BENZÍN vs. DIESEL

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od DEDe »

myslim ze borek to shrnul jasne vsichni hura na sraz a zadny teorie :) Ja se nehadam protoze v dieselu sem sedel parkrat takze bych si to rad sam zkusil/porovnal nez neco pronesu na podobnych diskuzich. S tim ze na 1900 otacek se nejezdi to ma pravdu to tak maximalne kdyz se sune pomalu kolona na predjizdeni 3000 a vys. To je jedna z nevyhod 2.7 pri mereni 0-100 pokud nekdo to nechce vylozene presmazit tak s 6ti kvaltem se radi na 90 ti tam je ten rozsah mensi a je to hned poznat to jedno prerazeni navic.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Reklama
 

Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od antek »

Hlavně zas prosím někdo už nepište, že když při 2000ot/min šlápnu na plyn na pětku jak u nafty, tak u benzinu, tak že mi nafta zmizí v dáli.


Řekl bych,že nezmizí v dáli ale v černém oblaku dýmu špatně spálené nafty.Benzín se v tomto případě rozklepe,takže za tři možná za dvě a jedem.
Accent LC CF1 1.3 2006
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Tak možná diesel se 180 000km dávno bez údžby :wink:
Jelikož při 2000ot/min je právě motor připraven a suprově táhne..možná bych ti ujel.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od antek »

ZdeněkSvoboda píše:Tak možná diesel se 180 000km dávno bez údžby :wink:
Jelikož při 2000ot/min je právě motor připraven a suprově táhne..možná bych ti ujel.
Tou pětkou?Cha cha cha zasmáli se zbrojnoši a leštili si prsa sidolem.
Accent LC CF1 1.3 2006
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

To si pis, ty než překvedlaš na tu 3 nebo 2, jsem pryč.
Ale nechci se hádat, nemá to stejně smysl a jsou přece Vánoce :)
Nehledě na to, že já mám při 2000 na 5 cca 100km/h nevím, kam ty bys chtěl přeřazovat
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Rexcor
****
Příspěvky: 1173
Registrován: 19 črc 2007, 08:47
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Rexcor »

Teď se nehádám jen konstatuji.
S meziplynem zařadím dolu během vteřiny. Stejně jako než Ti zabere turbo. A když chci ze 100 pružně u benzínu zrychlit, tak většinou podřadím na tu 4 abych měl jistotu, že se to rychle roztáhne.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Beru to, jak říkám, nechci se hádat, většinou se tomu už jenom směju, protože, co se tu už napsalo a propsalo, je nekonečné a v závěru debata o ničem :wink:

P.S. bude asi rozdíl mezi 1,3 accentem a Tvojím santou 2,4
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od tom »

To je hádka o ničem...
Já to chtěl v praxi vyzkoušet, chtěl jsem vedle sebe postavit mého accenta 1,5CRDi 81kW a bráchy Chevrolet Lacetti benzín 1,6 16V 80kW...
Auta velice podobná a téměř stejně těžká.
Už jsem to nestihl...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

No vidíš, to mě nenapadlo :!:
V městečku cca 13 km od nas má kolega accenta 1,6 CVVT (byl jsem se u něj ptat na zkušenosti při výběru auta, jestli 1,6 nebo 1,5) zkusím se s ním domluvit, jestli nedáme srovnávací test :wink:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od cert »

ZdeněkSvoboda píše:No vidíš, to mě nenapadlo :!:
V městečku cca 13 km od nas má kolega accenta 1,6 CVVT (byl jsem se u něj ptat na zkušenosti při výběru auta, jestli 1,6 nebo 1,5) zkusím se s ním domluvit, jestli nedáme srovnávací test :wink:
Dobrej nápad, hlavně se poděl o výsledky. Ale můj odhad je, že to bude více míně stejný.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Uživatelský avatar
Rexcor
****
Příspěvky: 1173
Registrován: 19 črc 2007, 08:47
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Rexcor »

ZdeněkSvoboda píše:Beru to, jak říkám, nechci se hádat, většinou se tomu už jenom směju, protože, co se tu už napsalo a propsalo, je nekonečné a v závěru debata o ničem :wink:

P.S. bude asi rozdíl mezi 1,3 accentem a Tvojím santou 2,4
To určitě bude, ale na druhou stranu mám i víc hmoty na rozhejbávání. Pak jsem ještě jezdil s Fobií 1,2HTP, ale to bych Accenta hodně urážel kdybych je srovnával:-D Teda to bych urážel možná i Škodu 125l.
Ono já řadím někdy i na trojku, když to chci rozpálit. Táhne asi do 120. Takže myslím, že by Accent měl taky při předjíždění, či svižném zrychlování, podřadit aspoň na 4.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7963
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Mexican »

sa radsej nebudem zapajat.. ale sledujem a kazdy naznak flameu bude rieseny :twisted:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od mirpie »

já předjíždím bezpečně, proto třeba při 70km/h klidně zařadím z pětky dvojku, vystřelím, ve 100km/h řadím tři a pak zpět ve svém pruhu opět pětku. Nečekám jak kluci v naftě, zda zabere turbo nebo nezabere a když zabere, tak čekat, kdy to bude zas mrtvý..Nerad jezdím s tím Oplem 2,0 DTI, na předjíždění to fakt není, ostatně jako žádnej diesel, ale tady ta nafta má aspon 16 ventilů, tak to neumírá ve 3500ot/min, ale roztočím to klidně na 5000ot/min, což jsem krom u BMW diesel u žádného jiného diesela nezažil. Jen ten tragickej zvuk...a četnost řazení kvůli malému překrytí jednotlivých převodů
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7963
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Mexican »

mirpie píše:já předjíždím bezpečně, proto třeba při 70km/h klidně zařadím z pětky dvojku, vystřelím, ve 100km/h řadím tři a pak zpět ve svém pruhu opět pětku. Nečekám jak kluci v naftě, zda zabere turbo nebo nezabere a když zabere, tak čekat, kdy to bude zas mrtvý..Nerad jezdím s tím Oplem 2,0 DTI, na předjíždění to fakt není, ostatně jako žádnej diesel, ale tady ta nafta má aspon 16 ventilů, tak to neumírá ve 3500ot/min, ale roztočím to klidně na 5000ot/min, což jsem krom u BMW diesel u žádného jiného diesela nezažil. Jen ten tragickej zvuk...a četnost řazení kvůli malému překrytí jednotlivých převodů
Opel vectra 2,0 Diesel caravan - hmotnost 1.495kg / 100k = 0,0669 konskej sily na kg
Hyundai Accent 1,5 CRDi - hmotnost 1205kg / 110k = 0,0912 konskej sily na kg

Ono ak porovnavas, tak porovanav porovnatelne... Mysliet si ze Accent je nieco ako Vectra je trochu mimo.. rozdiel cez 250kg, 10 koni menej je rozdiel ktory zrejme nepotrebuje dalsie vysvetlenie

pri 70 km podradim z 5 na 4 (ak som predtym siel rychlesie), otacky budu cca 1800 otacok (v tom case je turbo uz ready, 235Nm) zosliapnem plyn, vystrelim v 120 stale na stvorke pri cca 3200 otackach sa zaradujem a radim 5ku... mam o jedno preradenie menej ako Coupe... otazka kolko metrov trva predbiehanie.. to ano.. ale to ty znalec zas porovnavas Coupe s 103 kW a Vectru s 77kW, resp Accenta s 81kW

zdroj info:
http://www.autoplenum.de/Auto/OPEL/Vect ... d9735.html
http://www.hyundai.cz/modely/novy_accent-data.php
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Fulli
***
Příspěvky: 644
Registrován: 18 úno 2008, 18:58
Bydliště: MC 42/2, 97251 Handlova
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Fulli »

v tom zrychleni na ZdeněkSvoboda pravdu ze by ti s dieselom pri 2000 ot/min usuel pretoze pri tom zrychleni vyuzivas krutiaci moment a nie max. vykon a dieselove auta maju max. krutiaci moment ovela nizsie ako benzinove takze on by ho mozno pri tych 2000ot. mal maximalny a mal by najvacsie zrychlenie zatial co ty ho s benzinom mas mozno niekde pri 3500ot/min.....ani mna to moc netesi tiez mam benzin ale to su jednoducho fakty a s tym nic nenarobime
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“