jevi jako spolehlivy pracant, ktery plni potrebu prevezt z bodu A do bodu B a to v pohode. Sedacku mam u ridice vyskove stavitelnouz a s bederni operkou. \ujeto na otocku cca.750km a nebyl jsem ani unaven a ani me nebolela zada, byt zpocatku jako bych nemohl najit optimalni polohu.
Jeste pred cestou jsem namontoval radio Blaupunkt. Zadny problem s tim nebyl. Vycvaknul jsem zaslepku, byl tam jiz nasunuty ISO adaper, takze jsem koupil jen adapter na antenu, zasunul ramecek kolem radia, dozadu na radio nasroubovl ten gumovy cudl co zapadl v sachte do drzaku, zatlacil a sup uz to hralo. Ma to repro i vzadu...super.
Koupe nelituji a zatim me Getz Diesel tesi