veracruz
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
tipuji o cca 30% dražší než SantaFe, aspoň podle trhů, kde se již prodává
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Podle serveru www.novinky.cz má stát kolem 1,2 mil Kč a v Evropě bude vystupovat pod označením IX 55
http://www.novinky.cz/clanek/125756-hyu ... vropy.html
http://www.novinky.cz/clanek/125756-hyu ... vropy.html
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 20 srp 2006, 20:08
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Na Denker jsem taky koukal, ale ta cena je za základ dost, čekal jsem poněkud míň.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Ahoj Veracruz,
trochu toto tema oživím.
Svezli jsme se - mají ho v Praze, má snad přijít do konce roku do prodeje.
Nyní je v 3,8 V6 s automatem 6st a úpravou na N1 - takže nemohu sloužit jak to vypadá na třetí řadě sedadel. Jinak interier na vysoké úrovni - spíš k limuzině.
vnitřní protor velký, ale člověk se tam neztrácí. vše je tam, kde to čeká.
k nastupování na přední sedadla pomohou madla na rámu dveří. Velmi dobrá seřiditelnost sedadla x volant x pedály ( pedály se dají elektricky polohovat ).
Motor to je pošušňáníčko - ticho a tah. Zdravě se ozývá až na 5 000 otáček. Doufám, že za nás nerozhodnou a nebudou dovážet je diesly.
v porovnání se SF 2,7 to na stejné rychlosti na dálnici točí o 500-700 otáček méně.
Na druhé řadě sedadel bude možná přeprava tří osob i na delší trasy - Veracruz je příjemně širší než Santík. Sedadla jsou z měkčí kůže a lépe polstrovaná - zdálo se mi, že lépe vedou v zatáčkách než u Santíka z roku 2004.
Má různé vylomeniny - jako chlazenou schránku na nápoje, komunikační zrcátko pro možnost kontroly např. dětí na zadních sedadlech.
Bude to asi těžší rozhodování mezi provedením s 5 sedadly, kdy není vzduchové pérování a je pouze dvouzónová klima a však k dobru nějaký ten litr prostoru v kufru
a 7 místnou verzí, kde je třízónová klima - třetí zóna samostatně ovládaná z druhé řady sedadel.
no co mám povídat - jsem nalomen - bude rozhodovat dostupnost a cena. Případně jaké budou překážky dovozu z chudších zemí, kde si nemohou dovolit za auto tolik zaplatit....USA, Kanada
clay
PS: omlouvám se zdeňkovi76 - nevěřil jsem, že šikmoočci maskují své příčně uložené šestiválce kryty, které navozují dojem podélně uloženého šestiválce - na vlastní oči jsem se přesvědčil.
trochu toto tema oživím.
Svezli jsme se - mají ho v Praze, má snad přijít do konce roku do prodeje.
Nyní je v 3,8 V6 s automatem 6st a úpravou na N1 - takže nemohu sloužit jak to vypadá na třetí řadě sedadel. Jinak interier na vysoké úrovni - spíš k limuzině.
vnitřní protor velký, ale člověk se tam neztrácí. vše je tam, kde to čeká.
k nastupování na přední sedadla pomohou madla na rámu dveří. Velmi dobrá seřiditelnost sedadla x volant x pedály ( pedály se dají elektricky polohovat ).
Motor to je pošušňáníčko - ticho a tah. Zdravě se ozývá až na 5 000 otáček. Doufám, že za nás nerozhodnou a nebudou dovážet je diesly.
v porovnání se SF 2,7 to na stejné rychlosti na dálnici točí o 500-700 otáček méně.
Na druhé řadě sedadel bude možná přeprava tří osob i na delší trasy - Veracruz je příjemně širší než Santík. Sedadla jsou z měkčí kůže a lépe polstrovaná - zdálo se mi, že lépe vedou v zatáčkách než u Santíka z roku 2004.
Má různé vylomeniny - jako chlazenou schránku na nápoje, komunikační zrcátko pro možnost kontroly např. dětí na zadních sedadlech.
Bude to asi těžší rozhodování mezi provedením s 5 sedadly, kdy není vzduchové pérování a je pouze dvouzónová klima a však k dobru nějaký ten litr prostoru v kufru
a 7 místnou verzí, kde je třízónová klima - třetí zóna samostatně ovládaná z druhé řady sedadel.
no co mám povídat - jsem nalomen - bude rozhodovat dostupnost a cena. Případně jaké budou překážky dovozu z chudších zemí, kde si nemohou dovolit za auto tolik zaplatit....USA, Kanada
clay
PS: omlouvám se zdeňkovi76 - nevěřil jsem, že šikmoočci maskují své příčně uložené šestiválce kryty, které navozují dojem podélně uloženého šestiválce - na vlastní oči jsem se přesvědčil.
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11629
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: veracruz
ix55 se má začít prodávat 1. listopadu 2008. Ceny se mají pohybovat v rozmezí cca Kč 850.000,-- (možná ale 890.000,--) až po zhruba Kč 1.200.000,--. Zatím nemám informace o tom, zda se bude dovážet i benzín nebo jen CRDi, ale zkusím zapátrat. Označení mě neskutečně štve. Když se o tomhle debilním způsobu označování začalo mluvit, tak bylo slibováno, že SUV si jména ponechají. Bohužel to byla lež a tak se z Veracruzu stalo ix55, Santík bude dle všeho ix45 a Tucson bude v roce 2010 přejmenován na ix35 (s příchodem nové generace, která by měla vznikat již v Nošovicích). Nejvíc mě ale děsí ztráta jména SONATA a nahrazení i40 .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: veracruz
Taky mi nové značení zrovna dvakrát nesedí. My kupéčkáři jsme z toho jediní vyvázli, ale to asi jenom proto, že Coupé by mělo rokem 2008 skončit ...jinak si nedokážu představit co by z toho udělali i35? i45? isXY?Mr. HYUNDAI píše:... Označení mě neskutečně štve. Když se o tomhle debilním způsobu označování začalo mluvit, tak bylo slibováno, že SUV si jména ponechají. Bohužel to byla lež a tak se z Veracruzu stalo ix55, Santík bude dle všeho ix45 a Tucson bude v roce 2010 přejmenován na ix35 (s příchodem nové generace, která by měla vznikat již v Nošovicích). Nejvíc mě ale děsí ztráta jména SONATA a nahrazení i40 .
Re: veracruz
fakt škoda, číselný označení je strašný, třeba to nakonec bude iX5538 iX5530 apod.
Jinak benzin doufám nabízet budou, byli by sami proti sobě, prodejnost benzinových aut jde raketově nahoru a s výhledem na alternativní paliva je to rozumná volba
Jinak benzin doufám nabízet budou, byli by sami proti sobě, prodejnost benzinových aut jde raketově nahoru a s výhledem na alternativní paliva je to rozumná volba
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: veracruz
Také si ťukám na čelo,který chytrolín vymyslel to geniální číselné označení. Jména byla lepší
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: veracruz
No tak jména byla lepší u zaběhnutejch modelů. Jinak se mi ale I30 jako jméno líbí, ale stejnak první věc co bychom asi všichni začali shánět bude normální jméno místo čísel na naše auta. Kor na Veracruze. Takové hezké jméno a oni z toho udělají číslo. A já se tak těšil, až se nějaké auto bude jmenovat Pardubice.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- santafe007
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 06 bře 2007, 16:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: veracruz
Nové označení se mi hodně líbí, jakož i auto samotné. Název evokuje označení Lexus, což bylo podle mě cílem.
Mě jen trochu mrzí, že auto stojí stejně co jsem dal předloni za SnataFe, tedy 1.200.000 Kč
Je to přesně to, co bych chtěl a má to přesně to, co mi scházelo.
Jako Tribeca má ventilaci oddělené klimatizace i ve střeše. Jako AUDI Q7 má dost místa na třetí řadě sedadel.
Má to dieslový šestiválec a šestirychlostní Tiptronic.
Lepší a prostornější interier a kvalitní materiály. Paměť elektrických sedadel (v SF si to furt s ženou přenastavujeme)
Super strereo Infinity
Má to originální xenony.
A pod střešním oknem je pořád dost místa na hlavu.
Prostě parádní auto.
Všem, kdo ho vlastní či budou vlastnit do od srdce přejí!
A po mých kladných zkušenostech se SantaFe bych neváhal ani chvíli. Hyundai mě přesvědčil a s oblibou říkám, že ve výsledku je SantaFe lepší než má předchozí AUDI S6 TDI Quatro v maximální výbavě.
Mě jen trochu mrzí, že auto stojí stejně co jsem dal předloni za SnataFe, tedy 1.200.000 Kč
Je to přesně to, co bych chtěl a má to přesně to, co mi scházelo.
Jako Tribeca má ventilaci oddělené klimatizace i ve střeše. Jako AUDI Q7 má dost místa na třetí řadě sedadel.
Má to dieslový šestiválec a šestirychlostní Tiptronic.
Lepší a prostornější interier a kvalitní materiály. Paměť elektrických sedadel (v SF si to furt s ženou přenastavujeme)
Super strereo Infinity
Má to originální xenony.
A pod střešním oknem je pořád dost místa na hlavu.
Prostě parádní auto.
Všem, kdo ho vlastní či budou vlastnit do od srdce přejí!
A po mých kladných zkušenostech se SantaFe bych neváhal ani chvíli. Hyundai mě přesvědčil a s oblibou říkám, že ve výsledku je SantaFe lepší než má předchozí AUDI S6 TDI Quatro v maximální výbavě.
Santa FE 2.2CRDi VGT Elegance AT
http://www.cydonia.cz
http://www.cydonia.cz