problémy

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy

Příspěvek od Mexican »

ZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Chlapi, stalo se vám taky, že by vám najednou ubyla chladicí směs??
Hladinu jsem měl stabilně na půlce nádobky (mezi čárkami) a najednou tam mám sotva 2 mm od spodní rysky??? Kam se to najednou podělo...v takové zimě se to nemohlo odpařit???
1.naklon vozidla
2.teplota motora (pri studenom motore by mala byt nieco nad ryskou MIN
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Reklama
 

Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: problémy

Příspěvek od tom »

POSILOVAČ ŘÍZENÍ - VÝPADKY:

Už dvakrát v posledním měsíci se mi stalo že za jízdy vypověděl službu posilovač řízení.
Za běžné jízdy (bez extra zatáček, v chladu)-nepřehřejvá se jak píšou v návodu při dlouhém parkování-najednou bez jakéhokoli upozornění cvakne relé a rozsvítí se kontrolka EPS.
V ten okamžik to je celkem o hubu kdyby byl člověk zrovna před zatáčkou nebo v zatáčce, je to nečekaný a musí se ohromě změnit síla na volant aby auto vůbec zatočilo.

Setkal se s tím už někdo z Vás.
Mám fotku pro servis jak za jízdy svítí kontrolka snad jim to bude stačit když se to projeví jen občas.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: problémy

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

tom píše:POSILOVAČ ŘÍZENÍ - VÝPADKY:

Už dvakrát v posledním měsíci se mi stalo že za jízdy vypověděl službu posilovač řízení.
Za běžné jízdy (bez extra zatáček, v chladu)-nepřehřejvá se jak píšou v návodu při dlouhém parkování-najednou bez jakéhokoli upozornění cvakne relé a rozsvítí se kontrolka EPS.
V ten okamžik to je celkem o hubu kdyby byl člověk zrovna před zatáčkou nebo v zatáčce, je to nečekaný a musí se ohromě změnit síla na volant aby auto vůbec zatočilo.

Setkal se s tím už někdo z Vás.
Mám fotku pro servis jak za jízdy svítí kontrolka snad jim to bude stačit když se to projeví jen občas.
Mně se něco podobného stalo jednou, ale to bylo při rozjíždění.
Chtěl jsem odbočit vpravo, ale potřeboval jsem objet auto. Volant jsem měl stočený už vpravo a když jsem začal motat doleva, pul otáčky volant šel lehce a najednou to vůbec nešlo. Stalo se mi to jenom jednou a to už je asi tak 2 měsíce, od té doby naštěstí nic.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy

Příspěvek od Rudolf »

tom píše:POSILOVAČ ŘÍZENÍ - VÝPADKY:

Už dvakrát v posledním měsíci se mi stalo že za jízdy vypověděl službu posilovač řízení.
Za běžné jízdy (bez extra zatáček, v chladu)-nepřehřejvá se jak píšou v návodu při dlouhém parkování-najednou bez jakéhokoli upozornění cvakne relé a rozsvítí se kontrolka EPS.
V ten okamžik to je celkem o hubu kdyby byl člověk zrovna před zatáčkou nebo v zatáčce, je to nečekaný a musí se ohromě změnit síla na volant aby auto vůbec zatočilo.

Setkal se s tím už někdo z Vás.
Mám fotku pro servis jak za jízdy svítí kontrolka snad jim to bude stačit když se to projeví jen občas.
Mě to dělala Fábie - vadný snímač natočení kol.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2060
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: problémy

Příspěvek od Gandalf »

Možná se to tady už řešilo, ale chci se zeptat na Vaše zkušenosti s řízením, resp. posilovačem řízení na rovné silnici při vyšší rychlosti. Pokud jedu pomaleji nebo v zatáčkovitém úseku, člověk si toho ani nevšimne. Ale stačí vyjet na rovnější úsek a po překročení cca. 80 km/h a výše je třeba neustále korigovat volantem udržení přímého směru. Jde o velmi jemné pohyby volantem, ale pokaždé se auto pomalu zase vydá na druhou stranu. U žádného dřívějšího auta jsem nic takového nepoznal.
Má s tím někdo podobnou zkušenost? Díky
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy

Příspěvek od David C3 »

tohle mě dělalo před výměno řízení... (serva) ted dáno nové je celkově tužší a pro mě i lepší... odpada ta drobna korekce volantu...
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: problémy

Příspěvek od rokolo »

Gandalf píše:Možná se to tady už řešilo, ale chci se zeptat na Vaše zkušenosti s řízením, resp. posilovačem řízení na rovné silnici při vyšší rychlosti. Pokud jedu pomaleji nebo v zatáčkovitém úseku, člověk si toho ani nevšimne. Ale stačí vyjet na rovnější úsek a po překročení cca. 80 km/h a výše je třeba neustále korigovat volantem udržení přímého směru. Jde o velmi jemné pohyby volantem, ale pokaždé se auto pomalu zase vydá na druhou stranu. U žádného dřívějšího auta jsem nic takového nepoznal.
Má s tím někdo podobnou zkušenost? Díky
Tuhletu situaci tu zažilo spousta z nás včetně mně a to především v počátcích řízení auta (přečti si starší fóra). Nevím, buď se to časem nějak "srovná" a nebo si na to člověk nějak zvykne, protože teď už to nevnímám.....
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2060
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: problémy

Příspěvek od Gandalf »

rokolo píše:Tuhletu situaci tu zažilo spousta z nás včetně mně a to především v počátcích řízení auta (přečti si starší fóra). Nevím, buď se to časem nějak "srovná" a nebo si na to člověk nějak zvykne, protože teď už to nevnímám.....
Doufám, že se to tedy "časem nějak srovná", protože když jsem po delší jízdě z Accentu přesedl do Almery, přistihl jsem se, jak první kilometry neustále velmi jemně cukám volantem, i když to vůbec nebylo třeba až po chvíli se ruce uvolnily a řídil jsem jako obvykle... :-)

No, pro jistotu se při návštěvě servisu optám, ale myslím, že mi to budou buď rozmlouvat nebo jen zatloukat, zatloukat a zatloukat... ale třeba mě příjemně překvapí :)
Díky za reakce!
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: problémy

Příspěvek od Vilda »

Měl jsem ten samej problém, ve 120 km/h skoro vypnutý servo ! Ale docela rychle jsem si na to zvykl a nebo si to nějak sedlo. A co se týče Nissana, měl jsem v práci služební Primeru 2,0l 16 V a tam byl opačný problém. Tam bylo servo plně funkční i když jsem jel 200 km/h a to taky není nic příjemnýho :? Teď jsem s Accentem ujel 900 km po dálnici a úplně v pohodě. Je to otázka zvyku ......
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2060
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: problémy

Příspěvek od Gandalf »

Díky za info, snad je to opravdu o zvyku... :-)
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: problémy

Příspěvek od rokolo »

Gandalf píše:Doufám, že se to tedy "časem nějak srovná", protože když jsem po delší jízdě z Accentu přesedl do Almery, přistihl jsem se, jak první kilometry neustále velmi jemně cukám volantem, i když to vůbec nebylo třeba až po chvíli se ruce uvolnily a řídil jsem jako obvykle... :-)

No, pro jistotu se při návštěvě servisu optám, ale myslím, že mi to budou buď rozmlouvat nebo jen zatloukat, zatloukat a zatloukat... ale třeba mě příjemně překvapí :)
Díky za reakce!
Rudolf se v servisu na to před časem ptal, teda hlavně na to, zda by to šlo nějak upravit. Odpověď zněla že NE, protože je to udělaný "napevno". Ten motůrek pod volantem, který ti pomáhá v řízení je ovládán softwarem, takže změnu by mohl udělat "akorát" výrobce.
Jak jsem už ale psal, byl jsem z toho první kilometry hodně rozhozený, ale po krátkém čase se to nějak vytratilo. Necítím teď žádný problém ani když přesednu do jiného auta.
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy

Příspěvek od Rudolf »

rokolo píše: Rudolf se v servisu na to před časem ptal, teda hlavně na to, zda by to šlo nějak upravit. Odpověď zněla že NE, protože je to udělaný "napevno". Ten motůrek pod volantem, který ti pomáhá v řízení je ovládán softwarem, takže změnu by mohl udělat "akorát" výrobce.
Jak jsem už ale psal, byl jsem z toho první kilometry hodně rozhozený, ale po krátkém čase se to nějak vytratilo. Necítím teď žádný problém ani když přesednu do jiného auta.
Tak tak. Mě to zvykání trvalo cca 6t. km. Teď úplně v pohodě. Tento týden jsem řídil po 3/4 roce Fábii a řekl bych, že "tužší" posilovač je na řízení lepší.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: problémy

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Ahoj.
Všiml jsem si, že mi začalo něco klepat od zadní nápravy (jak, kbybych měl neco v kufru).
Posadil jsem dozadu ségru s jejím klukem a byl jsem se projet.
Bylo mi od nich řečeno, že se to ozývá od zadního pravého kola.
Nevíte, co to je?? ségry mladej tvrdil, jestli to nejsou stabilizační tyčinky...ale ty jsou i vzadu???A ke včemu, že by byly v loji po 15 000km????
Za 14 dnů jedu na garančku, tak se jim o tom zmíním, ale abych tam ze sebe neudělal nějakého blbce :lol:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy

Příspěvek od Mexican »

ZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Všiml jsem si, že mi začalo něco klepat od zadní nápravy (jak, kbybych měl neco v kufru).
Posadil jsem dozadu ségru s jejím klukem a byl jsem se projet.
Bylo mi od nich řečeno, že se to ozývá od zadního pravého kola.
Nevíte, co to je?? ségry mladej tvrdil, jestli to nejsou stabilizační tyčinky...ale ty jsou i vzadu???A ke včemu, že by byly v loji po 15 000km????
Za 14 dnů jedu na garančku, tak se jim o tom zmíním, ale abych tam ze sebe neudělal nějakého blbce :lol:
stabilizacne tycky vzdadu nie su, moze to byt problem s ulozenim tlmicov... skus popisat ako to klepe.. mne klepala znacka a jej uchytenie..
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: problémy

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Klepe to jako když by byl v kufru klíč na kola a klepal o podlahu. Kufr jsem kontroloval, nikde nic uvilněného neni. Nikdy jsem se s tím ještě nesetkal...až včera. Myslím si, že jsem žádnou díru nevymetl, ale auto stálo celý den a noc venku na mrazu a na to neni accent zvyklý, protože je garážovaný :lol:Tak jestli to bylo tím? Nevím, čím to může být. Klepe to jenom, při průjezdu nerovností (dírou)
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“