BENZÍN vs. DIESEL
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Prosim jeste dalsi uzivatele, at se vyjadri k uzamknuti tematu.
Noo, koukam, ze jaara to tim srovnanim docela rozsekal, na pravd se vzdycky blbe kouka...
Noo, koukam, ze jaara to tim srovnanim docela rozsekal, na pravd se vzdycky blbe kouka...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Boze co to tu pises za blbosti!Srovnavas Sedan 2WD vazici cca1.5 tuny s SUV 4WD a vazicim Skoro 2 tunny! Jinak co se tice spolehlivosti tak se obsah neda nicim nahradit!jaara píše:Škoda Supertb 1.4 TSI:Rexcor píše:Ano myslím si že 1,4 do Superbu nepatří. Mě to osobně zní směšně. Ale pravda je tam to turbo tak to třeba bude šlapat, ale stále to tam podle mě nepatří.
Zrychlení 0-100 za 10.5 s, maximálka 201 km/h, spotřeba 8.6/5.5/6.6
Santa Fe 2,7 4WD V6:
Zrychlení 0-100 za 10.3 s, maximálka 190 km/h, spotřeba 14.2/8.3/10.4
Spíš si myslím, že nepatří ten šestiválec do Santa-Fe. Jede to stejně jako 1.4 v Superbu s téměř dvojnásobnou spotřebou. Malé turbobenzíny ještě Hyundai nemá a velké atmosféry jim nemůžou ve spotřebě konkurovat.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: BENZÍN vs. DIESEL
presne tak - vi co rika.Hujer píše:Boze co to tu pises za blbosti!Srovnavas Sedan 2WD vazici cca1.5 tuny s SUV 4WD a vazicim Skoro 2 tunny! Jinak co se tice spolehlivosti tak se obsah neda nicim nahradit!jaara píše:Škoda Supertb 1.4 TSI:Rexcor píše:Ano myslím si že 1,4 do Superbu nepatří. Mě to osobně zní směšně. Ale pravda je tam to turbo tak to třeba bude šlapat, ale stále to tam podle mě nepatří.
Zrychlení 0-100 za 10.5 s, maximálka 201 km/h, spotřeba 8.6/5.5/6.6
Santa Fe 2,7 4WD V6:
Zrychlení 0-100 za 10.3 s, maximálka 190 km/h, spotřeba 14.2/8.3/10.4
Spíš si myslím, že nepatří ten šestiválec do Santa-Fe. Jede to stejně jako 1.4 v Superbu s téměř dvojnásobnou spotřebou. Malé turbobenzíny ještě Hyundai nemá a velké atmosféry jim nemůžou ve spotřebě konkurovat.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Jo a jeste nesrovnavej automat a manual.A ta spotreba je sice u superbu na papire ale v realu je nekde jinde jako napriklad kdyz testovali golf Gt s timto motorem tak pri svizne jizde se to o 2.5 litru lisilo od reality!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
ehm.. borci: ACCENT .. nezabudajte na to
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Srovnával jsem jízdní vlastnosti dvou různých aut (manuál v Superbu i v Santa Fe), nic víc nic míň. Rexcorovi se zdá 1.4 v Superbu směšná, realita je ale taková, že s jeho Santa Fe automatem šestiválcem by se mohl akorát tak dívat na vzdalující se kufr Superbu.Hujer píše:Jo a jeste nesrovnavej automat a manual.A ta spotreba je sice u superbu na papire ale v realu je nekde jinde jako napriklad kdyz testovali golf Gt s timto motorem tak pri svizne jizde se to o 2.5 litru lisilo od reality!
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Testovaná verze Golfu GT měla 125KW To je oproti 92KW sakra rozdíl. Je třeba srovnávat srovnatelné. Časem Hyundai také přejde na turbo benzíny - dotlačí ho k tomu legislativa. Potom ale zcela jistě bude v očích některých zaslepenců nejlepší. Ti zde pak budou porovnávat motor od hyundaie 1.4 120KW s motorem VW 1.4 92KW a budou tvrdit, jak je ten korejský lepší a že VW má jen 92KW. Zrovna tak, jak se zde porovnávala nafta - 1,5CRDI a VW 2.0 TDI s pouhými 81KW.Hujer píše:Jo a jeste nesrovnavej automat a manual.A ta spotreba je sice u superbu na papire ale v realu je nekde jinde jako napriklad kdyz testovali golf Gt s timto motorem tak pri svizne jizde se to o 2.5 litru lisilo od reality!
Korejci v tomle setsakra zaspaly a mají co dohánět. Malé turbo benzíny má už prakticky celá evropa. Někdy se na to dívejte střízlivýma očima a ne jen přes znak s velkým H ve znaku
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Navíc je třeba napsat, že ona směšná 1,4 turbo se dělá v několika výkonech. A to od 90KW po zmíněných 125KW. A ta si vytře zadnici s šestiválcem v Coupé jako nic. Stačí se podívat na nové scirroco. Má 118KW a stovku dělá za 7,2. Coupé V6 za 8.
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Je fakt, že turbo benzíny začínají pomalu okupovat motorové trhy
Já osobně už delší dobu přemýšlím o tom, jestli bych si jako další auto kupoval opět motor s turbem nebo ne. Ať už benzín, nebo naftu...svezení je to dobrý, ale co případné opravy, které nebudou asi nejlevnější (jak diesel, tak asi i benzin) Proto nevím, zda neni lepší koupit 1,6 cvvt s 90kW než 1,4 TSI s 90kW??? Výkon stejný, točák o 50Nm větší pro TSI. Jsem zvědav, s jakým turbo-benzínem příjdou korejci...jestli příjdou
Já osobně už delší dobu přemýšlím o tom, jestli bych si jako další auto kupoval opět motor s turbem nebo ne. Ať už benzín, nebo naftu...svezení je to dobrý, ale co případné opravy, které nebudou asi nejlevnější (jak diesel, tak asi i benzin) Proto nevím, zda neni lepší koupit 1,6 cvvt s 90kW než 1,4 TSI s 90kW??? Výkon stejný, točák o 50Nm větší pro TSI. Jsem zvědav, s jakým turbo-benzínem příjdou korejci...jestli příjdou
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Je samozřejmě pravda, že s příchodem turbo benzínů zmizí největší dosavadní výhoda tohoto pohonu. A to totátní bezporuchovost/mimo mé Elantry 2.0. Té se podělal motor i bez turba. Jakmile přibude turbo, tak se dají očekávat podobné problémy jako u turbo nafty. S tím se ale nedá nic dělat. Klasické atmosféry jsou na ústupu v celém spektru objemů a výkonů. Jde o to, aby každý výrobce nasadil materiály, které to vydrží. A aby majitelé aut s turbem dodržovaly určité zásady, jak se k motoru chovat.
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
no aby ty turbo motory nemely jen o neco delsi zivot jako biopaliva...... taky to byla nase spasa kde je realita? Ono taky porovnavat tabulkove hodnoty spotreby je pekna volovina... ale nase EU v tom vidi spasu..... troufnu si i tvrdit, ze moderni objemnejsi motor dokaze jezdit za min, nez maly turbo.... staci treba jizda ve vyssich rychlostech a v tezsim terenu
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: BENZÍN vs. DIESEL
V dobe zaruky by mi bylo jedno,co se vysere. Po zaruce je to horsi. Ja to mam ted horsi,chci silnejsi diesel a ten mi Hyundai nenabidne,proto Ela pujde za smesnou castku do sveta a hledam co nejlepsi Volvo S60 D5.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: BENZÍN vs. DIESEL
co znamena smesna cena???Hardcam píše:Ela pujde za smesnou castku do sveta .
:hyu: Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 84kW r.v.1996 zelená metalíza
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Re: BENZÍN vs. DIESEL
poruchovost a vydrz materialu: tenhle ucel taky hraje svoji roly v novych autech. (novy dily + prace v autorizovanych servisech)jandaxx píše:Je samozřejmě pravda, že s příchodem turbo benzínů zmizí největší dosavadní výhoda tohoto pohonu. A to totátní bezporuchovost/mimo mé Elantry 2.0. Té se podělal motor i bez turba. Jakmile přibude turbo, tak se dají očekávat podobné problémy jako u turbo nafty. S tím se ale nedá nic dělat. Klasické atmosféry jsou na ústupu v celém spektru objemů a výkonů. Jde o to, aby každý výrobce nasadil materiály, které to vydrží. A aby majitelé aut s turbem dodržovaly určité zásady, jak se k motoru chovat.
nema nekdo doma graf ty 1.4 tsi? by me zajimalo jakej to ma narust vykonu a kroutaku
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Broza: no bude to malo...pravdepodobne napred koupim Volvo a pak prodam auto, pac ji stejne budu prodavat tak sto let, jelikoz je nikdo nekupuje.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT