BENZÍN vs. DIESEL
Moderátoři: Martun, Moderátoři
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
lato: jazda kultivovanym chodom - cim jsi dosud prosim Te jezdil..... nechci Te prudit, tak to nechci komentovat jinak.... ptam se. Rekl bych, ze ta auta nebyla nic extra, ale muzu se mylit
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 21 kvě 2007, 22:23
Re: BENZÍN vs. DIESEL
BOREK tak to ta berem za tvrdaka ked ta babka predbiehala ,asi si sa potom trosku motal po ceste štýlom 90 a vyradit rychlosť je super ked niekomu pridaš ked ta zacne predbiehat prajem ti to a nech ti ide kamion oproti bude menej magorov spoznas ten super pocit ako ti to paradne taha
Re: BENZÍN vs. DIESEL
kamosko2209 píše:BOREK tak to ta berem za tvrdaka ked ta babka predbiehala ,asi si sa potom trosku motal po ceste štýlom 90 a vyradit rychlosť je super ked niekomu pridaš ked ta zacne predbiehat prajem ti to a nech ti ide kamion oproti bude menej magorov spoznas ten super pocit ako ti to paradne taha
čti pořádně, Borek jen citoval Zdenka
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Sledujem tema, a mam pocit ze keby sa uskutocnili gladiatorske zapasy Benzin- nafta, ze by niektory sa boli schopny aj zabit za "svoju krv"...
Mne to je uplne jedno, najazdim do 20 000,- km rocne. Ale ked budem jazdit viac a dlhe trate tak volba bude jasna TDi alebo volba 2,0 CrDi v i30....
Mám rád športovejšiu jazdu, a ked už veľky objem tak nechcem chodit s 15 litrovou spotrebou benzinaku... Ked mozem mat pri istom style 6,5-8 litrov u TDi.
Poznatok jasny Seat Ibiza 2004 1,9TDi 155koni vo fullke. Mal som ju jedno poobedie, vozim sa s kamarátom(je jeho)...
Moze tomu nakladat ako chce pri zohriatom motore ale nad 8litrov nafty mu to nikdy nevyskocilo...
Takze mi príde toto tema ako uplne zbytocne...
Mne to je uplne jedno, najazdim do 20 000,- km rocne. Ale ked budem jazdit viac a dlhe trate tak volba bude jasna TDi alebo volba 2,0 CrDi v i30....
Mám rád športovejšiu jazdu, a ked už veľky objem tak nechcem chodit s 15 litrovou spotrebou benzinaku... Ked mozem mat pri istom style 6,5-8 litrov u TDi.
Poznatok jasny Seat Ibiza 2004 1,9TDi 155koni vo fullke. Mal som ju jedno poobedie, vozim sa s kamarátom(je jeho)...
Moze tomu nakladat ako chce pri zohriatom motore ale nad 8litrov nafty mu to nikdy nevyskocilo...
Takze mi príde toto tema ako uplne zbytocne...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Presne tak.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
mirpie píše:kamosko2209 píše:BOREK tak to ta berem za tvrdaka ked ta babka predbiehala ,asi si sa potom trosku motal po ceste štýlom 90 a vyradit rychlosť je super ked niekomu pridaš ked ta zacne predbiehat prajem ti to a nech ti ide kamion oproti bude menej magorov spoznas ten super pocit ako ti to paradne taha
čti pořádně, Borek jen citoval Zdenka
Kamosko2209-špatně jsi četl-to jsem nepsal já,ale právě jeden z majitelů Accenta CRDi.Takhle totiž jezdí závodníci s "uhláky"-jen jsem citoval Zdenka Svobodu-Accent CRDi,kde se takovými kousky na silnici chlubil v jiném vlákně.Přečti si téma Accent 1,6-strany 8 a 9 a nebudeš se stačit divit,co lidi na silnici dělají a jakými "prasárnami" se ještě chlubí.Vždyť oni mají chrochtu v černém oblaku dýmu,tak nesnesou aby je někdo předjel.Jen je škoda(a netýká se to jen Zdenka),že v jiných vláknech tady to jsou andělé jezdící na spotřebu. Natož aby snesli srovnání stejného auta se stejně silným benzínem,kde kromě spotřeby drží všechny trumfy v ruce Accent 1,6 CVVT (benzín) .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Tak jak koukám Bořku, jak nemáš navrch ty, tak to prostě nejde. Ani se nedivím, že Tě Mexičan nemusí, protože mně už taky začínáš lézti na nervy. Meleš tu poslední příspěvky o ničem a snažíš se akorát zesměšňovat a provokovat ostatní. Nevím, jestli máš vůči naftě nějaký mindrák (nenarážím na Mexičanův příspěvek), ale kolikrát meleš nesmysly, které nemají s daným tématem nic společného...viz moje ujetí té babce. Tahle diskuze se už dávno vydala jiným směrem a akorád se tu pomlouváme navzájem Káráš/te nás tu, že nejezdíme na srazy, ale já osobně po posledních 5 propsaných stranách bych asi už na hromadný sraz nejel, protože s představou, že se tam s tebou (nebo i třeba s Mexičanem) budu hádat mě zrovna neláká...to radši budu doma No nic, tak jen pokračuj/te
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: BENZÍN vs. DIESEL
ja vedel, ze tohle tema nemam cist!! no dneska mi to nedalo, alespon poslednich par stranek... neprekvapilo me to, a uz jsem mel v planu sem neco pridat taky. tusil jsem, ze neco zasveceno napise mirpie - kterej ma jak diesel tak benzin doma!mirpie píše:zamykat vlákno je nesmysl, forum je od toho, aby se debatovalo a diskutovalo a na určitou korekci nevhodných příspěvků tu jsou moderátoři (Mexicane, tímto ti děkuji za udělení varování za nevhodný příspěvěk, který dle mě nevhodný nebyl a navíc to nejsem já, kdo si tu po sobě upravuje své příspěvky podle libosti ku svému prospěchu).
Borku, dík za tichou podporu.
Jinak k tématu, podle mě už přestává mít smysl argumentovat klady i zápory na oba motory. Vše důležité už řečeno bylo. Konečně se tu i zastánci dehtožroutů smířili s tím, že 1.6ka jede líp. A tomu, kdo se tu ptal na větší dopad na životní prostředí jasně odpovídám, že nafta je na tom hůř, hlavně emisemi NOx a sazemi. Benzin zas pouští hodně uhlovodíků HC a oxidu uhelnatého CO, ale katalyzátorem to lze celkem dobře regulovat.
a ted se doctu k tomu, ze uz to sem fakt vlozil a jako vzdy - 100% souhlas. a to i s tim nazorem ze neco ZAMYKAT je fakt blbost! tim akorat ta nalada houstne, vztahy se komplikuje a po case je vymalovano. to tady prece nechceme.
kazdy ma doma to co vyhovuje JEMU. kazdemu nastestii vyhovuje neco jineho nebo bychom se o to same jedno poprali
DIESEL a BENZINAK maj oba sve vyhody, a oba sve nevyhody. kazdy tyto vlastnosti hodnoti JINAK a proto favorizuje ten, ci onen motor.
DIESEL ma treba jak mirpie zminil lepsi spotrebu CO2, ktery - jak jsem se bavil se znamou co dela chemicku, opravdu je nejmin skodlivy cele to divadlo v podani EU o regulaci CO2 je o penezich. vsak se taky pocita CISTE PODLE spotreby. a tu ma samozrejme, jako nejvetsi vyhodu - naftak nizsi a to dost vyrazne nez benzin! samozrejme zalezi na podminkach, moc dobre vsici vime ze i benzin 1.2 muze pri danych podminkach zrat stejne jako benzin 2.0 tak proc by ne nafta/benzin. nicmene v 90% zere diesel MENE.
jeho nevyhoda je pak v horsich EMISICH celkove. pevne castice, NOx - opravdu svinstvo. filtr pevnych castic tohle o neco zlepsuje, takze tendence do budoucna je dobra a bezneho cloveka toto zajimat nemusi no!
co se tyce zvuku, vibraci apod. tak obecne na tom jsou naftaci hure, ale nekterym lidem se ten klapavy zvuk libi - tak jim do toho nekecejme. benzinak je sice vyrovnanejsi a tissi, ale samozrejme jsou take Trivalcove vyjimky
diesel ma prevody udelany tak aby vyuzil max. svuj zatah odspodu, jezdi se s tim opravdu pohodlne, jen si clovek musi zvyknout. benzinak je zase vhodnejsi pro sportovni jizdu kdy se motor lame do votacek apod.. naftak ma sice silu, ale je spis na komfort
nakonec to rozlozeni hmotnosti... to tak trosku i navazuje na predchozi bod! opravdu par mych kamaradu co naftaka maj a meli i benzin, a nebo ho maj, tak je ty prilisne kila na predni naprave stvou. nektere automobilky se s tim umi vyporadat lepe, nektere hure (viz felicie 1.9D = tam pry predni napravy ochazeli jak na bezicim pase). na beznou jizdu to vsak vubec nevadi.
a litrovy vykon se za posledni roky rozlozil 50:50, (mrknete na hyundaie - je to opravdu velice podobne ze se tady dohodnout je opravdu pracne) s tim ale, ze u naftaka se MUSI pocitat automaticky s TURBEM.
abych to shrnul (snazim se byt co nejvic objektivni, ac mam doma same benziny):
benzin:
+ sportovni ambice
+ lepsi emise
+ tissi, vyrovnanejsi chod
nafta:
++ spotreba
+ pohodlnejsi jizda
vykon tedy nebereme v potaz, dneska uz se to neda obecne vubec rict. Ale jak rikam velkou miru tam hraje TURBO. a pratele takovy Turbo-benzin - neni jich moc na trhu, ale kdyz uz je tak to fakt stoji za to a myslim ze to uspokoji jak benzinaky, tak naftaky. osobne si myslim, ze hlavne turbo je ta prevratna vec - na turbodieslech. my benzinaci se musime srovnat s tim, ze do naftaku se davaj bez mrknuti oka ale turbo benzin se proste moc nedela.
A stejne mi to nedalo a musel jsem to tady vysypat.
Naposledy upravil(a) black_sheep dne 24 pro 2008, 15:33, celkem upraveno 1 x.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Engineer: nevim, kde na takovyhle spotreby chodis.... 15 litru to uz je takovy styl jizdy na ktery se zadna bezna nafta nechyta.....
jen pro predstavu, kamarad je schopen s OI 1,9 TDI 81kW jet se spotrebou 10litru nafty
black_sheep: vcera jsem valil oci jakou spotrebu ma mit OII 1,8 TSI... kombinace 6,6.. zrychleni 0-100 - 7,8s, max 223km/hod... potom uz nechapu vubec nac mit naftaka
jen pro predstavu, kamarad je schopen s OI 1,9 TDI 81kW jet se spotrebou 10litru nafty
black_sheep: vcera jsem valil oci jakou spotrebu ma mit OII 1,8 TSI... kombinace 6,6.. zrychleni 0-100 - 7,8s, max 223km/hod... potom uz nechapu vubec nac mit naftaka
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: BENZÍN vs. DIESEL
si mi ted připomněl diskuzi někde na netu, jak nějaký rádobypisálek srovnával nesrovnatelné. Nevim už co to bylo konkrétně, ale srovnával atmosferický benzin proti přeplnovanému dieselu, což mi tu děláme taky v případě Accent 1.6 vs Accent CRDi (krom Mexicana - Lambo, pak Focus ST, že...), což by ani tak nevadilo, kdyby to nebyla dvě úplně jiná auta.
Hrozně chválil to TDi, jak to tlačí a jak to málo žere. O jízdních vlastnostech (losí test, brzdy, manévrovací schopnsoti) se už v případě nafty moc nevyjadřoval, jen pořád mlel ódy o tom fantastickém zátahu, ale že je po překročení 3000ot/min mrtvo už taky nezmínil. No vyloženě zaujatý neobjektivní pisálek, bohužel odkaz už nemám.
Nijak jsem se do diskuze pod článkem nepouštěl, jen jsem ji tiše sledoval. Pak tam přidal někdo příspěvek, ketrý mi v hlavě utkvěl doted.
Znělo to nějak takhle:
"Proč někdo srovnává atmosferický benzín s přeplnovaným dieselem. Kdyby se pisálek svezl s přeplnovaným benzínem, tak mu ten zátah utrhne hlavu"
Měl naprostou pravdu, navíc u toho benzínu ten zátah nepolevuje a neumře při 3000ot/min. Pravda, spotřeba díky kvantitativnímu řízení u nepřímovstřikového benzinu naproti u kvalitativního řízení u přímovstřiku u nafty je úplně někde jinde, ale jak jsem pochopil, o spotřebě ten článek moc nebyl, takže tahle poznámka byla zcela na místě.
Hrozně chválil to TDi, jak to tlačí a jak to málo žere. O jízdních vlastnostech (losí test, brzdy, manévrovací schopnsoti) se už v případě nafty moc nevyjadřoval, jen pořád mlel ódy o tom fantastickém zátahu, ale že je po překročení 3000ot/min mrtvo už taky nezmínil. No vyloženě zaujatý neobjektivní pisálek, bohužel odkaz už nemám.
Nijak jsem se do diskuze pod článkem nepouštěl, jen jsem ji tiše sledoval. Pak tam přidal někdo příspěvek, ketrý mi v hlavě utkvěl doted.
Znělo to nějak takhle:
"Proč někdo srovnává atmosferický benzín s přeplnovaným dieselem. Kdyby se pisálek svezl s přeplnovaným benzínem, tak mu ten zátah utrhne hlavu"
Měl naprostou pravdu, navíc u toho benzínu ten zátah nepolevuje a neumře při 3000ot/min. Pravda, spotřeba díky kvantitativnímu řízení u nepřímovstřikového benzinu naproti u kvalitativního řízení u přímovstřiku u nafty je úplně někde jinde, ale jak jsem pochopil, o spotřebě ten článek moc nebyl, takže tahle poznámka byla zcela na místě.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
black_sheep vdaka za prispevok, v podstat si myslim, ze len tento tvoj prispevok by stacil ako odpoved do tohto vlakna... a dufam ze si to odporcovia CRDi / benzinu zoberu ako fakt. O nieco podobne som sa snazil v xy svojich prispevkoch, ale sam dobre vidis ako to dopadlo. Odjazdil som Accentom CRDi cca 40 000km, Fiestou 1,25 55kW asi 20 000km a cca 30 000mil na Neone 2.0 98kW... ale samozrejme ze su tu vzdy chytrejsi, skusenejsi a neomylnejsi. K nim sa vyjadrovat nebudem.
mirpie atmosfericky beznin a turbodiesel sa tu nezrovnava preto lebo sa doprdele do Accentu ziadny turbobenzin nemontuje. Sorry za slova, ale ty a Borek ste uz asi tak vytreti zo svojho fanatizmu ze nevidite, ze sa tu diskutuje o motorizaciach pre Accent. Ak aj korejci turbobenzin vyrobia bude za A trpiet vsetkymi neduhmi turbonafty co sa tyka turba a za B bude auto s tymto motorom daleko drahsie ako CRDi. A Accent nie je limitovany motorom, je limitovany stavbou karoserie, konceptom pruzenia, naprav.. Uz sa v nom konecne zvez a neporovnavaj sedan triedy B s kombikom vyssej strednej, ktory ma o 250kg viac a 10 koni menej. Ja ani nikto z majitelov Accentu vam neburame idealy ze Coupe je ta najlepsia zavodna masina na svete
Vidim ze hlasy su teraz 9:9, dna 2.1 vyprsi hlasovanie a podla toho toto tema ostane otvorene alebo ho zavriem. Prosil by som vsak aby sa vyjadrovali najma majitelia Accent 2006 + alebo zaujemcovia o kupu. Vy ostatni na to nazor mate, vdaka, ale nezavazny pokec, urazky a zosmiesnovanie toho-ktoreho majitela si nechame na temy VSEOBECNY POKEC, ktory je obsiahnuty v tomto klube
mirpie atmosfericky beznin a turbodiesel sa tu nezrovnava preto lebo sa doprdele do Accentu ziadny turbobenzin nemontuje. Sorry za slova, ale ty a Borek ste uz asi tak vytreti zo svojho fanatizmu ze nevidite, ze sa tu diskutuje o motorizaciach pre Accent. Ak aj korejci turbobenzin vyrobia bude za A trpiet vsetkymi neduhmi turbonafty co sa tyka turba a za B bude auto s tymto motorom daleko drahsie ako CRDi. A Accent nie je limitovany motorom, je limitovany stavbou karoserie, konceptom pruzenia, naprav.. Uz sa v nom konecne zvez a neporovnavaj sedan triedy B s kombikom vyssej strednej, ktory ma o 250kg viac a 10 koni menej. Ja ani nikto z majitelov Accentu vam neburame idealy ze Coupe je ta najlepsia zavodna masina na svete
Vidim ze hlasy su teraz 9:9, dna 2.1 vyprsi hlasovanie a podla toho toto tema ostane otvorene alebo ho zavriem. Prosil by som vsak aby sa vyjadrovali najma majitelia Accent 2006 + alebo zaujemcovia o kupu. Vy ostatni na to nazor mate, vdaka, ale nezavazny pokec, urazky a zosmiesnovanie toho-ktoreho majitela si nechame na temy VSEOBECNY POKEC, ktory je obsiahnuty v tomto klube
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Ako možeš porovnávať 81kW a 118kW?hlobilp píše:Engineer: nevim, kde na takovyhle spotreby chodis.... 15 litru to uz je takovy styl jizdy na ktery se zadna bezna nafta nechyta.....
jen pro predstavu, kamarad je schopen s OI 1,9 TDI 81kW jet se spotrebou 10litru nafty
black_sheep: vcera jsem valil oci jakou spotrebu ma mit OII 1,8 TSI... kombinace 6,6.. zrychleni 0-100 - 7,8s, max 223km/hod... potom uz nechapu vubec nac mit naftaka
Nevravel som o minimalnej spotrebe
Už to nebudem viac rozoberať.
Moje pocity necham mojími a vaše vašími.
Toto mi pride ako uplne nezmyselne hadanie, ktore nikam nevedie!
Žiadny motor nie je dokonalý ale ja si vyberem vždy ten ktorý ma pre mňa viac výhod...
Prešiel som celé toto vlákno a keby som sa mal rozhodnúť medzi benzínom a naftou podľa tohoto, tak si poklepem po čele a zavriem ho
Každý si tu presadzuje svoj názor, v niektorých prípadoch až agresívne a za každú cenu...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: BENZÍN vs. DIESEL
nojo turbobenzin....... myslim ze ve skutecnosti ta spotreba bude vyssi, ale nevim nemam zkusenost s tim. akorat s OI s 1.8t 110kW.. ja bych to sem tedka netahal ty turbo benziny protoze to je fakt prima vec - ale hyundai to stejne zatim nedela (mimo stareho scoupe) tak co.........hlobilp píše:Engineer: nevim, kde na takovyhle spotreby chodis.... 15 litru to uz je takovy styl jizdy na ktery se zadna bezna nafta nechyta.....
jen pro predstavu, kamarad je schopen s OI 1,9 TDI 81kW jet se spotrebou 10litru nafty
black_sheep: vcera jsem valil oci jakou spotrebu ma mit OII 1,8 TSI... kombinace 6,6.. zrychleni 0-100 - 7,8s, max 223km/hod... potom uz nechapu vubec nac mit naftaka
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Tak ty jsi asi spadl z nebe NA HLAVU A jaké to tedy jsou motory v Accentech1,6CVVT(atmosférický benzín) a Accent CRDI 1,5(turbodiesel),o kterých toto celé vlákno je.Měl jsi napsat hned,že v tom tvém je nějaká "KOSMICKÁ" technologie.Vrať se opravdu do základní školy a k matematice si zopákni i fyziku. Snad alespoň trochu umíš číst -jsme v sekci Accent a celou dobu(milionkrát zmíněno a napsáno),srovnáváme stejná auta Accent,se stejně výkonnými motory BENZÍN/NAFTA:!:Mexican píše: atmosfericky beznin a turbodiesel sa tu nezrovnava
Na tvé provokace ohledně Coupe nikdo nereaguje a divím se,že jako moderátor/mazal,úpravář příspěvků a bonzák to strpíš-jsme v sekci Accent,tak se MODERÁTORE bav o Accentu.
A buď tak hodný a napiš nám,jaké motory Accent PODLE TEBE používá?Hodně lidí to bude zajímat-vždyť jak píšeš,hodně jsi toho najel a se vším. Možná jsi i všude byl-tak pouč nás vesničany zase nějakou perličkou ohledně motorů.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Engineer: neporovnavam.... jen jsem u Tebe konstatoval, ze s TDI, coz povazuju za nejuspornejsi motory, muze jezdit za deset
Dale, ze spotreba 15litru na sto uz je docela silny kafe, u meho auta bych si to nedokazal predstavit ani.... tam by to nestihal podvozek.
Dneska jsem cetl diskuzi, kde chlapik s BMW 540i jezdi do 10litru na sto. Samozrejme ze to musi solichat stylem felda jizda.
Benzin jezdici za 15litru natrhne prdel temer kazdemu naftaku.
Kolik z Vas tu ma nejakou zkusenost se silnejsim benzinem.. dejme tomu od 150koni v nizsi stredni tride?
Druha vec je, ze na delsi trasu muze byt nafta rychlejsi.... nemusi tolikrat tankovat ale odpocivat se musi
Dale, ze spotreba 15litru na sto uz je docela silny kafe, u meho auta bych si to nedokazal predstavit ani.... tam by to nestihal podvozek.
Dneska jsem cetl diskuzi, kde chlapik s BMW 540i jezdi do 10litru na sto. Samozrejme ze to musi solichat stylem felda jizda.
Benzin jezdici za 15litru natrhne prdel temer kazdemu naftaku.
Kolik z Vas tu ma nejakou zkusenost se silnejsim benzinem.. dejme tomu od 150koni v nizsi stredni tride?
Druha vec je, ze na delsi trasu muze byt nafta rychlejsi.... nemusi tolikrat tankovat ale odpocivat se musi
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010