Klíče - zámky - úspěch
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30 led 2006, 13:17
- Bydliště: Jirkov u Chomutova
Klíče - zámky - úspěch
Zdravím,
nemáte náhodou někdo přehled kolik stojí přidělání klíče? Koupil jsem Lantru r.99 a byl u toho jen 1 klíč. Tzn. kód neznám a v Hyundai servisu mi řekli, že to dělají ale možná by bylo lepší zajet přímo do Prahy a že to vyjde asi na 2000,-. Nevím jestli za 1 klíč, ale pokud bych chtěl 2 a dát za to 4tis., to se mi zdá trochu hodně.
Takže se zároveň ptám na kolik vyjde výměna zámků dveří+zapalování s tím, že bych k tomu měl i klíče jako od nového auta.
M
nemáte náhodou někdo přehled kolik stojí přidělání klíče? Koupil jsem Lantru r.99 a byl u toho jen 1 klíč. Tzn. kód neznám a v Hyundai servisu mi řekli, že to dělají ale možná by bylo lepší zajet přímo do Prahy a že to vyjde asi na 2000,-. Nevím jestli za 1 klíč, ale pokud bych chtěl 2 a dát za to 4tis., to se mi zdá trochu hodně.
Takže se zároveň ptám na kolik vyjde výměna zámků dveří+zapalování s tím, že bych k tomu měl i klíče jako od nového auta.
M
Naposledy upravil(a) Morpheus11 dne 23 bře 2006, 17:03, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Problém je v tom, že ten klíč je s kódem a na hyundai to jen tak někde nejsou schopni udělat. Prošel jsem asi 3 firmy a všude mi řekli že to nejsou schopni provést, že usim do Hyundaie. Tak jsem tam byl jelikož jsem měl taky jeden klíč a bál jsem se že ho stratim, ale když mi bylo řečeno že přidělání klíče s kódem stojí 2500,- tak se mi udělalo nějak špatně. No ale na druhou stranu je to levnějíší než kupovat nový zapalování a zámky. Je možnost sehnat z bouračky starší, ale všude kde jsem byl mají jen jeden klíč, tak připadlo koupit jedině novou sadu. Ale nová sada zámků dveří+kufru+zapalování by vyšla na skoro 5000 a tak jsem se rozhodl raději střežit ten jediný klíč.
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- macháček
- ***
- Příspěvky: 632
- Registrován: 14 lis 2005, 23:30
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klíče - zámky
To jsi na tom stejně jako já. Ten osel co jsem to od něj kupoval (jinak prodejce a servis Hyundai v Praze) tu mojí káru přitáhl z Belgie a samo mi dal jen jeden kíč, že prej jinej další a mastrklíč nemá (nebo to v tom bordelu kterej tam měl zašantročil). Ptal jsem se na cenu výměny v servisu Hyndai v Č. B. a jelikož se prý mění i řídicí jednotka imobilizeru tak cena i se zámkama mezi 15.000 až 20.000 Kč . Koupil jsem si teda alespoň jeden čistej klíč, kterým odemykám a stál mě cca 700Kč. Pokud to někdo dělá, tak bych do toho za ty dva litry za klíč šel. Napiš mi kde to v té Praze dělaj, protože s jednim klíčem je to vo hubu. Dík.Morpheus11 píše:Zdravím,
nemáte náhodou někdo přehled kolik stojí přidělání klíče? Koupil jsem Lantru r.99 a byl u toho jen 1 klíč. Tzn. kód neznám a v Hyundai servisu mi řekli, že to dělají ale možná by bylo lepší zajet přímo do Prahy a že to vyjde asi na 2000,-. Nevím jestli za 1 klíč, ale pokud bych chtěl 2 a dát za to 4tis., to se mi zdá trochu hodně.
Takže se zároveň ptám na kolik vyjde výměna zámků dveří+zapalování s tím, že bych k tomu měl i klíče jako od nového auta.
M
-
- *
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30 led 2006, 13:17
- Bydliště: Jirkov u Chomutova
Hmmm, díky. A cena 2500,- je za jeden klíč? Takže za 2 by to bylo 5 tis.
To bych ale rovnou mohl koupit celou tu sadu a mám to i s těma klíčema a mám jistotu, že nemají v bazaru ještě klíč k mému autu. Známýmu se stalo, že koupil v bazaru auto a klíč jen jeden a pak mu s tím odjeli. Teda aspoň si myslí, že to bylo od nich, pač auto zmizelo během chvilky a to do týdne po koupi auta.
M
To bych ale rovnou mohl koupit celou tu sadu a mám to i s těma klíčema a mám jistotu, že nemají v bazaru ještě klíč k mému autu. Známýmu se stalo, že koupil v bazaru auto a klíč jen jeden a pak mu s tím odjeli. Teda aspoň si myslí, že to bylo od nich, pač auto zmizelo během chvilky a to do týdne po koupi auta.
M
-
- *
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30 led 2006, 13:17
- Bydliště: Jirkov u Chomutova
- macháček
- ***
- Příspěvky: 632
- Registrován: 14 lis 2005, 23:30
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Jasný, do roku 2000 byl mastrklíč u Hyundaie a to barvy modré a já ke vší smůle či štěstí mám Lantru vyrobenou 10/2000. Jinak co jsem zjišťoval tak v klíči je čip s plovoucím kódem a ten je jak mi v Hyundai servisu řekli bez mastr klíče nemožné naprogramovat a ve fabrice v Korei prý kvůli kradení kódy nesilážujou (nevim co je natom pravdy, jestli ze mě nechtěli vytáhnou peníze za zámky, klíče a řj). Proto by mne zajímalo kde to v té Praze dělaj, abych se pozeptal. Zkoušel jsem to ojebat tzn. mít naprogramovanej klíč u čistýho a startovat čistým popř. se ho i dotýkat kov na kov, ale nic platný, musí být ve spínací skříňce je to přes ni nějak spřažený. Auto sice protáčí motorem, ale nenaskočí a basta. Zde je dobrá rada nad zlato.
taky mám jen jeden klíč tak jsem si nechal udělat náhradní bez imibilizéru, ten stál 100kč. Moje Lantra je dovoz z Itálie a s těma klíčema bývá vždycky problém. Jinak jsem se ptal v Uherském Hradišti přímo v Hyundai a tam mě řekli že se tu používají tři druhy kódů pro imib. Tak že by se musely nechat objednat(cena 800kč) tři klíče a pak podle orig. vybrousit u klíčníka a doufat jestli se nějaký chytne. Na oko by to vyšlo 2700kč + nějaká ta práce kolem toho.Připadalo mě to spíš jak hra do loterie, tak jsem se na to vykašlal. Koupil jsem dálku a tak se klíč používá jen na starty. Když se zlomý našel jsem mýsto kde auto nastartuje a budu používat ten náhradní bez imob. Navíc je to bloklé přes alarm.
jeste me napadla jedna drobnost - v manualu je neco jako co delat, kdyz imobilizer nema kod z klicku. Ma se vyuzit ten plechovy stitek, co je ke klicum.... vse popsano v manualu.
Odpojeni imobilizeru by bylo resenim, ale netusim, jestli to jde - mam za to, ze by mel primo soucasti ridici jednotky motoru.
Odpojeni imobilizeru by bylo resenim, ale netusim, jestli to jde - mam za to, ze by mel primo soucasti ridici jednotky motoru.
Moje zkusenost z accenta. Kdyz jsem si treti den co jsem mel auto zabouchnul klice v kufru a pro rezervni jel 150km, nechal jsem si v carefouru udelat klic bez cipu tusim za cca 150kc. Nosim ho na normal klicich pro pripad zabouchnuti. Auto tim opravdu nastartovat nejde jen toci motor. Jinak jsem s autem na jednich klicich dostal opravdu stitek s ctyrma cislama. Jeste jsem to nezkousel, ale melo by to byt tak ze i klicem bez cipu to nastartuje a to tak ze kazde cislo zmena kolikrat je potreba cvaknou klicem z polohy jedna na zaveni. Po poslednim by mel byt imobilizer na jedno nastartovani deaktivovan.
Accent 2002, 1.5CRDi, 55000km - Sold OUT
Tady na foru se to někde řešilo-Mám tři kliče-jeden je master,ten to vše naprogramuje ten je v zásobě -schovanej,s dalším jde odemykat a startovat,další jen odemykat?Asi to jsem nezkoušel,ale psal jsem to tady někde na foru- přímo z manuálu-je to třeba najít.Hledej moje příspěvky- ikdyž něky všelijaké ,al o tm jsem psal..........
Hyundai Lantra 1.6-automat