Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
tak vím že jsem to přehnal stím 20 000k ale ještě jsem to nevyděl na živo a docela rad bych se na to juknul
Hyundai Coupé 2.0 16v
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba
- Reklama
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
S mlhovkama není v noci nic vidět ale na to nejsou určený.
Jestli někdo chcete za mlhy dobře vidět a to i za hustý tak si tak kupte halogeny které jsou označený Allseasson nebo Allweather.
Jsou to halogeny které svítí žlutě a krásně mlhu podsvítí.
Jestli někdo chcete za mlhy dobře vidět a to i za hustý tak si tak kupte halogeny které jsou označený Allseasson nebo Allweather.
Jsou to halogeny které svítí žlutě a krásně mlhu podsvítí.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
co tyhle xenony do mlhovekJerry159 píše:tak vím že jsem to přehnal stím 20 000k ale ještě jsem to nevyděl na živo a docela rad bych se na to juknul
- Přílohy
-
- American_Le_Mans_9.jpg (101.77 KiB) Zobrazeno 936 x
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
ta barva je hrozná...Takhle mi svítily mlhovky na 19ce Reanultu, ten měl od výroby žlutý skla . Vypadalo to blbě a svítivost byla taky k ničemu...Ale jinak kára moc fajn, 100km/h jsem s tím měl o sekundu rychleji jak v Coupé.... Na fotce již nový spokojený majitel
- Přílohy
-
- IMG_6413.jpg (42.52 KiB) Zobrazeno 929 x
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
tak ten renault vazil taky o 300kg min ne?? jeslti mel i navic kratsi kvalty, tak to musel bejt teda letoun
jinak nadavate na mlhovky, ja co mam zkusenost na coupe a scoupe - parada! ted mam uz pres tejden facko a ty mlhovky jsou vazne pro paradu - teda mel bych se podivat jeslti vubec sviti pac nemuzu rozeznat rozdil nak
jinak nadavate na mlhovky, ja co mam zkusenost na coupe a scoupe - parada! ted mam uz pres tejden facko a ty mlhovky jsou vazne pro paradu - teda mel bych se podivat jeslti vubec sviti pac nemuzu rozeznat rozdil nak
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
no, vážil 1100kg, takže lehký jak třeba Civic to nebylo (ale jednoho Civica se 120ti PS jsem dal, sice taktak, ale dal). Doteď nevim, kolik Coupé váží. Protože někde se uvádí něco přes 1300kg, někde něco přes 1100kg. A vzhledem k tomu, že ta stovka je tam fakt o sekundu pomaleji a převody minimálně na jedničku a dvojku jsou stejný, tak bych to viděl, že Coupé bude vážit kolem 1250kg.
Jinak Rencek měl k dispozici o 500ot/min více, točil až 7000, takže na trojku to jelo kilopade, ale čtyřka a pětka byly zpřevodovány prakticky stejně. Jen ta pětka možná byla nepatrně kratší, protože na stovku točila 3000ot/min, Coupé 2900ot/min, ale i tak měl rencek vyšší topspeed, měl těch 500ot/min navíc.
každopádně mlhovky u obou aut mi přijdou jen na ozdobu
Jinak Rencek měl k dispozici o 500ot/min více, točil až 7000, takže na trojku to jelo kilopade, ale čtyřka a pětka byly zpřevodovány prakticky stejně. Jen ta pětka možná byla nepatrně kratší, protože na stovku točila 3000ot/min, Coupé 2900ot/min, ale i tak měl rencek vyšší topspeed, měl těch 500ot/min navíc.
každopádně mlhovky u obou aut mi přijdou jen na ozdobu
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
ja mam protokol z nemecka, z TUV a tam ho dokonce vazili namerili cca 1200kg pri prazdnem aute.
co se udaje zrychleni tyce - kolik pocitas ze ma coupe? ja bych to tipoval na tech 8.5, vsude se sice udava 9.3, 9.0 ale uz jsem videl i 8.4 apod.... a myslim si ze to bude tak nak spis. Treba scoupe turbo ma udavanou 9.0 taky, a rychlejsi neni
co se udaje zrychleni tyce - kolik pocitas ze ma coupe? ja bych to tipoval na tech 8.5, vsude se sice udava 9.3, 9.0 ale uz jsem videl i 8.4 apod.... a myslim si ze to bude tak nak spis. Treba scoupe turbo ma udavanou 9.0 taky, a rychlejsi neni
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
no papírový údaj o zrychlení je u Coupé RD 9,1s (ve dvoulitru). U rencka byl papírový údaj 8,2s a naměřil jsem 8,54s, přece jen to auto už pár let mělo, ale i tak supr hodnota (mimochodem, rozjet se tak, aby ti nespadly otáčky, nebo abys nezahrabal na asfaltu nebo na spojce chce chvíli trenink, jinak klidně ztratíš 3s jen to hvízdne - napoprvé jsem taky naměřil 10,2s, pak něco kolem 9s a až na 5.pokus těch 8,54s a to si myslim, že blíž bych se už nedostal. Co ztratíš na rozjezdu, to pak už nedoženeš).
U coupé jsem zrychlení neměřil, ale subjektivně cejtim, že do té stovky je to línější. Naopak od stovky vejš už to jede nepatrně lépe, ten krouťák 181Nm poznat je a vliv hmotnosti už jde pomalu stranou. S klidem ale říkám, že Coupé zrychlení pod 9s mít nebude.
U coupé jsem zrychlení neměřil, ale subjektivně cejtim, že do té stovky je to línější. Naopak od stovky vejš už to jede nepatrně lépe, ten krouťák 181Nm poznat je a vliv hmotnosti už jde pomalu stranou. S klidem ale říkám, že Coupé zrychlení pod 9s mít nebude.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
mno me to porad vychazi na tech 8.x sam jsem to parkrat zmeril a vychazelo to tak nejak..
a podle udaju na tehle strankach (ktery povazuju za vcelku verohodny) to i tak odpovida. sice na jinych strankach jsou ty udaje kolem 9.1 ale tomu moc neverim. mam tu doma i prospekt z korejskejch stranek kde se pisou ty stejny cisla co na tech strankach tady:
http://www.hyundaicoupe.info/models/ind ... dels_f2evo
takze 8.6.. no neni to zadnej zazrak ale staci to. furt ma ten rencek navrch asi. ikdyz ma jen o 100kg min.
a podle udaju na tehle strankach (ktery povazuju za vcelku verohodny) to i tak odpovida. sice na jinych strankach jsou ty udaje kolem 9.1 ale tomu moc neverim. mam tu doma i prospekt z korejskejch stranek kde se pisou ty stejny cisla co na tech strankach tady:
http://www.hyundaicoupe.info/models/ind ... dels_f2evo
takze 8.6.. no neni to zadnej zazrak ale staci to. furt ma ten rencek navrch asi. ikdyz ma jen o 100kg min.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
Se trochu vratim k mlhovkam
Me napadla jedna vec, kdyz od nich vlastne neni nic videt, tak proc si je nezapojit jako svetla pro denni sviceni
Myslite ze by to proslo u nasich ochrancu?
Me napadla jedna vec, kdyz od nich vlastne neni nic videt, tak proc si je nezapojit jako svetla pro denni sviceni
Myslite ze by to proslo u nasich ochrancu?
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
neprošlo
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
black_sheep píše:mno me to porad vychazi na tech 8.x sam jsem to parkrat zmeril a vychazelo to tak nejak..
a podle udaju na tehle strankach (ktery povazuju za vcelku verohodny) to i tak odpovida. sice na jinych strankach jsou ty udaje kolem 9.1 ale tomu moc neverim. mam tu doma i prospekt z korejskejch stranek kde se pisou ty stejny cisla co na tech strankach tady:
http://www.hyundaicoupe.info/models/ind ... dels_f2evo
takze 8.6.. no neni to zadnej zazrak ale staci to. furt ma ten rencek navrch asi. ikdyz ma jen o 100kg min.
tam sice to zrychlení uvádí pro verzi Coupe Evo2 v hodnotě 8,1s a ten má 154PS. Pochybuji, že naše verze s o 15PS slabším motorem bude pomalejší jen o půl vteřiny. Ať počítám jak počítám, pod 9s to nebude.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
patnact kobylek je velkej narust vykonu, to jo.. mno pul vterina je docela dost - clovece. ono kdyz se podivas o kolik vzrostl kroutak... tak to tak odpovida ono udelat z 17.5 vteriny 17 da asi tak 10x min prace nez z 8.5 8
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
to ano, ale se 139PS na nějakých 1300kg nestačí na 8,5s zrychlení. Ten renault byl o 200kg a slabší o téměř zanedbatelné 4PS. Převodovky podobné (rencek sice točil o 500ot/min více, ale celková rychlost na daný převod byla stejná jak u Coupé, s výjímkou 5ky, kde u Coupé je nepatrně delší, pro dosažení 100vky nepotřebná). S coupé i s renckem jsem 100vky dosáhnul na dvojku. Asi to chce fakt změřit, ale pořád tak nějak cejtim, že ta 1s rozdílu oproti renckovi tam je a dokládaj to i ty papírové hodnoty. Seriové Coupé RD 2.0 nebude mít 100vku pod 9s.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Je normalni ze od mlhovek neni nic videt?
tohle uz by si zaslouzilo zvlastni tema heh
1. kazdopadne - jedna vec je, ze v coupe mi vzdycky prijde ze tak nak sice jako lehce zatlaci do sedacek, ale jedu porad pomalu jenze pak se podivam na rucicku tachometru a nestacim se divit
v scoupe mi taky prislo, ze jezdim rychleji nez v coupe, ale kdyz si pamatuju ze jsem si na jednom takovym kopcovitym useku pripadal jako letec ve 120ti ve scoupe, tak na tom samem miste dava coupe pohodove 150 a ani mi to neprijde dela to takova ta uzavrena kabina a vyssi hmotnost..
2. me to donutilo se podivat na udaje toho renaulta a nasel jsem ze kilo da fakt za 8.2s v prvni generaci, druha generace mela 8.5s, coz ja tvrdim je teda stejne jako coupe. tam nejspis zmenili prevody protoze se naopak zvedla maximalka. je to malej dablik ten renault, jen co je pravda.
super tabulka vsech motoru - http://www1.cuni.cz/~cida/r19-motory.htm [udaje 100% plati]
Sice ma rencek o 100-200kg min (1100kg x 1200kg skutecna vaha, moje coupe se dokonce v nemecku zvazilo pred dotazenim mam protokol z TUV, ikdyz TP rika 1300kg otazka kdo lze), ale taky ma ta R19 kroutak 158 Nm pri 4250 ot/min a to je sakra rozdil od coupe co ma lehce pres 180Nm. pokud se bavime o zrychleni tak na to kroutak rozhodne vliv ma, ostatne schopnost motoru prevest kone na asfalt pri danejch otackach - dalo by se prenesene rict. pocitat Mk jeste umim z prumyslovky kdybys chtel rejpat. proto bych to videl ze coupe ma zrychleni na stovku stejne jako R19 1.8 16V phase II phase I by byla o fous rychlejsi - a stejne tak - WOW!
1. kazdopadne - jedna vec je, ze v coupe mi vzdycky prijde ze tak nak sice jako lehce zatlaci do sedacek, ale jedu porad pomalu jenze pak se podivam na rucicku tachometru a nestacim se divit
v scoupe mi taky prislo, ze jezdim rychleji nez v coupe, ale kdyz si pamatuju ze jsem si na jednom takovym kopcovitym useku pripadal jako letec ve 120ti ve scoupe, tak na tom samem miste dava coupe pohodove 150 a ani mi to neprijde dela to takova ta uzavrena kabina a vyssi hmotnost..
2. me to donutilo se podivat na udaje toho renaulta a nasel jsem ze kilo da fakt za 8.2s v prvni generaci, druha generace mela 8.5s, coz ja tvrdim je teda stejne jako coupe. tam nejspis zmenili prevody protoze se naopak zvedla maximalka. je to malej dablik ten renault, jen co je pravda.
super tabulka vsech motoru - http://www1.cuni.cz/~cida/r19-motory.htm [udaje 100% plati]
Sice ma rencek o 100-200kg min (1100kg x 1200kg skutecna vaha, moje coupe se dokonce v nemecku zvazilo pred dotazenim mam protokol z TUV, ikdyz TP rika 1300kg otazka kdo lze), ale taky ma ta R19 kroutak 158 Nm pri 4250 ot/min a to je sakra rozdil od coupe co ma lehce pres 180Nm. pokud se bavime o zrychleni tak na to kroutak rozhodne vliv ma, ostatne schopnost motoru prevest kone na asfalt pri danejch otackach - dalo by se prenesene rict. pocitat Mk jeste umim z prumyslovky kdybys chtel rejpat. proto bych to videl ze coupe ma zrychleni na stovku stejne jako R19 1.8 16V phase II phase I by byla o fous rychlejsi - a stejne tak - WOW!
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS