Vibrace při určitých otáčkách...
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Vibrace při určitých otáčkách...
Spozoroval som, že ak je motor studený, tak otáčky sú 1300 ot/min a motor má hlučnejší chod. Po zahriatí ukazuje 700 ot/min, je tichší a kľudnejší. Pri akcelerácii pri cca 2800 ot/min je jemná rezonancia, neviem ako to popísať. Pod touto hranicou ( 1000-2800 ) a potom ( 2800-6000 ) ide normálne.
Celkovo sa mi javí hlučnejší ako na začiatku keď bol nový. Mám nebehaných 8600 km.
Je to normálne ? Máte niekto podobné skúsenosti ?
Celkovo sa mi javí hlučnejší ako na začiatku keď bol nový. Mám nebehaných 8600 km.
Je to normálne ? Máte niekto podobné skúsenosti ?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Reklama
Re: otáčky na voľnobehu
Zvýšené otáčky jsou normální, pročpak asi u stodvacítek byl sytič?
Hlučnost motoru je mírně zvýšená, je to v pořádku
Navíc motor méně táhne, když je studený
Hlučnost motoru je mírně zvýšená, je to v pořádku
Navíc motor méně táhne, když je studený
Re: otáčky na voľnobehu
@ Vlado 1979: Ty vibrace kolem 2800 ot.min-1,nemůžou to být tzv. Kritické otáčky?To bývá u točivých strojů.Ale je to spíš nástřel.Nemůže ta hlučnost být vyšší kvůli tomu,že už sis na to auto zvykl.Mně to dělaly všechny auta.Zvykl jsem si na něj a začínám vnímat věci,které jsem dřív nevnímal.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: otáčky na voľnobehu
Asi je to tak, že je motor zabehnutý. Práve od tých spomínaných 2800 ot. sa začína motor prejavovať a citíť chuť ísť do otáčok. Inak som s auto veľmi spokojný a teším sa na každú jazdu .matysekul píše:@ Vlado 1979: Ty vibrace kolem 2800 ot.min-1,nemůžou to být tzv. Kritické otáčky?To bývá u točivých strojů.Ale je to spíš nástřel.Nemůže ta hlučnost být vyšší kvůli tomu,že už sis na to auto zvykl.Mně to dělaly všechny auta.Zvykl jsem si na něj a začínám vnímat věci,které jsem dřív nevnímal.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: otáčky na voľnobehu
vlado1979: to je dobře jen si ho užívej
I30 1.6 CRDi VGT PREMIUM 03_2008 vivid blue
Re: otáčky na voľnobehu
vlado ty toho svyho mazla taky pekne zkoumas,ze? jen tak dal, kazdy postreh dobry.
Jinak jen dodam, ze pred prvni garanckou byl motor podstatne mene kultivovanej nez po ni. Znatelny rozdil
Jinak jen dodam, ze pred prvni garanckou byl motor podstatne mene kultivovanej nez po ni. Znatelny rozdil
i30 1.4 + kn, 12/2007
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: otáčky na voľnobehu
Jasné, že ho skúmam a keď sa mi niečo nepozdáva, tak píšem sem na hyundaiclub. Nechám si poradiť, vypočuť názory, skúsenosti iných.laufas píše:vlado ty toho svyho mazla taky pekne zkoumas,ze? jen tak dal, kazdy postreh dobry.
Jinak jen dodam, ze pred prvni garanckou byl motor podstatne mene kultivovanej nez po ni. Znatelny rozdil
i30 je moje prvé nové auto, predtým som mal ojazdeného peugeota 307.
Snažil som sa dobre zabehnúť motor, aby nebol príliš lenivý. Na prvú garančku si však ešte počkám, keďže nemám ani 10tkm. Pri mojom kilometrovom nábehu 2000-2500 km mesačne to vidím tak na 04-05/2009.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz
fuu tak to mi tiez nerobi... Moze to byt sposobene narastom krutiaceho momentu a mozno je nieco niekde slabo dotiahnute alebo co... Ale nemalo by to robit. A Ja ked som mal nove auto tak som ho hned po dvoch tyzdnoch co som ho mal isiel prevetrat s kamaratom. Obcas ho v zabehu nezaskodi vytocit do vyssich otacok, lebo ten motor potom bude lenivy. A mne dokonca predajca este poradil aby som raz za cas podradil z 5 do 3 aby tam doslo k tomu nahlemu rozkmitaniu a zlepseniu vlastnosti motora pri zrychleni... Teraz je to moja specialitka pri predbiehani, ked ides za niekym okolo 80 na 5 a strelis to do 3 tak to zrychlenie je vazne huste
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: dotaz
Ty rezonance nebo kmitani volantu muze delat spatne vyvazeny kolo.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: otáčky na voľnobehu
Ja mam s vibracemi jine zkusenosti: asi od 3700 do 4100 ot. se mi hodně zvysi hlucnost motoru a take jsou citit vibrace ve volantu...pod i nad timto usekem hluk i vibrace ustavaji. Nechova se motor icka nekoho z vas podobne? Dela mi to uz od zacatku. Ted najeto 3200km a vse beze zmeny.
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
..zadna odpoved? opravdu nemate nikdo podobne se chovajici 1.6 ku?
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
pri akych otackach ma motor najvecsi krutiaci moment? ci to nahodou nebude aj tym...
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...