BENZÍN vs. DIESEL
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: BENZÍN vs. DIESEL
stojím pevně za Borkem, tak se klidně pusťte i do mně . On ani já netvrdíme, že Accent CRDi proti Accent v benzinu má o dvě nebo o tři třídy horší jízdní vlastnosti.. Jen každej dieselový agregát má vyšší hmostost (větší komprese, tudíž větší tlaky, tudíš tlustší stěny válců, větší ojnice a pístní čepy, písty..vše je mohutnější a těžší) oproti stejně objemovému benzinu. Více zatěžuje přední nápravu, což má příznivý vliv na trakci, ale ne na úhybné manévry nebo průjezdy zatáčkami...
vy zastánci svých CRDi stáhněte půlky a uvědmote si prostou fyziku!!
Netvrdím, že jízdní vlastnosti dehtuengine jsou bída (vůči benzinu ano, pro človíčka na silnici co se přemistuje z místa A do místa B a nevběhne mu z chodníku náhle před auto malé dítě, tak ne), ale je jasné, že např, slalom mezi kužely zvládne rychleji benzinová verze, protože lehký motor na přední nápravě má menší moment setrvačnosti vůči změně směru.
Nazdar
vy zastánci svých CRDi stáhněte půlky a uvědmote si prostou fyziku!!
Netvrdím, že jízdní vlastnosti dehtuengine jsou bída (vůči benzinu ano, pro človíčka na silnici co se přemistuje z místa A do místa B a nevběhne mu z chodníku náhle před auto malé dítě, tak ne), ale je jasné, že např, slalom mezi kužely zvládne rychleji benzinová verze, protože lehký motor na přední nápravě má menší moment setrvačnosti vůči změně směru.
Nazdar
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Reklama
Re: BENZÍN vs. DIESEL
dav píše:Jak malý děti, heč, já mám lepší a naftu, ale co, já mám lepší a benzín.
Už jsem napsal: Pánové, každý snad jezdí co jsi dopřál a sám, nikdo mu určitě nic nenutil, tak proč ty dohady a argumenty, někdo prostě rád naftu, jiný benzín.
Velice zajímavé čtení, kam až ta lidská ...........
Byl - Accent 1.6
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
peaty: pises to spravne, pocitove rychlejsi, ale to je diky turbu.... pod tim to auto je mrtvy a pak nastoupi turbo a vykon jde skokove nahoru.. z toho mas ten pocit, ze je o hodne rychlejsi. Nicmene tim nechci rict, ze 1,5CRDi je spatna volba, naopak, myslim ze to je dobry motor za ty prachy.... ale ja bych nechtel ani 1,4 ani 1,6 ani 1,5CRDi
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Ty bys hlavně nechtěl Accenta, protože je moc malý . Což chápu, moje Sonata půjde za 14 dní z domu a nahradil jsem ji Accentem. Změna velká, ale dá se to vydržet . A parkování je podstatně snadnější a podzemní garáže najednou taky nejsou vůbec problém .hlobilp píše:peaty: pises to spravne, pocitove rychlejsi, ale to je diky turbu.... pod tim to auto je mrtvy a pak nastoupi turbo a vykon jde skokove nahoru.. z toho mas ten pocit, ze je o hodne rychlejsi. Nicmene tim nechci rict, ze 1,5CRDi je spatna volba, naopak, myslim ze to je dobry motor za ty prachy.... ale ja bych nechtel ani 1,4 ani 1,6 ani 1,5CRDi
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
No já také souhlasím s tím, že už jsou vymakaný diesely, ale jak už tu psal taťka, kolik úsilí to stálo. Vložme stejnou snahu do benzínu a pak se můžeme jít bavit co je lepší.
Jsem taky zvyklej na větší auta, ale rozhodně bych nešel do nafťáka. To co ušetřím koupí benzínu vrazím do namontování plynu a pak se může jít nafta klouzat.
Měli jsme taky naftu. Tahala také slušně. Ale benzín mě osobně sedí víc.
Jsem taky zvyklej na větší auta, ale rozhodně bych nešel do nafťáka. To co ušetřím koupí benzínu vrazím do namontování plynu a pak se může jít nafta klouzat.
Měli jsme taky naftu. Tahala také slušně. Ale benzín mě osobně sedí víc.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Nemohu si pomoci, ale celé tohle téma je podle mě kromě festivalu urážek zcela zbytečné. Jaký význam má, že se pár majitelů šestnáctistovek začalo takhle nevybíravě navážet do majitelů dieselů? To nám chcete za každou cenu dokázat, že jsme naprostí pitomci, protože naše auta nejsou tak rychlá, jako ta vaše? Nebo naše auta smrdí víc, než ta vaše? Co kdybyste si natáhli od vejfuku hadici do kokpitu, abyste si tu vaši vůni po fijalkách pořádně vychutnali?
Ať si každý vybere, co se mu líbí a co mu vyhovuje. Někdo má raději dieselový motor se všemi klady i zápory, někdo zase benzín. Neexistuje způsob, jak se jednoznačně srovnat, protože každý má jiné preference, jiný způsob jízdy i jiný nájezd kilometrů.
I když současné ceny více nahrávají benzínu, určité vlastnosti dieselových motorů budou pořád nacházet své příznivce. Jako existují i jiné kategorie spotřebního zboží, tak i zde se každý rozhoduje podle vlatních preferencí.
Ať si každý vybere, co se mu líbí a co mu vyhovuje. Někdo má raději dieselový motor se všemi klady i zápory, někdo zase benzín. Neexistuje způsob, jak se jednoznačně srovnat, protože každý má jiné preference, jiný způsob jízdy i jiný nájezd kilometrů.
I když současné ceny více nahrávají benzínu, určité vlastnosti dieselových motorů budou pořád nacházet své příznivce. Jako existují i jiné kategorie spotřebního zboží, tak i zde se každý rozhoduje podle vlatních preferencí.
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
czechJoker praveze keby tu diskutovali chalani s 1,6 v Accente, nepoviem ani X ... lenze rozumy tu davaju borci co videli Accenta mozno tak u dilera a proti tomu tu protestujem
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Peaty(Mexican),máš pravdu,také mě to připadá,jako že se bavím s Mongolama(a přesně jak píšeš,také to nemyslím jako urážku,ale spíše konstatování ze zoufalství).
Mexican-tech.data hovoří jasně a z prstu si je ve fabrice necucají jako někteří amatérští odborníci,své výpočty.A kdyby jsi ČETL příspěvek výše-psal jsem,že je úplně jedno o jaké značce/typu auta se bavíme,ale stejně tak bude nerovnoměrnost rozložení hmotnosti a z toho vyplývající jízdní vlastnosti u Citroenu,BMW....-benzín x nafta ve stejném typu auta.K tomu si nemusím kupovat Accenta :roll:a "pár" chrochtáků jsem řídil a dokonce je i porovnával a dostával do krajních mezí(stejně jako benz.auta)mimo veř.komunikace,ne kvůli motorům,ale testům pneumatik.Po jízd.zkušenostech,vám proto správně připadá,že pokud nebudu chtět vozit korbu písku,tak mě naftová auta jízd.vlastnostmi zklamala.Připadá mě,že jste nějaká "zvláštní"sorta uvnitř klubu(i vzhledem k rozčilování-příspěvkům/dohadům sraz Accentů,když vám to Xkrchnav přesunul do srazů).A kdyby jste se neizolovali a jezdili na srazy,tak by jste zjistili,jak na tom vaši ropáci jsou.Stejné dohady tady panovali s Dantasíkem-Sonata 2,0Crdi-má ji tuším čiplou na 125kW,který také tvrdil,jak ta nafta "jede",že nám ukáže atd....Stačilo porovnání na srazu(letišti) v Roudné a když viděl Víťovo a moje Coupe s výkonem 102kW a pouhým benzínem ,že jsme mu ujeli po pár metrech o několik délek auta....,jízda na radar/dosaž.rychlost na urč.úsek-to stejné....tak sportovně přiznal,že pocit a realita o tahu nafty x benzín je ve prospěch benzínu neporovnatelný.
Nazdar.
Mexican-tech.data hovoří jasně a z prstu si je ve fabrice necucají jako někteří amatérští odborníci,své výpočty.A kdyby jsi ČETL příspěvek výše-psal jsem,že je úplně jedno o jaké značce/typu auta se bavíme,ale stejně tak bude nerovnoměrnost rozložení hmotnosti a z toho vyplývající jízdní vlastnosti u Citroenu,BMW....-benzín x nafta ve stejném typu auta.K tomu si nemusím kupovat Accenta :roll:a "pár" chrochtáků jsem řídil a dokonce je i porovnával a dostával do krajních mezí(stejně jako benz.auta)mimo veř.komunikace,ne kvůli motorům,ale testům pneumatik.Po jízd.zkušenostech,vám proto správně připadá,že pokud nebudu chtět vozit korbu písku,tak mě naftová auta jízd.vlastnostmi zklamala.Připadá mě,že jste nějaká "zvláštní"sorta uvnitř klubu(i vzhledem k rozčilování-příspěvkům/dohadům sraz Accentů,když vám to Xkrchnav přesunul do srazů).A kdyby jste se neizolovali a jezdili na srazy,tak by jste zjistili,jak na tom vaši ropáci jsou.Stejné dohady tady panovali s Dantasíkem-Sonata 2,0Crdi-má ji tuším čiplou na 125kW,který také tvrdil,jak ta nafta "jede",že nám ukáže atd....Stačilo porovnání na srazu(letišti) v Roudné a když viděl Víťovo a moje Coupe s výkonem 102kW a pouhým benzínem ,že jsme mu ujeli po pár metrech o několik délek auta....,jízda na radar/dosaž.rychlost na urč.úsek-to stejné....tak sportovně přiznal,že pocit a realita o tahu nafty x benzín je ve prospěch benzínu neporovnatelný.
Nazdar.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Borek uz 4x.. pozicaj si Accenta na vikend.. pozicaj si benzin, pozicaj si naftu.. dovtedy tu mozme pokojne diskutovat o jazdnych vlastnostiach Lamborghini Murcielago - toho som videl parkovat uz asi 4 na nasej ulici, budem mat rovnake znalosti ako ty, pretoze to Lambo ma benzinovy motor a ja som benzinak samozrejme mal tiez. BTW 194 km/h podla navigacie som z mojho leniveho diesla dostal, je to vo vlakne Maximalka u CRDi. Znova ja tu nepotrebudem filozofovat o niecom co nemam podlozene
Dantasika si mozno predbehol na sprinte preto lebo Sonata je trochu dost-tazsie auto, auto trochu-dost sprevodovane a trochu-dost pre iny typ jazdenia. Prevez sa 600 km po dialnici rychlostou 160-170 km/h v Coupe a v Sonate a potom uvidis rozdiel. Uz od zaciatku tvrdim Accent nie je coupe, uloha accenta nie je slalom, jeho uloha je nalozit rodinu a batozinu a odviezt ju bezpecne a relativne pohodlne o xy km dalej, Vsetko toto splna s vyrazne nizsimi prevadzkovymi nakladmi. Diskutujeme tu o Accente a ak mas nieco povedat k Accentu, rad si to zaujemcovia o toto auto precitaju. To ze si testoval pneumatiky, atd, atd mozes rozpravat v inych vlaknach, tam si to rad precitam pretoze co tak citam mas v tom prehlad. Len sa tu nesnaz dogmaticky presvedcovat publikum o veci ktoru nepoznas. Stale skore ACCENT je: Borek 0, Mexican 40 000 km
Dantasika si mozno predbehol na sprinte preto lebo Sonata je trochu dost-tazsie auto, auto trochu-dost sprevodovane a trochu-dost pre iny typ jazdenia. Prevez sa 600 km po dialnici rychlostou 160-170 km/h v Coupe a v Sonate a potom uvidis rozdiel. Uz od zaciatku tvrdim Accent nie je coupe, uloha accenta nie je slalom, jeho uloha je nalozit rodinu a batozinu a odviezt ju bezpecne a relativne pohodlne o xy km dalej, Vsetko toto splna s vyrazne nizsimi prevadzkovymi nakladmi. Diskutujeme tu o Accente a ak mas nieco povedat k Accentu, rad si to zaujemcovia o toto auto precitaju. To ze si testoval pneumatiky, atd, atd mozes rozpravat v inych vlaknach, tam si to rad precitam pretoze co tak citam mas v tom prehlad. Len sa tu nesnaz dogmaticky presvedcovat publikum o veci ktoru nepoznas. Stale skore ACCENT je: Borek 0, Mexican 40 000 km
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
benzín který bych chtěl je např 1.4 TSI nebo TFSI 92,103,110,123 kw nebo tak nějak podle mě super motor.... hlavně ta 92
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Re: BENZÍN vs. DIESEL
WTF??
Čo sa to tu deje?
CRDi či VVT ?? It doesn't matter ...
Čo sa to tu deje?
CRDi či VVT ?? It doesn't matter ...
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: BENZÍN vs. DIESEL
vidim, že přesvědčovat přesvědčené je zbytečné.
Mexican, pokud vím, tato "vášnivá" debata se tu rozběhla hlavně pro porovnání jízdních vlastností a v tvém posledním příspěvku o tom není ani zmínka. Ani já ani Borek se nebavíme o tom, co je komfortnější na dálnici ve 160ti km/h. Mluvíme o náhlém změně směru a stabilitě auta a vedení zvolené stopy při tomto manévru. Nesrovnáváme Coupé s Accentem, Coupé se Sonatou, ani Lambo s čímkoli jiným.
Celou dobu se ti já i Borek snažíme říct, že pokud postavíš vedle sebe dvě stejná auta, ale s jinými pohonnými jednotkami, tak ta benzinová verze bude ochotněji zatáčet a držet stopu.
např. Sonatu 2.0 16V benzin vs. 2.0 16V CRDi, Accent 1.6 VVT vs. 1.6CRDi a můžem jít i jinam, např. Octavia II 2.0TDI vs Octavia II 2.0FSI, BMW 330 vs BMW 330d, atd atd, je to jedno.
Je to holý fakt, že větší hmota na přední nápravě způsobí horší manevrovatelnost.
Netahám sem ted komfort na dálnici (kde jistě 160km/h v dieselové sonatě bude jistě příjemnější než 160km/h v benzinovém Coupé, nebo sprinty(kde to jen cituji), kde i papírově výkonnější chipllá Sonata se zdá být pocitově živější než výkonově slabší Coupé, ale to opět není o manevrovatelnosti. Tady to je o poměru výkon/váha, o převodech a o využitelných otáčkách. Nejsem zarytým zastáncem konkrétního druhu paliva. Jen vim (nebo opatrněji řečeno se domnívám na základě zkušeností a 5let školy na auta a motory), který motor se kam hodí a pro co je lepší.
Nikomu nerozmlouvám naftu nebo benzin. Ale at mi pak majitel nafty netvrdí, že to skvěle řeže zatáčky, nebo opačně at mi majitel benzinu netvrdí, že tahat s tím naložené vozejky na dovolenou je to pravé.
Mexican, pokud vím, tato "vášnivá" debata se tu rozběhla hlavně pro porovnání jízdních vlastností a v tvém posledním příspěvku o tom není ani zmínka. Ani já ani Borek se nebavíme o tom, co je komfortnější na dálnici ve 160ti km/h. Mluvíme o náhlém změně směru a stabilitě auta a vedení zvolené stopy při tomto manévru. Nesrovnáváme Coupé s Accentem, Coupé se Sonatou, ani Lambo s čímkoli jiným.
Celou dobu se ti já i Borek snažíme říct, že pokud postavíš vedle sebe dvě stejná auta, ale s jinými pohonnými jednotkami, tak ta benzinová verze bude ochotněji zatáčet a držet stopu.
např. Sonatu 2.0 16V benzin vs. 2.0 16V CRDi, Accent 1.6 VVT vs. 1.6CRDi a můžem jít i jinam, např. Octavia II 2.0TDI vs Octavia II 2.0FSI, BMW 330 vs BMW 330d, atd atd, je to jedno.
Je to holý fakt, že větší hmota na přední nápravě způsobí horší manevrovatelnost.
Netahám sem ted komfort na dálnici (kde jistě 160km/h v dieselové sonatě bude jistě příjemnější než 160km/h v benzinovém Coupé, nebo sprinty(kde to jen cituji), kde i papírově výkonnější chipllá Sonata se zdá být pocitově živější než výkonově slabší Coupé, ale to opět není o manevrovatelnosti. Tady to je o poměru výkon/váha, o převodech a o využitelných otáčkách. Nejsem zarytým zastáncem konkrétního druhu paliva. Jen vim (nebo opatrněji řečeno se domnívám na základě zkušeností a 5let školy na auta a motory), který motor se kam hodí a pro co je lepší.
Nikomu nerozmlouvám naftu nebo benzin. Ale at mi pak majitel nafty netvrdí, že to skvěle řeže zatáčky, nebo opačně at mi majitel benzinu netvrdí, že tahat s tím naložené vozejky na dovolenou je to pravé.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
mirpie bohuzial sa mylis, resp necitas spravne.. zacalo to prevadzkovymi nakladmi, rozdiel v jazdnych vlastnostiach som na zaciatku oznacil za irelevantny okazovatel. T ateoria o dietati skacucom pred vozidlo je skutocne nasmiech.. zalezi na xy faktoroch - pneumatikach, ci clovek pocas jazdy dostava blowjob, vodic a jeho skusenosti s autom. Berete to vsetko moc synteticky ale to v pripade takehoto typu auta nejde. Ved ja s vami suhlasim, ze ak by ste dali CRDi do Coupe tak znicite jeho potencial, ale este raz a posledny krat - ci v Accent CRDi na letisku urobi slalom rychlostou 54k/h a prejdem pohodovo 5 kuzelov alebo v Accent CVVT 6 je jedno.. ano Coupe prejde mozno 9 kuzelov, ale to pouzivaniu Accenta nijak nevadi. Mozem sem dat hlasovanie "Preco ste si kupili Accenta" a ver mi ze ani 10% by neslo pre "jazdne vlastnosti - resp fun car... Accent si ludia kupuju:
- cena / hodnota
- vyborny zakladny motor 1,4
- priestor vpredu, vzadu a solidny kufor
- maly cenovy rozdiel medzi zakladnou a dieslovou motorizaciou
- uceleny dizajn
- mala atraktivita pre zlodejov
rozdiely v jazdnych vlastnostiach u Accentu v extremoch su v par percentach, pozri si vlakna tu v Novom Accente kto su majitelia - ich vekova struktura, atd... Ak by som si mal kupit auto na vymetanie zatacok, proste radost z jazdy samotnej s tym ze utrpi pohodlie a penazenka tak si kupim Fiestu ST, ktora zotrie Coupe vo vsetkych aspektoch jazdy
- cena / hodnota
- vyborny zakladny motor 1,4
- priestor vpredu, vzadu a solidny kufor
- maly cenovy rozdiel medzi zakladnou a dieslovou motorizaciou
- uceleny dizajn
- mala atraktivita pre zlodejov
rozdiely v jazdnych vlastnostiach u Accentu v extremoch su v par percentach, pozri si vlakna tu v Novom Accente kto su majitelia - ich vekova struktura, atd... Ak by som si mal kupit auto na vymetanie zatacok, proste radost z jazdy samotnej s tym ze utrpi pohodlie a penazenka tak si kupim Fiestu ST, ktora zotrie Coupe vo vsetkych aspektoch jazdy
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
To co kluci mají na mysli je podle mě to jak se auto chová v krizové situaci. Ne jestli dokáže jet o něco rychleji v serpentinách.
Těch pár procent právě může někomu zachránit živůtek. Je to o tom že diesel jede ještě chvíli jako sáně rovně a až pak začně zatáčet.
Ovšem toto hledisko většina lidí nezohledňuje a myslí si že benzín je jen pro ty blázny co chtějí lítat.
Těch pár procent právě může někomu zachránit živůtek. Je to o tom že diesel jede ještě chvíli jako sáně rovně a až pak začně zatáčet.
Ovšem toto hledisko většina lidí nezohledňuje a myslí si že benzín je jen pro ty blázny co chtějí lítat.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Rexcor tak to berem par percent.. mozno brzdnej drahy, nic viac... BTW clovek s konstantnou pozornostou 100 v Accent CRDi, Coupe a Santa idu ulicou v meste a spoza auta vybehne dieta.. co sa stane.... toz vodic Accent CRDi s vedomim tazkeho predku proste dupne na brzdu, Coupe s svojim excelentnym handlingom urobi losi test v mestkej ulici - ktore maju v mestach ak neratame zastavene auta na okrajoch tak 3 metre a zamozrejme sa otlcie o okolostojace auta a dieta zrazi, vodic Santy dupne na brzdu tiez ale kedze je tam cca 400 kg navyse od Accentu to dieta zrazi vo vyssej rychlosti
poucenie - vo vyhlaske je napisane ze vodic musi prisposobit rychlost a styl jazdy povahe vozovky na taku vzdialenost na aku ma moznost besprostredne reagovat a bezpecne spomalit vozidlo alebo zastavit
Takze sa vratime k jazdnym vlastnostiam - dajme tomu rychle zakruty na okreskach, horske priesmyky... ano, tam ako som pisal CRDi cosi strati, ale su to percenta - pretoze spomenute z charakteristiky Accenta uz vidim nejakeho fotra rodiny co do vybera zakruty ako nas prezident pri pretekoch do vrchu, manzelka zelena, decka zelene - poznate to urcite, po 5x zrejme - Coupe ma v kopcoch nehorazne rozdrti, 1,6 CVVT mi utecie.. ale ked vyrazime zo Ziliny, dame to cez makov do ValMezu, tak to Coupe tam bude za 65 minut, Accent CVVT za 77 a Accent CRDi za 79 minut - samozrejme kecam a cucam z prstu, pretoze pri respektovani predpisov je na 15km useku - priesmyk Makov - fuk ci do zakrut idem 60-70 alebo 55-60. Uz si to vy pretekari uvedomte, Accent nie je WRC special, nejde tu o sekundy. Lenze ja sa v tom Valmeze budem usmievat so spotreby 5,0 litra a to som si jazdu celkom uzil, borec s Accentom 1,6 bude mat tak o liter a pol viac a coupe bude mat mozno 9... ano, borec s Coupe si asi uzil najviac a prdelou prepotil potahy zrejme tiez najviac pretoze su zakruty a su zakruty do ktorych nevidim a tajne dufam ze nic nepojde, lebo chcem ukazat borcovi s chroktakom ako mi to do tych zakrut krasne ide
Co uznavam vdaka vacsej kmotnosti bude mat Accent CRDi vacsiu brzovu drahu, o kolko neviem... ale pocitam ze zo 40km/h to bude 0,5m, z 70km/h mozno meter.. viac nie, mozme na nejakom stretku vyskusat.
Ako som spominal jazda na dialnici, prave dneska som si spomenul, na tvrdenie - 1,6 bude v Accente na dialnici mat lepsie jazdne vlastnosti, takze ideme:
-CRDi toci pri vsetkych rychlostiach menej otacok, teda mensi hluk
-CRDi je tazsi, teda pri rovnakej vyske menej nachylny na bocny vietor
Rad si znova precitam nieco podnetne od fanatickych odporcov CRDi, nadnes stacilo slohu.. idem si dat veecu, bru chut
poucenie - vo vyhlaske je napisane ze vodic musi prisposobit rychlost a styl jazdy povahe vozovky na taku vzdialenost na aku ma moznost besprostredne reagovat a bezpecne spomalit vozidlo alebo zastavit
Takze sa vratime k jazdnym vlastnostiam - dajme tomu rychle zakruty na okreskach, horske priesmyky... ano, tam ako som pisal CRDi cosi strati, ale su to percenta - pretoze spomenute z charakteristiky Accenta uz vidim nejakeho fotra rodiny co do vybera zakruty ako nas prezident pri pretekoch do vrchu, manzelka zelena, decka zelene - poznate to urcite, po 5x zrejme - Coupe ma v kopcoch nehorazne rozdrti, 1,6 CVVT mi utecie.. ale ked vyrazime zo Ziliny, dame to cez makov do ValMezu, tak to Coupe tam bude za 65 minut, Accent CVVT za 77 a Accent CRDi za 79 minut - samozrejme kecam a cucam z prstu, pretoze pri respektovani predpisov je na 15km useku - priesmyk Makov - fuk ci do zakrut idem 60-70 alebo 55-60. Uz si to vy pretekari uvedomte, Accent nie je WRC special, nejde tu o sekundy. Lenze ja sa v tom Valmeze budem usmievat so spotreby 5,0 litra a to som si jazdu celkom uzil, borec s Accentom 1,6 bude mat tak o liter a pol viac a coupe bude mat mozno 9... ano, borec s Coupe si asi uzil najviac a prdelou prepotil potahy zrejme tiez najviac pretoze su zakruty a su zakruty do ktorych nevidim a tajne dufam ze nic nepojde, lebo chcem ukazat borcovi s chroktakom ako mi to do tych zakrut krasne ide
Co uznavam vdaka vacsej kmotnosti bude mat Accent CRDi vacsiu brzovu drahu, o kolko neviem... ale pocitam ze zo 40km/h to bude 0,5m, z 70km/h mozno meter.. viac nie, mozme na nejakom stretku vyskusat.
Ako som spominal jazda na dialnici, prave dneska som si spomenul, na tvrdenie - 1,6 bude v Accente na dialnici mat lepsie jazdne vlastnosti, takze ideme:
-CRDi toci pri vsetkych rychlostiach menej otacok, teda mensi hluk
-CRDi je tazsi, teda pri rovnakej vyske menej nachylny na bocny vietor
Rad si znova precitam nieco podnetne od fanatickych odporcov CRDi, nadnes stacilo slohu.. idem si dat veecu, bru chut
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023