to com som spominal ze porovnavas neporovnatelne.. ty proste vychadzas z toho ze Accent je Coupe. Accent ci s CRDi alebo 1,6 CVVT nie je auto na vymetanie zakrut, nie je to Focus ST. Ano, pri skutocne prudkych zjazdoch (Makov, Buchlovice) citit ze dviha zadok a pri intenzivnom brzdeni ma auto tendenciu pokracovat rovno. Lenze na vymetanie zakrut predsa Accent nie je stavany, preto jazdnymi vlastnostami sa rozumie drzanie stopy na dialnici pri 120-160 (a to mi ver ze ten 70kg balast ktory tlaci na prednu napravu ti pri vyssich rychlostiach len pomoze). Accent je myslene ako rodinne auto a tam su nejake piskajuce pneumatiky tak akosi nie moc na mieste. Skor je dolezite vediet ze pri obsadeni auta 1 az 4 ludmi to proste ide prakticky rovnako a nemusim si premyslat scenare pri predbiehani - radit o dva stupne dole a potom za zvuku kosacky s 6000 otackami predbiehat a sledovat ukazovatel paliva s podozrenim ze mi zavistlivy kamionista prestrelil nadrz
S Accentom CRDi som nabehal zatial prakticky 40 000km a preto mozno mozem hovorit trochu viac k veci ako ty, menil som lozisko LP kolesa (co je iste vada sposobena CRDi
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Servisne naklady - kazdy odporca dieslov operuje s tymto magickym slovickom - co to vlastne je? ake naklady mate na mysli? mam tri roky zaruku ak sa tam cosi pokazi, tak to proste vyreklamujem. Potom uvidime, u mna po 3 rokoch bude matr auto cca 100 000km. K auto sa spravam ferovo a preto si myslim ze co sa uz malo pokazit, to sa pokazilo - resp pokazi sa max do roka
Ako som uz pisal x-krat, nie som ziadny fanatik dieslov, toto je moje prve dieslove auto - po Neone 2.0 a Fieste 1,25. Co som ti tu ukazal je jednoducha matika. To ci je akceleracia o 0, nieco sekundy lepsia alebo horsia je samozrejme zbytocnost a to dobre vies - vyuzijes max na zrazoch resp v krizovatke ked chces zaimponovat slecne vedla teba.. ja sa moc z miesta pred z kopca iducimi kamionmi rozbiehat nemusim. Maximalka - CRDi iduce 150km/h po stlaceni podalu za par sekund nabere rychlost na 180 km/h tacho.. a o detto zo 120-150 a o tom to je, cestovat Accentom trvalo 180 proste nejde, tu tiez vidno ze si v tom aute vlastne ani nesedel
Ako som pisal, rad si precitam zhrnutie prevadzkovych nakladov a skusenosti ludi s 1,4 a 1,6.. dovtedy to budu len synteticke vypocty. Na zaver odmietam tvrdenie, ze konkurencia pre 1,5 CRDi je 1,4.