BENZÍN vs. DIESEL
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Přesně tak... ten poslední příspěvek jsi napsal moc pěkne a můj názor je stejný... Navím vlastně je mě jedno co jsi kdo koupí. Někdo HTP a můj Tatka chtěl prostě novou Fabii 1.9 Tdi tak ji má a je spokojený tak jako ja s Accentem...how
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Reklama
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Jo Mexicane, jestli najezdí tak málo, tak rozhodně chápu, že se mu to nevyplatí. To je malý nájezd.
Ovšem u takto malých motorů není s laděním problém, pokud máš servisáka, kterej něco umí. I Bělouše naladil napoprvé skvěle.
To pohodlí spojené s problémem řešení druhu paliva je k pousmání. Jako bych řešil jestli mám natankovat benzín nebo naftu.
Rezervu prostě vyhodíš z auta (ale je pravda že tam jsou další náklady které mohou člověka s menším rozpočtem odradit) ale pokud najezdí tak málo tak je otázka jestli by v kufru překážela, jestli ho využívá celý.
A ještě by auto neměl tak 2 dny k dispozici pravda.
Já si nemyslím, že jste zfanatizovaná zastánci CRDI. Rozhodně ne víc než jsem já zastánce benzínu a hlavně LPG
A pak ještě k tej fabii to ta 1,9 musí s prckem pěkně cvičit, ne? To je daleko lepší volba než HTP.
Ovšem u takto malých motorů není s laděním problém, pokud máš servisáka, kterej něco umí. I Bělouše naladil napoprvé skvěle.
To pohodlí spojené s problémem řešení druhu paliva je k pousmání. Jako bych řešil jestli mám natankovat benzín nebo naftu.
Rezervu prostě vyhodíš z auta (ale je pravda že tam jsou další náklady které mohou člověka s menším rozpočtem odradit) ale pokud najezdí tak málo tak je otázka jestli by v kufru překážela, jestli ho využívá celý.
A ještě by auto neměl tak 2 dny k dispozici pravda.
Já si nemyslím, že jste zfanatizovaná zastánci CRDI. Rozhodně ne víc než jsem já zastánce benzínu a hlavně LPG
A pak ještě k tej fabii to ta 1,9 musí s prckem pěkně cvičit, ne? To je daleko lepší volba než HTP.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Je to o prioritách, o používaní auta a o tom, že třeba někdo jezdí jen 10-15tis ročně a koupi jsi 3.0TDI které stojí o 300tis kč víc než 1.8 TSI... hmmm... připlatit 300tis za silný diesel tolik peněz je bláznovství.. ale přesto to lidi kupují protože to chcou jj na Fabku je ta 1.9 Tdi tak akorád
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Bořku, nechci se hádat, ale podle tebe:
nebo u firemních aut,která nalítají desítky tisíc km za rok..ano,tam je místo a důvod koupit naftu.Ale ani jeden případ uplatnění neplatí pro Accent CRDi(těžko za ním asi potáhnu přívěs s koněm,že ).
To vypadá, že jsou blbci i korejci, když dali CRDi do prodeje. Co tu pročítám, tak začínám souhlasit s Peatym, že máš vůči naftě hooodně velkou averzi Jsou lidé, kteří si prostě chtějí koupit naftu a nevymluvíš jim to Můj bývalý zaměstnavatel si taky koupil 3,0 TDI Audi a najezdí sotva 15 000 ročně, je to ale "velký king" (namachrovanej blbec) a musí mít silnej diesel. Je to každýho věc
nebo u firemních aut,která nalítají desítky tisíc km za rok..ano,tam je místo a důvod koupit naftu.Ale ani jeden případ uplatnění neplatí pro Accent CRDi(těžko za ním asi potáhnu přívěs s koněm,že ).
To vypadá, že jsou blbci i korejci, když dali CRDi do prodeje. Co tu pročítám, tak začínám souhlasit s Peatym, že máš vůči naftě hooodně velkou averzi Jsou lidé, kteří si prostě chtějí koupit naftu a nevymluvíš jim to Můj bývalý zaměstnavatel si taky koupil 3,0 TDI Audi a najezdí sotva 15 000 ročně, je to ale "velký king" (namachrovanej blbec) a musí mít silnej diesel. Je to každýho věc
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Som rad, ze si konencne priznal, ze aj motor 1.5 CRDi je dobry. A trosku by som chcel zareagovat na toto, aby bolo trosku jasno:
A ani tie jazdne vlastnosti su u tohto auta neni take dramaticke ako pises. Pokial clovek nie je zavodnik, staci mu to. Dufam, ze som tu objastnil aj dalsie fakty, preco ma tak vela ludi u tohto auta prave motor 1.5 CRDi...
Pri rozhodovani ake auto kupit v danej dobe vyhral jednoznacne accent (cena/vykon). Uz bolo treba vybrat len aky motor. Chcel som nieco silnejsie ako 1.4, takze logicky padol vyber na 1.6, ale po zhliadnuti cennika a zisteni, ze 1.6 benzin a 1.5 nafta stoja ROVNAKO a maju pre mna porovnately vykon som sa napokon rozhodol pre 1.5 (diesel mal este navyse aj vyskove reprodkuktory ). V tej dobe bola nafta este o cca 2 sk lacnejsia ako benzin, nehovoriac o nizsej spotrebe diesla. Uz dokazes trochu pochopit, preco som si napriklad ja vybral diesel do tohto auta? V cechach mate diesel drahsi tusim o 10-15 tisis, co tiez nie je vela. Keby bol ten diesel u nas drahsi trebars o 30 000 sk a viac, tak by som si ho nekupil, mal by som 1.6 CVVT...Borek píše:Stačí si dát na jednu misku vah Accent 1,6l benzín a na druhou Aceent 1,5CRDi.A porovnat kam patří závaží-nákup.cena,jízd.vlastnosti,bezpečnost,servis.náklady....až po cenu paliv a spotřebu.Na které misce vah bude více + závaží jsme si už ověřili.
Takže o tom tato diskuse byla-porovnat dvě stejná auta nafta/benzín,pro normálního člověka,který najede +-10000-15000km/rok.
Ještě jednou na závěr-Accent CRDi je supr auto,se supr motorem,za dobrou cenu(myšleno v dobrém),ale za méně peněz mám Accent 1,6CVVT benzín,který je po všech stránkách mimo spotřeby lepší,tak není co řešit.
A ani tie jazdne vlastnosti su u tohto auta neni take dramaticke ako pises. Pokial clovek nie je zavodnik, staci mu to. Dufam, ze som tu objastnil aj dalsie fakty, preco ma tak vela ludi u tohto auta prave motor 1.5 CRDi...
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Přesně tak. Jako někomu vyhovuje Dacia Logan, někomu vyhovuje diesel. Když chceš, tak si to koupíš. A CRDI je u Accenta opravdu prý dobře udělanej. U jinejch aut je ještě větší rozdíl mezi benzínem a dieselem.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Zdeněk-Koreici nejsou blbci,protože nabízeli do aut nafťáky v době,kdy o ně byl v Evropě zájem-díky její nízké ceně,což už je nenávratná minulost(Amíkům,Japoncům je asi těžko mohli vnucovat dříve,natož nyní ).Vztahujete to na nákup vašich aut kdysi,kdy vzhledem k ceně nafty byl větší důvod k jejich nákupu-to už nevrátíte-nafta je drahá+kdyby ještě Mexican připočítal(pardon,někdo za něho,vzhledem k jeho tabulce výpočtu rozdílné hmotnosti Accentů ) k ceně nafty aditiva,která tam leje.....Proto se bavíme/porovnáváme,co koupit dnes(přemýšlet nad tím,co jsem si vzhledem k dnešní situaci na trhu měl koupit,je asi dost pozdě.)Stačí se podívat na nová prodaná auta(mimo nákladní N1),jak se totálně propadl prodej aut s nafťáky u všech automobilek,po celé Evropě(kde jinde také,že ).
Zdeňku,že se zrovna ty ptáš,proč se nafťáky prodávaly?Na to znáš odpověď ze všech nejlépe-protože se válely ve všech prodejnách a na benzínovou 1,6CVVT,bys musel čekat několik měsíců. Tak také chápu,že když někdo chce auto hned a líbí se mu Accent,vezme i motor,který by jinak nekoupil.To jako důvod beru.A i když to asi těžko přiznáš-když vidíš jak 1,6l jede,tak červíček hlodá(nemyslím to zle,jen že každý se občas rád sveze,když to jede).
Zdeňku,že se zrovna ty ptáš,proč se nafťáky prodávaly?Na to znáš odpověď ze všech nejlépe-protože se válely ve všech prodejnách a na benzínovou 1,6CVVT,bys musel čekat několik měsíců. Tak také chápu,že když někdo chce auto hned a líbí se mu Accent,vezme i motor,který by jinak nekoupil.To jako důvod beru.A i když to asi těžko přiznáš-když vidíš jak 1,6l jede,tak červíček hlodá(nemyslím to zle,jen že každý se občas rád sveze,když to jede).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
na nafte me proste vadi ten ramus a vibrace.... a pak maly rozsah pouzitelnych otacek... pri poklidne jizde to neva, ale tak me nebavi jezdit vzdy a vsude.... to ani nizsi spotreba nezvrati.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Tak já auto kupoval v květnu a to už byla drahá nafta tak i tak oproti benzínu
Benzín jsem původně objednával proto, protože jsem v životě nejezdil s dieslem a tak jsem nepřemýšlel o jiném motoru. Nové auto jsem si kupoval hlavně kvůli každodennímu ježdění do práce, protože stará felina na tom nebyla zdravotně zrovna nejlépe a nechtělo se mi do ní vrážet spoustu peněz. No a na skladě nebyla ani jedna 1,6 v GOLD BEIGE a eleganci...jiných bylo dost a diesel se stejnými požadavky v té době nebyl také! Na 1,6 bych musel čekat snad do září, diesel byl v květnu na cestě do ČR. Vzal jsem CRDI a dnes toho nelituju. Nejsem závodní jezdec, auto mám na to, aby mě dostalo z bodu A do bodu B. S felinou jsem do práce týdně projezdil 600-700kč. S accentem 450Kč. Proto jsem rád, že mám CRDI a asi bych ho teďka už neměnil.
Benzín jsem původně objednával proto, protože jsem v životě nejezdil s dieslem a tak jsem nepřemýšlel o jiném motoru. Nové auto jsem si kupoval hlavně kvůli každodennímu ježdění do práce, protože stará felina na tom nebyla zdravotně zrovna nejlépe a nechtělo se mi do ní vrážet spoustu peněz. No a na skladě nebyla ani jedna 1,6 v GOLD BEIGE a eleganci...jiných bylo dost a diesel se stejnými požadavky v té době nebyl také! Na 1,6 bych musel čekat snad do září, diesel byl v květnu na cestě do ČR. Vzal jsem CRDI a dnes toho nelituju. Nejsem závodní jezdec, auto mám na to, aby mě dostalo z bodu A do bodu B. S felinou jsem do práce týdně projezdil 600-700kč. S accentem 450Kč. Proto jsem rád, že mám CRDI a asi bych ho teďka už neměnil.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- suicycomania
- *
- Příspěvky: 91
- Registrován: 26 led 2008, 19:23
- Bydliště: Sedlec,Č.BUD.
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
A on ten dýzl nejede nebo co to? Já se třeba svezu i s tim CRDi a s docela slušnou spotřebou a proto po PEUGEOTU 205 GTI(88kw) a 306 S16(111kw) vozidlo na naftu, sice skok ze 111 na 81kw,z benzinu na naftu,z +-10l/100 na +-6l/100(jezdim jako prase).Je pravda že mi chvíli trvalo než sem se s tim srovnal,ale zatim si jenom chválím.Borek píše:.A i když to asi těžko přiznáš-když vidíš jak 1,6l jede,tak červíček hlodá(nemyslím to zle,jen že každý se občas rád sveze,když to jede).
P.S. Na benzin sem si pořídil motorku,taky si chválím a sekačku na trávu,ale tam to neni žádná sláva.
HYUNDAI ACCENT 1,5 crdi
PEUGEOT 206GT Limited Edition
FORD Pokus
HARLEY-DAVIDSON XL1200N NIGHTSTER
PEUGEOT 206GT Limited Edition
FORD Pokus
HARLEY-DAVIDSON XL1200N NIGHTSTER
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Borek: mna obdivuje ako dokazes byt nepozorny co sa tyka citania.. ked sme si menili par sprav s Rexorom, pisal som ze do tzv kilometrovneho zaratavam vsetko - teda pneumatiky, garancky, .... samozrejme aj aditiva... BTW ze si ty nevies otvorit pdf zo stranky hyundai.cz nie je moj problem... proste pises cisla od brucha.. nemaj strach, aka -taka matika sa na mna nalepila a ano rozdiel je 72kg.. len hmotnosti ktore si uviedol su nespravne a preto som pokladal za dobre VAse velicenstvo opravit. Ja mam aspon tie "gule" zverejnit moje naklady, ty operujes tazkym predkom u CRDi a umne posunutou kabinou u Coupe... Obidve spravy myslim na okraji zaujmu pripadnych uzivatelov Accenta
BTW dneska cesta do BA a naspat, cestovna rychlost 120-130, priemer podla PP je 5,1 (vratane prejazdu cez BA - Kramare) cas 2 hod 40 minut aj s 10 min pauzou.... pod Strecnom s dalsimi dvoma ludmi na palube predbiehanie aj s tymi par vyuzitelnymi otackami bez problemov - ono s tym asi treba vediet jazdit a nehodit cihlu na plyn a cakat na 5000 otacok. Staci trochu cviku a je to maximalna pohoda...
BTW dneska cesta do BA a naspat, cestovna rychlost 120-130, priemer podla PP je 5,1 (vratane prejazdu cez BA - Kramare) cas 2 hod 40 minut aj s 10 min pauzou.... pod Strecnom s dalsimi dvoma ludmi na palube predbiehanie aj s tymi par vyuzitelnymi otackami bez problemov - ono s tym asi treba vediet jazdit a nehodit cihlu na plyn a cakat na 5000 otacok. Staci trochu cviku a je to maximalna pohoda...
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
suicycomania: no nevim.... 10l u 2,0 benzinu a 6l u nafty... to nejak nesedi jezdit jako prase a mit takovouhle spotrebu.
Mexican: No ja mel nedavno, kdyz jsem jel z F-M, prumernou spotrebu 10,5l LPG a PRUMERNOU rychlost 150km/hod.
Mexican: No ja mel nedavno, kdyz jsem jel z F-M, prumernou spotrebu 10,5l LPG a PRUMERNOU rychlost 150km/hod.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
hlobilp: a ty sa este chvalis porusovanim pravidiel cestnej premavky? BTW ja som mal tiez priemernu rychlost 180 km/h ... na useku 20 km, pretoze som to skusal niekde za Braunschweigom od 170-190 ... priemerna 150 km/h ti vyjde vtedy ak stlacis stopky na zaciatku dialnice par km za mestom A a stopnes ich pri vjazde do mesta B... BTW 10,5 litra LPG pri priemernej 150Km/h?? anooo, a teraz tu o cervenej ciapocke prosim, priemerna spotreba u Sonaty 2,4l je cez 12,5 litra a tak sa tu prosim nesnaz rozpravat nieco o tom ze pri 150+ to tebe specialne zere o 2 litre plynu menej ako tych chudakom co asi nevedia jazdit celkovohlobilp píše:suicycomania: no nevim.... 10l u 2,0 benzinu a 6l u nafty... to nejak nesedi jezdit jako prase a mit takovouhle spotrebu.
Mexican: No ja mel nedavno, kdyz jsem jel z F-M, prumernou spotrebu 10,5l LPG a PRUMERNOU rychlost 150km/hod.
zdroj:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... ower_e=120
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Koukám,že si ze spritmotoru bereš jen co se ti hodí.Svoji spotřebu uvádíš jako normální,přitom je nejnižší a u sonaty hodnotíš spotřebu dvou uživatelů a bereš tu vyšší
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
matysekul píše:Koukám,že si ze spritmotoru bereš jen co se ti hodí.Svoji spotřebu uvádíš jako normální,přitom je nejnižší a u sonaty hodnotíš spotřebu dvou uživatelů a bereš tu vyšší
nie, nie... tak to nebolo myslene.. bohuzial na spritmonitore nie su 2,5 litrove LPG sonaty, resp su tam dve... priemer je priemer a s tym nik nepohne... ja som pisal ze dnes Vrutky - BA Kramare podla PP 5,1, cas 2:40 s prestavkou... senor s LPG sonatou napisal ze ma pri priemernej rychlosti 150km/h spotrebu plynu 10,5.. teda zhrniem to do dvoch riadkov
ja dneska, priemerna rychlost 98,4 km/h (cas 2:30 a vzdialenost 246km), spotreba podla PP 5,1 l nafty
Hlobip: priemena rychlost 150km/h (cas neudany, vzdialenost neudana) spotreba 10,5l LPG u 2,5 litrovej sonaty
znova sa vsak dostavame do tazkeho off topicu ... kazdy z vas si moze vytiahnut data budto z ceskehobenzinu alebo spritmonitoru.. len nech to nikto nevesia na nos bachorky ze pri dlhodobej rychlosti vyrazne nad 150 si 2,5 liter zoberie10,5 litra plynu... mozno aj s travou a kytkami okolo cesty
BTW ano, beriem svoju spotrebu... pretoze ju mam dokumentovanu.. budem brat do uvahy aj tvoju ak ju budes mat zdokomentovanu.. dovtedy mozes tvrdit ze ti pri 150km/h auto benzin vyraba a ten kazdych 200km predavas na OMV ako Carrera 100
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023