chod motoru H Accent 95-99
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
chod motoru H Accent 95-99
Ahoj vsem!:o) mel bych na vas dotaz... nejak se mi posledni dobou nelibi chod motoru...kdyz se chci razantneji rozjet,tak auto nejdriv jakoby trosku pridusi a az pak ma tendenti zrychlit...neni to na 100% nizkymi otackami..zkousel jsem to i na 3000otacek. Ale nechtel jsem hrabat!!Proste ostrej rozjezd...a nejak se mi nelibi,kdyz dam plny plyn (ted nevim pri jakych urcitych otackach) auto tahne normalne,ale potom jde citit lehky pokles zatahu,ktery po chvilce zmizi a auto opet zacne tahnout...je to divny...samozrejme ve vysokych otackach auto slape perfektne..ale docela me stve tohle...nevim jestli to muze delat charakteristika motoru...a nebo trebas spojka pujde do haje...ale nic tomu zatim nenaznacuje...neprokluzuje nic...diky za nejake rady.dnes jeste mrknu na to za jakych to dela otacek.. A taky vam auto drzi po nastartovani na studeny motor vyssi otacky?jeste jsem se s tim moc nesetkal,ze auto na studeny motor drzi trebas 10s 2000ot. a pak nejakych 1300-1500. po zahrati se ustali mezi 800-1000...diky za vase rady a odpovedi
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
- Reklama
Re: chod motoru H Accent 95-99
Zdravím! Tak vidím, že nejsem jediný, kdo má tento problém. Auto mi začalo zlobit po výměně zapalovacích kabelů (značku nebudu uvádět, protože si tím nejsem jistý). Už jednou jsem je reklamoval, protože se s nimi auto chovalo špatně. Na počkání mi vyrobili nové kabely, které sloužily dobře asi 1000 kilometrů, ale potom se závada objevila znovu??? Zrovna včera jsem tam vrátil původní kabely a teď se zdá všechno v pohodě...... Neměnil jsi je také??? Jinak k tomu jestě chci dodat, že poslední dobou má můj Accent velkou spotřebu paliva, což s tím možná také souvisí? Automechanik mi říkal, že to může být špatná ECU nebo lambda sonda, ale že se to bez diagnostiky nedá zjistit......
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: chod motoru H Accent 95-99
Ahoj! kabely jsem nemenil,ty byly v pohode,tak nebyl duvod je menit.ale menil jsem svicky,ale uz je to celkem dlouho a v tom bych problem nevidel. daval jsem sport. vzduchovy filtr,tak jestli to,ze se auto chova divne nizsich otackach nema za nasledek on..uvidim...budu na zimu davat zpatky puvodni airbox,tak jsem zvedavej co to udela...vcera jsem zkousel,kdy mam pokles toho vykonu a nejvice znatelny je to na 2 okolo tech 2000-2200 ot.
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Re: chod motoru H Accent 95-99
ahoj,tak jsem vymenil sportovni filtr za originalni airbox a resetnul RJ a musim rict,ze jsem docela spokojenej!!!:o)chod motoru se krasne ustalil a nejede to taky spatne..je to trochu v tech vyssich otackach znat,ale jede to taky pekne. dneska kdyz jsem jel na dalnici,tak i pri 150 kdyz jsem vyradil,tak otacky spadly krasne na tech 800. a ani pri nejakych prudsich rozjezdech nemel motor tendenci se dusit. takze velka spokojenost...opravdu sport filtr jen kdyz to chce clovek trochu honit....jinak na to hazet bobek...a ta spotreba nemluvim...taky se to mirne zlepsilo!!tak jsem rad,ze mam (musim tedy zaklepat) po problemu!!:o)
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Re: chod motoru H Accent 95-99
zdravím,mně to taky zlobí,mám nový tříbodový bosh svíčky,novej filtr na vzduch,a dělá to přesně to co dzakobovi,
nevím co stím reset jednotky jsem zkoušel několikrát ještě jsem teda neměnil palivovej filtr může to být tím?
nevím co stím reset jednotky jsem zkoušel několikrát ještě jsem teda neměnil palivovej filtr může to být tím?
Hyundai ACCENT 1.3 62kw 1997