odpojeni imobiliseru/ proc to nestartuje ?
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
odpojeni imobiliseru/ proc to nestartuje ?
Chci se zeptat,jestli nekdo nemá zkušenosti s odpojením imobiliseru u Lantry.
Při koupi jsem nedostal ten "fialový" klíč ani štítek s kódem... jenom 2 obyč.kliče a jeden přívěšek k imobiliseru.
Radši bych nechal imob.odpojit,aby jsem nemusel řešit uplnou imobilitu,v případě ztráty..
Při koupi jsem nedostal ten "fialový" klíč ani štítek s kódem... jenom 2 obyč.kliče a jeden přívěšek k imobiliseru.
Radši bych nechal imob.odpojit,aby jsem nemusel řešit uplnou imobilitu,v případě ztráty..
Naposledy upravil(a) broža dne 09 pro 2008, 18:17, celkem upraveno 1 x.
:hyu: Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 84kW r.v.1996 zelená metalíza
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
- Reklama
Re: odpojeni imobiliseru
no ja mam lantru J1 a min. rok mi odisiel imobilizer na pumpe, tudiz premna to bolo dost potupujuce ze po natankovani som auto odtlacil na parkovisko lebo neslo nastartovat.. imobilizer som nechal odpijit trvalo to mechanikovi asi 15minut a to tiez len koli tomu ze musel rozobrat z casti palubovku, jednoducho to odpojil a auto slape ako hodinky a nemam problem.
ale verim ze sa tu najdu aj ludia ktori ti presne napisu ako to odpojit, neviem teda ako si zručny, ja sa radsej z principu do elektriky nepustam.
ale verim ze sa tu najdu aj ludia ktori ti presne napisu ako to odpojit, neviem teda ako si zručny, ja sa radsej z principu do elektriky nepustam.
H Getz 1.4
Re: odpojeni imobiliseru
no já bych se sám do elektriky taky nepouštel... jenom me zajima jetli se stim nekdo setkal a jak je to casove eventuelne technicky narocne a proveditelne .. kazdopadne koukam ze nejsem sam s timhle problemem .. me teda zatim auto nikde nenechalo ale nikdy nevim,radsi bych ho nechal odpojit..zvlast kdyz nemam nahradni privesek
:hyu: Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 84kW r.v.1996 zelená metalíza
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Re: odpojeni imobiliseru
já na coupé imobilizer neměl a obráceně jsem si ho sám dodělal, nikoli elektronický, ale tlačítkový, schovaný
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: odpojeni imobiliseru
no tak ako neni to problem dat von, mne odisla elektrika lebo mi nechcelo brat ten imobilizer a tak som nenastartoval..
ale je to tam iba tak pripojene ako som sa nato pozeral tak by to nemal byt problem odpojit.
ale je to tam iba tak pripojene ako som sa nato pozeral tak by to nemal byt problem odpojit.
H Getz 1.4
Re: odpojeni imobiliseru
prosim te a to ti starter vubec netocil?? nebo ti tocil a motor nechtel chytit? .. ja jenom jestli mi misto repasu starteru nebude stacit oddelat imobiliser... asi 3x bo 4x mi to totis nechtelo vubec otocit starterem ale nakonec se starter roztocil a chytlo to na skrtnuti... a od dneska uz zase nefacha...safra ..jsem nepojizdnej.. ..tak co starter nebo imobiliser???zombyk píše:no tak ako neni to problem dat von, mne odisla elektrika lebo mi nechcelo brat ten imobilizer a tak som nenastartoval..
ale je to tam iba tak pripojene ako som sa nato pozeral tak by to nemal byt problem odpojit.
:hyu: Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 84kW r.v.1996 zelená metalíza
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Re: odpojeni imobiliseru
pokud ti netočí starter, imobilizer to není. Imobilizer jen zablokuje relé od palivového čerpadla (starter normálně točí) a nepustí palivo, tím to nechytne.
Pokud netočí starter, tak bud starter samotný, nebo špatný kontakt na kabelech k němu, nebo taky neopomenout to tlačítko na pedálu spojky, co se zmáčkne po sešlápnutí pedálu spojky a sepne relé startéru.
Pokud netočí starter, tak bud starter samotný, nebo špatný kontakt na kabelech k němu, nebo taky neopomenout to tlačítko na pedálu spojky, co se zmáčkne po sešlápnutí pedálu spojky a sepne relé startéru.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: odpojeni imobiliseru
dovolim si nesuhlasit, odisiel mi imobilizer a auto ani neskrtlo, otacal som klucom a nic to nerobilo, ked som vybral imobilizer tak to slo hned fpoho, myslim ze somnou budu suhlasit ludia co maju lantru J1 lebo verim ze J1 a J2 su velmi odlisne
ved ani nenastartujem auto pokial nestlacim spojku teda vobec nechyta starter..taze tak
ved ani nenastartujem auto pokial nestlacim spojku teda vobec nechyta starter..taze tak
H Getz 1.4
Re: odpojeni imobiliseru
no J2 ma taky spinac na spojce( myslim ze kazdy model /-/ ) ... takze ted opravdu nevim cim zacit ... nejdriv budu muset asi zkontrolovat ten spinac na spojce ... jak vubec vypada??? ma nekdo fotku nebo nakres?? .. potom imobiliser a nakonec starter..teda myslim ..., kazdopadne i kdyz ted auto netoci ,myslim ze do vanoc budu zase litat ( ten autoelektrikar ma cas jenom kdyz ho odchytnu driv nez vleze do knajpy potom uz bych ho k autu radsi nepustil )..
:hyu: Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 84kW r.v.1996 zelená metalíza
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Re: odpojeni imobiliseru
zombyk píše:dovolim si nesuhlasit, odisiel mi imobilizer a auto ani neskrtlo, otacal som klucom a nic to nerobilo, ked som vybral imobilizer tak to slo hned fpoho, myslim ze somnou budu suhlasit ludia co maju lantru J1 lebo verim ze J1 a J2 su velmi odlisne
ved ani nenastartujem auto pokial nestlacim spojku teda vobec nechyta starter..taze tak
je to možný. Osobně jsem se zatím setkal jen s imobilizérem na palivové čerpadlo (nejčastěji) nebo na zapalovací soustavu. Když zablokuješ jen relé starteru, tak pujde motor nahodit roztlačením, což moc neřeší problém spuštění motoru a následné odcizení.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: odpojeni imobiliseru
Všecko je to o tom, jestli je to imobilizér origo nebo dodělávaný. Dodělávaný může blokovat cokoliv, ale pkud je to origo, tak startér točit bude .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: odpojeni imobiliseru
imobiliser je origo ( teda alespon doufam) je to ten privesek co se prilozi na chvilku k tomu proti kusu nad spinackou ... je u toho cerveny svetylko ,ktery se po odblokovani vypne, jdu to vyfotit a upnu to
edit: ted jsem skusil otocit klicem do polohy 2 a vys bez odblokovani imobiliseru,nerosvitily se vubec kontrolky... kdyz seslapnu spojku tak sepne pri pokusu o start relatko, takze asi obe predchozi veci jsou pravdepodobne ok a na vine bude opravdu ten starter,uvidim co s tim udelaji a jak rychle
tady je ten imobiliser a privesek,na fotce neni videt ze ta dioda sviti
edit: ted jsem skusil otocit klicem do polohy 2 a vys bez odblokovani imobiliseru,nerosvitily se vubec kontrolky... kdyz seslapnu spojku tak sepne pri pokusu o start relatko, takze asi obe predchozi veci jsou pravdepodobne ok a na vine bude opravdu ten starter,uvidim co s tim udelaji a jak rychle
tady je ten imobiliser a privesek,na fotce neni videt ze ta dioda sviti
- Přílohy
-
- privesek imobiliseru
- DSC00034.JPG (49.44 KiB) Zobrazeno 3983 x
-
- imobiliser..origo nebo dodelavka???
- DSC00031.JPG (49.07 KiB) Zobrazeno 3992 x
:hyu: Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 84kW r.v.1996 zelená metalíza
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: odpojeni imobiliseru
Tohle originál není. Origoš je zabudovaný v klíčku. V tomto případě to tedy může být i imobilizér. Takže Tě čeká metoda pokus omyl, kde je problém .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: odpojeni imobiliseru
no tak to je parada , vecer mi snad zavola autoelektrikar ,kdy ma cas( ten druhej je desnej notor a kdyz se vratim z ranni tak on uz sedi v knajpe) ... takze necham stejne odpojit imobiliser a nemine me repas starteru no ... snad to bude za par korun jako uz par lidi na foru psalo kolem "litra" ..
:hyu: Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 84kW r.v.1996 zelená metalíza
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Re: odpojeni imobiliseru
Tento imobilizer ti pujde odpojit celkem v pohode ...
Je dodelavany a bude zalezet na tom, jak moc si s tim ten clovek, co ho montoval pohral ....
Je dost mozny, ze odmontujes kus palubovky a hned to najdes, propojis a je to vyrizeny ...
Je dodelavany a bude zalezet na tom, jak moc si s tim ten clovek, co ho montoval pohral ....
Je dost mozny, ze odmontujes kus palubovky a hned to najdes, propojis a je to vyrizeny ...
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200