Baterka do Santy 2.7 V6
Moderátoři: miooo, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 říj 2008, 14:06
- Bydliště: Aš-nejzapadnejsi mesto republiky
- Kontaktovat uživatele:
Baterka do Santy 2.7 V6
Ahojte vsichni.Mam hloupej dotaz.Jak silna by mela byt baterka v 2.7 V6?Mam ale v aute 3 zesilovace,2x subwofer a 2 LCD monitory s DVD.Takze bych asi nemel pouzivat Baterku kterou doporucuje vyrobce ne?A ani nevim jaka ma byt baterka podle vyrobce.Muzete mi v tom nekdo poradit a nejak pomoct?Zacina mi to totiz ted v zime delat rochu trable a to me zrovna moc netesi.Predem Vam Diky moc za jakoukoliv radu a nebo pomoc
V garazi mam
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6 motor 145KW
Hyundai Lantra 1.8GT 16v r.v.1995cca 120KW
Hyundai Lantra 1.6i 16v r.v.1995-motor Sonata 2.0i 16v 115KW
a par crosovych motorek,2 ctyrkoly 750ccm,1 rally auto.
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6 motor 145KW
Hyundai Lantra 1.8GT 16v r.v.1995cca 120KW
Hyundai Lantra 1.6i 16v r.v.1995-motor Sonata 2.0i 16v 115KW
a par crosovych motorek,2 ctyrkoly 750ccm,1 rally auto.
- Reklama
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
te jsem se dival do workshopu a maji tady napsanou 68AhSantik píše:Ahojte vsichni.Mam hloupej dotaz.Jak silna by mela byt baterka v 2.7 V6?Mam ale v aute 3 zesilovace,2x subwofer a 2 LCD monitory s DVD.Takze bych asi nemel pouzivat Baterku kterou doporucuje vyrobce ne?A ani nevim jaka ma byt baterka podle vyrobce.Muzete mi v tom nekdo poradit a nejak pomoct?Zacina mi to totiz ted v zime delat rochu trable a to me zrovna moc netesi.Predem Vam Diky moc za jakoukoliv radu a nebo pomoc
čím silnější tam dás tim dyl by ti mela vydrzet nez se zas bude nabijet a hlavne koukej aby se ti tam vesla
co znam lidi tak si davají silnejší nez maji napsano od vyrobce
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
když tam má člověk tolik audio/video zařízení, tak se většinou dává ještě další autobaterie, která to krmí
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
Na tyhle zarizeni by mel stacit kapacitor 1-3 Farad nebo jak pise zdenek, druha baterie nebo postaci jedna gelova autobaterie, ale za 50Ah das treba 6000-6500Kc. Takze za nejakou 70Ah to bude slusna palka, ale je to jistota.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
ten kapacitaror (je to kondenzátor s velkou kapacitou) funguje spis jako okamziková pomoc pri spickach zesilovaceHardcam píše:Na tyhle zarizeni by mel stacit kapacitor 1-3 Farad nebo jak pise zdenek, druha baterie nebo postaci jedna gelova autobaterie, ale za 50Ah das treba 6000-6500Kc. Takze za nejakou 70Ah to bude slusna palka, ale je to jistota.
(nejvetsi vykon zesilovace) tím pádem bis nemel poznat pokles napeti v obvodu
a take se tim jeste zatizi obvot ten kapacitator musis nabit (hromadi se vnem velikej elektirckej náboj)
to trva mikrosekundy ale je to dobra vec k tem zesikum kdybych mel zesik tak 100% tam ten kapacitator mam jak pise Hardcam
aktualni cena Autobaterie Varta Blue 12V/95Ah stoji cca 4000 nedavno jsm kupoval
cena zalezi na znace
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
-
- *
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 říj 2008, 14:06
- Bydliště: Aš-nejzapadnejsi mesto republiky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
Ahojte.Diky Vam moc za rady a za zajem mi pomoct.Jak pisete tak Kapacitor mam to je podle me potrebna a dulezita vec pri vykonu meho audia...Gelovou baterii nemam ale zda se mi to zbytecny,podle me by byl nejlepsi napad jeste tu jednu baterii ale nevim ani kam ji dam a ani jak to ma byt udelany nikde jsem to nikdy nevidel a ani nezkousel a zrovna se mi moc nechce vypalit Santu a udelat z nej skvarek.
Uprimne receno kdybych nebyl tak ujetej na kvalitni audio/video a neinvestoval bych do toho tolik penez a casu tak bych to nejradsi vytrhal a aspon by byl Santa o 100 kilo lehci.
Nejvic me na tom se... ze v noci nebo za tmy kdyz jedu tak mi blikaji xenony.
Uprimne receno kdybych nebyl tak ujetej na kvalitni audio/video a neinvestoval bych do toho tolik penez a casu tak bych to nejradsi vytrhal a aspon by byl Santa o 100 kilo lehci.
Nejvic me na tom se... ze v noci nebo za tmy kdyz jedu tak mi blikaji xenony.
V garazi mam
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6 motor 145KW
Hyundai Lantra 1.8GT 16v r.v.1995cca 120KW
Hyundai Lantra 1.6i 16v r.v.1995-motor Sonata 2.0i 16v 115KW
a par crosovych motorek,2 ctyrkoly 750ccm,1 rally auto.
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6 motor 145KW
Hyundai Lantra 1.8GT 16v r.v.1995cca 120KW
Hyundai Lantra 1.6i 16v r.v.1995-motor Sonata 2.0i 16v 115KW
a par crosovych motorek,2 ctyrkoly 750ccm,1 rally auto.
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
Haha..mne blikali driv zarovky, kapacitor jsem nemel....ale je to divny, ze Ti blikaj, kdyz by Ti mel kapacitor udrzovat napeti. Pak mam pro tebe jedine tohle - http://www.levnealarmy.cz/eshop/xenony/eliminator.html
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
-
- *
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 říj 2008, 14:06
- Bydliště: Aš-nejzapadnejsi mesto republiky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
Tak jsem to zkusil objednat.tak sem zvedavej az to prijde jak a jestli to bude fungovat.Ale docela zajimava stranka nasel sem tam i jine veci ktere se mi libi takze sem objednavku trochu rozsiril.
nejsi jediny kdo to nechape proc i prez to ze kapacitor mam tak to nefunguje,ale v Hyundai neprisli na zadnou zavadu a rekli mi ze je to normalni pri takovym vykonu audia coz se mi zrovna nezda ze by to melo byt normalni,ale rdsi sem to s nima dal nersil protoze to nema smysl.
nejsi jediny kdo to nechape proc i prez to ze kapacitor mam tak to nefunguje,ale v Hyundai neprisli na zadnou zavadu a rekli mi ze je to normalni pri takovym vykonu audia coz se mi zrovna nezda ze by to melo byt normalni,ale rdsi sem to s nima dal nersil protoze to nema smysl.
V garazi mam
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6 motor 145KW
Hyundai Lantra 1.8GT 16v r.v.1995cca 120KW
Hyundai Lantra 1.6i 16v r.v.1995-motor Sonata 2.0i 16v 115KW
a par crosovych motorek,2 ctyrkoly 750ccm,1 rally auto.
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6 motor 145KW
Hyundai Lantra 1.8GT 16v r.v.1995cca 120KW
Hyundai Lantra 1.6i 16v r.v.1995-motor Sonata 2.0i 16v 115KW
a par crosovych motorek,2 ctyrkoly 750ccm,1 rally auto.
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
S touto uchylkou mam trocha skusenosti.
Mal som s tym dost velke problemy lebo auto co som mal vtedy na audio malo priserne malo vykonu ( asi 50 kw ) tak som musel riesit blikanie svetiel ( a to ani neboli xenony ) postupne baterkou, alternatorom, dobijanim, kablami, kapacitororom , konektormi a pod.
Baterka musi vela zniest lebo kapacitor sa z nej stale dobija na plnu kapacitu co pri starsich nekvalitnych kapakoch malo za nasledok vymlatenie beznej baterky do 2 tyzdnov bez jazdenia. Kupil som teda Exide power gel maxxima asi 74. Ta bola okej ale zase sa nestihala dobijat lebo elektrosustava neratala s takou silou. To vyriesil hruby dobijaci kabel priamo z alternatora na baterku. Alternator co som mal som dal zrepasovat lebo uz daval menej ako mal ale napriek tomu to nestacilo. Proste 45 bolo malo, tak som zaobstaral 68. Potom to este chcelo zdvojit kabel od baterky ku kapacitoru a vymenit konektory ktorymi sa pripajala cela sustava ( mal som to vyberatelne ) a bola pohoda. Svetla svietili a hudba hrala tak ako mala.
Skusim vyhrabat aj nejake obrazky lebo web na ktorom boli uz nefunguje.
Dufam ze nieco z tohto zaberie a pomoze ti to.
Mal som s tym dost velke problemy lebo auto co som mal vtedy na audio malo priserne malo vykonu ( asi 50 kw ) tak som musel riesit blikanie svetiel ( a to ani neboli xenony ) postupne baterkou, alternatorom, dobijanim, kablami, kapacitororom , konektormi a pod.
Baterka musi vela zniest lebo kapacitor sa z nej stale dobija na plnu kapacitu co pri starsich nekvalitnych kapakoch malo za nasledok vymlatenie beznej baterky do 2 tyzdnov bez jazdenia. Kupil som teda Exide power gel maxxima asi 74. Ta bola okej ale zase sa nestihala dobijat lebo elektrosustava neratala s takou silou. To vyriesil hruby dobijaci kabel priamo z alternatora na baterku. Alternator co som mal som dal zrepasovat lebo uz daval menej ako mal ale napriek tomu to nestacilo. Proste 45 bolo malo, tak som zaobstaral 68. Potom to este chcelo zdvojit kabel od baterky ku kapacitoru a vymenit konektory ktorymi sa pripajala cela sustava ( mal som to vyberatelne ) a bola pohoda. Svetla svietili a hudba hrala tak ako mala.
Skusim vyhrabat aj nejake obrazky lebo web na ktorom boli uz nefunguje.
Dufam ze nieco z tohto zaberie a pomoze ti to.
2.7 V6 4WD
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
martin303 píše:S touto uchylkou mam trocha skusenosti.
Mal som s tym dost velke problemy lebo auto co som mal vtedy na audio malo priserne malo vykonu ( asi 50 kw ) tak som musel riesit blikanie svetiel ( a to ani neboli xenony ) postupne baterkou, alternatorom, dobijanim, kablami, kapacitororom , konektormi a pod.
Baterka musi vela zniest lebo kapacitor sa z nej stale dobija na plnu kapacitu co pri starsich nekvalitnych kapakoch malo za nasledok vymlatenie beznej baterky do 2 tyzdnov bez jazdenia. Kupil som teda Exide power gel maxxima asi 74. Ta bola okej ale zase sa nestihala dobijat lebo elektrosustava neratala s takou silou. To vyriesil hruby dobijaci kabel priamo z alternatora na baterku. Alternator co som mal som dal zrepasovat lebo uz daval menej ako mal ale napriek tomu to nestacilo. Proste 45 bolo malo, tak som zaobstaral 68. Potom to este chcelo zdvojit kabel od baterky ku kapacitoru a vymenit konektory ktorymi sa pripajala cela sustava ( mal som to vyberatelne ) a bola pohoda. Svetla svietili a hudba hrala tak ako mala.
Skusim vyhrabat aj nejake obrazky lebo web na ktorom boli uz nefunguje.
Dufam ze nieco z tohto zaberie a pomoze ti to.
janevim jak vy to resite, kdybys mel v aute 50kW tak ti to vymalti cele auto, vysicni si mysleji ze na autozesiku maji napsano 2500W to se velice mile budou radi kdyz tam bude 150W to ani tam nebude, delam uz vic jak deset let s profesionalnim zvukarem a reknu ti ze podstivej 2kW zesik vazi s kejsem kolem 50Kg tak si vem kdybys mel v aute 50kW tak jen zesiky budou vazi 1250kg
vradte se do realu vemte si vzorce a spocitejte si to
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
Prej 50kW neveril bych ani 5kW, ale 50Kw, to uz je neco:) obcas by se lide meli zamyslet, ze ozvucuji prostor 1,5mx2m a ne stodolu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
Takto :
Chlapi neblbnite, zaoberam sa zvukom aj profesionalne ( robim dja uz 17 rokov ) a je mi jasne ze v aute sa z 12V da vytrieskat podla vzorcov okolo 40 wattov ( co maju lepsie radia ako standart ), preto ma kazdy lepsi zosik menic napatia. V tom aute som mal 900W sinus ledva ledva. Ide o maximalne nedorozumenie zapricinene zrejme jazykovou barierou. Pisal som presne, ze
lebo auto co som mal vtedy na audio malo priserne malo vykonu ( asi 50 kw )
chapem ako ste to pochopili ale myslel som to tak ze cele auto malo 1.4i a 50kw co je 75 koni. Preto bola aj elektricka sustava slaba a musel som robit upravy tot vsjo. Robim akcie v kulturakoch s 2*250 sinus basakmi a 2*400w satelitmi a hra to fakt dobre.
Tych 900 RMS s 2F kapakom bolo fakt vela a tak som do dalsieho auta dal len 700.
Fotky som nasiel tak ich sem za chvilu dam, lebo teraz to vyzera s mojou povestou zle nedobre.
Chlapi neblbnite, zaoberam sa zvukom aj profesionalne ( robim dja uz 17 rokov ) a je mi jasne ze v aute sa z 12V da vytrieskat podla vzorcov okolo 40 wattov ( co maju lepsie radia ako standart ), preto ma kazdy lepsi zosik menic napatia. V tom aute som mal 900W sinus ledva ledva. Ide o maximalne nedorozumenie zapricinene zrejme jazykovou barierou. Pisal som presne, ze
lebo auto co som mal vtedy na audio malo priserne malo vykonu ( asi 50 kw )
chapem ako ste to pochopili ale myslel som to tak ze cele auto malo 1.4i a 50kw co je 75 koni. Preto bola aj elektricka sustava slaba a musel som robit upravy tot vsjo. Robim akcie v kulturakoch s 2*250 sinus basakmi a 2*400w satelitmi a hra to fakt dobre.
Tych 900 RMS s 2F kapakom bolo fakt vela a tak som do dalsieho auta dal len 700.
Fotky som nasiel tak ich sem za chvilu dam, lebo teraz to vyzera s mojou povestou zle nedobre.
2.7 V6 4WD
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
Fiat Tempra 1.4 - 900 RMS ledva ledva
www.zberatel.com/h/img01.jpg
Mazda 323 GTX 1.6 turbo - 700 RMS poctivych
www.zberatel.com/h/IMG_0088.JPG
Ten Fiat hral o nieco lepsie lebo tam boli dva dvojcievkove dvanastpalce po 240 Watt RMS ale mali vysoku citlivost a hlavne dost vysoku hodnotu Vmax a to ja rad.
www.zberatel.com/h/img01.jpg
Mazda 323 GTX 1.6 turbo - 700 RMS poctivych
www.zberatel.com/h/IMG_0088.JPG
Ten Fiat hral o nieco lepsie lebo tam boli dva dvojcievkove dvanastpalce po 240 Watt RMS ale mali vysoku citlivost a hlavne dost vysoku hodnotu Vmax a to ja rad.
2.7 V6 4WD
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
700W RMS je rozumna volba...me osobne bohate stacila polovina tohoto vykonu a byl jsem spokojen. bez kapacitoru, pouze napojeni na baterku a uz tehdy zarovky trpely...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterka do Santy 2.7 V6
Hoj kupoval sem do coupe 75Ah Proforce Premium, v brnenskym obchode ale ma to i na aukru (nemej strach je to normal obchod) a koupil sem ji za nadhernou cenu 1850,- je bezudrzbova pekna s indikatorem nabiti.Santik píše:Ahojte vsichni.Mam hloupej dotaz.Jak silna by mela byt baterka v 2.7 V6?Mam ale v aute 3 zesilovace,2x subwofer a 2 LCD monitory s DVD.Takze bych asi nemel pouzivat Baterku kterou doporucuje vyrobce ne?A ani nevim jaka ma byt baterka podle vyrobce.Muzete mi v tom nekdo poradit a nejak pomoct?Zacina mi to totiz ted v zime delat rochu trable a to me zrovna moc netesi.Predem Vam Diky moc za jakoukoliv radu a nebo pomoc
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003