Jak to máte se spotřebou u New santy 2.2 CRDI ??
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- santafe007
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 06 bře 2007, 16:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na korejském trhu se jako základní motor (výhradně pro 2WD) Santíka dává 2.0VGT 151HP, pak je silnější 2.2VGT (stejný jako u nás) se 175 HP. Takže Rakušáci zřejmě používají originál naladěný motor z Koreje.
Jinak ohledně záruky je to jak píše Pavel M, navíc s tím rizikem, že při každé garančce (resp. napojení auta na počítač) se automaticky nahraje do jednotky původní software a je potřeba zajít znovu na přeprogramování k úpravci. To, že počítač zaznamená přehrátí softu do protokolu auta je jasný.[/quote]
bal jsem se toto, ze to tak bude...
jsi vsak na omylu, je to jinak! Chip ti daji i v servisu a pak ti pohlidaji. Zalezi na vsak na tom, co si a za koli si to dohodnes...
jinak ladeni motoru je stejne, jako nabizi treba Bittpower a jako anbizeji ve Svycarsku. Maji tentyz software, ale vylepseny na cca 180 koni - zalezi na motoru.
Santafe 2.2 jinak zvlada s manualem az 200 koni uplne vpohode, takze pri chipu na 180 se neni treba ceho bat. U automatu je 180 koni limit, ale je to lahutka.
doporucuji.
PS. tu informaci si s prehravanim software si napred sam vyzkousej, nez ji budes tvrdit. Neni to zaprve tak jednoznacne a zadruhe kazdej je chytrej alecos tvrdi, ale skutecnost je jina....
Jinak ohledně záruky je to jak píše Pavel M, navíc s tím rizikem, že při každé garančce (resp. napojení auta na počítač) se automaticky nahraje do jednotky původní software a je potřeba zajít znovu na přeprogramování k úpravci. To, že počítač zaznamená přehrátí softu do protokolu auta je jasný.[/quote]
bal jsem se toto, ze to tak bude...
jsi vsak na omylu, je to jinak! Chip ti daji i v servisu a pak ti pohlidaji. Zalezi na vsak na tom, co si a za koli si to dohodnes...
jinak ladeni motoru je stejne, jako nabizi treba Bittpower a jako anbizeji ve Svycarsku. Maji tentyz software, ale vylepseny na cca 180 koni - zalezi na motoru.
Santafe 2.2 jinak zvlada s manualem az 200 koni uplne vpohode, takze pri chipu na 180 se neni treba ceho bat. U automatu je 180 koni limit, ale je to lahutka.
doporucuji.
PS. tu informaci si s prehravanim software si napred sam vyzkousej, nez ji budes tvrdit. Neni to zaprve tak jednoznacne a zadruhe kazdej je chytrej alecos tvrdi, ale skutecnost je jina....
Santa FE 2.2CRDi VGT Elegance AT
http://www.cydonia.cz
http://www.cydonia.cz
- Reklama
Když ti to upraví přímo v servise, tak si to samo pohlídají. Jinak já to zkoušet nebudu, nemám potřebu. Je fakt, že na vlastní oči jsem to viděl akorát na i30, kde se po napojení atomaticky nahrál origo soft do řj a upravený se smazal. Santík je však o fous starší auto, takže se to může chovat jinak.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
bal jsem se toto, ze to tak bude...santafe007 píše:Na korejském trhu se jako základní motor (výhradně pro 2WD) Santíka dává 2.0VGT 151HP, pak je silnější 2.2VGT (stejný jako u nás) se 175 HP. Takže Rakušáci zřejmě používají originál naladěný motor z Koreje.
Jinak ohledně záruky je to jak píše Pavel M, navíc s tím rizikem, že při každé garančce (resp. napojení auta na počítač) se automaticky nahraje do jednotky původní software a je potřeba zajít znovu na přeprogramování k úpravci. To, že počítač zaznamená přehrátí softu do protokolu auta je jasný.
jsi vsak na omylu, je to jinak! Chip ti daji i v servisu a pak ti pohlidaji. Zalezi na vsak na tom, co si a za koli si to dohodnes...
jinak ladeni motoru je stejne, jako nabizi treba Bittpower a jako anbizeji ve Svycarsku. Maji tentyz software, ale vylepseny na cca 180 koni - zalezi na motoru.
Santafe 2.2 jinak zvlada s manualem az 200 koni uplne vpohode, takze pri chipu na 180 se neni treba ceho bat. U automatu je 180 koni limit, ale je to lahutka.
doporucuji.
informaci si s prehravanim software si napred sam vyzkousej, nez ji budes tvrdit. Neni to zaprve tak jednoznacne a zadruhe kazdej je chytrej alecos tvrdi, ale skutecnost je jina....[/quote]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JENOM Odpovídám na příspěvek co je psáno nad tímto
Nevím jak každej je chytrej,ale vím,že jsem psal jenom o záruce a ne o přehrávání softu při napojení na počítač v servisu,asi v tom máš kapičku zmatek,ale je teplo před dovčou tak se to omlouvá
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
- santafe007
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 06 bře 2007, 16:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
no asi bylo fakt vedro. Ja totiz nepsal ze mam upravu ze servisu! CHIP mam od Bitpower. V servisu mi nabizeli powerbox. Ale protoze vzali s principemm, ktery upravuje jen tlaky, a po 3000km meli odtah z Itale s poruchou motoru, rozmluvili mi to. Dohodli jsme se na tom, ze mi pohlidaji CHIP, ktery si mohu nechat udelat sam!
Takze nechapu, jak si Pavel mohl vydedukovat neco, co jsem nepsal. Asi v tom ma zmatek, protoze mel pred dovolenou a bylo mu vedro...
Ohledne prehrani software jsem byl opakovane ujisten nekym, komu duveruji! NEvim jak to je a zda vsude jsou stejna pravidla. A nebudu psat, kam jezdim, protoze toho na to pisu tady moc... Do ciziny temer nejezdim. Ale je fakt, ze pozitky z xenonu a z CHIPu jsou lahodne. Skodni udalosti jsem mel dve a ani jedna nebyla problem...
JENOM Odpovídám na příspěvek co je psáno nad tímto
Nevím jak každej je chytrej,ale vím,že jsem psal jenom o záruce a ne o přehrávání softu při napojení na počítač v servisu,asi v tom máš kapičku zmatek,ale je teplo před dovčou tak se to omlouvá [/quote]
no asi bylo fakt vedro. Ja totiz nepsal ze mam upravu ze servisu! CHIP mam od Bitpower. V servisu mi nabizeli powerbox. Ale protoze vzali s principemm, ktery upravuje jen tlaky, a po 3000km meli odtah z Itale s poruchou motoru, rozmluvili mi to. Dohodli jsme se na tom, ze mi pohlidaji CHIP, ktery si mohu nechat udelat sam!
Takze nechapu, jak si Pavel mohl vydedukovat neco, co jsem nepsal. Asi v tom ma zmatek, protoze mel pred dovolenou a bylo mu vedro...
Ohledne prehrani software jsem byl opakovane ujisten nekym, komu duveruji! NEvim jak to je a zda vsude jsou stejna pravidla. A nebudu psat, kam jezdim, protoze toho na to pisu tady moc... Do ciziny temer nejezdim. Ale je fakt, ze pozitky z xenonu a z CHIPu jsou lahodne. Skodni udalosti jsem mel dve a ani jedna nebyla problem...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Pavel M píše:bal jsem se toto, ze to tak bude...santafe007 píše:Na korejském trhu se jako základní motor (výhradně pro 2WD) Santíka dává 2.0VGT 151HP, pak je silnější 2.2VGT (stejný jako u nás) se 175 HP. Takže Rakušáci zřejmě používají originál naladěný motor z Koreje.
Jinak ohledně záruky je to jak píše Pavel M, navíc s tím rizikem, že při každé garančce (resp. napojení auta na počítač) se automaticky nahraje do jednotky původní software a je potřeba zajít znovu na přeprogramování k úpravci. To, že počítač zaznamená přehrátí softu do protokolu auta je jasný.
jsi vsak na omylu, je to jinak! Chip ti daji i v servisu a pak ti pohlidaji. Zalezi na vsak na tom, co si a za koli si to dohodnes...
jinak ladeni motoru je stejne, jako nabizi treba Bittpower a jako anbizeji ve Svycarsku. Maji tentyz software, ale vylepseny na cca 180 koni - zalezi na motoru.
Santafe 2.2 jinak zvlada s manualem az 200 koni uplne vpohode, takze pri chipu na 180 se neni treba ceho bat. U automatu je 180 koni limit, ale je to lahutka.
doporucuji.
informaci si s prehravanim software si napred sam vyzkousej, nez ji budes tvrdit. Neni to zaprve tak jednoznacne a zadruhe kazdej je chytrej alecos tvrdi, ale skutecnost je jina....
JENOM Odpovídám na příspěvek co je psáno nad tímto
Nevím jak každej je chytrej,ale vím,že jsem psal jenom o záruce a ne o přehrávání softu při napojení na počítač v servisu,asi v tom máš kapičku zmatek,ale je teplo před dovčou tak se to omlouvá [/quote]
Santa FE 2.2CRDi VGT Elegance AT
http://www.cydonia.cz
http://www.cydonia.cz
[/quote]santafe007 píše:Ahoj,
no asi bylo fakt vedro. Ja totiz nepsal ze mam upravu ze servisu! CHIP mam od Bitpower. V servisu mi nabizeli powerbox. Ale protoze vzali s principemm, ktery upravuje jen tlaky, a po 3000km meli odtah z Itale s poruchou motoru, rozmluvili mi to. Dohodli jsme se na tom, ze mi pohlidaji CHIP, ktery si mohu nechat udelat sam!
Takze nechapu, jak si Pavel mohl vydedukovat neco, co jsem nepsal. Asi v tom ma zmatek, protoze mel pred dovolenou a bylo mu vedro...
Ohledne prehrani software jsem byl opakovane ujisten nekym, komu duveruji! NEvim jak to je a zda vsude jsou stejna pravidla. A nebudu psat, kam jezdim, protoze toho na to pisu tady moc... Do ciziny temer nejezdim. Ale je fakt, ze pozitky z xenonu a z CHIPu jsou lahodne. Skodni udalosti jsem mel dve a ani jedna nebyla problem...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Pavel M píše:bal jsem se toto, ze to tak bude...santafe007 píše:Na korejském trhu se jako základní motor (výhradně pro 2WD) Santíka dává 2.0VGT 151HP, pak je silnější 2.2VGT (stejný jako u nás) se 175 HP. Takže Rakušáci zřejmě používají originál naladěný motor z Koreje.
Jinak ohledně záruky je to jak píše Pavel M, navíc s tím rizikem, že při každé garančce (resp. napojení auta na počítač) se automaticky nahraje do jednotky původní software a je potřeba zajít znovu na přeprogramování k úpravci. To, že počítač zaznamená přehrátí softu do protokolu auta je jasný.
jsi vsak na omylu, je to jinak! Chip ti daji i v servisu a pak ti pohlidaji. Zalezi na vsak na tom, co si a za koli si to dohodnes...
jinak ladeni motoru je stejne, jako nabizi treba Bittpower a jako anbizeji ve Svycarsku. Maji tentyz software, ale vylepseny na cca 180 koni - zalezi na motoru.
Santafe 2.2 jinak zvlada s manualem az 200 koni uplne vpohode, takze pri chipu na 180 se neni treba ceho bat. U automatu je 180 koni limit, ale je to lahutka.
doporucuji.
informaci si s prehravanim software si napred sam vyzkousej, nez ji budes tvrdit. Neni to zaprve tak jednoznacne a zadruhe kazdej je chytrej alecos tvrdi, ale skutecnost je jina....
JENOM Odpovídám na příspěvek co je psáno nad tímto
Nevím jak každej je chytrej,ale vím,že jsem psal jenom o záruce a ne o přehrávání softu při napojení na počítač v servisu,asi v tom máš kapičku zmatek,ale je teplo před dovčou tak se to omlouvá
Asi jsi nepochopil,že jsem psal jenom o záruce a ne o ostatním já jsem ti chtěl říct ,že jsi zmotal mojí informaci o záruce se Zdendou o přehrávání softwéru,ale to máš jedno neřeš to
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
- santafe007
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 06 bře 2007, 16:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud jsem něco zmotal, tak se omlouvám.
Nic méně, máš pravdu teoreticky. Prakticky je vždy nějaká cesta...
Nebudu lhát, že osobně trochu strach nemám, co by se stalo, když bych musel do servisu jinam, a dělali by problémy, nedej bože v zahraničí... Spoléhám stále na to, že tam, kam chodím, mě problémy dělat nebudou.
CHIP je však natolik lakavý, a je to tak veliká změna, že u mne vítězí stále současný stav a zpět se mi to měnit nechce.
Auto je celé mnohem kulitovanější ve všech směrech!!!
Stejné dilema však řeším třeba s xenony, a led žárovkami v obrysovkách.
Xenony jsem chtěl prve vrátit zpět na žárovky a obrysovky svítí nakonec méně než žárovky.
Obrysovky LED však jdou lépe ke xenonům a protože jsou napevno pájené, asi mi jen tak neodejdou. žárovky jsem reklamoval 3x!!!
Xenony zase svítí neskutečně dobře a protože je mám sklopené pořád dolů, tak snad ani nikoho tolik neohrožuji...
Legislativní konfilkty mne však také nenechají klidným...
Prostě, každá stranda něco stojí...
________________________
Asi jsi nepochopil,že jsem psal jenom o záruce a ne o ostatním já jsem ti chtěl říct ,že jsi zmotal mojí informaci o záruce se Zdendou o přehrávání softwéru,ale to máš jedno neřeš to [/quote]
Nic méně, máš pravdu teoreticky. Prakticky je vždy nějaká cesta...
Nebudu lhát, že osobně trochu strach nemám, co by se stalo, když bych musel do servisu jinam, a dělali by problémy, nedej bože v zahraničí... Spoléhám stále na to, že tam, kam chodím, mě problémy dělat nebudou.
CHIP je však natolik lakavý, a je to tak veliká změna, že u mne vítězí stále současný stav a zpět se mi to měnit nechce.
Auto je celé mnohem kulitovanější ve všech směrech!!!
Stejné dilema však řeším třeba s xenony, a led žárovkami v obrysovkách.
Xenony jsem chtěl prve vrátit zpět na žárovky a obrysovky svítí nakonec méně než žárovky.
Obrysovky LED však jdou lépe ke xenonům a protože jsou napevno pájené, asi mi jen tak neodejdou. žárovky jsem reklamoval 3x!!!
Xenony zase svítí neskutečně dobře a protože je mám sklopené pořád dolů, tak snad ani nikoho tolik neohrožuji...
Legislativní konfilkty mne však také nenechají klidným...
Prostě, každá stranda něco stojí...
________________________
Asi jsi nepochopil,že jsem psal jenom o záruce a ne o ostatním já jsem ti chtěl říct ,že jsi zmotal mojí informaci o záruce se Zdendou o přehrávání softwéru,ale to máš jedno neřeš to [/quote]
Santa FE 2.2CRDi VGT Elegance AT
http://www.cydonia.cz
http://www.cydonia.cz
Opravdu řečeno čip mě lákal už u prvního santy,ale když ve 12 000 km odešla převodovka,tak Butovice/importér/ měli zájem než dodají novou jestli auto není čipnuté,vím,že když začala vypadávat zpátečka,že by to těžko něco mělo s čipem,ale pak jsem byl rád,že mám klid jelikož nemám čip.Vím,že by se dal přehrát soft zpět,ale měl jsem prostě klídek.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Je to vždy risk, zvlášť pokud je auto v záruce. Slibovat může servis všechno, ale otázkou je, jak by se tvářili kdyby měli řešit opravu motoru/převodovky za pár desítek tisích Kč.
Ze života - když v jednom ofiko servise řešili přidřený první válec na 2.2CRDi v záruce, tak první věci co ověřovali byla pravidelná výměna oleje dle servisní knížky a zda-li je v řj origo soft.
Ze života - když v jednom ofiko servise řešili přidřený první válec na 2.2CRDi v záruce, tak první věci co ověřovali byla pravidelná výměna oleje dle servisní knížky a zda-li je v řj origo soft.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Nová převodovka -komplet stojí od Butovic 120 000,-Kč ještě že jsem to nemusel platit.zdenek76 píše:Je to vždy risk, zvlášť pokud je auto v záruce. Slibovat může servis všechno, ale otázkou je, jak by se tvářili kdyby měli řešit opravu motoru/převodovky za pár desítek tisích Kč.
Ze života - když v jednom ofiko servise řešili přidřený první válec na 2.2CRDi v záruce, tak první věci co ověřovali byla pravidelná výměna oleje dle servisní knížky a zda-li je v řj origo soft.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
- santafe007
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 06 bře 2007, 16:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a ta menena převodovka byla manuál či automat?Pavel M píše:Nová převodovka -komplet stojí od Butovic 120 000,-Kč ještě že jsem to nemusel platit.zdenek76 píše:Je to vždy risk, zvlášť pokud je auto v záruce. Slibovat může servis všechno, ale otázkou je, jak by se tvářili kdyby měli řešit opravu motoru/převodovky za pár desítek tisích Kč.
Ze života - když v jednom ofiko servise řešili přidřený první válec na 2.2CRDi v záruce, tak první věci co ověřovali byla pravidelná výměna oleje dle servisní knížky a zda-li je v řj origo soft.
Santa FE 2.2CRDi VGT Elegance AT
http://www.cydonia.cz
http://www.cydonia.cz
Manuál rok výroby05/2005 Santík po faceliftu.santafe007 píše:a ta menena převodovka byla manuál či automat?Pavel M píše:Nová převodovka -komplet stojí od Butovic 120 000,-Kč ještě že jsem to nemusel platit.zdenek76 píše:Je to vždy risk, zvlášť pokud je auto v záruce. Slibovat může servis všechno, ale otázkou je, jak by se tvářili kdyby měli řešit opravu motoru/převodovky za pár desítek tisích Kč.
Ze života - když v jednom ofiko servise řešili přidřený první válec na 2.2CRDi v záruce, tak první věci co ověřovali byla pravidelná výměna oleje dle servisní knížky a zda-li je v řj origo soft.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Bratislava - Praha - Bratislava - 120-125 tempomat - cca 7.8L - po 20 jazdach (tyzdnovky) - merane podla nadrze.. nacapovana plna a po navrate do BA dotankovane znova doplna.
Pocitac to sidi cca o - 0.5 L. Udaj sa pohybuje medzi 7-8L ale spotreba je stale rovnaka, tych 7.8. Merane jar-leto, zvysena spotreba pocas zimy na jar cca par deci..
Pocitac to sidi cca o - 0.5 L. Udaj sa pohybuje medzi 7-8L ale spotreba je stale rovnaka, tych 7.8. Merane jar-leto, zvysena spotreba pocas zimy na jar cca par deci..
Re:
Ahoj včera jsem se vrátil z Alp a spotřebu při cestě tam což bylo převážně do kopce jsem měl za 7,3l/100km s dojezdem něco málo pod 1000km. Zpět jsem to zvladl za 6,6l. Mám najeto 29 500km a jsem spokojený.
New SF 2.2 CRDi VGT Elegance AT
Re: Jak to máte se spotřebou u New santy 2.2 CRDI ??
Ostrava - Sokolov - Ostrava - po dálnici s tempomatem nastaveným na 130 km/h jsem měl průměrnou spotřebu 7,8 l. Když jsem tankoval, měl jsem ujeto 893 km. Natankoval jsem až po hrdlo a bylo to jen 70 litrů, takže teoreticky bych měl mít ještě 5 litrů k dispozici, pokud lze vůbec vyjet naftu do nuly.
Naposledy upravil(a) Spinner dne 24 lis 2008, 20:49, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Santa Fe 2,2CRDi VGT ELEGANCE 4x4 vyrobeno 10/08
BitPower - 136,8 kW/186 HP, 412 Nm
SUBARU Outback 2,5i Comfort NAVI - vyrobeno 12/08
BitPower - 147 kW/200 HP, 263 Nm
SUBARU Legacy 2.5GT Sport - vyrobeno 05/10
195 kW/265 HP, 350 Nm
BitPower - 136,8 kW/186 HP, 412 Nm
SUBARU Outback 2,5i Comfort NAVI - vyrobeno 12/08
BitPower - 147 kW/200 HP, 263 Nm
SUBARU Legacy 2.5GT Sport - vyrobeno 05/10
195 kW/265 HP, 350 Nm