i30 má povedenější design než ceed
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem pro I30. Je prostě krásná. Nevím ale co má Janjan proti Aero Twin stěračům.
K nám do firmy přijely dvě červené I30 něco si vyzvednout. Obě měly poladěné motory a prý byly obě k nakousnutí. (Maminka se zmiňovala)
Rozhodně kdybych chtěl malé auto, byl by to velký favorit.
K nám do firmy přijely dvě červené I30 něco si vyzvednout. Obě měly poladěné motory a prý byly obě k nakousnutí. (Maminka se zmiňovala)
Rozhodně kdybych chtěl malé auto, byl by to velký favorit.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Reklama
Jen tak na okraj.Pro Vás je to možná malé auto,ale ono opravdu není tak malé. Od té doby co ho máme,je to pro nás to VELKÉ auto. Maximální spokojenost.Rexcor píše:Já jsem pro I30. Je prostě krásná. Nevím ale co má Janjan proti Aero Twin stěračům.
K nám do firmy přijely dvě červené I30 něco si vyzvednout. Obě měly poladěné motory a prý byly obě k nakousnutí. (Maminka se zmiňovala)
Rozhodně kdybych chtěl malé auto, byl by to velký favorit.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Prosím také o osvětlení pojmu - mínus vidím ve stěračích, které jsou v provedení "Aero Twin.Janjan píše:i30 jsem si celkem pečlivě prolezl, auto je to povedený. Líbí se mi zpracování interieru, kde je posun v kvalitě vidět všude. Použité materiály jsou příjemné na dotek a působí velice solidně, dostatek prostoru na všech sedadlech, rozmístění ovladačů je logické a potěší i pár maličkostí jako je opěrka ruky s dvojitým dnem (na doklady,CD a další maličkosti) a USB portem, jsou zde i další prostory na odkládání drobných předmětů - vše jak má být.
Kufr není jako v Octavii, ale pokud nechcete převážet každý den půlku obýváku - žádný problém. Vadilo mi zavírání kufru. Madla na vnitřní straně jsou umístěna dost nešikovně, takže se mi nepodařilo zavřít kufr, aniž bych si nesáhl na vnější stranu, která bývá běžně dost špinavá . Přitom u svýho Getze s tím nemám nejměnší problém.
Další drobné mínus vidím ve stěračích, které jsou v provedení "Aero Twin", a.... v palubním počítači. No, nevím, jestli se pro tohle zařízení, které vlastně neumí vůbec nic, název palubní počítač hodí.
Co se týká motorů a jízdních vlastností, nebudu hodnotit, protože jsem v tom autě nejel, ale všichni víme z různých testů, že je na tom i30 velmi dobře.
Cenově je tohle auto vzhledem ke konkurenci nastaveno taky solidně. Takže tady máme vozidlo, které má všechny předpoklady k dosahování dobrých prodejů.
A dostávám se k jádru věci. Čím to je, že Ceeda potkávám na každém rohu a i30tku jen občas? Prodeje hovoří jednoznačně ve prospěch Ceeda. A odpovídám - je to designem!
Ceed působí ucelenějším dojmem, neprovokuje, není to žádný superkrasavec, ale ani neurazí. A kdybych měl tyhle auta vedle sebe, nevěděl bych co je to za značky, tak bych podle vnějšího vzhledu volil Ceeda.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8172
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ono sa to nezda, ale vo vnutri je i30 vacsia ako stara Santa I, ta ma razvor naprav 2620 mm a i30 2650 mm
nehovorim o tom, ze santa ma jedinu vyhodu ze si vyssie, ale co sa tyka uzitkovosti tak prosti i30 moc sanci nema
nehovorim o tom, ze santa ma jedinu vyhodu ze si vyssie, ale co sa tyka uzitkovosti tak prosti i30 moc sanci nema
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Také rozměry Octavie - tedy vnitřní - jsou poněkud pozadu za i30. Prostě je tu konečně vozidlo,na jaké jsme dlouho čekali Jen ta recese,s jakou hrozí,se snad Hyundaíků nedotkne. Doufám jen,že spokojených majitelů H přibude...Mexican píše:ono sa to nezda, ale vo vnutri je i30 vacsia ako stara Santa I, ta ma razvor naprav 2620 mm a i30 2650 mm
nehovorim o tom, ze santa ma jedinu vyhodu ze si vyssie, ale co sa tyka uzitkovosti tak prosti i30 moc sanci nema
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
To je sice pravda,ale už začíná být trochu okoukanej.Taky to byl delší dobu můj favorit.Jsem i členem www.kia-club.org ,ale po několika měsících čekání na peníze jsme se rozhodli pro i30.Nějak se nám ten kombík začal víc líbit a nejezdí jich tady tolik.laufas píše:ano ano pro ceed je hodne povedenej!! v bile nebo cerne je to kus!!!
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
pro ceed? ja jich videl tak max 10 a i to je mocmatysekul píše:To je sice pravda,ale už začíná být trochu okoukanej.Taky to byl delší dobu můj favorit.Jsem i členem www.kia-club.org ,ale po několika měsících čekání na peníze jsme se rozhodli pro i30.Nějak se nám ten kombík začal víc líbit a nejezdí jich tady tolik.laufas píše:ano ano pro ceed je hodne povedenej!! v bile nebo cerne je to kus!!!
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
No popravdě jsem v tom ještě neseděl. Když je postavíš vedle sebe tak I30 je malá. Vevnitř si myslím, že santík má sedadla spíš jako křesla a tak možná budou srovnatelní na místo pro cestující. (beru v potas to kolik let mezi nima je) Nekoukal jsem na velikosti kufru, takže když to sem někod hodí rád se juknu, ale santík rozhodně vydělává na otevíracím okně u kufru. Dá se využít opravdu celý zavazadlový prostor.Mexican píše:ono sa to nezda, ale vo vnutri je i30 vacsia ako stara Santa I, ta ma razvor naprav 2620 mm a i30 2650 mm
nehovorim o tom, ze santa ma jedinu vyhodu ze si vyssie, ale co sa tyka uzitkovosti tak prosti i30 moc sanci nema
Jak říkám, kdybych chtěl "málé" auto je I30 VELKY favorit, ale já už bych koukal spíše po novém Santa Fe, a ještě spíš po Veracruzu.
A hlavně my máme Santíka kvůli protahování sněhu u Nás na chatě a tam by se I30 nechytal. Takže užitkově má stále Santík 1.generace pro mě navrch.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Jinak Veracruz bude asi slušivá bomba.Dle fotek se mi very velmi líbí.Rexcor píše:No popravdě jsem v tom ještě neseděl. Když je postavíš vedle sebe tak I30 je malá. Vevnitř si myslím, že santík má sedadla spíš jako křesla a tak možná budou srovnatelní na místo pro cestující. (beru v potas to kolik let mezi nima je) Nekoukal jsem na velikosti kufru, takže když to sem někod hodí rád se juknu, ale santík rozhodně vydělává na otevíracím okně u kufru. Dá se využít opravdu celý zavazadlový prostor.Mexican píše:ono sa to nezda, ale vo vnutri je i30 vacsia ako stara Santa I, ta ma razvor naprav 2620 mm a i30 2650 mm
nehovorim o tom, ze santa ma jedinu vyhodu ze si vyssie, ale co sa tyka uzitkovosti tak prosti i30 moc sanci nema
Jak říkám, kdybych chtěl "málé" auto je I30 VELKY favorit, ale já už bych koukal spíše po novém Santa Fe, a ještě spíš po Veracruzu.
A hlavně my máme Santíka kvůli protahování sněhu u Nás na chatě a tam by se I30 nechytal. Takže užitkově má stále Santík 1.generace pro mě navrch.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Kia Cee'd - 2914 ks ; Hyndai i30 - 957 ks.
Zpracováno dle statistiky SDA - MD ČR, CRV MVČR za období 1-8/2008.
Ten rozdíl v prodejích je poměrně velký. A je otázkou, co je toho příčinou. Já se domnívám, že pro zákazníka je vzhled Cee'da důležitým faktorem pro jeho volbu.
Ohledně těch stěračů: aerotwiny jsou i dnes až desetkrát dražší než třeba samostatné gumičky. Já stěrače měním dvakrát ročně, počty jsou jasné. Kvalita aerotwinů není desetkrát lepší než klasických stěračů.
Kdybych si kupoval auto nižší střední třídy, tak Cee'd i i30tka jsou horkými kandydáty a i30tka by měla velkou šanci na konečné vítězství!
Zpracováno dle statistiky SDA - MD ČR, CRV MVČR za období 1-8/2008.
Ten rozdíl v prodejích je poměrně velký. A je otázkou, co je toho příčinou. Já se domnívám, že pro zákazníka je vzhled Cee'da důležitým faktorem pro jeho volbu.
Ohledně těch stěračů: aerotwiny jsou i dnes až desetkrát dražší než třeba samostatné gumičky. Já stěrače měním dvakrát ročně, počty jsou jasné. Kvalita aerotwinů není desetkrát lepší než klasických stěračů.
Kdybych si kupoval auto nižší střední třídy, tak Cee'd i i30tka jsou horkými kandydáty a i30tka by měla velkou šanci na konečné vítězství!
GETZ Dynamic 1.1/48kW
Ono je to těžké srovnávat,protože se na i30 od komfortu výše a jiné barvy než základní červené čeká 1 - 5 měsíců.My jsme čekali zhruba od května do září.- tedy skoro 5 měsíců. Věřím,že až začne v listopadu výroba v Nošovicích a dodací lhůty se změní,nastoupí prodej větším tempem. Výše uvedené prodeje jsou do srpna,tak uvidíme zanedlouho za dobu 01-09/08.Janjan píše:Kia Cee'd - 2914 ks ; Hyndai i30 - 957 ks.
Zpracováno dle statistiky SDA - MD ČR, CRV MVČR za období 1-8/2008.
Ten rozdíl v prodejích je poměrně velký. A je otázkou, co je toho příčinou. Já se domnívám, že pro zákazníka je vzhled Cee'da důležitým faktorem pro jeho volbu.
Ohledně těch stěračů: aerotwiny jsou i dnes až desetkrát dražší než třeba samostatné gumičky. Já stěrače měním dvakrát ročně, počty jsou jasné. Kvalita aerotwinů není desetkrát lepší než klasických stěračů.
Kdybych si kupoval auto nižší střední třídy, tak Cee'd i i30tka jsou horkými kandydáty a i30tka by měla velkou šanci na konečné vítězství!
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000