par otazok na ELANTRU 2003
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: par otazok na ELANTRU 2003
Zahyx: jeste jsem zapomnel na zubni pasu, tu jsem aplikoval po brouseni (samozrejme pod vodou)...pravy svetlo zrejme asi jeste vylepsim...mam tam kousek matnyho mista, kde jsem asi nebrousil tak dobre. Znacku ceho? laku? Normalni bezbarvej lak ve spreji z drogerie za 100Kc. A jeste jedna vec - dal jsem jen jednu vrstvu laku, protoze na jednom svetle jsem dal dve a bylo to moc. Ale celkove jsem nadsenej, hezky se lesknou a svitej jako novy.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: par otazok na ELANTRU 2003
ja jsem to misto zubni pasty delal tempem na stary laky je to taky brusna pastaHardcam píše:Zahyx: jeste jsem zapomnel na zubni pasu, tu jsem aplikoval po brouseni (samozrejme pod vodou)...pravy svetlo zrejme asi jeste vylepsim...mam tam kousek matnyho mista, kde jsem asi nebrousil tak dobre. Znacku ceho? laku? Normalni bezbarvej lak ve spreji z drogerie za 100Kc. A jeste jedna vec - dal jsem jen jednu vrstvu laku, protoze na jednom svetle jsem dal dve a bylo to moc. Ale celkove jsem nadsenej, hezky se lesknou a svitej jako novy.
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: par otazok na ELANTRU 2003
tempo nemam...ale zitra to s nim zkusim....diky, zapomnel jsem na nej
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: par otazok na ELANTRU 2003
nemas zac PS. je dobry to tempo nanýst houbickou chvilku lestit stou houbickou, potom nechat tempo zaschnout, vzit látkovej kotouc do vrtacky a to tempo tim kotoucem rozlestin dosahnes tim vetsi ucinnosti vylestení, ale potom kdy bis chtel nanaset jeste lak tak to odmasti tempo je trochu mastnýHardcam píše:tempo nemam...ale zitra to s nim zkusim....diky, zapomnel jsem na nej
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: par otazok na ELANTRU 2003
dakujem Vam za odpovede, urcite som nikoho nechcel urazit s tym porovnavanim
Kolko mate prosim vas najazdene na Elantrach? Vsade vidim pocet kilometrov skor okolo 100 tisic, zriedkavo 150 tisic, tak by to mohol byt cenny udaj pri kupe ojetiny s 90 tisic kilometrami.
Vsimol som si aj, ze Elantry (aj Lantry) trpia praskajucimi zvodmi a obcasnym vypadkom funkcnosti imobilizeru, ako ste na tom s takymito poruchami?
dik,
skrat
Kolko mate prosim vas najazdene na Elantrach? Vsade vidim pocet kilometrov skor okolo 100 tisic, zriedkavo 150 tisic, tak by to mohol byt cenny udaj pri kupe ojetiny s 90 tisic kilometrami.
Vsimol som si aj, ze Elantry (aj Lantry) trpia praskajucimi zvodmi a obcasnym vypadkom funkcnosti imobilizeru, ako ste na tom s takymito poruchami?
dik,
skrat
Re: par otazok na ELANTRU 2003
Ja mam 170tkm,problemy co popisujes zadny.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: par otazok na ELANTRU 2003
já mam najeto 150 000km a bez problémůHardcam píše:Ja mam 170tkm,problemy co popisujes zadny.
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: par otazok na ELANTRU 2003
Zdravým, mám elu 2003,1,6, naj 125tis km, Doted žádný problém.Na tvoje otázky bych odpověděl asi takhle .1-Image ,u nás stále přežívá mýtus že korejci a japonci jsou popelnice,a jsou na to drahé díly a nedají se sehnat-většinou tyto bludy vypouští páni TDI apod. Je to ale samozřejme úplná blbost.2-palubní počítač měli jen verze GLXi a některé GLi comfort.
3-na ježdění které jsi popisoval ti stačí bohatě 1,6. na 16v je to dost pružné a jelikož to má max. točivý moment okolo 3000 ot. a delší převodovku tak i docela úsporné (3000OT JE ASI 110Km /h) ,Já jezdím v průměru za 6,8l, ale samozřejmě je na tom znát kolik je v autě lidí a jakým stylem jedeš,není problém jet za 9l,ve městě asi 8-9 l,podle stylu.pokud jedš sám tak to auto jede samo a nemusíš vubec točit motor.Pokud by jsi jezdil plně obsazený tak je lepší 2.0l,ten má proměné časování ventilů a vysoký točivý moment a 104KW.4-hyundai srovnávat s daewoo je blbost,možná tak s r.v.kolem1990 5-poruchy žádné nebyly,kromě toho že když bylo auto nové tak mi ve 170km/h na dálnici začaly pískat gumy kolem p. dveří, ale to vyměnily v záruce.Jinak mám 125tis a všechny tlumiče mají dle testu přes 80% účinost,spodek tj-ramena ,silentbloky a čepy jsou OK,nežere to olej, Ještě s tím cvakáním motoru-to mám jen než se trochu ohřeje a dělaj to hydroštely ventilů-cca 1min,rozvody sem dělal ve 110tis a bylo to jak nové,ani nebylo třeba(komplet i s kladkama a řetízkem a prací v autorizovaném servisu 7500kč)6-cena nd je stejná jak na ostatní auta,dostupnost také-i když něco jen originál,ale spíš záleží kde koupíš,7-nafta je také ok ale ten motor je v principu složitější a má víc věcí které se mohou rozbit( platí pro všechny ropáky) takže vykoupit zázračnou spotřebu účtem ze servisu za nové vstřiky,turbo, čerpadlo nebo zkroucenou hlavu v řádech desítek tisíc kč,nehledě na vyšší pořizovací cenu,to si musí každý rozmyslet. Já bych šel do nového a po cca 150tis/km prodat, protože pak se většinou už něco podělá(ale nemusí). Koupí elantry která bude pravidelně servisovaná neprohloupíš,je to bytelné,pohodlné a prostorné auto.
3-na ježdění které jsi popisoval ti stačí bohatě 1,6. na 16v je to dost pružné a jelikož to má max. točivý moment okolo 3000 ot. a delší převodovku tak i docela úsporné (3000OT JE ASI 110Km /h) ,Já jezdím v průměru za 6,8l, ale samozřejmě je na tom znát kolik je v autě lidí a jakým stylem jedeš,není problém jet za 9l,ve městě asi 8-9 l,podle stylu.pokud jedš sám tak to auto jede samo a nemusíš vubec točit motor.Pokud by jsi jezdil plně obsazený tak je lepší 2.0l,ten má proměné časování ventilů a vysoký točivý moment a 104KW.4-hyundai srovnávat s daewoo je blbost,možná tak s r.v.kolem1990 5-poruchy žádné nebyly,kromě toho že když bylo auto nové tak mi ve 170km/h na dálnici začaly pískat gumy kolem p. dveří, ale to vyměnily v záruce.Jinak mám 125tis a všechny tlumiče mají dle testu přes 80% účinost,spodek tj-ramena ,silentbloky a čepy jsou OK,nežere to olej, Ještě s tím cvakáním motoru-to mám jen než se trochu ohřeje a dělaj to hydroštely ventilů-cca 1min,rozvody sem dělal ve 110tis a bylo to jak nové,ani nebylo třeba(komplet i s kladkama a řetízkem a prací v autorizovaném servisu 7500kč)6-cena nd je stejná jak na ostatní auta,dostupnost také-i když něco jen originál,ale spíš záleží kde koupíš,7-nafta je také ok ale ten motor je v principu složitější a má víc věcí které se mohou rozbit( platí pro všechny ropáky) takže vykoupit zázračnou spotřebu účtem ze servisu za nové vstřiky,turbo, čerpadlo nebo zkroucenou hlavu v řádech desítek tisíc kč,nehledě na vyšší pořizovací cenu,to si musí každý rozmyslet. Já bych šel do nového a po cca 150tis/km prodat, protože pak se většinou už něco podělá(ale nemusí). Koupí elantry která bude pravidelně servisovaná neprohloupíš,je to bytelné,pohodlné a prostorné auto.
Re: par otazok na ELANTRU 2003
Mám najeto 157 000 (kupoval jsem ji při 125t km) a zatím jsem musel z vážnějších věcí řešit jen popraskané svody (s tím jsem ji už koupil) - sehnal jsem za 3000,- jiné z vrakoviště a zatím OK, občas ještě zlobilo ovládání centrálu ve dveřích, tak jsem ho teď nahradil dálkovým ovládáním.skrat píše:.....Vsimol som si aj, ze Elantry (aj Lantry) trpia praskajucimi zvodmi a obcasnym vypadkom funkcnosti imobilizeru, ako ste na tom s takymito poruchami?
Elantru považuju za celkem spolehlivé auto s rozumnými náklady na údržbu.
Re: par otazok na ELANTRU 2003
Mám GLS s palubním počítačem.Martas99 píše:....2-palubní počítač měli jen verze GLXi a některé GLi comfort.....
Re: par otazok na ELANTRU 2003
Martas dik za obsiahlu odpoved, po precitani diskusie uz len rozmyslam ako najlepsie predat terajsie auto a kupit malo jazdenu Elantru so servisnou knizkou keby boli veci jednoduchsie, uz by som ju mal na dvore...
zdravim vas,
skrat
zdravim vas,
skrat