kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003
Moderátoři: miooo, Moderátoři
kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003
Ahoj, po dlhej meditacii ake SUV kupit a zvazovani pre a proti mi vysiel santa ako vhodny adept. Kedze po financnej stranke si noveho nemozem dovolit, optimalne mi vysiel aspon podla spotreby a ceny verzia VGT 2.0 rv 2003 +-1. Vo fore som nasiel vela odpovedi na moje otazky, ale predsa by som si chcel nejake veci objasnit. vopred dakujem
- nasavac vzduchu na prednej kapote: nie je mi jasne, na ktore typy sa seriove daval, nasiel som fotky roznych santov, ta ista rada a niektory nasavac mal, iny nemal. (z fotky neslo rozoznat, ci je to skutocne crdi vgt, alebo benzin, siel som podla textovych popisov)
- palubny pocitac: nie je mi jasne, od ktorej rady sa seriovo montoval..mozno len rada elegance
- kedze zamyslane auto bude mat urcite cez 100k km, zaujimala by ma cena vymeny vstrekov, pretesnenia turba..pripadne nejake ine "kurvitka", ktore budu drahsie ako vymena oleja a zhavicov.
- ako je to so senzormi vo vybave? parkovacie, dazdove, svetelne (zakladna verzia mozno nema ziadne)
- nasavac vzduchu na prednej kapote: nie je mi jasne, na ktore typy sa seriove daval, nasiel som fotky roznych santov, ta ista rada a niektory nasavac mal, iny nemal. (z fotky neslo rozoznat, ci je to skutocne crdi vgt, alebo benzin, siel som podla textovych popisov)
- palubny pocitac: nie je mi jasne, od ktorej rady sa seriovo montoval..mozno len rada elegance
- kedze zamyslane auto bude mat urcite cez 100k km, zaujimala by ma cena vymeny vstrekov, pretesnenia turba..pripadne nejake ine "kurvitka", ktore budu drahsie ako vymena oleja a zhavicov.
- ako je to so senzormi vo vybave? parkovacie, dazdove, svetelne (zakladna verzia mozno nema ziadne)
- Reklama
Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003
- nasávač vzduchu na přední kapotě měly jen diesel auta, je to díra k IC
- palubní počítač se dával až do facelift modelu
- žádné tyto senzory Santík standardně neměl, jedině jako dodělávku
- palubní počítač se dával až do facelift modelu
- žádné tyto senzory Santík standardně neměl, jedině jako dodělávku
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003
O dieselech toho moc nevím, ale se Zdeňkem souhlasím, že senzory v žádné výbavě nebyly standartně.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003
Já měl diesel po faceliftu /auta od 2005/a nasavače na kapotě již neměl
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003
Nasávač vzduchu měly pouze první kusy SF s 2,0 Crdi 83kW. Motor s VGT už to podle mne neměl.
Pavel
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i
Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003
Mám diesel bez nasávača. Prívod vzduchu k medzichladiču je riešené pod kapotou samostatným tunelom, do ktorého vzduch vstupuje priamo od masky.
V súčasnosti mám na aute cca 174000 km, v lete som menil predné brzdové kotúče+obloženia, zadné tlmiče a stabilizátory vpredu. Materiál som zohnal za 16.000 Sk. Iné to zatial nepotrebovalo.
V súčasnosti mám na aute cca 174000 km, v lete som menil predné brzdové kotúče+obloženia, zadné tlmiče a stabilizátory vpredu. Materiál som zohnal za 16.000 Sk. Iné to zatial nepotrebovalo.
Vlastním Santa Fe 2.0 CRD 4x4 rv. 2004, dovezené z Francúzska.
Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003
Mám CRDI VGT 2003 a rozoznaš to od obyčajného tým že nemá nasavač na intercoler na kapote. Najazdené 7O litrov a žiadna závada, nič netečie proste tip top
Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003
mam santafe 2003 Vgt bez nasavaca tie mali starsie modely 83Kw zavady zhavice comonreil cerpadlo pretesnit dal som mu chip a je to super nove platnicky brzdove inak ok 120000km
-
- *
- Příspěvky: 23
- Registrován: 29 zář 2008, 11:42
- Bydliště: Kosice
Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003
Cau ja mam Santa Fe 2003 VGT elegance nasavac na kapote nemam ani ziadne senzory, najazdene 135000km jediny problem bol s cerpadlom ako uz spominal kolega predo mnou trebalo ho pretesniť stalo ma to v BOSCHi okolo 4000SK, menil som len brzdove platnicky predne, zadne, rozvody na 120000km a pravidelne olej a filtre ako treba, inac nic zatial som spokojny...