problem s alternatorem
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
Re: problem s alternatorem
[quote="Dr Meduza"]Tak alternator je venku a rozebran
Diody se zdaj bejt v poradku a fungujou i kdyz je ohreju
Dioda je buď dobrá nebo špatná,trvalý stav něco mezi neexistuje.Z toho můstku jdou didy vylisovat
Diody se zdaj bejt v poradku a fungujou i kdyz je ohreju
Dioda je buď dobrá nebo špatná,trvalý stav něco mezi neexistuje.Z toho můstku jdou didy vylisovat
Accent LC CF1 1.3 2006
- Reklama
Re: problem s alternatorem
No já měl původně na lantře 90A, tam diody vydělat nešly. A dioda se může zdát dobrá při měření multimetrem, ale nic to neříká o tom, jak se chová zatížená. Multimetr ti dá cca 2V a to je na změření závěrnýho napětí málo. Teďka tam mám ten 70A a pohoda, zesák cucá cca 20A(když to kotlim), plyn 1A, světla tak 13A, rádio 5A, balast jako ecu atd asi 10A a stíhá úplně v klidu.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s alternatorem
No muze u ni bejt maly zaverny napeti, ktery dal klesa s teplotouantek píše:Dr Meduza píše:Tak alternator je venku a rozebran
Diody se zdaj bejt v poradku a fungujou i kdyz je ohreju
Dioda je buď dobrá nebo špatná,trvalý stav něco mezi neexistuje.Z toho můstku jdou didy vylisovat
BTW a s tim alternatorem, co je potreba teda presne udelat?
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Re: problem s alternatorem
Na altíku je jediná úprava a to ztenčení úchytu u řemenice. (Jsou tam 3- 2 v páru na přichycení a jeden na napínání) tak ten na přichycení, co je blíž k řemenici musíš ztenčit tak, aby když si postavíš oba altíky řamanicí na zem tak oba úchyty musí být vr stejné výšce (aby klíňák nezatáčel). Pak kuchneš konektor od altíku, vyndáš z něho ten od žárovky a tu zpětnou vazbu nezapojíš. Pak to tam chce změřit jak dlouhý šroub budeš potřebovat, pak něco málo podložek a 1 šroub na napínání s velkýma podložkama. Nepoužívej závitový tyče, je to hovno matroš a časem se lámou.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s alternatorem
diky moc, tak to zkusim a uvidime, co to bude delat
btw jenom este otazecka, myslis ze muze altiku vadit ze mam jenom 40Ah baterku? mam na mysli treba situaci kdyz vytahuju obe okna najednou a jede k tomu vetrak naplno a spousta veci, tak jestli se tim tak trochu nepretizi potom
btw jenom este otazecka, myslis ze muze altiku vadit ze mam jenom 40Ah baterku? mam na mysli treba situaci kdyz vytahuju obe okna najednou a jede k tomu vetrak naplno a spousta veci, tak jestli se tim tak trochu nepretizi potom
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Re: problem s alternatorem
Dr Meduza píše:diky moc, tak to zkusim a uvidime, co to bude delat
btw jenom este otazecka, myslis ze muze altiku vadit ze mam jenom 40Ah baterku? mam na mysli treba situaci kdyz vytahuju obe okna najednou a jede k tomu vetrak naplno a spousta veci, tak jestli se tim tak trochu nepretizi potom
Asi ne,spotřebu za běhu motoru kryje právě alternátor(tedy pokud je v pořádku).
Accent LC CF1 1.3 2006
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s alternatorem
No me de o to, jestli to nepretizi alternator potom, protoze ta baterka moc proudu neda, kdyz sotva otoci motorem, aby nastartovalantek píše:Dr Meduza píše:diky moc, tak to zkusim a uvidime, co to bude delat
btw jenom este otazecka, myslis ze muze altiku vadit ze mam jenom 40Ah baterku? mam na mysli treba situaci kdyz vytahuju obe okna najednou a jede k tomu vetrak naplno a spousta veci, tak jestli se tim tak trochu nepretizi potom
Asi ne,spotřebu za běhu motoru kryje právě alternátor(tedy pokud je v pořádku).
Prece jenom okynka si vezmou dost, k tomu par dalsich veci a na 100A zateze se to klidne dostane
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Re: problem s alternatorem
No me de o to, jestli to nepretizi alternator potom, protoze ta baterka moc proudu neda, kdyz sotva otoci motorem, aby nastartoval
Prece jenom okynka si vezmou dost, k tomu par dalsich veci a na 100A zateze se to klidne dostane[/quote]
Výrobce s tím počítá,a proto ten altik má min.70A a tolik ruk nemáš abys všechno pustil zároveň.
Prece jenom okynka si vezmou dost, k tomu par dalsich veci a na 100A zateze se to klidne dostane[/quote]
Výrobce s tím počítá,a proto ten altik má min.70A a tolik ruk nemáš abys všechno pustil zároveň.
Accent LC CF1 1.3 2006
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s alternatorem
Tak sem koupil skodovackej (sice teda az napodruhy, ten prvni co mi v kelly dali, tak se netocil ten druhej uz se trochu toci, holt cinska kvalita )
Dneska asi zariznu ten spodni uchyt a pak to tam zkusim implantovat
Jenom otazecka, da se tam tak dlouhej sroub dostat ze strany od remenice, nebo se tam musi cpat jakoby od vejfuku ?
Jo a zkoumal sem ten puvodni a nasel sem u nej dva problemy, vinuti statoru ma proti kostre odpor kolem 100kOhm mereno pri nizkym napeti, pri vetsim mozna i vyrazne mensi, to sem ani nezjistoval a druhej problem je ze do rotoru tece proud jenom v nekterejch mistech, takze asi bude neco i s tim, nejhorsi je ze to nejde ani rozebrat jak sou ty srouby zrezly, tak se rozpadaj, to je taky napad dat tam normalni krizovy srouby, za to se neda zabrat poradne, na tom skodovackym sou aspon s sestihranou hlavou, ty vydrzej vic
Dneska asi zariznu ten spodni uchyt a pak to tam zkusim implantovat
Jenom otazecka, da se tam tak dlouhej sroub dostat ze strany od remenice, nebo se tam musi cpat jakoby od vejfuku ?
Jo a zkoumal sem ten puvodni a nasel sem u nej dva problemy, vinuti statoru ma proti kostre odpor kolem 100kOhm mereno pri nizkym napeti, pri vetsim mozna i vyrazne mensi, to sem ani nezjistoval a druhej problem je ze do rotoru tece proud jenom v nekterejch mistech, takze asi bude neco i s tim, nejhorsi je ze to nejde ani rozebrat jak sou ty srouby zrezly, tak se rozpadaj, to je taky napad dat tam normalni krizovy srouby, za to se neda zabrat poradne, na tom skodovackym sou aspon s sestihranou hlavou, ty vydrzej vic
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Re: problem s alternatorem
Dr Meduza píše:
Jo a zkoumal sem ten puvodni a nasel sem u nej dva problemy, vinuti statoru ma proti kostre odpor kolem 100kOhm mereno pri nizkym napeti, pri vetsim mozna i vyrazne mensi, to sem ani nezjistoval a druhej problem je ze do rotoru tece proud jenom v nekterejch mistech, takze asi bude neco i s tim, nejhorsi je ze to nejde ani rozebrat jak sou ty srouby zrezly, tak se rozpadaj, to je taky napad dat tam normalni krizovy srouby, za to se neda zabrat poradne, na tom skodovackym sou aspon s sestihranou hlavou, ty vydrzej vic
Na rotor jde budící napětí,a v tom je asi celý problém(uhlíky).Mechanicky to jde vyřešit odvrtáním a nahrazení vhodnějšími.
Izolační odpor statoru vylepšíš zřejmě pořádným vyfoukáním,uhlíkový prach je prevít.
Accent LC CF1 1.3 2006
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s alternatorem
Daj se v tom vubec uhliky vymenit a sehnat?antek píše:Dr Meduza píše:
Jo a zkoumal sem ten puvodni a nasel sem u nej dva problemy, vinuti statoru ma proti kostre odpor kolem 100kOhm mereno pri nizkym napeti, pri vetsim mozna i vyrazne mensi, to sem ani nezjistoval a druhej problem je ze do rotoru tece proud jenom v nekterejch mistech, takze asi bude neco i s tim, nejhorsi je ze to nejde ani rozebrat jak sou ty srouby zrezly, tak se rozpadaj, to je taky napad dat tam normalni krizovy srouby, za to se neda zabrat poradne, na tom skodovackym sou aspon s sestihranou hlavou, ty vydrzej vic
Na rotor jde budící napětí,a v tom je asi celý problém(uhlíky).Mechanicky to jde vyřešit odvrtáním a nahrazení vhodnějšími.
Izolační odpor statoru vylepšíš zřejmě pořádným vyfoukáním,uhlíkový prach je prevít.
Navic uz mam ten novej a jestli tam bude fachat jak ma, tak se na tenhle muzu .... se s tim budu delat nejmin celej den a to bude starej altik, kde se muze kdykoliv prorazit to vinuti uplne, regulator taky asi nebude uplne v pohode vzhledem k tomu, co asi vznika na tom rotoru
To radsi dam ten novej a pro jistotu si asi poridim merak na napeti, aspon diodovej, jako se daval do skodovek
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Re: problem s alternatorem
Dr Meduza píše:Daj se v tom vubec uhliky vymenit a sehnat?antek píše:Dr Meduza píše:
Jo a zkoumal sem ten puvodni a nasel sem u nej dva problemy, vinuti statoru ma proti kostre odpor kolem 100kOhm mereno pri nizkym napeti, pri vetsim mozna i vyrazne mensi, to sem ani nezjistoval a druhej problem je ze do rotoru tece proud jenom v nekterejch mistech, takze asi bude neco i s tim, nejhorsi je ze to nejde ani rozebrat jak sou ty srouby zrezly, tak se rozpadaj, to je taky napad dat tam normalni krizovy srouby, za to se neda zabrat poradne, na tom skodovackym sou aspon s sestihranou hlavou, ty vydrzej vic
Na rotor jde budící napětí,a v tom je asi celý problém(uhlíky).Mechanicky to jde vyřešit odvrtáním a nahrazení vhodnějšími.
Izolační odpor statoru vylepšíš zřejmě pořádným vyfoukáním,uhlíkový prach je prevít.
Navic uz mam ten novej a jestli tam bude fachat jak ma, tak se na tenhle muzu .... se s tim budu delat nejmin celej den a to bude starej altik, kde se muze kdykoliv prorazit to vinuti uplne, regulator taky asi nebude uplne v pohode vzhledem k tomu, co asi vznika na tom rotoru
To radsi dam ten novej a pro jistotu si asi poridim merak na napeti, aspon diodovej, jako se daval do skodovek
Tvoje volba
Accent LC CF1 1.3 2006
Re: problem s alternatorem
Mě tam šel krásně i ze strany od řemenice. Na lantře na to asi bylo trochu víc místa, tam celá demontáž/montáž byla do hodinky. A odběru se neboj, když altík přetížíš, tak se nic neděje (pokud nejedeš se zkratlým půl hoďky)
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s alternatorem
Tady uz ten puvodni sroub sel blbe ven, brani tam ty plastovy kryty vsude
A mozna ze kdyz je auto na rampe, tak je k tomu lepsi pristup, ale kdyz to chci horem, tak je to hrozny
Chtelo by to jeden teplej den, abych to tam moh dat
A mozna ze kdyz je auto na rampe, tak je k tomu lepsi pristup, ale kdyz to chci horem, tak je to hrozny
Chtelo by to jeden teplej den, abych to tam moh dat
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Re: problem s alternatorem
Z vrchu to vůbec nejde, sundej ty plastový dekly pod motorem a je to hnedka
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)