Hodnocení servisů Hyundai

Garanční prohlídky, servisy, ceny náhradních dílů

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od cert »

Existuje k tomu nějaký oficiální stanovisko přímo od importéra? Myslím tím, jestli si importér vyhrazuje ten Castrol.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Mexican »

cert píše:Existuje k tomu nějaký oficiální stanovisko přímo od importéra? Myslím tím, jestli si importér vyhrazuje ten Castrol.
to je ale tak lahko napadnutelne - nekala hodpodarska sutaz. Moze to doporucit, ale kvalitativne sa nemoze vztahovat na komercnu znacku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2822
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Espero »

Jenomže o tom to je, jestli to někdo bude chtít napadnout, musí soudně, to může trvat několik let, než souod vynese rozsudek. No a jezdit potřebuješ. Takže radši dáš za olej o něco víc a bezkonfliktně jezdíš.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od cert »

Espero píše:Jenomže o tom to je, jestli to někdo bude chtít napadnout, musí soudně, to může trvat několik let, než souod vynese rozsudek. No a jezdit potřebuješ. Takže radši dáš za olej o něco víc a bezkonfliktně jezdíš.
Přesně v tomhle smyslu to technik řekl.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Rudolf »

Takže typicky po česku: dělej, co ti říkáme. Sice to nemá právní podklad, ale můžeš se přece soudit. Máme demokracii ne?
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od cert »

Rudolf píše:Takže typicky po česku: dělej, co ti říkáme. Sice to nemá právní podklad, ale můžeš se přece soudit. Máme demokracii ne?
Tak ono na 3 garančkách na který pojedu (po záruce si budu servisovat sám - teda na co moje ruce a zázení stačí) bych si dodáním svého oleje ušetřil cca 2500,- což zase tak málo není. No, mám na to skoro rok - třeba se něco změní nebo něco zjistím.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Rudolf »

Jaká je pravděpodobnost, že se ti stane něco s motorem? A navíc to "něco" by muselo mít alespoň teoretickou možnost vzniknout v příčinné souvislosti s "nekvalitním" olejem. Myslím že pravděpodobnost je úplně mizivá.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2822
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Espero »

U každé technické věci je určitá pravděpodobnost, neboli riziko, že se něco pokazí a nastane problém. No a pak by bylo nemilé prohrát jakýkoli záruční spor o povinnost servisu plnit ze záruky jen proto, že člověk chtěl ušetřit 600-1000 Kč za dobu záruky na oleji. A to i v případě, že by ten spor vyhrál, neboť by již na počátku sporu nezbylo než si opravu zaplatit ze svého a čekat na vrácení peněz až jestli by se soud povedl. Protože hodně jezdím, (za 11 měsíců co mám tu dacii s ní mám najeto 22 tisíc km), pak mi záruka skončí v době, kdy budu mít najeto kolem 70 tisíc a to už je projezd, u ktrého se nějaké závady už objevit mohou. A já mám taky v úmyslu nechat motor a vlastně celé auto tak 1/4 roku před koncem záruky nechat zrentgenovat a na úkor záruky případně získat co nejvíc. Pak je lepší stisknout zuby a koupit ten vnucovaný olej. Už proto, že kupuju plnou syntetiku, neboť s autem chci jezdit 10 let + jednu zimu navíc a v té době budu mít najeto nějakých 1/4 milionu km. Rozdíly v cenách u těchto plně syntetických olejů mezi obchody a servisy jsou nižší než u třeba minerálního oleje. No a vzhledem k tomu, že 1,5 litrový motor je spíš kafemlejnek, tak vzhledem k záměru s ním dlouho jezdit, je lepší dávat kvalitní olej ať už je ze značkového servisu nebo z Hypernovy.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od DEDe »

jak je to vlastne s tou zarukou i kdyz se v zaruce neco podela tak neco plati servis a neco si clovek plati sam ne ? Neni to ze oni zaplati ten spatnej dil ale praci si stejne clovek plati sam ?
By me zajimalo jestli s ta zaruka vubec vyplati jestli se podela prumerne tolik veci ze to da tolik jako clovek preplati za drahej servis i dily ktery musi koupit tam.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Rudolf »

Jen pro upřesnění, už se opakuju. Není každý olej, který se tváří jako "plněsyntetický" skutečně bez minerálních přísad. Jako přiklad budiž Shell Helix Ultra 5W-40 a 0W-40! - viz bezpečnostní list výrobce: Směs vysoce rafinovaných minerálních olejů a přísad. Kvalita olejů je velice ošemetná věc. Protože jde v tomto případě pouze o byznys servisů, už jenom z principu od r. 1998, kdy jsem koupil první nové auto, vozím svůj olej.

http://www.shell.com/static/cz-cz/downl ... xultra.pdf
5W-30: http://www.shell.com/static/cz-cz/downl ... ra5w30.pdf
Naposledy upravil(a) Rudolf dne 21 lis 2008, 13:19, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11635
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Záruka je 3 roky bez omezení kilometrů v neskutečně velkém rozsahu. Těsně před koncem záruky nechám auta vždycky kompletně zkontrolovat a obvykle jsou z toho nové tlumiče, občas kotouče a nějaké další drobnosti (průměr je u nás 50.000 km ročně). Neplatí se vůbec nic! Díly i práce jdou za dovozcem (servis díly objedná a zaplatí, provede garanční opravu a díly i práci vyfakturuje dovozci, ten posléze přefakturuje výrobci) :) .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Haer
***
Příspěvky: 513
Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Bydliště: brněnsko

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Haer »

Mr. HYUNDAI píše:Záruka je 3 roky bez omezení kilometrů v neskutečně velkém rozsahu. Těsně před koncem záruky nechám auta vždycky kompletně zkontrolovat a obvykle jsou z toho nové tlumiče, občas kotouče a nějaké další drobnosti (průměr je u nás 50.000 km ročně). Neplatí se vůbec nic! Díly i práce jdou za dovozcem (servis díly objedná a zaplatí, provede garanční opravu a díly i práci vyfakturuje dovozci, ten posléze přefakturuje výrobci) :) .
Tak to jsou asi dost "nadstandardni" vztahy, ne? :) Ja mam 3 roky nebo 100 000km a velmi zive si dovedu predstavit, ze v mem pripade, stejne jako mnoha dalsich, by pri kontrole pred koncem zaruky servis nic neobjevil, a pokud uz ano (treba ty zminene tlumice nebo kotouce), tak by to hnal nikoliv na vadu ale na opotrebeni (dle meho uprimneho nazoru docela i po pravu) a nauctoval mi material i s praci. Pokud se mylim, tak bych milerad v takovem servise provedl svou posledni kontrolu, co nevidet bude mit accentik 3 roky :wink:
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od David C3 »

to bych chtěl vidět.. po 3 letech budu mít najeto 120tis km a když jim řeknu at mě vymění tlumiče za nové tak mě vyhodí potože na běžné opotřebení se záruka nevstahuje nebo se pletu např na desky brzd.?
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
Haer
***
Příspěvky: 513
Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Bydliště: brněnsko

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Haer »

Oops, omlouvam se za dvojite publikovani, nevim, jak se to stalo, dvakrat jsem to neodesilal ani jsem nereloadnul stranku :oops:
Prosim pripadneho admina o odstraneni tohoto i zdvojeneho prispevku :( Predem dik

duplikat bol odstraneny :lol: Mexican
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2822
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Espero »

Nevím přesně jak u Hyundaiů, s H1 jsem záruku neřešil, koupil jsem to jako 2 letý vůz těsně po záruce. U dacie jsou některé díly ze záruky jmenovitě a předem vyjmuty (stěrače, tlumiče, některé části brzd a spojky - obložení, žárovky atd. atd.). U ostatních, pokud se závada projeví, mělo by být ze záruky plněno. Já měl už z výroby vadné stěrače, poškrábaly sklo. Stěrače jsem si sice musel za nějakých 400,- Kč koupit nové, ale sklo mi bez diskuzí vyměnili. Dál jsem musel měnit celou palubní desku - taky bez problémů. No a co se týká kontroly auta před koncem záruky - tak samozřejmě to nenechám kontrolovat v tom značkovém servisu, ale zaplatím si technickou kontrolu na STK, kde mají veškeré diagnostické vybavení a na základě výsledků a s protokolem v ruce pak budu požadovat záruční opravu v servisu, bude-li potřeba.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Servis a údržba“