A jak to souvisí s nastavenou klimou na max ??edd píše:Tak se rovykládej o tom dálkovém startu....ani nevím jak se to...?? Jezdím často do hor a docela by se to hodilo.tomki píše:ahoj
no sice uz mam garaz ale minulu zimu som parkoval vonku mraz nemraz -5, -15 auto startuje ako hodinky bez problemov. Ci som startoval normalne alebo cez dialkovy start v tatrach pri -17 v noci, auto zmrznute zaliate ladom, bez problemu. Trochu v zime chrachle ako traktor ale to kazdy diesel ale ked sa zohreje po cca 10minutach jazdy/ do 5tich kuri v pohode/ tak je to ok. Ja som mal a mam vyhodu dialkoveho startu. Vzdy som v noci dal pred odchodom klimu na max, rano nastartoval a po 10min dosiel do zohriateho a rozmrazeneho auta
edd
Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
- Reklama
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
tim mysli ze nastavi topeni na max a kdyz pak dalkacem nastartuje zapne se topeni jak ho nastavil a vytopi se to. Naopak v krajinach kde je desny vedro ze to nastavuje na klimu a nastartujes na dalku treba nez vyjdes z restaurace a auto se ti vyklimatizujeedd píše:A jak to souvisí s nastavenou klimou na max ??edd píše:Tak se rovykládej o tom dálkovém startu....ani nevím jak se to...?? Jezdím často do hor a docela by se to hodilo.tomki píše:ahoj
no sice uz mam garaz ale minulu zimu som parkoval vonku mraz nemraz -5, -15 auto startuje ako hodinky bez problemov. Ci som startoval normalne alebo cez dialkovy start v tatrach pri -17 v noci, auto zmrznute zaliate ladom, bez problemu. Trochu v zime chrachle ako traktor ale to kazdy diesel ale ked sa zohreje po cca 10minutach jazdy/ do 5tich kuri v pohode/ tak je to ok. Ja som mal a mam vyhodu dialkoveho startu. Vzdy som v noci dal pred odchodom klimu na max, rano nastartoval a po 10min dosiel do zohriateho a rozmrazeneho auta
edd
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
Výsledek vcelku chápu.Ale jde to startovat s "dálkačem"..u seriovky...co se musí přidat,dokoupit..domontovat?Když vytáhnu klíč ze zapalování,tak jak to z okna chaty nastartuju?edd píše:A jak to souvisí s nastavenou klimou na max ??edd píše:Tak se rozvykládej o tom dálkovém startu....ani nevím jak se to...?? Jezdím často do hor a docela by se to hodilo.tomki píše:ahoj
no sice uz mam garaz ale minulu zimu som parkoval vonku mraz nemraz -5, -15 auto startuje ako hodinky bez problemov. Ci som startoval normalne alebo cez dialkovy start v tatrach pri -17 v noci, auto zmrznute zaliate ladom, bez problemu. Trochu v zime chrachle ako traktor ale to kazdy diesel ale ked sa zohreje po cca 10minutach jazdy/ do 5tich kuri v pohode/ tak je to ok. Ja som mal a mam vyhodu dialkoveho startu. Vzdy som v noci dal pred odchodom klimu na max, rano nastartoval a po 10min dosiel do zohriateho a rozmrazeneho auta
edd
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
kamarád má dálkový start/dálkové chícpnutí na Subaru Impreza normálně v ovladači od centrálu. A to je auto z roku 97. Podmínkou je samozřejmě mít vyřazeno na neutrál a tedy mít zataženou ruční brzdu (má manual). Takže v zimě dálkové starty kvůli zatažené ručce moc nehrozí.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
Pokud by se jednalo jen o vytopeni auta v zime, tak kamarad ma na dehtovem Citroenu dalkove ovladatelne nezavisle topeni. Funguje to bez nastartovaneho motoru, ohrev probiha primym spalovanim nafty. To bych rekl, ze je docela sikovny system, nemusi se vrtet motorem, resit imobilizer ani ostatni a neni to ani slyset s vyjimkou vrniciho vetraku...
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
takze dialkovy start
alarm je macigar as100 alebo tak nejak
Vecer pridem domov, nastavim klimu na max aj fukanie aj teplotu aj rezim teda ci chcem na okno na nohy a tak.
Vypnem motor idem spat. Rano vstanem idem pisat, stlacim gombik auto dole nastartuje pusti sa motor pusti sa klima a ide. Cas je nastaveny na 10 min. Väcsinou to staci na rozmrazenie ak sa zdrzim doma dlhsie alebo viem ze by to mohlo nestacit pri poslednej minute alarm pipne ze do skapatia motora je uz len minuta. Bud ho necham skapat alebo stlacim gombik a znova nabehne 10 minut. Auto je zamknute alarm aktivovany, ak by sa spustil auto automaticky zdochne. Pridem dole k autu, motor bezi, otvorim ho a mam z bezpecnostnych dovodov cas cca 15 sekund strcit kluc do zaoalovania lebo inak zdochne.
Takze kluc dam do polohy on, ked startujem naprv je prve pootocenie, druhe zapne kontrolky a treti pohyb startujes, pustis kluc a vracia sado druhej polohy ON.
Ak auto ide tak kluc das len do polohy ON teda cvak, cvak, a uz ziadne startovanie. Spinacia skrinka odomkuta klasika a mozes odfrcat. Taktiez mam Turbo rezim ,teda chladenie turba. Pridem domov, vypnem kluc auto bezi dalej, zamknem a po cca 2 minutach zdochne. Tym znacne predlzujem zivot turbu.
alarm je macigar as100 alebo tak nejak
Vecer pridem domov, nastavim klimu na max aj fukanie aj teplotu aj rezim teda ci chcem na okno na nohy a tak.
Vypnem motor idem spat. Rano vstanem idem pisat, stlacim gombik auto dole nastartuje pusti sa motor pusti sa klima a ide. Cas je nastaveny na 10 min. Väcsinou to staci na rozmrazenie ak sa zdrzim doma dlhsie alebo viem ze by to mohlo nestacit pri poslednej minute alarm pipne ze do skapatia motora je uz len minuta. Bud ho necham skapat alebo stlacim gombik a znova nabehne 10 minut. Auto je zamknute alarm aktivovany, ak by sa spustil auto automaticky zdochne. Pridem dole k autu, motor bezi, otvorim ho a mam z bezpecnostnych dovodov cas cca 15 sekund strcit kluc do zaoalovania lebo inak zdochne.
Takze kluc dam do polohy on, ked startujem naprv je prve pootocenie, druhe zapne kontrolky a treti pohyb startujes, pustis kluc a vracia sado druhej polohy ON.
Ak auto ide tak kluc das len do polohy ON teda cvak, cvak, a uz ziadne startovanie. Spinacia skrinka odomkuta klasika a mozes odfrcat. Taktiez mam Turbo rezim ,teda chladenie turba. Pridem domov, vypnem kluc auto bezi dalej, zamknem a po cca 2 minutach zdochne. Tym znacne predlzujem zivot turbu.
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
Jediný problém tohoto řešení je, že by se nemělo dělat u dieselu bez PTC. Motor má minimální odpadní teplo proti benzinu, takže se na volnoběh velmi pomalu ohřívá. Takový způsob zahřívání na místě nesvědčí turbu ani samotnému motoru. Tohle řeší jedině PTC nebo nezávislé topení.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
K tomuto názoru jsem našel docela vhodnou odpověď / to není z mé hlavy,ale je to fakt /.Co ti pomůže vyndat rezervu bez vyhazování věci z kufru,když stejně zvedák a nářadí máš pod podlahou kufru v přihrádkách...takže aby ses tam dostal,stejně musíš kufr z větší části vyložit !!Rexcor píše:Jo rezerva pod autem je to nejlepší co mohli vymyslet. Proč? Protože stejnak sundáváš špinavé kolo, takže je jedno jestli se ušpiníš o 5 minut dřív či později a další výhoda je že sundané píchlé kolo nemusíš strkat do kufru a tak si nezaspiníš interiér.
edd
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
asi si este koleso nedaval dole . zdvihak aj kluc mas v prvej casti (co je asi 1/4 )
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
To je pravda,ale když již vyndám kolem 1/4 kufru /a záleží jak velký tam mám "balík?..ten může obsáhnout celý kufr-takže? celý kufr ven/...a odpadnou mi -jak jsem se dočetl v diskusi peripetie s vyndáváním rezervy,kde ovládání prý bývá u všech vozů zarezlé.Jinak máš pravdu,ještě jsem rezervu nedobýval..jen jsem si to cvičně vyzkoušel a na suchu s prázdným kufrem...no,nic moc !..Mnohem praktičtější je umístění rezervy jak má třeba Honda CRV-také venku,ale více čisté a snadno přístupné.Na vizáži vozu tohoto typu to nepoškodí.Ale nejraději bych .kdybych nepotřeboval na cestě se k rezervě dobývat.dudl píše:asi si este koleso nedaval dole . zdvihak aj kluc mas v prvej casti (co je asi 1/4 )
edd
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
Já bych to s tou rezervou neviděl tak tragicky. Jak často jezdíš s plně naloženým kufrem? Kolikrát za život potřebuješ rezervu? Za posledních cca 7 let co jezdím s vozy SF jsem píchnul 2x a vždy to bylo s pohodovým dojezdem do pneuservisu (bez výměny), kde mně hned zalepily.
Také jsem zkoušel, jak se rezerva vůbec vyndavá (poprvé po dvou letech) a šlo to naprosto bez problémů, a že by ta rezerva byla až tak moc špinavá se mi také nezdálo.
Také jsem zkoušel, jak se rezerva vůbec vyndavá (poprvé po dvou letech) a šlo to naprosto bez problémů, a že by ta rezerva byla až tak moc špinavá se mi také nezdálo.
2002-2006 SF 2,00 CRDi dynamic Black
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
Re: Jsem zcela čerstvý majitel Nového Santa Fe
Sice New santu nemam,ale rezervu bych tak strasne neresil slusne vymysleny,stejne se zaspinite a napr.ja mam v kufru vyskou vanu,takze se mi to ani nezasere jinak kazdorocne menim kolo asi 5x pokazdy nejak propichly,nejhorsi je ze jsem udelal 3x pruraz takovy,ze se to zvulkanizovat neda a neustale menim sady novych gum ale co chcete po jizde v lese a po polich
Mám rád český pivo,holky a nesnáším český cigá..