Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od Jam »

Zdravím, ví někdo, jestli jdou vyměnit simeringy ventilů na BETA motorech bez shození hlavy? Já to naposledy dělal před rokama na staré fieste, stačilo místo svíčky dát hadici s mezikusem, kompresorem natlakovat válec a pak sundat pružiny. Jenže to byla jednoduchá jednovačka bez hydroštelů, takže nevím, jestli se tam na lantře vůbec půjde nějak rozumě dostat, aby se daly vydělat ,ikdyž tam ty ventily zůstanou.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Reklama
 

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od black_sheep »

mno, sice presnou odpoved nevim, ale co jsem se bavil s hujerem tak tyhle postupy ani moc nedoporucuje. beztak potom co to udelas ti hrozi to ze se ti vybleje tesneni pod hlavou treba, takze to udelej pokupe a mas pretesneno. nekdo by uz delal i pistni krouzky, ale to uvidis sam. me trebas na scoupe stacilo udelat hlavu a jezdi doted super bez problemu.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od ivan »

Jam píše:Zdravím, ví někdo, jestli jdou vyměnit simeringy ventilů na BETA motorech bez shození hlavy? Já to naposledy dělal před rokama na staré fieste, stačilo místo svíčky dát hadici s mezikusem, kompresorem natlakovat válec a pak sundat pružiny. Jenže to byla jednoduchá jednovačka bez hydroštelů, takže nevím, jestli se tam na lantře vůbec půjde nějak rozumě dostat, aby se daly vydělat ,ikdyž tam ty ventily zůstanou.
Ahoj jde všechno,ale bez vercajku ne :!: , na to potřebuješ tohle: To Ti přidrží ventil aby Ti nespadl do válce ,pokud nemáš něco podobného tak to ani moc nezkoušej bez sundání hlavy nemáš šanci a natlakování válců není spolehlivé :wink:
Přílohy
183561204_tp.jpg
183561204_tp.jpg (11.7 KiB) Zobrazeno 2194 x
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
vaisman
**
Příspěvky: 121
Registrován: 25 dub 2007, 16:10
Bydliště: Brno-Lišeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od vaisman »

ivan píše:
Jam píše:Zdravím, ví někdo, jestli jdou vyměnit simeringy ventilů na BETA motorech bez shození hlavy? Já to naposledy dělal před rokama na staré fieste, stačilo místo svíčky dát hadici s mezikusem, kompresorem natlakovat válec a pak sundat pružiny. Jenže to byla jednoduchá jednovačka bez hydroštelů, takže nevím, jestli se tam na lantře vůbec půjde nějak rozumě dostat, aby se daly vydělat ,ikdyž tam ty ventily zůstanou.
Ahoj jde všechno,ale bez vercajku ne :!: , na to potřebuješ tohle: To Ti přidrží ventil aby Ti nespadl do válce ,pokud nemáš něco podobného tak to ani moc nezkoušej bez sundání hlavy nemáš šanci a natlakování válců není spolehlivé :wink:
Muj mchoš to dělal tak že sundal vahadla a i vačku,a svíčky.pak ucpal všchny otvory v hlavě.No a otáčel morem tak aby mě lěl píst v horní uvrati aby mohl sundat pružiny a přehodit gufera.Asi tak nějak no.
Mám Hyundai Accent 1,3 pr.ev.2000
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od ivan »

vaisman píše:
ivan píše:
Jam píše:Zdravím, ví někdo, jestli jdou vyměnit simeringy ventilů na BETA motorech bez shození hlavy? Já to naposledy dělal před rokama na staré fieste, stačilo místo svíčky dát hadici s mezikusem, kompresorem natlakovat válec a pak sundat pružiny. Jenže to byla jednoduchá jednovačka bez hydroštelů, takže nevím, jestli se tam na lantře vůbec půjde nějak rozumě dostat, aby se daly vydělat ,ikdyž tam ty ventily zůstanou.
Ahoj jde všechno,ale bez vercajku ne :!: , na to potřebuješ tohle: To Ti přidrží ventil aby Ti nespadl do válce ,pokud nemáš něco podobného tak to ani moc nezkoušej bez sundání hlavy nemáš šanci a natlakování válců není spolehlivé :wink:
Muj mchoš to dělal tak že sundal vahadla a i vačku,a svíčky.pak ucpal všchny otvory v hlavě.No a otáčel morem tak aby mě lěl píst v horní uvrati aby mohl sundat pružiny a přehodit gufera.Asi tak nějak no.
Jde to ,ale jenom na některých motorech záleží v jakých úhlech se nacházejí ventily :wink:
Další věc jak sou tuhá pera na ventilech věř tomu,že kolikrát máš problém to vůbec umačknout držej bestie jak zařezaný :evil: :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
vaisman
**
Příspěvky: 121
Registrován: 25 dub 2007, 16:10
Bydliště: Brno-Lišeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od vaisman »

To je jasný,viděl sem to dělat na golfu,tak dalece to nevím,i když sem mechoš nemám praxi sakra!!!
Mám Hyundai Accent 1,3 pr.ev.2000
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od Jam »

No asi to nechám spát, zatím žere 3l oleje na 11000km, tlaky ve válcích dobrý, výkon taky, takže na 90% jsou to ty gufera. Pokud se to nějak rapidně nezhorší, nebo neodejde něco jinýho, tak už to babička doklepe
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od Hujer »

Tlaky muze mit dobry protoze tam mas 2 tesnici krouzky a 1 stiraci kterej bejva zapecenej a pak to zere olej,to vim moc dobre pac ty auta delam.U Hcek to guferama nebejva!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od black_sheep »

me to na scoupe pomohlo. :idea:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od ivan »

Hujer píše:Tlaky muze mit dobry protoze tam mas 2 tesnici krouzky a 1 stiraci kterej bejva zapecenej a pak to zere olej,to vim moc dobre pac ty auta delam.U Hcek to guferama nebejva!
Je to tak jak říká Hujer ,sem jich taky pár udělal :) :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
kokroff
**
Příspěvky: 319
Registrován: 11 pro 2005, 18:14
Bydliště: PCE
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od kokroff »

Jojo, tak jak se pise, vymena gufer na ventilech je v tomto pripade k nicemu, pri tak velke spotrebe jsou to skoro vzdycky stiraci krouzky, ja mel tlaky taky relatvne v poradku, az na jeden valec, tam to bylo trochu mene, ale po rozebrani u Ivana mi bylo jiz vse jasne. Ivane vidis, je to nesmrtelne tema, stale se na to nekdo bude ptat a resit to. :) (I kdyz to je na foru uz asi 100x)
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98

*** Ivan je nejlepsi!!! ***
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy

Příspěvek od black_sheep »

kokroff píše:Jojo, tak jak se pise, vymena gufer na ventilech je v tomto pripade k nicemu, pri tak velke spotrebe jsou to skoro vzdycky stiraci krouzky, ja mel tlaky taky relatvne v poradku, az na jeden valec, tam to bylo trochu mene, ale po rozebrani u Ivana mi bylo jiz vse jasne. Ivane vidis, je to nesmrtelne tema, stale se na to nekdo bude ptat a resit to. :) (I kdyz to je na foru uz asi 100x)
na kolik te to tenkrat vyslo, a co jsi vsecko delal? :-) krouzky, tesneni, srovnat hlavu...?
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“