Doma nemám, ale škodovka grafy zveřejňuje, je tady.vlastaFR píše:nema nekdo doma graf ty 1.4 tsi? by me zajimalo jakej to ma narust vykonu a kroutaku
BENZÍN vs. DIESEL
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: BENZÍN vs. DIESEL
- Reklama
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Daj Echo potom... Vdaka... Mozno by som vedel o niekom, ked to bude zaujimava ponuka.Hardcam píše:Broza: no bude to malo...pravdepodobne napred koupim Volvo a pak prodam auto, pac ji stejne budu prodavat tak sto let, jelikoz je nikdo nekupuje.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Chlapci nechci nic říkat,ale hezky tu žvatláte pěkný nesmysly,turbo benzíni tu byly dřív než u dieseláku ,to zaprvé hodně se to používali u soutěžních vozů zahraničních značek a že jich nebylo málo a hádáte se o takových blbostech kde jste něco někde vyčetli a přitom v reálu o tom nemáte ani páru,jako srovnáváte něco s něčím úplně mimo mísu srovnávat automat s manuálem dále s motorama,který je každý jinak naladěn ,musíte to brát plus a mínus ,papíry vždycky kecaj a v reálu je to jinak i z jinejch důvodů,každej jezdí jinak a řadí a za druhé kdo z Vás umí jezdit jako závodníci,já myslím,že asi jako většina z nás smrtelníků jezdíme na co máme,protože ty na to maj i jiný fígle a do normálního provozu se to ani nehodí a Ti co to přeženou jsou už bradou vzhůruZdeněkSvoboda píše:Je fakt, že turbo benzíny začínají pomalu okupovat motorové trhy
Já osobně už delší dobu přemýšlím o tom, jestli bych si jako další auto kupoval opět motor s turbem nebo ne. Ať už benzín, nebo naftu...svezení je to dobrý, ale co případné opravy, které nebudou asi nejlevnější (jak diesel, tak asi i benzin) Proto nevím, zda neni lepší koupit 1,6 cvvt s 90kW než 1,4 TSI s 90kW??? Výkon stejný, točák o 50Nm větší pro TSI. Jsem zvědav, s jakým turbo-benzínem příjdou korejci...jestli příjdou
Jen jsem chtěl reagovat,protože tyhle řeči mě fakt už rozčilujou
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: BENZÍN vs. DIESEL
To máš samozřejmě pravdu. A každý, kdo se zajímá o motory tohle ví. Jenomže teprve v posledních několika letech začínají masivně nastupovat ve všech objemových a výkonových kategoriích. Dříve byl benzín s turbem vzácný exot a drželo ho jen pár výrobců. A téměř vždy se jednalo o nej nej model, který byl většinou na vrchlolu modelové řady, co se týče výkonu, techniky atd. Že se dělal Saab turbo, nebo Porsche turbo v sedmdesátých letech, není fakt žádná novinka. Všichni asi známe Fiat Coupe turbo, Calibru turbo, Lancie, R5, Escort, Uno atd. Teprve teď se ale turbo benzíny začínají prosazovat do normálních a relativně obyčejných aut, jako je Fiat Punto, Opel Corsa, Renault Clio atd. Za chvilku normální atmosféry vymřou a nahradí je přeplňované motory. Všeobecně se ví, že se připravuje 1,2 TSI, O,9 turbo od Fiatu atd. Takže nežvatláme, jen tu nikdo nezabíhal do podrobností.ivan píše: Chlapci nechci nic říkat,ale hezky tu žvatláte pěkný nesmysly,turbo benzíni tu byly dřív než u dieseláku
Re: BENZÍN vs. DIESEL
ono je to na jednu stranu dobre, aspon se vyuziva energie spalovaciho motoru lip nez bez turba. druha strana sou zmineny naklady na udrzbujandaxx píše:To máš samozřejmě pravdu. A každý, kdo se zajímá o motory tohle ví. Jenomže teprve v posledních několika letech začínají masivně nastupovat ve všech objemových a výkonových kategoriích. Dříve byl benzín s turbem vzácný exot a drželo ho jen pár výrobců. A téměř vždy se jednalo o nej nej model, který byl většinou na vrchlolu modelové řady, co se týče výkonu, techniky atd. Že se dělal Saab turbo, nebo Porsche turbo v sedmdesátých letech, není fakt žádná novinka. Všichni asi známe Fiat Coupe turbo, Calibru turbo, Lancie, R5, Escort, Uno atd. Teprve teď se ale turbo benzíny začínají prosazovat do normálních a relativně obyčejných aut, jako je Fiat Punto, Opel Corsa, Renault Clio atd. Za chvilku normální atmosféry vymřou a nahradí je přeplňované motory. Všeobecně se ví, že se připravuje 1,2 TSI, O,9 turbo od Fiatu atd. Takže nežvatláme, jen tu nikdo nezabíhal do podrobností.ivan píše: Chlapci nechci nic říkat,ale hezky tu žvatláte pěkný nesmysly,turbo benzíni tu byly dřív než u dieseláku
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Anketa skoncila 20:19 ve prospech nezamknuti tematu, anketu jsem smazal a jedeme dal.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Tak s tímto souhlasím - ještě počítejte s odporem vzduchu.Hujer píše:Boze co to tu pises za blbosti!Srovnavas Sedan 2WD vazici cca1.5 tuny s SUV 4WD a vazicim Skoro 2 tunny! Jinak co se tice spolehlivosti tak se obsah neda nicim nahradit!
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Tak já s tím moc nesouhlasím. Spor byl v tom, že motor 1,4 v Accentu nemá co dělat na silnici a že motor 1,4 TSI v Superbu je slaboučký. Vůbec zde nezaznělo porovnání 2WD/4WD, manuál-automat. Porovnávala se holá schopnost aut s těmito motory fungovat v běžném provozu. Stesky o tom, že je to 2WD/4WD/automat/manuál a nelze je srovnávat, jsou liché. Jen letmým nahlédnutím do tabulek výkonů/zrychlení/max. rychlosti se dá zjistit, že ten Superb ujede SantaFe s motorem V6 jako nic. Je tedy menší brzdou provozu. Zrovna tak Accent 1,4 ujede například minulé verzi SantaFE s původním motorem CRDI 83KW. Ten má stovku okolo 17 sec, což je vcelku tragické. Proti tomu je Accent s 12,3 s raketa. Minulá verze Superbu měla základ 2.0 85KW s horšími parametry, než 1.4 TSI. A není to tak dávno, kdy základ Passatu a A4 byl motor 1.6. Já fakt nechápu výtky lidí, že se do takového a makového auta dává slabý motor. A je jedno, jestli je to nafta, nebo benzín. Vždyť si přece takové auto nemusím koupit.Rexcor píše:Tak s tímto souhlasím - ještě počítejte s odporem vzduchu.Hujer píše:Boze co to tu pises za blbosti!Srovnavas Sedan 2WD vazici cca1.5 tuny s SUV 4WD a vazicim Skoro 2 tunny! Jinak co se tice spolehlivosti tak se obsah neda nicim nahradit!
Santa FE minulé generace s motorem V6
⇓ Jízdní výkon vozidla
Točivý moment: 250 Nm při 4000 otáčkách
Výkon motoru: 127 kW / 173 koní při 6000 otáčkách
Max. rychlost: 182 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 12.0 s
Superb 1,4 TSI 90KW
⇓ Jízdní výkon vozidla
Točivý moment: 200 Nm při 1500 otáčkách
Výkon motoru: 92 kW / 125 koní při 5000 otáčkách
Max. rychlost: 201 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 10.5 s
Santa CRDI 83KW
⇓ Jízdní výkon vozidla
Točivý moment: 255 Nm při 2000 otáčkách
Výkon motoru: 83 kW / 113 koní při 4000 otáčkách
Max. rychlost: 167 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 16.8 s
nový Accent 1,4 16V
⇓ Jízdní výkon vozidla
Točivý moment: 125 Nm při 4700 otáčkách
Výkon motoru: 71 kW / 97 koní při 6000 otáčkách
Max. rychlost: 177 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 12.3 s
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
jandaxx znamena to to ze 1,5 CRDi v Novom Accente ujde V6 Sante 1G... no vidis, tazka to rana pre pritomnych pretekarov.. Este pre seba musi clovek najst dovod preco pretekat a ma to v cajku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: BENZÍN vs. DIESEL
ten superB je ctyrhrabka?? myslim ze ne-e, resp. urcite ne s tou 1.4TSI. a jak bylo receno: auto tridy SUV se neda srovnavat se stredni tridou sedanem, no a jestli to S.F ma navic automat (nechce se mi to hledat) tak to uz je uplne mimo. Vzdy se tyhle udaje udavaj automat/manual zvlast, to protoze jsou odlisne.jandaxx píše:Tak já s tím moc nesouhlasím. Spor byl v tom, že motor 1,4 v Accentu nemá co dělat na silnici a že motor 1,4 TSI v Superbu je slaboučký. Vůbec zde nezaznělo porovnání 2WD/4WD, manuál-automat. Porovnávala se holá schopnost aut s těmito motory fungovat v běžném provozu. Stesky o tom, že je to 2WD/4WD/automat/manuál a nelze je srovnávat, jsou liché. Jen letmým nahlédnutím do tabulek výkonů/zrychlení/max. rychlosti se dá zjistit, že ten Superb ujede SantaFe s motorem V6 jako nic. Je tedy menší brzdou provozu. Zrovna tak Accent 1,4 ujede například minulé verzi SantaFE s původním motorem CRDI 83KW. Ten má stovku okolo 17 sec, což je vcelku tragické. Proti tomu je Accent s 12,3 s raketa. Minulá verze Superbu měla základ 2.0 85KW s horšími parametry, než 1.4 TSI. A není to tak dávno, kdy základ Passatu a A4 byl motor 1.6. Já fakt nechápu výtky lidí, že se do takového a makového auta dává slabý motor. A je jedno, jestli je to nafta, nebo benzín. Vždyť si přece takové auto nemusím koupit.Rexcor píše:Tak s tímto souhlasím - ještě počítejte s odporem vzduchu.Hujer píše:Boze co to tu pises za blbosti!Srovnavas Sedan 2WD vazici cca1.5 tuny s SUV 4WD a vazicim Skoro 2 tunny! Jinak co se tice spolehlivosti tak se obsah neda nicim nahradit!
Santa FE minulé generace s motorem V6
⇓ Jízdní výkon vozidla
Točivý moment: 250 Nm při 4000 otáčkách
Výkon motoru: 127 kW / 173 koní při 6000 otáčkách
Max. rychlost: 182 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 12.0 s
Superb 1,4 TSI 90KW
⇓ Jízdní výkon vozidla
Točivý moment: 200 Nm při 1500 otáčkách
Výkon motoru: 92 kW / 125 koní při 5000 otáčkách
Max. rychlost: 201 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 10.5 s
Santa CRDI 83KW
⇓ Jízdní výkon vozidla
Točivý moment: 255 Nm při 2000 otáčkách
Výkon motoru: 83 kW / 113 koní při 4000 otáčkách
Max. rychlost: 167 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 16.8 s
nový Accent 1,4 16V
⇓ Jízdní výkon vozidla
Točivý moment: 125 Nm při 4700 otáčkách
Výkon motoru: 71 kW / 97 koní při 6000 otáčkách
Max. rychlost: 177 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 12.3 s
sorry ale je to tak, uz vidim jak si lesy CR koupi superba a budou s nim jezdit polem nepolem, lesem nelesem, a naopak jak jsi pan prezident poridi terracan
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Ale já přece neporovnávám různé pohony a typy motorů. To tady začal někdo jiný s tím, že je Superb slabý a Accent taky. Já tady ukazuji, že to není pravda a reálném provozu má to auto lepší parametry zrychlení než podstatně silnější auta, ač to tak nevypadá a majitel V6 má pocit, že jeho auto musí být automaticky o mnoho rychlejší. V tom okamžiku je jedno, jaký máš pohon. A myslím na běžné silnici. Taky neargumentuji tím, že je Panda 4X4 na polní cestě rychlejší než Porsche Turbo.
Majitel Santy V6 tvrdí, že motor 1,4 v Accentu nemá v provozu co dělat. A já ukazuji, že je v provozu zhruba stejně svižný, jako jeho V6. A už potom neporovnávám jaký kdo má pohon a váhu. Nepochopil jsi tedy moji myšlenku. Takový Accent je tedy rozhodně bezpečnější při předjíždění než Santa s 83KW, která dělá kilo za 17 sekund a zhruba stejně rychlý jako Santa V6 minulé generace. Stále mluvíme o normálních podmínkách na normální silnici. Né extrém typu polní cesty, lesa a podobně. Na porovnatelné povrchy je třeba srovnatelná auta.
Ještě to trochu rozvedu.
Vezmi si modelovou situaci. Předjíždíš funící Avii na okresce. Potřebuješ se tedy co nejrychleji dostat z její rychlosti cca 50km/hod na nějakých 90km/hod a zařadit se zpět do svého pruhu. A máš na to dvě auta. Santu a Accenta. A s oběmi vozy ten manévr dokončíš za +- stejný čas. Píšu +-, nebudeme se tady hádat o desetiny. Tím pádem PLATÍ:
obě auta jsou v reálném provozu +- stejně rychlá a bezpečná pro pohyb na reálné silnici.
tím pádem NEPLATÍ:
1,4 není motor do auta. Ten motor 1,4 v Accentu je v reálu podobně rychlá jako V6. Opět +-, netahat za slovo a neargumentovat pružným zrychlením V6. To je samozřejmě lepší, ovšem v Accentu je fofrklacek.
Majitel Santy V6 tvrdí, že motor 1,4 v Accentu nemá v provozu co dělat. A já ukazuji, že je v provozu zhruba stejně svižný, jako jeho V6. A už potom neporovnávám jaký kdo má pohon a váhu. Nepochopil jsi tedy moji myšlenku. Takový Accent je tedy rozhodně bezpečnější při předjíždění než Santa s 83KW, která dělá kilo za 17 sekund a zhruba stejně rychlý jako Santa V6 minulé generace. Stále mluvíme o normálních podmínkách na normální silnici. Né extrém typu polní cesty, lesa a podobně. Na porovnatelné povrchy je třeba srovnatelná auta.
Ještě to trochu rozvedu.
Vezmi si modelovou situaci. Předjíždíš funící Avii na okresce. Potřebuješ se tedy co nejrychleji dostat z její rychlosti cca 50km/hod na nějakých 90km/hod a zařadit se zpět do svého pruhu. A máš na to dvě auta. Santu a Accenta. A s oběmi vozy ten manévr dokončíš za +- stejný čas. Píšu +-, nebudeme se tady hádat o desetiny. Tím pádem PLATÍ:
obě auta jsou v reálném provozu +- stejně rychlá a bezpečná pro pohyb na reálné silnici.
tím pádem NEPLATÍ:
1,4 není motor do auta. Ten motor 1,4 v Accentu je v reálu podobně rychlá jako V6. Opět +-, netahat za slovo a neargumentovat pružným zrychlením V6. To je samozřejmě lepší, ovšem v Accentu je fofrklacek.
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Je tu podstatný rozdíl mezi stavbou aut jak typem používání a tedy konstrukcí, tak i věkem.
A to že je motor slabý se neprojeví jen jízdními vlastnostmi, ale také výdrží motoru. Překvapilo by mě kdyby si referentské auto Superb s 1,4 ještě mohl někdo koupit.
Když chceš teda porovnávat porovnatelná auta na porovnatelném povrchu.
Pro 1,4 - http://new.skoda-auto.com/cze/model/new ... ation.aspx
ještě hledám ten šestiválec.
http://new.skoda-auto.com/cze/model/new ... ation.aspx
Jako dostačující pro Superba vidím 1,8
http://new.skoda-auto.com/cze/documents ... -m0534.htm
A to že je motor slabý se neprojeví jen jízdními vlastnostmi, ale také výdrží motoru. Překvapilo by mě kdyby si referentské auto Superb s 1,4 ještě mohl někdo koupit.
Když chceš teda porovnávat porovnatelná auta na porovnatelném povrchu.
Pro 1,4 - http://new.skoda-auto.com/cze/model/new ... ation.aspx
ještě hledám ten šestiválec.
http://new.skoda-auto.com/cze/model/new ... ation.aspx
Jako dostačující pro Superba vidím 1,8
http://new.skoda-auto.com/cze/documents ... -m0534.htm
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Samozřejmě že ta 1,4 nevydrží (asi, nikdo nevíme, z jakého materiálu je motor) tolik, co V6. O tom není sporu. Jen jsem chtěl ukázat, že papírově relativně slabý motor, může být v běžném provozu rovnocenným soupeřem motoru, který se zdá o mnoho silnější. Na druhou stranu si myslím, že to mají němci hodně dobře otestované a mají s těmito motory najeto tak velké množství kilometrů, aby se nebály ho dát do relativně velkého auta rozměru Superba nebo Passata. Vždyť se ten motor vyrábí už několik let. Ze začátku se dával do Golfa - podstatně menší auto a Tourana - to už je MPV velikosti dodávky, která když je naložená, tak bude srovnatelná i se Superbem. Vždy je třeba hodnotit výkonové pararametry a ne objem motoru. Znova píšu, že minulý Superb měl méně výkonný základní motor než ten stávající. A navíc. Každý si může koupit motorizaci dle svého přání. Mně se 0-100 za 10 sekund a maximálka 200 zdá postačující jako základní motorizace auta střední třídy.
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Jo naštěstí si každý motorizaci může zvolit sám a má na výběr poměrně velký rozsah. Nebudeme to tu asi dál rozebírat. Accent zatím s 1,4 TSI není a ani s 3,6:-D ALe za mě minimálně tu CRDI a ještě líp 1,6 a na plyn.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: BENZÍN vs. DIESEL
No kdybys ty motory prohodil tak jak by asi to santafecko jelo a jak ten superb!A stare santa fe se v 2,7 delalo pouze v automatu!No a to srovnani to taky muzes srovnavat sonatu a treba ravku 4 a jak to asi dopadne.Proc teda nesrovnas sonatu 2,7 a toho superba?jaara píše:Srovnával jsem jízdní vlastnosti dvou různých aut (manuál v Superbu i v Santa Fe), nic víc nic míň. Rexcorovi se zdá 1.4 v Superbu směšná, realita je ale taková, že s jeho Santa Fe automatem šestiválcem by se mohl akorát tak dívat na vzdalující se kufr Superbu.Hujer píše:Jo a jeste nesrovnavej automat a manual.A ta spotreba je sice u superbu na papire ale v realu je nekde jinde jako napriklad kdyz testovali golf Gt s timto motorem tak pri svizne jizde se to o 2.5 litru lisilo od reality!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)